X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הדברים פורסמו ברבים ואינם סוד והנה ראה זה פלא - איש איננו עוצר את הגברת, איש אינו מזמנה לחקירה, היועץ המשפטי לממשלה לא יודע ולא שומע
▪  ▪  ▪
איפה ואיפה [צילום: איתמר לוין]

תועבת השמאל וכלימת התקשורת
בימים האחרונים נחשפתי למה שאינני יכול להגדירו אלא כתועבה. מחמת זה וברצותי לחסוך מהקוראים את הפרטים לא אפרט אלא אספק רק הצצה אל הטינופת. יצור המתיימר להיות בן אדם והמכונה נטלי כהן וקסברג העלתה ביום השואה מופע אימים בסמוך ליד ושם בירושלים. בביגוד ראוותני כששפתיה מרוחות באודם עמדה ו"הציגה" מונולוג גס ובהמי בו השמיצה את כל קודשי ישראל, ניבלה פיה, קיללה וצרחה. תמצית ה"מופע" - ה"מציגה" מגלמת את השואה וטוענת בצרחות קולניות אגב קללות וגסויות יוצאות דופן שישראל "חייבת לה", מתקיימת בזכותה, מתעללת בערבים בזכותה, מקיימת צבא אכזר בזכותה ועוד כהנה וכהנה נבזויות.
בנוסף למופע הנ"ל העביר לי חבר תמונה של היצור הזה היושב בחצי עירום על גבי אסלה כשבידה דובון קטן העטוף בדגל ישראל. למי שלא הבין, עם הדובון העטוף בדגל היא מתכוונת להשתמש ל"ניקיון"...
עד כאן פרטי ה"אירועים" בהם אדון כאן, אינני רוצה וגם אינני מסוגל לפרט יותר, גם כך הרהבתי עוז בנפשי על-מנת להביא אל התודעה את דבר קיום התועבה. הסרטון וכן התמונה שתוארו מצויים ברשת האינטרנט ומי שחוסנו הנפשי מאפשר לו זאת, מוזמן, לאחר שהזהרתיו, לצפות בדברים בעצמו.
מעשה נבלה
הדברים פורסמו ברבים ואינם סוד והנה ראה זה פלא - איש איננו עוצר את הגברת, איש אינו מזמנה לחקירה, היועץ המשפטי לממשלה לא יודע ולא שומע, אמצעי התקשורת גם הם לא שמעו ואם כן אינם מדווחים, כאילו לא ארע דבר, רק מתי מעט נחשפו לעשייה המשוקצת וזו מתקיימת לה בלא הפרעה ב"מרחב הציבורי". שקט תעשייתי נעים וחמים, מה טובו אוהליך ישראל.
וכעת שוו בנפשותיכם מה היה קורה לו אותם דברים בדיוק היה מבצע למשל תושב יצהר או בחור חרדי לבוש שחורים. הסרט המתעד ה"מופע" והתמונה המגונה הנלווית היו משודרים מאות פעמים בכל רשתות הטלוויזיה, העיתונות הייתה עוסקת בהם ורק בהם, הציבור הדתי והחרדי כולו היה מועלה על המוקד וראשיו היו אנוסים להופיע מעל כל במה ולהתנצל. מן הסתם היו הרבנים הראשיים נחפזים לגנות, ראש הממשלה והנשיא ממהרים להוקיע וחברי הכנסת מכל המינים (תרתי משמע) היו זועקים זעקות שבר. כמעט בטוח שהיה מכונס דיון מיוחד בכנסת ואולי בכמה מוועדותיה, היועץ המשפטי לממשלה היה נכנס לפעולה בהילוך גבוה והבחור החרדי היה מאחורי סורג ובריח - הוא ואולי אף כמה מחבריו או בני משפחתו, אולי אפילו רבו.
מה לא היו מטיחים בו ובציבור ממנו הגיע... פגיעה ברגשות הציבור, מעשה נבלה, ביזוי קודשי ישראל, יריקה בכל היקר לנו, פגיעה בדמוקרטיה, עבירה פלילית חמורה, טרור !!!!!
כאמור, ההאשמות היו מוטחות בציבור שלם אגב הכללה המכוונת להרע לו, להבאיש את ריחו ולהשפילו. התקשורת הזדונית הייתה מוקיעה את הפרזיטים הפרימיטיביים המסכנים את החברה כולה, את המשתמטים, המתבטלים, ה"חיים על חשבוננו". הניסיון מלמד שתוצאה מסתברת של מסע הסתה פרוע כמתואר היה מסתיים באלימות נגד דתיים וחרדים באשר הם, תוך הכאה, השפלה ואף סיכון חיים, מה הפלא? דמם הותר.
אלא שבמקרה של נטלי כהן וקסברג שחיללה בפרהסיה את זכר השואה ורמסה את כבוד המדינה אין פוצה פה והדממה המעיקה כבדה ומשתקת. הגחלים במדורת השבט של השמאל המנוון והאנטי יהודי והפוסט ציוני לוחשות את מנגינת החרש של הצביעות ומניחות לה ולנפשה הבהמית לשכון לבטח. יש להניח שבמחוזותיה החולים ואצל שותפיה לדרך לגיבורה תיחשב ושם כבוד ויקר יהיו מנת חלקה.

תאריך:  08/05/2014   |   עודכן:  08/05/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תועבת השמאל וכלימת התקשורת
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
ו"יד ושם"?
דאגנית  |  8/05/14 16:51
2
על מה הפליאה?זה לא "פשע שנאה"
רותי א.  |  8/05/14 17:35
3
אל מה אתה מלין מיקרוב?
אליהו חיים  |  8/05/14 19:18
 
- תשובה לאליהו
בעז ש  |  8/05/14 19:56
 
- מרבץ חיידקים ממלא את פיך
לקס יהושע  |  9/05/14 15:38
4
דרושה פעולה
גדעון תבורי  |  8/05/14 19:50
 
- מצטרפת לדעתך, יש להעמידם לדין!
שרה ר  |  9/05/14 17:00
5
ראיתי ביו טיוב את הזנזונת
פלא יועץ  |  9/05/14 09:35
6
"משהו רקוב בממלכת דנמרק"- אמר
המלט.  |  9/05/14 13:39
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il