X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
נתניהו כבר הוכיח, שאיננו בוחל באמצעים גם ירי לעבר מתיישבים היה לגיטימי אצל מי שרואה עצמו ממשיכם של שרידי אלטלנה, העולה באש הצלפים עכשיו תורם של פרקליטי המדינה הגיע: אֵלו ייסרו בעקרבים את יושבי ההר על שום אהבת האדמה, שאינה מרפה מהם בעידן פוסט יהודי ופוסט אנושי לא להם
▪  ▪  ▪
נתניהו. אפס מעשה [צילום: AP]

נקיי הדעת שבירושלים משתעשעים הבוקר בניקיון כפיהם.
אין מהלך טקסי אובססיבי נדוש, דביק, מרוח ומתקתק המביע שאט נפש, בחילה, חלחלה, תיעוב והסתייגות יותר מזה הכל-כך ישראלי ועכשווי, המתיפייף באצילות ומתהדר בטהרנות אין קץ.
וראה-זה-פלא: משיכת הכתף ההמונית הזאת, המתוזמנת היטב, שמורה כתגובת רפלקס יחידה מסוגה עבור חריגה משורת-הדין דווקא כלפי יהודים שהעזו שלא להיות מתוכנתים אידיאולוגית ושהתעקשו שלא לאמץ "דעות נכונות" ופופוליסטיות.
העיתוי מושלם: בנימין נתניהו, המכלה לריק תקופת כהונה שנייה כראש ממשלה באפס מעשה מול האיומים הנוראים בהיסטוריה של עמנו, בוחר לגלם את דמותו של "דנידין", אותו "רואה-ואינו-נראה", כל אימת שהוא מטריד, באמצעות שלוחיו הנאמנים, בנפול תרדמה על אנשים, תינוקות בני-יומם בעת ההנקה האחרונה של הלילה בנקודת יישוב אלמונית זו או אחרת.
עתה הוא עצמו, ראש הממשלה שלנו, ניעור מתרדמתו. כבר אירן האסונית איננה על הפרק, אלא דווקא אותו פרץ זעם וצווחה (בלתי סבירים, אך הגיוניים לחלוטין) מצד קבוצת חלוצים, אשר מכלה את כוחותיה נוכח מלחמת התשה, הניטשת בכל יממה מול פחוניה, וזורעת בנפשם, בכל פעם מחדש, אכזבה, תסכול, פחד, כאב וייאוש.
אילו היה מדובר בשלטון צבאי זר, הרי שהיה שכר מסוים בבלימת ההתקפות נטולות הסימטריה מצד ממסד מאורגן ומיומן. אלא שחיילים, המצווים להגן על אזרחי עמם, הפכו, בפקודה, את עורם, והיו עבור חלוצי ההר, בימי שפוט נתניהו, למסתננים ערמומיים, האורבים להם תחת חלונותיהם ומבקיעים בקול ענות גבורה מבעד לתריסיהם.
לנתניהו, אבי אבות האסטרטגיה התקשורתית, יש עדנה כהיום הזה. שנתיים ימים ואין ולוּ פרי בוסר בצקלונו. על משמרתו, נתניהו עֵד לשוד ושבר במדינות האוייב ואין הוא יודע מי לנו ומי לצרנו.
גזירות הספר הלבן
שנתיים ימים וקולות הנפץ מתרבים ברחובות העיר והכפר, משולחים באור יום בידי מרצחים שפלים, נטולי פחד וחופשיים מכל חובת תשלום, הממוקמים בבוסתני טירור, מצפון, מדרום ומִים; ואילו קצין הסיירת, הנואם המופלג, האח של גיבור ישראל - ידיו באזיקים ורגליו בנחושתיים.
ענף הבנייה בישראל מצטמצם לגבולות החלוקה של 1947, משום שחסיד-אומות-העולם נתניהו בוחר להדר במצוות האומות ומתמיד בגזירות הספר-הלבן מבית מדרשו. אזרחי לב-ליבה של הארץ, ירושלים וגלילותיה - ספונים בבתים, שנבנו קודם כהונתו דווקא בידי יריביו הפוליטיים, וזוגות צעירים חולקים חדר עם הסבא או הסבתא (האחרון שביניהם).
החברה בישראל שוחה בעניותה ובניוולה תחת מגף הקפיטליזם הדורסני של חניך אמריקה ובן תרבותה, חסותה וחדלונה. למלך ולמלכה יש בית, יש אומרים בתים; ואילו לנתיניהם אין אומץ לחלץ מכיסם עט פשוט, כדי לחתום על משכנתא.
במשול יציר הרוויזיוניזם, בעוד אביו הפרופסור חי וקיים - המחנה הלאומי והחברתי כמוהו כיתום וגלמוד, ואין דורש את טובת ישראל בעולם ורווחת האזרח בישראל.
גם פלורליזם בשערי המשפט בישראל ושקידה על ראש גשר ערכי בין השופטים ובין עמם, יהדותם ולאומיותם - היה למאכולת אש בידי הזנב לשועלים, אשר שמוט על הרצפה הקרה במעון ראש הממשלה בירושלים.
ילדי-הפלא של גבעות יהודה נרדפים על נפשם במדינת היהודים רק משום שלבנימין נתניהו אין סדר-יום ואין סדר-עדיפויות; לא אג'נדה ולא קונצפציה, ולמצער גם לא כיוון.
נתניהו כבר הוכיח, שאיננו בוחל באמצעים. גם ירי לעבר מתיישבים היה לגיטימי אצל מי שרואה עצמו ממשיכם של שרידי אלטלנה, העולה באש הצלפים.
עכשיו תורם של פרקליטי המדינה הגיע: אֵלו ייסרו בעקרבים את יושבי ההר על שום אהבת האדמה, שאינה מרפה מהם בעידן פוסט יהודי ופוסט אנושי לא להם.
תאריך:  15/12/2011   |   עודכן:  15/12/2011
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כלליחדשותרשימותנושאיםאישיםפירמותמוסדות
אקטואליהמדיני/פוליטיבריאותכלכלהמשפט
סדום ועמורהעיתונות
נקיי הדעת שבירושלים
תגובות  [ 7 ]מוצגות  [ 7 ] כתוב תגובה 
1
ביבי אסון לאומי קולוסאלי מסוכן
ביבי אסון למדינה  |  15/12/11 22:02
2
הכותב נאיבי. חללה של רשות...
בן הארץ  |  16/12/11 07:52
 
- אם לא יכול להתמודד - שיילך!
ד"ר יצחק גורלסקי  |  16/12/11 13:23
3
ברפיסותו מול ה0מול=ממשיך ביבי
קורןנאוה טבריה  |  16/12/11 08:43
4
עת לכל דבר
באום  |  18/12/11 03:34
 
- הקפאת בירושלים - תנועה גלית?
זיו הדר  |  18/12/11 11:10
 
- יכול להיות
באום  |  18/12/11 18:23
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מתי דוד
פזמון הפחדה של אליטה בעיני עצמה שאיבדה כל השפעה    זהו טקסט הפחדה קבוע של השמאל הידוע בכל אירוע
דן רונן
חשוב להטמיע ולהבין שאי-ציות לפקודה, להוראה או לחוק צבאי כלשהו, יוביל בהמשך גם לסירוב להסתער, להילחם, או בכלל לציית למפקדים ואז, לא עצם קיום הצבא יהיה בסכנה, כי אם עצם קיומה של מדינת ישראל
שלמה פרלה
יוסף שגה בדמיונות נועזים יותר ממלכות גרידא    כמי שלמד עם יעקב אביו בבית מדרשם של שם ועבר ועסק בעניינים המופלאים משכלו של אדם, הוא ייחס לעצמו תכונות אלוהיות    לא ח"ו שהוא אל עליון קונה שמיים וארץ, אלא שהוא בעל תכונות על-טבעיות והא עומד מעל כל הנבראים הטבעיים, וממילא הנבראים הטבעיים, גם אלו העומדים ברום עולם, תרתי משמע, משתחווים למציאותו העל-טבעית
עו"ד ורד כהן, עו"ד רענן בר-און
האם חייב האזרח לקבל תקלה ארצית ברשת סלולרית, בבזק או ברשת הכבלים כגזירה משמיים ולהשלים עם תוצאותיה לגביו, או שמוטב לו לשקול דרישה לפיצוי?
תרצה הכטר
העורך הראשי של ה"טודיי שואו" של ה-NBC מסביר כי "המפגין יצר טלטלה בעולם, הוא העמיד אתגר מול המוסכמות, שילב בין טכניקות ישנות וטכנולוגיות חדשות והעלה על נס את כבוד האדם וחירותו"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il