X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אחרי הקוריוז שלו בנושא הקמת ה"ישיבה החילונית", הנה התלבש השטרן הזה - מי שהחל בקדנציה הזו להופיע על משבצת ה"פטריוט הצבאי", על נושא הקבורה בצבא
▪  ▪  ▪
שטרן. מזלזל בפסיקות ההלכה [צילום: פלאש 90]

ישנם ח"כים חובשי כיפות שכל כיפתם הינה קליפתם. קיום המצוות, ההידור ב"שולחן ערוך", מורשת חכמי ישראל וכו' אינם הנרות שלרגלם. חבישת הכיפה באה להצביע בראש ובראשונה על לאומנותם והתחייבותם ל"ארץ ישראל השלימה" ואי החזרת שטחי הכיבוש תוך "נקיטת יד חזקה בערבים". זו כל מהות ה"כיפה" הסרוגה שעל ראשם של הללו. אינני - חס ושלום, מכליל בתוך הללו את רוב חובשי הכיפות הסרוגות, ובודאי שלא את רוב המתנחלים אבל הקבוצה הזו שאליה אני מתכוון נעה בעיקר בין העירוניים שבציבור הדתי- לאומי לאלה שהצבא הפך לביתם הראשון.
נציגי הציבור - הבאים מתוך קבוצה זו, למדו לזלזל בפסיקות ההלכה וכדמיונם הלאומני - השקפתי ביחס לכוח הזרוע "על-פי התורה" כך הם מפרשים את ההלכה הפסוקה בכל שלב ושלב ואפילו החילוניים מחווירים לידם בחילול ה' הזה. כזה הוא ח"כ אלעזר שטרן - עוד פליט מפליטי הפליטים שנאסף אל חוף הפרלמנט ע"י מבריחת הפליטים , גב' ציפי לבני.
אחרי הקוריוז שלו בנושא הקמת ה"ישיבה החילונית" (בערך כמו לומר יהודי שומר דת האיסלאם...) בי"ם , הנה התלבש השטרן הזה - מי שהחל בקדנציה הזו להופיע על משבצת ה"פטריוט הצבאי", על נושא הקבורה בצבא ודורש לקבור בקבר ישראל "כל מי שעלה לארץ על-פי חוק השבות". וגם "נימוקים הלכתיים" מצא לעצמו בעל הכיפה הזעירה והמתבדרת ברוח. ה"נימוק ההלכתי" שלו מסתמך על...הגויים! מאחר שהיו מקרים יוצאי דופן ברגעי חרום במהלך סופה של מלחמת העולם השנייה , שקברו חיילים יהודים בבתי עלמין צבאיים של נוכרים, אז לדעתו של השטרן הזה צריך להקיש מהיוצא מהכלל ולהופכו לכלל. בדור שנפתלי בנט - עם כיפת השקל, וגב' שקד החילונית הם ראשי ה"מפלגה הדתית לאומית", הרי שהכל אפשרי בנוגע לרמיסת ועיוות ההלכה היהודית ע"י טרמפיסטים מזדמנים שקפצו על דת ישראל ומצאו בה "טרמפ" לקידום הזיותיהם הלאומניות והפוליטיות בלבד.
אז לידיעת מר שטרן הרי שבתי העלמין הצבאיים היו עד כה בגדר בתי עלמין דתיים לכל דבר ואם האיש הזה יעביר - חס ושלום, את החוק המתיר הפקרות בקבורת חללים יהודים, אין שום סיבה שהורי ומשפחות חללים יהודים לא יקברו את מתיהם בבתי עלמין שאינם צבאיים וביום הזיכרון יותירו את שטרן עם זרי הפרחים על קברי אלה ש"עלו מכוח חוק השבות" . בכל אופן, הח"כ שטרן הגיש הצעת חוק שהיא עצמה מפלה בין דם צבאי לדם צבאי.
האיש הזה - שכל כך רוצה להניח זרי פרחים על קיברות חללי המלחמות רק משום "ברית הדמים" מתעלם מלוחמים וותיקים אחרים שלא איכפת לו אם על קברם יניחו זרים או לא. מכאן שהאיש הזה - בהצעת החוק שלו, אינו אלא נאמן ל"עם החדש" שהוא וחבריו המציאו דרך חוק התחמנות ששמו "חוק השבות" ואינו נאמן באמת לסולידריות עם כיבוד דמם של כל החיילים שנפלו במלחמות.
הלאומן ששמו שטרן איננו כולל בהצעת החוק שלו את אלה שחיו מאז ומתמיד כאן - מאות בשנים לפני אותם אלה ש"עלו מכוח חוק השבות". שטרן איננו כולל את הדרוזים , הצ'רקסים , הבדווים ואף הערבים הנוצרים שבכלל קבורים בבתי העלמין שלהם. שטרן איננו רואה באמת "ברית דמים" שבני העדות הלא יהודיות מקרב המיעוטים שותפים מלאים לדם שנישפך, וזאת משום שהם לא עלו "מכוח חוק השבות" עם הנוכרים הסלאבים שעבור שטרן הם עמיתיו הלבנים מאירופה למרות נוכריותם. לשטרן לא איכפת שהקבר של החלל הדרוזי לא יכוסה בפרח, ממש לצד חברו היהודי. מעניין מה תהיה דעתו של שטרן אם ישאל על סירובו של הגזען ברוך גולדשטיין לטפל בפצועים דרוזים.
אז מר שטרן היקר, בין הדרוזים , הצ'רקסים, הבדויים והערבים לבין הנוכרים הסלאבים שמקורם בזרעם של עורכי הפוגרומים וצאצאי בוגדן חלמניצקי - ש"עלו מכוח חוק השבות", הרי שאני לבטח מעדיף את הראשונים על האחרונים וללא כל סייג. עוד לא שמעתי על ערבי או דרוזי - ובטח לא מקרב משרתי הצבא, שציירו צלבי קרס וביזו חיילים יהודים בקריאות ובהתגרויות אנטישמיות. אז לפחות תהיה ישר ואל תיצבע את הצעת החוק שלך ואת דעותיך בצבאיים "פטריוטים" ו"צבאיים" אלא תאמר את האמת: הסולידריות שלך עם הסלאבים היא על בסיס לאומני, גזעי ותרבותי.

תאריך:  26/04/2013   |   עודכן:  26/04/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קבורת חללים על-פי אמת מידה לאומנית
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
תודה לכותב הרשימה. ל"ת
איתן ק.  |  26/04/13 14:46
2
האלוף שטרן
אר חכמי  |  26/04/13 16:34
3
כל הכבוד, אין ספק שהציונות
ב_שמואל  |  26/04/13 17:20
4
כתבן קשקשן אזמה אם גוויתך תהיה
קבורת חמור  |  28/04/13 15:18
5
אם רק היית מבין
שוחר-שלום  |  28/04/13 23:31
6
צאצאי המן למדו תורה בבני ברק ל"ת
קאופמן לא-למד  |  29/04/13 13:50
7
תת רמה
אבי כהן  |  30/04/13 11:03
 
- בין ביקורת לשינאה
אליהו קאופמן  |  30/04/13 14:23
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתן קלינסקי
ההתנסחויות הבוטות של צמד התאומים, נפתלי בנט ויאיר לפיד, נגד העבודה המאורגנת, חייבות להדאיג את שוחרי הדמוקרטיה במדינת ישראל
תרצה הכטר
נרטיב בר כוכבא הפך להיות הנרטיב הרשמי של הציבור החילוני. אך יש לזכור שהוא בגדר מיתוס שהנחילה התנועה הציונית, מאז המאה ה-19, שבאמצעותו מועבר מסר - האדרת תכונת הגבורה במאבק לחירות לאומית ואין לו בלעדיות על האמת ההיסטורית
יצחק מאיר
במופע של שר האוצר שבמרכזו תסס נאום הבתולין הפוליטיים שלו נצפו כולם כשבויים בקסמו של האמן, יש מהם ששתקו מתפעלים, ויש מהם שצחקו בהנאה. אני נמנה עם אלה שמפחדים מן הקלות הנסבלת יותר ממה שמותר, בה אפשר ליצור אקלים עוין לקבוצות אזרחים המזוהים כשונים מאזרחי החטיבות שהיו לרוב בקלפיות והיו לשליטי הארץ
ציפי לידר
פרשת אמור: חגים עממיים? - לא על האוכל בלבד. עשֵה ולא תעשה בחגים, ועל הסמלים הקולינריים שביניהם    כיפורים כְּפורים    על החירות והמדיטציה היהודית    השילוש הקדוש בחג הביכורים    על משמעות החגים
דן אלון
אז היום ריקי כהן משלמת יותר, החרדים מקבלים פחות, והסיכוי היחיד לפריצת מעגל השוטים של החברה הישראלית, באמצעות עידוד הסולידריות הפנימית וטיפוח הערבות ההדדית, הפוטנציאל הזה נדם. אדומי הצוואר מריעים למלך החדש המכה באויב החדש-ישן. הפוך יאיר, הפוך!
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il