X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הפלישה של אנשים ממוצא אפריקני לישראל, דרך המדבר של חצי האי סיני, היא תופעה שישראל אינה יכולה ולא צריכה לחיות איתה. הפתרון היחיד הוא לגרש את כל מי שהתגנב לתוך הארץ, ואז הם יפיצו את הבשורה לכל העולם שאין לראות את ישראל כ"מדינת פתי" להגירה בלתי חוקית
▪  ▪  ▪
גרמו נזק לריבונות ישראל [צילום: פלאש 90]

אני לא גרה בארץ ישראל ולכן נקודת המבט שלי על החדירה הבלתי חוקית של ילידי היבשת האפריקנית לתוך המדינה מבוססת על מה שאני קוראת ורואה על מסך הטלוויזיה. עם זאת, כפי שאי מבינה את המצב, הדרך שבה ישראל מצאה את עצמה שורצת ומוצפת בכ-100,000 אנשים שנכנסו לארץ ללא אישור דורשת ביקורת קשה על מנגנון המדינה. זה נקרא חוסר מיומנות מנהיגותית.
קראתי שכמה מהסתננים האלה נמצאים בארץ למעלה מחמש שנים. אני מבינה שאדם אחד נכנס ומקבל מעמד חוקי כלשהו, אפילו שניים, ושלושה. אבל זה לא המקרה כאן. הראשונים נכנסו ושהו בישראל ללא היתר וללא חקירת רקע וייצרו תקדים. כפי הנראה, אנשים בישראל חשבו שזה די חמוד, הם התעלמו מהמצב ומהעובדה שזה לא בסדר שאנשים שפלשו לארצם ללא אישור החוק ישארו.
לאחר שהמסתננים הראשונים "התיישבו והסתדרו", המילה שישראל היא מקלט פלישה בטוח התפשטה כמו אש פראית. ואז כשמספר הפולשים החל לגדול ומבול החדירה התחזק, ישראל הייתה צריכה לשים קץ לתופעה בעודה באיבה, ולא לתת לה להתפשט ללא שליטה.
מדינה פראיירית
כעת, כאשר ישנם כ-100,000 אנשים שנכנסו למדינה באופן בלתי חוקי, ישראל נמצאת בפאניקה; ישראל יש לך בעיה גדולה על ידך.
ראשית, זה עניין של ביטחון. אף מדינה המנוהלת היטב תאפשר כניסה לתוך גבולותיה באופן לא חוקי. אם האנשים האלה רוצים לעבוד בישראל, הם צריכים לבקש אישור עבודה מהשגרירות או הקונסוליה הישראלית במדינתם, ולא לפרוץ לתוך הארץ, כמו גנב בלילה, ולא להיעצר.
אם זה היה עניין של קבלת מקלט מדיני הם יכלו להגיש בקשה למעמד זה בדרך חוקית: להכנס לשגרירות ישראל בארצם ולבקש הגנה פוליטית ולאחר מכן לאפשר לרשויות ישראל להחליט אם המדינה מוכנה לשתף פעולה בעיניין. אבל לא, הם מצאו מדינה פראיירית עליה הם יכולים לכפות את נוכחותם, לפלוש ולהישאר, ללא שאלה נשאלת.
וכמו-כן, ישנו עניין של בריאות. היות שמסתננים אלה לא עברו תהליך ההגירה, הם גם לא עברו בדיקה רפואית, והתוצאה, הם הביאו איתם מחלות שכבר חוסלו וישראל כבר לא עוסקת איתן. הם הפחיתו את רמת הבריאות של המדינה. בנוסף, עם חוסר השכלתם, הם עומדים להפחית את איכות סקר רמת החינוך.
ממשלת ישראל מופיעה כחסרת מיומנות קשה לתפיסה בהתמודדות עם בעיה זו.
ישראל לא היחידה שמגרשת
בשנת 2012 ארה"ב גרשה לפחות כ-400,000 מהגרים לא חוקיים. באירופה הרשויות מגרשות אנשים כאלה גם כן. אף אחד לא צועק שארה"ב או אירופה הן גזעניות על גירוש אנשים בעלי עור כהה. פעם שהיתי במלון בקרבת נמל התעופה אורלי, בפריז, צרפת. לשם, כל לילה, שלטונות צרפת הביאו אנשים, שנראו שבאו ממדינות אפריקניות, למטרת גירוש. אנשים אלה הוחזקו ללינה במלון, בקומה שהוקצתה להם תחת משמר, ובבוקר הם הועלו על מטוסים בדרכם אל המדינות שמהן הם באו. לא היה על זה כל סיקור תקשורתי, זה היה פשוט סדר היום של גירוש. אבל כאשר ישראל צריכה לעשות את אותו תהליך, העולם מוכן לקרב וקורא לה גזענית, רק בגלל שהאנשים האלה הם בעלי עור כהה ויהודים פועלים ליישם חוק וסדר במדינתם.
כן, אפשרי שתהיה קצת אמפתיה כאשר רואים את רשויות ישראל אוספים אנשים, במיוחד כאשר מדובר באנשים מיבשת אפריקה. תפיסת העולם היא שסבל באפריקה הוא צו השעה וכך האנשים האלה נראים כקורבנות. אבל, אין צורך להזיל דמעה, כי אם נבכה, אז, ללא קשר לצבע העור והאמונה, אנחנו צריכים לרחם על כל אלה שעברו על החוק; אחרי הכל, הם הפרו את החוק וגרמו נזק לריבונותה של ישראל.

תאריך:  18/06/2012   |   עודכן:  19/06/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתן קלינסקי
מצער שחברת הכנסת שהלכה עם גפרורי הצתה של אש בין חלקי אוכלוסיה בישראל בימים שהכרמל בער - ממשיכה להלך עם גפרורי הצתה גם באלו הימים. הטלת רפש בקהילה הגאה בישראל זה כבר לא מרגש. התרגלנו שיש כאן חברת כנסת המביישת את כנסת ישראל
דן אלון
אדם יכול להקים חברות טאו אשר עיקר עסקיהן בא לידי ביטוי בהימור על כספי אחרים, ובה בעת לתרום כנדבן אמיתי ולהיבנות בדעת הקהל כפילנתרופ. מי שעושה את כספו בחסות טאו מזויף של 'רווח באמצעות חוסר עשייה' או הימור על כספי חסכונות הפנסיה של אחרים, גם אם הוא תורם באמצעות חברות לתועלת הציבור, וגם אם הוא באמת הולך לישון טוב בלילה עם הרגשה של פילנתרופ, אינו באמת פילנתרופ. הפילנתרופיה הזו היא מקלטו של המיזנתרופ
דתיה ואריה יצחקי
בתשס"ה נכשלנו כישלון במבחן התוצאה ולא הצלחנו למנוע את האסון בגוש קטיף, אבל הדרך הייתה נכונה - "המסה מנצחת". הבאת עשרת אלפים בני תורה שישבו וילמדו בשכונת האולפנה יכולה להכריע את הכף. מדובר בכוח החזק ביותר שיהודים מאמינים יכולים להפעיל במקום המהווה "בית אלוקים ושער השמים"
אלכסנדר גולדנשטיין
התקשורת מספרת לנו בכאב על אודות פאב אריתראי שזרקו לתוכו חזיז    כולם מרחמים על בעל הפאב, אך איש אינו שואל: כיצד ייתכן ששוהה בלתי חוקי ללא אישור עבודה, פותח עסק ללא שום אישורים וכל זה תחת עיניהם של שוטרים, פקחים ועיתונאי דמיקולו?
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - גם מהמותן - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    והפעם - רמאים, טרטור צבאי, פרס, בטוח, לאן הן צוללות? ואותנטי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il