X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ישראל צריכה למצוא את המנהיגות שתוביל אותה בכיוון הנכון, כי היא עכשיו במסלול הלא נכון. נתניהו הוא ראש הממשלה החלש ביותר, בעוש שהמתקפה היא הנתיב לניצחון
▪  ▪  ▪
בנימין נתניהו. מציע את ישראל על מגש של כסף לערבים [צילום: AP]

זוהי פנייה אישית (ואני בטוחה שרבים יצטרפו אליי) לשני חברי כנסת הגיוניים ומודעים מאוד, ח"כ דני דנון וח"כ אריה אלדד. הבקשה שלי היא ששניכם לא רק תדונו בעניין זה עם ראש הממשלה שלכם, בנימין נתניהו, אלא תמצאו דרך להעביר אותו לפעולת ניצחון על-מנת שלא ימשיך בתבוסתנות המגוחכת שלו.
נתניהו נבחר כדי למנוע את הקמתה של מדינת פלשתינית, ולמרות זאת הוא מקדם אותה בלהט. נתניהו נבחר כדי ליצור משהו שונה לחלוטין עבור ישראל, אך הוא גרוע כמו שני האהודים - ברק ואולמרט, או אפילו יותר גרוע, כי הוא מציע את ישראל על מגש זהב לערבים לא כמו שקודמיו עשו, בנתח אחד, אלא חתיכה אחר חתיכה.
כפי שניתן לקרוא במאמר שבו ח"כ אלדד מבהיר כי "נתניהו חלש והוא נפל לתוך מלכודת". מלכתחילה כראש הממשלה, נתניהו קרס תחת הלחץ של אובמה והקוורטט והכריז על תמיכתו במדינה פלשתינית, והוא עדיין מכריז עליה. השאלה היא, היכן בדיוק הוא יאפשר להקים מדינה כזו, ועם זאת להבטיח ביטחון לעם שלו?, תראו מה שקרה בעזה? - פלשתין לא תהיה מובלעת טרור בקו החוף, אלא מובלעת טרור בלב ישראל, מוכנה להרוס אותה מלכתחילה.
רבים חזרו ובקשו, ללא הפסק, מה שאני אומרת כאן. זה מגוחך וקומי שישראל, מדינה דמוקרטית, ללא ספק לא מושלמת, אבל מאוד מתקדמת במוסדות מדעיים, תרבותיים וחברתיים היא המדינה היחידה בעולם שהלגיטימיות שלה מאותגרת. זה אפילו סוטה ביותר כי ראש ממשלת ישראל מציע את הזכויות לאדמת ישראל והתביעות הלגיטימיות וההיסטוריות שלה תמורת "הכרה בזכותה להתקיים כמדינה יהודית"!?.
הביטוי לכשעצמו, "הכרה בזכותה להתקיים כמדינה יהודית" הוא מעליב מאוד. הכרה, על-ידי מי?, טרוריסטים שואתיים שחונים, שלא כחוק, על קרקע חוקית של מדינת ישראל ומשוכנעים ששטחים אילו שייכים להם?, הכרה, על-ידי מי? על-ידי מפלצות שישראל מתנהגת אליהם באופן הומאני, בעוד שהם מתכננים את הרצח הבא של היהודים?
הגיע הזמן שישראל תציע גם הכרה, תמורת הרעיון האבסורדי הזה: מדינת היהודים, מכירה בכך שאויבי ישראל הם קבוצה של מוסלמים -נאצים, ג'יהאדיסטים ברברים עם תאוות דם שאפשר לרצות רק עם השמדת מדינת ישראל.
מדינת היהודים, מכירה בכך שמפלצות אילו חיות בפינת הגיהנום, שבו הורים, בשמחה, מציעים את ילדיהם כמחבלים מתאבדים עבור כמה דולרים ומקבלים שבחים רבים משכניהם; שם הם מתמכרים להרג הצאצאים שלהם עבור מושג "קלון". זהו מקום שבו האנשים ההגונים והשלווים באמת חוששים לחייהם ואובדן ראשם אם הם ימחו על המציאות הקשה של אמונה זאת המונעת משנאה נוראית.
המדינה היהודית שמכירה בערבים, שמוכנים "פלשתינים" אשר יכולים לדחוף את ההכרה שלהם, עמוק ככל האפשר!.
ראש הממשלה של מדינת ישראל שהוא כברירת מחדל, השומר על הגורל היהודי, צריך לציבור אומץ ונחישות ולבסוף שיהיה לו את כוח האמונה לומר זאת במקום לקשקש על משא-ומתן?. משא-ומתן, שכבר לא בחיים 18 שנה, ושהפך את ישראל ללעג של העולם.
למה לא להכריז על מלחמה פוליטית ובתקשורת? לצאת למתקפה נגד הטרוריסטים השואתיים האלה. אחרי הכל, הם במתקפה על ישראל וישראל בהגנה כבר 64 שנים.
חבר הקונגרס, הרפובליקני ג'ו וולש, ו-30 חברי הקונגרס, נותני חסות, כבר סללו את הדרך עבור ישראל. הם יצאו בהחלטה התומכת בסיפוח הישראלי של יהודה ושומרון. סיפוח אולי נשמע כנוסחה קיצונית אבל זה לא. העובדה היא שישראל כבר יישמה מהלך דומה פעמיים, כאשר היא יישמה את החוק הישראלי על ירושלים ורמת הגולן. ונחשו מה, השמים לא נפלו בכל מקרה, אלא המצב בשטח התייצב. על-ידי יישום החוק הישראלי על יהודה ושומרון, ישראל תהפוך את אחת ההשפעות ההרסניות והמתישות ביותר של תהליך השלום המזויף בן 18 שנה: הסחיפה המתמשכת של ההכרה הבינלאומית בזכויותיה הריבוניות של ישראל באזורים אלה.
מתקפה היא הנתיב לניצחון. לכו על זה כבר ושימו סוף לצווחות המתמידות שלנו.

תאריך:  25/09/2011   |   עודכן:  25/09/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ישאל זקוקה להתמדה ולהתעקשות
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
מהפה שלך ל-God! ל"ת
אלטע קאקער  |  26/09/11 11:39
2
בניגוד אליך הרוב חושב שביבי
ירדנה  |  26/09/11 12:59
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אהרון שחר
מורה נבוכים לאזרח הקטן והגדול לצורך הבנת המחאה    בנוסף: איך עושים מהפכה חברתית אמיתית שתהווה ציון דרך בדרכה של המדינה והאנושות    חלק ח': נשך וקלקלה
עמוס שריג
"באין חזון, ייפרע עם"    לדימונה דווקא יש חזון, להיות עיר בת 80 אלף תושבים עד סוף העשור הנוכחי, אבל כדי שזה ייקרה חייבים להכשיר את דור ההנהגה העתידי    עד כה זה לא נעשה, לכן נקווה שראש העיר שייבחר ב-2013 כבר ידאג לכך    לו יהי
עו"ד נבון קצב
כאז בימי התנ"ך כך גם בימינו אנו, ידם של בני ישראל מושטת לבני ישמעאל לשלום אמיתי, כפי שהושיט אותה ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו ב"נאום בר-אילן" ושוב גם בנאומו האחרון באו"ם היא הושבה כאמור ריקם
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - גם מהמותן - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    געגועים עזים למעשי קין, הפקרות בכבישים, לא לומדים לקח ומתעללים בנוסעים    תכלה שנה וקללותיה; תחל שנה וברכותיה. שנה טובה
יוסף דוריאל
לשמחה על "נאום פרו-ישראלי" באו"ם לא היה מקום מבחינה מהותית, וגם מבחינת שירות הדוב שזה נתן לאובמה, בהצגתו המיותרת כחד-צדדי. הוא בסך-הכל הופיע כ"מבוגר האחראי" באסיפה של חבורת מוסתים כרוניים. ישראל עצמה חייבת לעשות מיד שיעורי-בית על המצב החדש שנוצר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il