X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ירושלים איננה העיר והישוב היחידים המסיתים נגד גידולו של הציבור החרדי ללא שום סיבה הגיונית - הנגע הזה פושה בכל מקום שיהודים חרדים מגיעים לגור ולא עוללו רע לאיש. זוהי גזענות לשמה והפעם היא מגיעה מכיוון המהגרים וצאצאיהם נגד הילידים, וירושלים היא רק משל לכך
▪  ▪  ▪
חרדים בכותל. גזענות לשמה [צילום: פלאש 90]

בכל מדינה מתוקנת בעולם היו מזמן פוסלים את תעמולת הבחירות של מפלגות העבודה ומר"צ - לבחירות המוניציפליות, בי-ם. הסיסמא שלהן - "לעצור את ההתחרדות", הייתה מתפרשת בפי כל משפטן ליברלי כסיסמה גזענית המכוונת נגד ציבור מסוים בשל מוצאו , דתו ותרבותו ותו לא. אבל במדינה ה"נאורה" היחידה במזה"ת הרי שלא רק שהסיסמה הזו לגיטימית אלא אוחזים בה אלה המייצגים את "ארגוני זכויות האזרח" או את "זכויות אדם"!
ירושלים איננה העיר והישוב היחידים המסיתים נגד גידולו של הציבור החרדי ללא שום סיבה הגיונית - הנגע הזה פושע בכל מקום שיהודים חרדים מגיעים לגור , ולא עוללו רע לאיש. זוהי גזענות לשמה והפעם היא איננה מכוונת דווקא לא למהגרים אלא באה מכוון הפוך: מכוון המהגרים וצאצאיהם נגד הילידים וירושלים היא רק משל לכך.
הישוב החרדי בירושלים קיים מאז ומתמיד בדמות יהודי ארץ ישראל הוותיקים, בני הישוב הספרדי הקדום ובאלף שנה האחרונות גם מבני מזרח ומערב אירופה. עד בוא הבריטים היה הישוב הזה רוב רובו של הישוב היהודי בירושלים ונתאפיין בנאמנותו לדרך התורה וההלכה. והנה באו בניהם של המתנחלים מאירופה ובכוח הבריטי- ואח"כ הציוני, והפכו מיעוט לרוב ורוב למיעוט ועכשיו, כשהקב"ה, מחזיר את המצב לאשורו ההיסטורי קמים אותם מתנחלים חילוניים וחבריהם הסלאבים ויוצאים בסיסמאות גזעניות "לעצור את ההתחרדות".
מהו בדיוק תוכן הסיסמה הזו - "לעצור את ההתחרדות"? האם הכוונה לסרס את היהודים החרדים? האם הכוונה לחוקק חוקים מיוחדים שיהודים חרדים לא יוכלו עוד לקנות דירות בעיר? האם יש כאן רעיון להצר שירותי אזרח ליהודים החדרים? או אולי לחוקק חוקים לילודה נמוכה יותר בקרב שומרי המצוות? כאמור, במדינה ליבראלית לא רק שהיו פוסלים סיסמא כזו אלא פשוט היו קונסים את בעלייה ואולי גם מונעים את התמודדותם למערכת בחירות כלשהי. גם בישראל-אם הסיסמא הייתה מופנית לציבור אחר, הייתה קמה סערה "ליבראלית" מצד אלה שכיום מניפים את הסיסמה הגזענית הזו.
ירושלים, בית שמש, קריית גת, אשדוד וערים רבות אחרות תמשכנה ו ל"התחרד" משום שזהו הציבור היהודי הטבעי השייך לארץ הזו והמקיים את חיי המשפחה שהקב"ה ציווה את העם היהודי, וכמו שלבן ופרעה נכשלו במלחמתם בהתרבות העם היהודי כך יפלו גם הגזענים של מפלגות העבודה ומר"צ בירושלים. אבל ליהדות החרדית בעיר הקודש הייתי מציע לפנות לאו"ם ול"איחוד האירופאי" ולהציג בהפגנה ובעובדות את מה שמתחולל ב"דמוקרטיה היחידה במזה"ת", בכל מה שנוגע ל"זכויות אדם" ו"זכויות אזרח" כשזה קשור לילידי הארץ עצמה.
תאריך:  03/09/2013   |   עודכן:  03/09/2013
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כלליחדשותרשימותנושאיםאישיםפירמותמוסדות
אקטואליהמדיני/פוליטיבריאותכלכלהמשפט
סדום ועמורהעיתונות
הסתה נגד חרדים בירושלים
תגובות  [ 2 ]מוצגות  [ 2 ] כתוב תגובה 
1
המסיתים הכי גרועים- -החרדים !! ל"ת
דמעות תנין  |  4/09/13 00:25
2
ולמה נתן זהבי לא נותן לך במה ב
קורןנאוה טבריה  |  7/09/13 06:55
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספותבחירות - רשויות מקומיות
אריה גל
מהם "ערכי תנועת העבודה" בתחום המוניציפלי? אין קשר ל"שתי מדינות לשני עמים" או משהו. נכון? אז אולי "עבודה עברית מאורגנת"?
ענתי דגן
"הרשת החברתית" בראשות דוד כהן, עוזרו של השר עמיר פרץ - סיעה חדשה מתמודדת בבחירות המקומיות בת"א
עמוס אריכא
משלחת פיירברג, נתניהו ופירון לא פקדה עם פתיחת שנת הלימודים את בית ספר רמב"ם בנתניה המיועד כולו לתלמידים מהעדה האתיופית. איש לא טרח להזכיר במילה אחת לשלושת רמי-המעלה את העובדה העגומה על קיומו של אי זעיר של אפרטהייד בעיר המחלצות
אריק בלומברג
יוסף קנדלקר
עליך לדעת כי, המועמדים שלך יתקשרו אליך כדי לדבר איתך. אם הם לא יצליחו הם ימשיכו לנסות. עד שתענה. הם ירצו להיפגש איתך, ואף יעבירו לך את מספר הטלפון הישיר אליהם. אל תדאג. הם לא באמת רוצים לדעת מה דעתך, כך שאין צורך שתתחיל לגבש עמדה על משהו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il