X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כאשר מדובר בעופר עיני, דממה מוחלטת משתלטת על שלי יחימוביץ'. לחלופין, היא משחררת דברי התרפסות וחנופה לאיש שהחליט כי הסתדרות של ציבור עובדים צריכה להעמיד לרשותו דירת שרד, כי הוא עופר עיני. אמת עצובה היא, שיחימוביץ' קשרה ברית רק עם סיעת עוגן בהסתדרות. סיעה, שהיושב-ראש שלה מארגן לעצמו חצר קיסרית
▪  ▪  ▪
שלי יחימוביץ'. כרתה בריתות מכוערות [צילום: יהודה שגב]

הלשון הרהוטה והחדה של שלי יחימוביץ' הייתה יורה בוודאי צרורות של בליסטראות לשון ביקורת נוקבת וחדה לעבר מי, שהעניק לעצמו דירת שרד מכספי ציבור, רק בתנאי שזה יהיה תואם את כַּוֶּנֶת המטרות הפוליטיות שלה.
כאשר מדובר בעופר עיני דממה מוחלטת משתלטת על שלי יחימוביץ'. לחלופין משחררת דברי התרפסות וחנופה לאיש, שהחליט כי הסתדרות של ציבור עובדים צריכה להעמיד לרשותו דירת שרד, כי הוא עופר עיני.
הרי הוא מכהן בתפקיד קשה של יו"ר ההסתדרות. והתפקיד מחייב דירת שרד. איך אפשר לנהל את התפקיד בלי דירת שרד לא הרחק מבית הוועד הפועל של ההסתדרות.
לדברי שלי יחימוביץ', מפלגת העבודה בראשותה כרתה ברית עם הסתדרות העובדים הכללית ועל כך גאוותה. גאוות היותה מנהיגת מפלגת פועלים, הקשורה בברית היסטורית עם ארגון העובדים הגדול ביותר והוותיק ביותר, שיש לו זכויות רבות בדברי ימיה של מדינת ישראל.
אמת עצובה היא, ששלי יחמוביץ קשרה ברית רק עם סיעת עוגן בהסתדרות. סיעה, שהיושב-ראש שלה מארגן לעצמו חצר קיסרית. על-פי מוצא פיו דירקטוריון שלם נאלם דום ומאשר קניית דירת שרד. סיעה, שמאשרת מינוי חברתו לחיים של עופר עיני למנהלת רשת חינוך. אח זוכה לקומת משרדים שמשרתת את הסיעה השלטת.
נראה, ששלי יחימוביץ' כרתה גם ברית היסטורית עם שר התחבורה, ישראל כץ, הנושא נאום נלהב בטקס של סיעת עוגן ברחובות, בו הוא מרעיף פניני שבח על עופר עיני, ומאחל לו, שיוביל את ההסתדרות העובדים לניצחון במערכת הבחירות ב-22 במאי. שעה אחת לפני שישראל כץ מברך את הפטרון של שלי, עופר עיני, הוא משמיע בכלי התקשורת נאום חוצב להבות בשבח ההפרטה, כפתרון הטוב ביותר לרכבת ישראל.
באותו מעמד, שישראל כץ מרעיף שבחים על עופר עיני, עדיין מוקרנות בטלוויזיה תמונות המציגות את ישראל כץ, שהספיק באותו יום לקפוץ למגרון בשומרון, ולשאת נאום חוצב להבות בגנות פסק הדין של בית המשפט העליון. זה בהחלט חלק מדמות הברית ההיסטורית, עליה גאוותה של שלי יחימוביץ'.
למעשה, הברית היא רק עם סיעת עוגן המייצגת צד מכוער של מערכות ציבוריות. שימוש בדירת שרד כמקום לחילוץ עצמות של "מנהיג פועלים". זה עולם ערכים מאפיונרי, זו התגלמות כל הרע והמכוער שדבק בהסתדרות העובדים.
הברית המכוערת של שלי יחימוביץ' אינה נעצרת בעופר עיני היא תופסת תאוצה גם בקשרים ההדוקים, שיש לה עם רון חולדאי. שלי שכחה שביום ה-14 ביולי 2011, צוין בתל אביב יום השנה ה-222 לנפילת הבסטיליה הצרפתית, כששתי צעירות תל אביביות הקימו אוהל בשדרה מול תיאטרון הבימה.
את האוהל האחד, ועוד שנים שהוקמו בעקבותיו, קידמה אמירה בעברית מובסת ובוטה של שליחי ראש עירית תל אביב, רון חולדאי: " יש לכן רק כמה שעות כדי לנופף את כל האהלים מכאן".
זו הייתה התנהגות של סוציאל דמוקרט, בעל בריתה של שלי יחימוביץ', שמילאה פיה מים לנוכח אלימות בוטה , שניסה רון חולדאי להפעיל נגד תנועת המחאה.
לשמחתנו, כעבור כמה שעות כבר היו במקום עשרות אוהלים ולמחרת נוספו עוד אוהלים. תוך שבוע פקדו את השדרה אשדי נהרות אוהלים פקחי ראש העיר הרימו ידיים. ראש העיר שלהם לא קרא את המפה. נותרנו רק עם ההתבטאות הבוטה של ראש העיר ומפקחיו.
השדרה בעיר, בה מכהן מר רון חולדאי כראש העיר, הייתה סמן חברתי לעשרות רבות של מאהלי מחאה ברחבי הארץ מקרית שמונה בצפון ועד אילת בדרום. הסוציאל דמוקראטים של שלי, כמו עופר עיני ורון חולדאי נותרו מחוץ למערכה.
בעל הברית של שלי יחימוביץ', רון חולדאי, הפעיל כוח ברוטאלי כלפי מחוסרי בית במאהל בשכונת התקווה בתל אביב. מאות צעירים בתל אביב, שביקשו להביע סולידאריות עם מצוקת דיירי האוהלים בשכונת התקווה, מצאו עצמם מול פקחי ראש העיר, שנעזרו במשטרה. 23 מפגינים נעצרו, חלקם בילה לילה בבית כלא, ביניהם סתיו שפיר ממובילות המאבק החברתי. אלימות בלתי מובנת הופעלה כלפי איציק ודנה אמסלם, שחיו עם ילדיהם באוהל בשכונת התקווה חצי שנה.
עומדת לימינה של עסקונה פוליטית
מנהיגת מפלגת פועלים החליטה שמפלגת העבודה אינה מתחברת עם איציק אמסלם, אלא מתחברת עם הָאַלָּה וכוח בלתי סביר, שהופעלו נגד איציק אמסלם ומול מפגינים לגיטימיים שבאו רק לבטא סולידריות.
שלי יחימוביץ', הקוראת לעצמה מנהיגת מפלגת פועלים, בחרה לא לעמוד לימינם של דנה ואיציק אמסלם בשכונת התקווה. היא בחרה לעמוד לימינו של רון חולדאי,שהתאכזר לדיירים חסרי קורת גג, שקוטלגו על ידו כמפרי סדר.
שלי יחימוביץ' לא השמיעה הסתייגות מברוטליות, שהופעלה על-ידי חולדאי בשכונת התקווה, כי היא חייבת לו, לאיש מפלגת העבודה.
שלי יחימוביץ' לא השמיעה הסתייגות מברוטליות, שהפעיל מוטי ששון בג'סי כהן באמצעות שוטרים, פקחים וחברת כוח אדם. שלי הכריעה, כי עליה להיות ילדה טובה ולא להרגיז את מוטי ששון, הפוסח בין חברותו במפלגת העבודה ובין חיזוריו של יאיר לפיד.
שלי יחימוביץ' בחרה לעמוד לימינה של עסקונה פוליטית ולא לימינן של משפחות חסרות כל, שנאלצו לעבור חורף קשה במאהל בג'סי כהן בחולון ובמאהל בשכונת התקווה.
שלי יחימוביץ' בחרה לעמוד לימינו של עופר עיני, שהמחאה החברתית בקיץ האחרון דחתה אותו בשאט נפש.
אם לידיה של שלי יחימוביץ', עיתונאית בימיה הטובים, הייתה נופלת ידיעה, שבהוצאת ספרים מינו למנהל ההוצאה קצין משטרה, היא הייתה מפגיזה אותנו בצרורות של תחקירים ובשלל אמירות של מחאה. אך כיום שממנים קצין משטרה למנהל בהוצאת "עם עובד" , אחת מנכסיה התרבותיים של הספרות בישראל, שלי יחימוביץ' שותקת. כי יש לה חוב מוסרי לעופר עיני, שאחראי למינוי התמוה.
אם לשלי יחימוביץ' העיתונאית בימיה הטובים הייתה נופלת ידיעה -שברשת חינוכית מסוימת מונתה למנהלת אישה, חסרת ניסיון בפיקוח פדגוגי -היא לא הייתה משלימה עם התופעה. היום יש לה מחויבות לביבים בפוליטיקה מסואבת, אותה מנהל עופר עיני, לכן היא שותקת.
מהיגת מפלגת פועלים יש מחויבות לשחיתות מוסרית של מאפיונריות פוליטית, אותה מסמלים עופר עיני ורון חולדאי, היא מאבדת את הזכות המוסרית להיות מנהיגת מפלגת פועלים.

תאריך:  22/04/2012   |   עודכן:  22/04/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבא (אוברי) אבן (איבן)  אברהים צרצור  אברהם הירשזון  אברהם זילברברג  אהוד רצאבי  אהרן אבוחצירא  אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel  אורי שרגא אורבך / Uri  Orbach  אורית זוארץ / Orit Zuaretz  אורית נוקד  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אחמד א-ד`אהר  אטילה שומפלבי  אילן ליבוביץ'  אילן שלגי  איתן לבני (בנוזוביץ')  אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan  אליעזר אבטבי  אלכס מילר  אסתרינה טרטמן  אפרים תבורי  אתי לבני  בנימין אבניאל (גטשטיין)  ג'ון אדוארדס  גילה פינקלשטיין  גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan  דוד מנע  דן  גרטלר  דן מרידור / Dan Meridor  דניאל הרשקוביץ  דניאל-יצחק לוי  דרור זייגרמן  הרצל שפיר  ויצמן שירי  חיים אמסלם  חמאד אבו-רביעה  חנא סוייד  טובה אילן  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יאיר שמיר / Yair  Shamir  יהודה-מאיר אברמוביץ'  יואב מני  יוליה שמאלוב-ברקוביץ'  יוסף שגל  יוסף שפרינצק  יורם מרציאנו  יחזקאל זכאי  יעקב כהן  יעקב פרי / Yaakov  Perry  יצחק אהרונוביץ' / Yitzhak  Aharonovitch  יצחק בן - ישראל  יצחק ברמן  יצחק זיגר  יצחק זיו  ישראל ישעיהו-שרעבי  ישראל כ"ץ / Yisrael  Katz  כרמל שאמה-הכהן  לביב חוסיין אבו-רוכן  לימור לבנת / Limor  Livnat  מאיר זורע (זארודינסקי)  מאיר תלמי  מאיר-דוד לוונשטיין  מאשה לובלסקי  מוטי ששון  מחמוד א-נאשף  מיכאל פואה  מיכאל רצון  מיכל ליברמן-גילון  מיקי לוי / Mickey  Levy  מלי פולישוק-בלוך  מנחם אליעזר מוזס  מרדכי זר  מרטין שלאף  משה זלמן פייגלין  משה מוץ מטלון  נדב פרי  נחום ניר-רפאלקס  נחמן שי  ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky  סופיה רון-מוריה  סילבן שלום / Silvan  Shalom  עבאס זכור  עבאס זקור  עבדול-עזיז זועבי  עוזי לנדאו / Uzi  Landau  עופר עיני  עינת וילף  עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz  עמירה דותן  עמרי שרון  ערי ז'בוטינסקי  פנחס לבון (לוביאנקר)  פניה (פאינה) קירשנבאום  פריג`א זוארץ  ציון פיניאן  קדיש לוז (לוזינסקי)  ראובן ברקת (בורשטיין)  רוביק דנילוביץ'  רוחמה אברהם בלילא  רון בריימן  רון חולדאי / Ron Huldai  רוני בר-און  רחל אדטו  רכבת ישראל  רן בנימיני  שלום זיסמן  שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich  שלמה לביא (לבקוביץ')  שמואל תמיר כצנלסון  שרון שלום  תאופיק זיאד
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יחימוביץ' - משת"פית של מאפיונרים פוליטיים
תגובות  [ 32 ] מוצגות  [ 32 ]  כתוב תגובה 
1
ושל מי אתה משת"פ???? ל"ת
איש עצוב  |  22/04/12 16:20
 
- של השקר הגס אולי?! (כנסו!)
אמין1  |  22/04/12 22:04
 
- לתת.
איש עצוב  |  22/04/12 23:33
 
- סטאלין מנהיג פועלים עם דוצ'ה
סטאלין מקנא  |  23/04/12 05:40
 
- סטאלין מקנא, תגובה טפשית
נעמי ק.  |  23/04/12 10:31
 
- יחימוביץ+סוציאל דמוקרטי=העבודה ל"ת
+מלחמת יום כיפור  |  24/04/12 16:02
2
שלי נציגת הסמרטוט האדום ל"ת
שפ שפ  |  22/04/12 16:29
3
היא לא משת"פית.היא פוליטיקאית.
אלישמע  |  22/04/12 16:33
 
- שאלישמע צדק.היא פוליטיקאית
פעם ראשונה  |  24/04/12 10:29
4
ברית יחימוביץ'-עיני: חרפה!
אהוד פרלסמן  |  22/04/12 18:40
 
- לאהוד פרלסמן
איתן .  |  22/04/12 20:43
 
- ומה אומרים במשטרה? ל"ת
איש עצוב  |  22/04/12 23:15
 
- גם אתה עושה שטויות פרלסמן
בן צבי  |  23/04/12 02:50
 
- שלי - היחידה שדואגת לעניים.
אהוד פרלסמן  |  23/04/12 08:01
5
עיני הקומבינטור גמר את המדינה ל"ת
מכר אותנו לועדים  |  22/04/12 22:49
6
כל הכבוד כתבה נכונה ולעניין ל"ת
ירדנה  |  22/04/12 23:03
 
- איתן כקומוניסט רק כותב שקרים ל"ת
שלי בסדר!!  |  23/04/12 01:26
 
- איתן קנה דירה מכספי ההסתדרות
הקומוניסט והשקרן  |  23/04/12 07:38
 
- התלוננת במשטרה? ל"ת
איש עצוב  |  23/04/12 16:08
7
הפעם אני מצדיעה לקלינסקי!!!!!! ל"ת
קורןנאוה טבריה  |  23/04/12 06:01
 
- אם קורןנאוה מצדיעה לך איתן אז ל"ת
מה אתה?  |  23/04/12 10:39
8
איתן , אתה צודק , אבל יש אבל
נעמי ק.  |  23/04/12 10:22
 
- נעמי , בלי אבלים
בלי אבל  |  24/04/12 09:43
 
- נעמי זהירות ,את חורגת מהשורה
איש עצוב  |  24/04/12 23:23
 
- איש עצוב ,להזהר מטיפשותך!
נעמי ק.  |  25/04/12 10:03
 
- האמת מכאיבה, ככה זה!!! ל"ת
איש עצוב  |  25/04/12 11:04
9
אינטרסנטית ככולם
אנה מירושלים  |  23/04/12 11:53
 
- א. פרץ מעולם לא היה יו"ר מפא"י ל"ת
לאנה מירושלים  |  23/04/12 13:58
 
- צודק
אנה מירושלים  |  23/04/12 15:07
10
מתאים לכאן ועכשיו
סובול עידן  |  24/04/12 08:31
 
- מי זקוק לפוליטקאים גרועים
איש עצוב  |  25/04/12 00:53
11
מכתב של רחל ליאל מהקרן לישראל
חדשה  |  24/04/12 09:09
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גרשון אקשטיין
היכן היה הפיקוד המשטרתי והיכן היו פלוגות מג"ב הנמצאות בשטחים בתקרית בה נראה סא"ל שלום אייזנר מכה בנשקו את המפגין הדני?
דניאל גיגי
הפערים החברתיים בישראל הם פערים בלתי נסבלים, כאשר חלק מהבעיה הוא שמגזרים חלשים לא מצליחים להשתלב בשוק העבודה. תהליכי המיון הדרקוניים שיש בישראל הם גורם מרכזי לכך שאוכלוסיות שלמות בחברה הישראלית לא מצליחות להשתלב בשוק העבודה, ונדחות לעבודות נחותות יותר. תהליך המיון גורם לכך שמעל 45 אחוז מהאוכלוסיה הישראלית מופלה לרעה, כאשר אין מי שיפקח
אלי קרבצי'ק
דווקא למדנו את הלקח היטב. למדנו גם למדנו - גם אם מעטים בקירבנו כבר הספיקו לשכוח. למדנו היטב שאת החלש מחסלים בלי להניד עפעף. למדנו שמטיפי מוסר העבדים ויפי הנפש נאלמים דום ברגע. למדנו שפציפיזם הוא רק הזמנה לקבל עוד אלימות. ולמדנו שמתוך עשרות אומות - רק שתיים, ודווקא מהקטנות והחלשות יותר, הושיטו יד לעזרה
אבנר אביב
לא אוהדים ולא אלופים, כן אלימים באלפים, לא עוד מגרשי כדורגל ליצירת ריגושים, כן זירת קרבות למתגוששים, ואלה הנמצאים על הקווים מאיימים לא פחות מאלה אשר מעבר לקווי האויב    אינני נמנה על אוהדי הכדורגל, אבל די לאלימות
רועי עידן
למה כל הקומבינות, ה"הסדרים" וטלאי-הטלאים לא יביאו לנו את השוויון המיוחל בנטל - אלא רק ביטול חוק גיוס חובה?    שוויון בנטל זה כשאף אחד לא חייב לעשות שום דבר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il