X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הסודות מאחורי המדפים

מלכודת ה-10 או עשר של מלכודת?

למי שעדיין לא שם לב, 10 שקלים הם משהו כמו 3 דולרים, אומנם סכום נמוך, אך ישנן מדינות שבסכום זה ניתן לרכוש בהן ארוחת צהריים מזינה ומשביעה מבצע 10 או מלכודת?
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

בחודשים האחרונים נוטות הרשתות להציע מגוון רחב של מוצרים ב-10 שקלים, ב-15, ב-20 וב-30 שקל. האם מה שעבד טוב לפני שלוש שנים מתאים גם לתקופה זו? האם לקניינים ולרשתות יש נטייה לשכפל מבצעי עבר ולא מנסים להתאים את הפעילות השיווקית לתקופה?
לפני שלוש שנים, 10 שקלים נתפשו כדבר של מה בכך, דבר אשר אין צורך להקדיש לו תשומת לב מיותרת. ואכן כך התבצעה הרכישה, באופן קל ומבלי לבקש את "אישורה" של האישה. אולם האם הזמנים לא השתנו? האם לא קרה ונפל דבר בישראל של 2011? אולי 10 שקלים כיום נחשבים כבר קצת יותר, או לחלופין הציבור למד והפנים שיש נטייה לרשתות לעגל את המחירים כלפי מעלה ומוצר שנמכר תמיד ב-7.99 שקל, מוצע כעת "במבצע" ב-10 שקלים? או מוצר שמחירו הרגיל היה 12.99 שקל ליחידה נמכר כעת רק "לחברי מועדון במחיר מבצע" של זוג ב-30 שקל?!
למי שעדיין לא שם לב, 10 שקלים הם משהו כמו 3 דולר, אומנם סכום נמוך, אך ישנן מדינות לא מעטות שבסכום זה ניתן לרכוש בהן ארוחת צהריים מזינה ומשביעה!
ישנן רשתות שלא נוהגות לשנות את מסורת הפעילות השיווקית שלהן לחג, דבר אשר לו יתרונות - כמו מסורת והזדהות, אולם לעיתים, דבקות זו הופכת למגוחכת ואפילו לדביקה. קחו לדוגמה את מבצעי ורדינון, שנוהגים לפרסם: קנו ב-300, שלמו 200 שקל. זו לכל הדעות פעילות המתאימה לתקופת פריחה ורווחה, אך בהחלט לא מצליחה לפגוע בתקופת צמצום והאטה. מנגד, ראויה לציון הפעילות השיווקית של סופר-פארם, שלא נוטש את מבצעי החמישייה הפותחת שלו, אולם בהחלט לא מתבסס רק עליהם, ומתאים את עצמו ומתחדש ללא הרף בשלל פעילויות ראויות לציון.
פעילויות שיווקיות אשר הצליחו למתג את עצמן היטב ולמשוך קהל לקוחות רב, הן הפעילויות של מספר יבואני רכב ובמיוחד של מותגים נחשקים, היוצאים במבצעים ובהנחות למספר ימים מצומצם.
נחזור לסל הקניות היומיומי שלנו. קיימים בשוק "המון מבצעים", לעיתים יותר מדי, דבר הגורם לזילות המבצע ולהפיכתו למשהו לא מושך ולא מעניין. לטעמי, יש לצמצם דרסטית את כמות המבצעים, אולם להעמיקם באופן משמעותי - דבר אשר באמת ירים אותנו מהכורסה הרכה ויכריח אותנו לגשת לנקודת המכירה. כן, זה יכול בהחלט להיות גם ב-10 שקל, אבל על מוצרים שווים ולא סתם, כמו 4 קוטג' ב-10 שקלים, 8 פסטות ב-10 שקל, 6 מילקי ב-10 שקלים, 15 קופסאות רסק עגבניות ב-10 שקלים, או 4 קוקה-קולה ב-10 שקלים.
לזה אני קורא מבצע – ותתפלאו, המספרים לא נזרקו סתם לחלל האוויר, והם בהחלט אפשריים. yes we can!

תאריך:  25/09/2011   |   עודכן:  25/09/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אריה אגוזי
העיצומים של עובדי רכבת ישראל נחושים מול הרפיסות של משרד התחבורה בראשותו של השר ישראל כץ. הצהרות יש וגם ציוצים שהפכו כבר לדפוס קבוע. מנגד - מעשים אין. ומה עם הציבור? - הציבור ממשיך לסבול
חן בן אליהו
בנימין נתניהו מצטייר כמדינאי רפוס וצר אופקים שאינו מסוגל להביט קדימה מעבר לחוטמו בעודו מגיב על שבירת הכלים בפנייה הפלשתינאצית למועה"ב, בתגובה הפבלובית של מנהיגי ישראל בעשרים השנים האחרונות, מתרפס בפני אבו-מאזן ומתחנן שיבוא למו"מ איתו על 'שתי מדינות לשני עמים' וכל המנטרה המאוסה הזו של 'שלום' כמי ששבוי בור של קונספציית אוסלו
שאול רוזנפלד
נדרש מאמץ רב כדי להעלות מנבכי הזיכרון מחאה שבה כמעט כלל הרשויות הרלוונטיות - החל בממשלה, עבור בעיריות, בבתי משפט, במשטרה וכלה עיתונות - הפכו עפר לרגליה יותר מאשר במחאה הנוכחית
עמנואל נבון
הסיבה האמיתית לכך שעבאס בחר בצעד חד-צדדי היא כי הגיע למסקנה שישראל לא תחתום על הסכם שלום הכולל הכרה במה שמכונה "זכות השיבה" של הפלשתינים
רועי אורן
מפלגת הפיראטים הפתיעה מפלגות רבות בגרמניה כאשר שילבה בין מצע חברתי לבין תופעות שאינן חוקיות, כגון: לגליזציה על סמים קלים והשתלטות על בתים ריקים    בזכות ארגון ומצע מסודר היא היוותה חלופה למפלגות הקיימות    רמז למקבלי החלטות בישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il