X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אין בלבי ספק שתמצא את דרכך וסיפוקך במקומות אחרים, בניכר, כי שם מעריכים ומוקירים אותך. הגויים יודעים, כנראה, לנצל את כישוריך למענם. ישראל שבה כולם ערבים זה לזה יודעת איך למחוץ אנשים כמוך ואל תצטער לרגע על שוויתרת על התענוג המפוקפק הזה של להיות נגיד בנק ישראל
▪  ▪  ▪
פרופ' פרנקל. הפך למטרה [צילום: אורי פורת]

אינני יודע אם תקרא שורות אלה, אך תרשה לי לברך אותך על החלטתך הנבונה להסיר את מועמדותך לתפקיד נגיד בנק ישראל. רק לפני שבוע כתבי מאמר בו קראתי לך לעשות את המעשה הנכון והנבון ולהודיע על הסרת המועמדות. טענתי ש"הלווייתנים" כבר הסתערו עליך, הנחשים הארסיים שוחררו וטונות של בוץ ממתינות להישפך עליך. לא, לא משום שאתה לא מתאים, לא משום שאתה פשעת כפי שכבר קבעו הנלעגים והנלוזים שבני האדם. הפכת למטרה כי כך פועלת תרבות הרפש וצרות העין, המאכלת המכלה כל חלקה טובה.
הרוע בהתגלמותו זהה "דם" והוא החל את מסע הטרוף של השמצות, של אשמות שווא, של סימני שאלה לגבי יושרך, חפותך ואורח חייך. עובדות אינן מעניינות איש. מישהו הדליק את הגפרור שהפך ללפיד שהפך למדורה גדולה ואל תוכה שפכו האינטרסנטים שמן ועוד שמן כי הם רצו לצלות אותך על מזבח ערכים נעלים, כביכול. הם קטנים ומבוזים. הם יותר מזבל, היינו המיץ של הזבל. שם הם דרים וכול אימת שמישהו מרים את ראשו מעל פני המים, הם קמים כאחוזי אמוק, רצים ומשמיצים, מבזים ומלכלכים ללא שובע, פוגעים באדם, במשפחתו, במוניטין שלו כי זהו סם החיים שלהם. והם מצליחים בפעולותיהם הברוטליות, הבלתי אנושיות ומלאות שנאה שאין לה גבול. הם עסוקים עד מעל ראשם הנוגע רק עד הבוצה המסריחה של הביבים, ובכל זאת הם מצליחים לתת את הטון.
אין זה מנחם לדעת שאתה לא בודד במערכה, ובכל זאת אתה הפכת חלק מקבוצה מכובדת ההולכת וגדלה של מודחי שנאה ורוע. אתה היית רק מועמד להיות נגיד בנק ישראל, אך הבט מה קרה כאן בשנים האחרונות ותיווכח שהיה לך מזל. כאן, במדינת היהודים, הוחלף שלטון על-ידי הדחת ראש ממשלה מכהן רק משום חשדות לפלילים שהיו נגדו. בית המשפט המחוזי קבע שהוא חף מפשע זולת נושא הפרת אמונים, ובכל זאת החליט לא להטיל עליו קלון. כל מי ומי קפצו דום, הרעישו עולמות וכלו מילים אין-ספור כדי שעניינו של מר אולמרט יגיע לעליון. לא, לא משום שהמלעיזים מאמינים בעליון אלא מקווים שדווקא במקרה של אולמרט ימצאו שיש כן קלון. מובן שכל אלה אשר פעלו ופועלים נגדו הן נשמות טהורות.
ואם זה לא מספיק, פרופ' פרנקל, הרשה נא לי להזכיר לך שבישראל של השנים האחרונות הודח רמטכ"ל מתפקידו על לא עוול בכפו. כן מר פרנקל, הרמטכ"ל גלנט הודח מתפקידו כי כל החורשי המזימות התאחדו להם יחד כדי להפילו. ומה התברר לאחר שהודח? שכל מה שהוטח בפניו לא היה אלא רפש מבית היוצר של שוכני מחילות.
אין בלבי ספק שתמצא את דרכך וסיפוקך במקומות אחרים, בניכר, כי שם מעריכים ומוקירים אותך. הגויים יודעים, כנראה, לנצל את כישוריך למענם. ישראל שבה כולם ערבים זה לזה יודעת איך למחוץ אנשים כמוך. אל תצטער לרגע על שוויתרת על התענוג המפוקפק הזה של להיות נגיד בנק ישראל. תן לפוליטיקאים לעשות את שלהם כפי שעשו בבחירת הרבנים הראשיים לישראל עד שהרבנות הראשית הפכה לבלתי רלוונטית לחלוטין. גם הם יעשו גם עם בנק ישראל.
סע לשלום למקומות שבהם מעריכים אותך. שא ברכה לבריאות שלמה, ומשם, מארצות התבל בהן תעבוד, תביט בנו בחמלה, למרות מה שעשו לך, כי לא לכך פיללנו, אך יש בינינו המאמינים שימים טובים עוד יבואו ושנאה והבוז והצרות העין ייעלמו וגם לאנשים שכמותך יהיה מקום בארץ האבות.

הכותב הוא היסטוריון ומתמחה בביטחון לאומי
תאריך:  30/07/2013   |   עודכן:  30/07/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הידד פרופסור פרנקל
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
שאלה: הפרנקל הזה הוא איזה ל"ת
גנב קטן?  |  30/07/13 21:50
2
בושם עם ריח רע
ד"ר רון בריימן  |  31/07/13 18:02
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר רון בריימן
מינוי אינדיק לתפקיד המתווך האמריקני בשיחות ה"שלום" אינו מתקשר עם בושם אבל ריחו רע. עיון באתר האינטרנט של "הקרן החדשה לישראל" מלמד שהאיש הוא בעל תפקיד בכיר בה
ציפי לידר
בשולי הכותרות: פרשת הנגיד פרנקל - לא על המספרים בלבד    הכסף גם רוצח - תשאלו את המאבטח החשוד ברצח הכפול בבניין כלל    די לסטראוטיפים    שחרור מחבלים רק בישראל    איפה האתיקה הרפואית?    ולקינוח: מסיכון לסיכוי
נורית גרינגר
מדינת ישראל, למה את עושה את מה שאת עושה? למה את מתעקשת לא ללמוד מהעבר הקרוב? למה קשה לך לתפקד כמדינה ריבונית?
רפי לאופרט
הדרך שבה מוביל ראש הממשלה, היא דרך סרק, הוויתורים - ויתורי שוא, ומעשי שווא מולידים בדרך כלל תוצאות שוא, אכזבות ותסכול חמור. עצור רה"מ בטרם תהיה מחוייב מדי למתווה שנכרה לפתחך ע"י יריבים ואויבים מבית ומבחוץ
אלברט שבות
כן כן רבותי, אלפי השנים זכרנו את השבת ושמרנו עליה בשביל להגיע לכאן ולקרוא על ליפוף הסיגריה; במשפט המסכם הזה אסיים את הסדרה "התורה נגד המדע"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il