X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - גם מהמותן - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי והפעם - בדיות, שמחים, מורסה ומזימה
▪  ▪  ▪
אלוף שלושת השיפודים ועבריין מין מורשע [צילום: שלומי בוצ'צ'ו]

א. צְפוּ פגיעה
דב איכנוולד, מנהל ידיעות ספרים, הודיע בחגיגיות בפייסבוק, שספרו של יצחק מרדכי - אלוף שלושת השיפודים ועבריין מין מורשע, שצבאנו מתגאה בהיותו חלק משורותיו למרות הרשעתו בדין - עומד לצאת לאור אחרי שש שנות עבודה.
שמועות על הספר, שנכתב בעזרת אל"ם (מיל.) בני מיכלסון, שהיה ראש מחלקת היסטוריה וכיום עומד בראש העמותה הישראלית להיסטוריה צבאית, מתרוצצות כבר יותר משנה.
נמתין בדריכות לספר, שיחשוף את האמת של מרדכי ושל כתבניו על הפקרת לוחמי גדוד 890, על הדרת יחידות אחרות מהילתן ועל הרבה סיפורי פוגי, שמפיץ המג"ד הכושל על הקרב בטרטור 42, שבו אפילו לא חילצו הצנחנים את עצמם, ולא פינו את גוויות עשרות חבריהם למחרת - למרות שלא היו מעורבים בקרבות, והמצרים כבר לא היו בטרטור 42.
דרך אגב, כשיצאו גדוד 890 בטיפשות מבצעית מדהימה לדרכו לחפש "ציידי טנקים" (דבר שלא היה מעולם בצבא המצרי, ונדמה לי, שעבריין המין אינו יודע זאת עד היום), כבר כבשה חטיבה 14 של אמנון רשף את עיקר החווה הסינית ("אמיר"). אבל מי צריך לעסוק בפרטים הקטנים והתפלים של הסיפור כשבדו עבור עם ישראל סיפור גבורה אדיר, שמכסה על כישלון פיקודי ועל כישלון מבצעי מדהימים.
צוער בקורס קצינים, שידווח שקר על ניווט - מודח. אבל מג"ד, שכל הצל"שים שהעניק לעצמו ולאנשיו יסודם בשקר גדול, המחפה על כישלון גדודו - קוּדם לאלוף, ודרגותיו לא נשללו בגלל בכיינותו של עבריין המין האלים למרות הרשעתו בדין. האין זו דוגמה טובה לסיאוב צבאנו, החותר תחת אשיות קיומנו?!
האם נרתם ידיעות אחרונות לעגלת עבריין המין רק משום שהיה אויבו של נתניהו?
שקרי מרדכי נחשפו בעשור האחרון על-ידי הפורום לאזרוח תחקירי קרבות ולקחי מלחמה ועל-ידי כמה ספרים, שתיארו את הקרבות בחווה הסינית – ובעיקר, ספרו של אילן כפיר, החווה הסינית. בתגובה לדברי כפיר, החל עבריין המין להשתולל באלימות.
יתר על כן, אם שמץ מסיפורי מרדכי בארבעים השנים האחרונות אמת, הכיצד קיבלו יותר מעשרה לוחמי חרמ"ש צל"שים ועיטורים על חילוץ אנשיו – במקומו – מטרטור 42, שבה הוא טבח את גדודו, והפקיר את אנשיו?
בתגובה לפרסום בפייסבוק, שאלתי האם אזלו כל ספרי הברון מינכהאוזן, ונדרש להם בדחיפות תחליף.

ב. מקצצים

תקציב ההגנה האמריקני נמצא בקיצוץ חריף. שר ההגנה ושלושת שרי החילות אינם מסתפקים בקיצוץ סמלי במשכורותיהם, אלא מבצעים חיתוך עמוק בבשר הזרועות המזוינות האמריקניות, השולח הבייתה אלפי חיילים אמריקניים. וזה מעורר ביקורת של אנשיהם מחד-גיסא ושל חברי הקונגרס מאידך-גיסא.
הקיצוץ בתקציב ההגנה נראה היטב בארבעה ביולי – יום העצמאות האמריקני – כשמופעי הזיקוקין המסורתיים בבסיסים האמריקניים צומצמו קשות.
במחנה לז'ון של הנחתים בצפון קרוליינה הוצאו אשתקד כמאה אלף דולר לחגיגות יום העצמאות האמריקני, ומתוכם כ-25 אלף דולר לזיקוקין. השנה, אומר בריגדיר-ג'נרל תומאס גוֹרי, מפקד הבסיס, השתנה אופי החגיגות, שנודעו כמרהיבות במיוחד, והפכו לצנועות, ברוח התקופה. לשם שינוי, הן כללו הרבה פעילות עצמית חינם של המשרתים בבסיס ושל בני משפחותיהם.
לעומתם, סובלת המועצה האזורית הכושלת, שאני גר בתחומה, מגירעון של כמה עשרות מיליוני שקלים, אך שופכת עשרות אלפי ₪ מדי שנה על מופעי זיקוקין ביום העצמאות.
הנה, יש לאמריקנים מה ללמוד מאתנו.

ג. דמוקרטיה

בתקשורת שחקו את המלה, דמוקרטיה, מכל כיוון בדיונים ובדיווחים על הדחת הנשיא מוחמד מורסי במצרים.
זה מזכיר לי, שברית-המועצות וחבר הארצות שכבשה ודיכאה נקראו דמוקרטיות, ואידיוטים מכל העולם – ובראשם יהודים שוטים – התפעמו מהחירות ב"אימפריית הרשע".
מצרים השתחררה מהמורסה, שעלתה לשלטון בסיוע הבית הלבן, שמקדם בזדונו איסלאמיסטים בכל רחבי העולם, כדי שיממשו את כוונותיו האנטי-מערביות והאנטי-אמריקניות.
מצרים תמשיך לסכן אותנו, כיוון שתתנהל על מים גועשים – עד שיימצא המנהיג, שיוכל לייצבה; וזו משימה הרבה יותר קשה מאשר ניתן להעלות על הדעת.

ד. אכזבה

כבר כשחשבו להקים את המדינה, החלו מתנגדי הרעיון היהודיים לנפח את השד הדמוגרפי, והם ממשיכים במלאכה בסיוע רמאות של הרש(ע)ות הפלשתינית, שהקמנו ואנחנו מממנים ברוב טמטומנו.
ד"ר גיא בכור, מזרחן ידוע, מביא שוב נתונים מענייניים, המבהירים את הסוגיה: ביהודה ובשומרון גרים, לפי נתוני משרד הפנים שלנו, 385,000 יהודים, ובמזרח ירושלים גרים 300,000 יהודים. כלומר, כשבע מאות אלפי יהודים מעבר ל"קו הירוק". וכמה ערבים גרים שם?
"איש אינו יודע כמה ערבים מתגוררים בשטחי 1967, שכן הנתונים הסטטיסטיים שלהם מנופחים בידי הפלשתינים לצורכי הטעיה" – כותב ד"ר בכור. נתוניהם כוללים גם את מי שהיגרו כבר לפני עשרים שנה ואת תושבי מזרח ירושלים, שנספרים, לכן, ברש"ף וגם בישראל.
באוקטובר 2012 נערכו בחירות מקומיות ברש"ף (ללא עזה וללא ירושלים), ול-515,000 הייתה זכות ההצבעה. זה מספר הבוגרים (מעל גיל שמונה-עשרה) הערביים ביהודה ובשומרון. "אם נוסיף לכך מספר זהה של צעירים, הרי נגיע למעט יותר ממיליון איש", כותב ד"ר בכור, "ובתוספת מזרח ירושלים, כמיליון וארבע מאות אלף, זהו המספר האמיתי."
אכזבה מרה למנפחי השד הדמוגרפי. ועוד אכזבה: במה שנקרא, "אינתיפאדה שנייה", היו ביהודה ובשומרון רק 190,000 יהודים. כלומר, תוך עשור הכפילו היהודים את מספרם. ובמקביל, עקב הכיבוש (ודאי, הוא אשם!) והקיפוח, עלתה רמת החיים ביהודה ובשומרון, וזו מזימה יהודית חמורה, שפירותיה ברורים – כמות הלידות בקרב ערביי יהודה ושומרון בנפילה חופשית (דרך אגב, כמו בקרב ערביי ישראל).

תאריך:  05/07/2013   |   עודכן:  05/07/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתן קלינסקי
אינני יכול להישאר אדיש לנוכח העובדה, שהאמירה הזו חורגת מ-ד' אמות ספרותיות, והפכה לאמירה מנווטת מהלכים לקידום מועמדים לכס הרבנות
יוסף דיין
אם ביבי אינו צורח על אובמה ואומר לו: "על מה אתה מדבר? תראה מי הם המוסלמים? איך הם הורגים איש את אחיו!" – אז אולי יש דברים שאני לא יודע
עידן יוסף
השר ישראל כ"ץ שיכור כוח מנצחונו בליכוד ובנסיעה חסרת מעצורים, שמונעת משיקולים פוליטיים, הוא דורס את החלטותיה המקצועיות של סגניתו
שי אלבוגן
הוא פסק שעדיף שבחורה תלבש מכנסיים על פני חצאית מיני. וזה עוד לא הכל. הרב הזה כל כך מוכר לכולנו והוא לא פרץ לתודעתנו רק בחודשים האחרונים. רק שתכירו קצת - להלן כמה ציטוטים מכתביו
מוטי פלד
יש כאלה שיגידו ובצדק שיש יותר מדי רוע במדינת ה"רחמנים בני רחמנים", ולא צריך ללכת רחוק או לנבור במאגרי מידע, צריך לראות ולקרוא יום יום כיצד "רחמנים בני רחמנים" מתייחסים ומתעללים בנכים, בקשישים ובמוגבלים חסרי ישע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il