X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
המחיר כבר קבעתם, אבל מה אתם כולם יודעים!
▪  ▪  ▪
גבעת האולפנה. בשעת מבחן הבנייה ניתנת לניסור [צילום: פלאש 90]

הרב זלמן מלמד, ראש ישיבת בית אל והבעלים הרשום של קרקעות רבות בבית אל לרבות כל דירות שכונת האולפנה שרק חלקן נמכר והשאר מושכר על-ידי הישיבה פנה בדרשתו השבועית לבני הישיבה, כך במעריב, כ' בסיוון,(יום הזכרון האמיתי לשואה) תשע"ב ואיים: או שתבנו לנו הרבה (על קרקעות של מי בדיוק? של משפחת מלמד? של ערבים פרטיים?) "או שנעשה הפגנה גדולה שלא נפרט מה נעשה בה".
הדרישות והאיומים הללו בשני הקצוות שלהם מגוחכים אם לא מעליבים ובמקרה הטוב הם מזכירים את איומי האבא של הרשלי שהיה מאיים על אשתו שאם לא תתן לו אוכל מי יודע מה הוא יעשה. וכששאלו אותו מה תעשה אמר שילך לישון רעב. האיומים הללו אינם רק בגדר בדיחה גרועה עם זקן אלא הם מבטאים את המרמה, הכחש והאסון הרוחני והתורני שרבני הציונות הדתית מובילים אליו את כל צאן מרעיתם.
אחר כך הם מתפלאים מדוע ההיענות לפריימריזים הקיימים שלהם בכל תחפושותיהם היא כה דלה. האיומים המעידים מהותית על כשלון המאבק בעבר בהווה ובעתיד. כשלון תורני, כשלון משפטי וכשלון במידת היושר. ובעיקר הם שיקוף פרובינציאלי טיפוסי המשקף את מכלול היצירה :הרוחנית של תוצרי המשפחה. עיתון "בשבע" וערוץ "שבע" מובילי המאבק.
נתניהו יודע מהו מעמדה של ישראל במשפט הבינלאומי
אומר משל העם ואנסח זאת בלשון מעודנת:: על פרוצה אין מאיימים בכלים שלה. מה פשר האיום על נתניהו ועשיית שרירים על תלמידים מסכנים! מיהו נתניהו ומהם אופקיו ואת מי הוא משרת כבר ראינו מאז עלה לשלטון בפעם הראשונה. הוא משרת בשקיקה את "שלטון החוק" ובו הוא נאחז כדי לבצע כל נבלה שאותה הוא בדה מליבו. למשל הוא אמר שקבלת 'חוק ההסדרה' תסבך אותו עם "המשפט הבינלאומי". שקר השקרים! נתניהו אמור לדעת בדיוק מהו מעמדה של ארץ ישראל במשפט הבינלאומי לפיו זכויות העם היהודי הן זכויות בלעדיות ומלאות על מלוא המרחב שהוענק על-ידי חבר הלאומים על-פי גבולות התנ"ך כמנדט לבריטניה.
חבר הלאומים הוא שצייר את המפות ב-1920 ואילו מדבריו של נתניהו משתמע שהוא מקבל את העמדה המורעלת והמעוותת של המשפט הבינלאומי כיום כפי שהיבנה אותה השמאל הקיצוני. היינו שמדינת ישראל קמה בטעות, שכולה היא מדינת גזל של אדמות פרטיות ולאומיות של הפלשתינים ולכן ראוי לנסרה מן העולם. עצם המאבק שהובילו הפרובינציאלים המפדלניקים כמו יהודה יפרח, עו"ד ויחד עמם כל הנילווים עליהם, המתפקדים הדתיים בליכוד, כאילו חוק ההסדרה יתקן עוול או טעות הוא כניעה לשיח השקרי שנתניהו חבט בו את הצבור.
אחראים לכך זבולון אורלב והרשקוביץ והליצן המדופלם אורבך, הם המשך גילגולי זבולון המר, יוסף בורג ומשה חיים שפירא כולם מפז"ל. עבודה חנפנית בשיתוף עם שלטונות אנטישמיים לאורך כל ההיסטוריה של הציונות הדתית.
אך גם אם הציונות הדתית מתפלחת לליכוד היא עדיין ציונות דתית, המשך הקומבינה, המניפולציה והרמאות!. בוודאי שאין לתמוך ולהתפקד למפלגה שהגנים שלה דפוקים מעצם לידתה וגילגוליה ההיסטוריים כמו תמיכה בהסכמי קמפ דיויד, הסכמי וואי, וכך גם בתקופת הקונגרסים הראשונים כשכירת הרצל שסיפק את הכסף לרב ריינס לקיום המזרחי. המזרחי שהצביע בעד אוגנדה.
אז נכון שאפשר בקומבינות רבות ובשעות כושר לא מעטות לבנות הרבה וגם להגיע לששה וחצי מיליון יהודים בארץ ישראל, אבל בשעת מבחן הבנייה הזאת ניתנת לניסור בפרט אם מחליפים את אלוקי ישראל במדינת ישראל במצבה היום. מדינה וצבא הרקובים עד היסוד ואילולא חסדו של אלוקי ישראל לא הייתה קיימת אפילו שנייה אחת. ובאמת היא מדינה וירטואלית כמו הישיבה הוירטואלית. מה שאינו וירטואלי זו המציאות של הקיום היהודי בארץ ישראל!.

תאריך:  10/06/2012   |   עודכן:  10/06/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 זבולון אורלב  מעריב
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אם יפלו המכנסיים
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
מה שנכון, נכון.. ל"ת
הניה  |  11/06/12 15:35
2
אמיץ וצודק!!! ראוי לכל הערכה
כואב  |  12/06/12 05:26
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נרי אבנרי
שריד מתחמק מחשבון נפש. האגו שלו אוסר עליו לנסות - כל עוד לא הסיר מועמדותו להנהגת היקום מול אלוהים. אילו גרע מיהירותו, היה שואל את עצמו כמה שאלות נוקבות    הלכתי לארכיון...
ד"ר אברהם בן-עזרא
לציבור רוכשי הדירות זכויות מוצקות לגבי דירותיהם, תקינותן, תכנונן וביצוען לפי כל דין ואף מעבר לכך    לא רק שחוקק חוק המכר (דירות) שהוסיף לדיירים זכויות וחיזק את מעמדם כלפי המוכר, אף שכבר היה קיים באותה עת חוק המכר [הכללי], באה הפסיקה וחיזקה עוד ועוד את הבסיס עליו בנויות זכויות הדיירים
עמוס שנער
מסע משעשע בין קיצוני העבר, ההווה והעתיד
פסח רויטמן
הסופרים: ריחמתי עליהם לא בגלל התגמולים הדלים אלא מחוסר הבנתם בשיווק ומכירות    המסתננים: הגזענות שצצה אילצה סוף סוף את הממשלה לפעול    המסמך העלוב: ההדלפות הן רכילות גרידא
גרשון אקשטיין
כדאי שתשבתו מכתיבה לשנה או לשנתיים, ממילא אתם לא מרוויחים מכך. אז נראה את כל המו"לים, המפיצים ובעלי החנויות מחזיקים מעמד, מסיימים את המלאי שברשותם ועומדים בהוצאות הקבועות...
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il