X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בקטל הזה כבר היינו אור ליהודים? מורה טוב לא מעשן ולקינוח פוליטיקאי קטן - מכתב למופז
▪  ▪  ▪
מופז. אלוף באשליות עצמיות [צילום: פלאש 90]

ברק הירשזון כמודל?
כמה שווים חיי אישה? אם לשפוט לפי העונש שקיבל הנהג שדרס אותה, התשובה היא - שמונה חודשי מאסר בלבד. לא, זו לא בדיחה. הרבה פחות מהעונש על עבירות רכוש. עיינו ערך אתי אלון, שנידונה ל-16 שנות מאסר, בגין גניבת כספי לקוחות, והאופנובנק שנשלח ל-18 שנה בכלא בגין שוד בנקים.
והנימוק של השופט הנכבד לעונש הקל, היא העובדה שמדובר בנהג צעיר, שכל החיים לפניו. שוב חוזר התסריט של התחשבות השופטים בנהג העבריין, במקום בחיי הקורבן, שלילת כל אלמנט הרתעה, וזילות חיי אדם. מה הפלא שמתחילת השנה בלבד עלה מספר ההרוגים בכבישים ב-53, בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.
האם ברק הירשזון, הבן של, שישב אף הוא בכלא מספר חודשים בלבד, בגין גרימת תאונה, שבה נפצעה קשה חברתו, שימש כמודל? לשופט פתרונים. מכל מקום דומה שעונשי התנועה, למרבה האבסורד, הם הקלים ביותר. הגיעה השעה שהמחוקק יתן על כך את דעתו לשינוי המצב בדחיפות.

שיעור בצניעות

כשעלתה לאוויר סוגיית המיטה המעופפת של ביבי, מצאנו ניחומים בצניעותו של הנשיא שמעון פרס, שמסתפק בטיסת עסקים בלבד, גם לנסיעות ארוכות, ללא תא שינה.
אלא שאז, בצירוף מקרים מדהים, התפרסם דוח הוצאות מוסד הנשיאות, והתברר שפרס הוא שיאן בתחום זה בתולדות המדינה והוא עולה הרבה לקופה הציבורית.
אז אולי, מעֵבר לשאלת נחיצותו של מוסד הנשיאות, השנוייה במחלוקת, כדאי שמנהיגינו המכובדים ילמדו שיעור בהלכות צניעות מהאפיפיור החדש בארץ המגף (אתם קוראים נכון), שסירב לקבל וילה ומכונית שרד, המגיעים לו על-פי חוק, והוא מסתפק דומני בדירת שני חדרים צנועה. אור ליהודים?

פיילוט בריא

על-רקע הנתונים המעודדים שהתפרסמו לאחרונה, המצביעים על מגמת ירידה במספר המעשנים, ראוי לברך את משרד החינוך על הפיילוט הניסויי החדש - ביטול חדרי עישון למורים בבתי-הספר.
תקנה חדשה זו, חשובה לא רק לבריאותם של המורים, אלא לא פחות לבריאותם של התלמידים, שהמורים ישמשו להם דוגמה נאותה לאיסור לעשן. היא משתלבת היטב גם במגמת הבריאות, ההולכת וצוברת תאוצה במוסדות החינוך (מזון בריא במזנון זוכרים?).
ואַתם המורים, לכו על זה. מציעים לכם, חינם אין כסף, סדנאות גמילה מעישון, על חשבון הקופה (שתחסוך כסף רב לטיפול במחלות קטלניות הנגרמות על-ידי עישון). קַבלו זאת בידיים פתוחות ובראש רענן לתפארת החינוך לבריאות במדינת ישראל. מי יתן שהתקנה תורחב לכל בתי הספר בארץ.

פוליטיקאי קטן

בעקבות ראיון עיתונאי עם ח"כ שאול מופז.
פוליטיקאי קטן שלי,
אין ספק שאת עצמך כבר שיכנעת. אתה נטול אגו, אבל סבור שאתה, ורק אתה, האיש הנכון לראשות הממשלה. אתה מוּנע רק מעקרונות ומשליחות ציבורית טהורה, והס מלהזכיר את המילה כיסא, שבכלל לא קיימת בלקסיקון שלך.
אבל מה לעשות שהציבור לא קונה את זה. אי-אפשר לעבוד על כל הציבור כל הזמן. מכיר? בעיניו אתה זגזגן בלתי נלאה (קטפת את התואר מביבי), מגלומן לא קטן ואלטר אגו, כפי שהוכחת במהלך שמונה שנות הקריירה הפוליטית שלך - נוסחה אולטימטיבית לכישלון.
נכון, אתה אלוף באשליות עצמיות. ובאמת אתה גם לא לבד. אתה בחברה טובה של פוליטיקאים שהם בדיוק כמוך. אולי רק קצת יותר דיפלומטים ממך, מה שסולל להם את הדרך להצלחה המדומה. ואולי בכך תמצא מעט נחמה. צרת רבים כבר אמרנו?

תאריך:  29/05/2013   |   עודכן:  29/05/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
פסח רויטמן
הדרך הנכונה היא לפתח תוכנית חינוכית-הסברתית, שתבהיר לכל שכבות האוכלוסיה, כולל הערבית, כי מתן שלוש שנות חיים למען הכלל בשמירת בטחון המדינה או שירות אחר, אינם בזבוז, אלא זכות שניתן להתפאר בה כל החיים
נורית גרינגר
כיצד עונים לשלאות קשות כגון הכחשת השואה, טענות ליום זיכרון שטחי בישראל והאשמות כי ישראל עלולה לבצע שואה בפלשתינים
ד"ר צ'לו רוזנברג
היו וישנם בישראל רבנים גדולים, לא בזכות התארים שהם נושאים, אלא בגלל היותם רועי צאן רוחניים    הם לא זקוקים להכרה של אף פוליטיקאי והם לא מתעסקים בטפל    בלתי מובן מדוע המועמדים הנוכחיים למשרה של רבנים ראשיים, מוכנים להשליך את יהבן על הפוליטיקאים
שמעון זיו
כשמדובר בשופט, אסור שיעבור ולו עבירה קטנה גדולה, הוא צריך להיות נקי כפיים
סימון אזולאי
חייבים להתחיל בדבר החשוב, בחינוך בבתי-הספר    מפקד חיל האוויר לשעבר, האלוף הרצל בודינגר: "התלמידים הטובים ביותר בעתיד, לא ידעו להטיס מטוס"    לדבריו, מערכת החינוך לא משקיעה מספיק לדורות העתיד של המדינה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il