X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
זהו פרק ב' של הצעתי למצע רך, אותו מצע שיכתבו במשותף גולשים באינטרנט ואותו נמכור למרבה במחיר, הפרק הזה יעסוק בשרות לאומי
▪  ▪  ▪
חובת כולם [צילום: פלאש 90]

תוקם מנהלת שירות לאומי, אשר בעיקר תנהל את כ"א בשירות הלאומי ואת משימות המשרתים על כל המשתמע מכך.
למעט 3 תפקידי ניהול, ועשרה עובדי מטה, ולמעט הרחבתם בתהליך ההקמה בשנה הראשונה כפי שייקבע, מערך השירות הלאומי ינוהל באמצעות משרתי השירות הלאומי.
לא יהיה תשלום למשרתי השרות הלאומי, למעט למשרתי הצבא, ועל-פי שיקולי הצבא, ולמעט המשרתים הלנים הרחק מביתם אשר יקבלו החזרי נסיעה באוטובוס לנסיעות בפועל, ובתוספת התשלום הנמוך ביותר שמשלם הצבא לחייל סדיר שאינו לן בביתו.
כל נער ונערה חייבים ברישום לשירות הלאומי החל מגיל 15. השירות יתחיל בגיל 16.
מהשירות (הלאומי) משחרר רק המוות (או נבצרות) או מילוי מכסת השירות.
עד גיל 18 ולאחר היציאה לפנסיה ישרתו משרתי השירות הלאומי בהיקפים של שעתיים בשבוע באזור מגוריהם, בסיוע לזולת, הצעירים שבהם יתוגמלו באמצעות כללים שייקבעו על-ידי מערכת החינוך.
מתחת לגשר
החל מגיל 18, רוב משרתי השירות הלאומי ישרתו שירות צבאי בסדיר ובמילואים, לצבא תהיה סמכות להציע למתגייסים שירות ביטחוני אחר בין במדים או שלא במדים.
כל עוד לא ייקבע אחרת עקב המצב הביטחוני, הצבא יקבע מי מבין משרתי השירות הלאומי יגויסו אליו, ולמעט במצב מלחמה קיומית, או אסונות טבע קיומיים, או מצב של מחסור כ"א אמיתי בשורות הצבא ניתן יהיה שלא להתגייס מטעמי מצפון, ולבצע את השירות הלאומי כשירות אזרחי.
סך כל שירות הלאומי הנדרש מאזרח חייב להיות מקביל לשירות צבאי כלומר 6 שנים שלוש שנים מרוכזות בעודו צעיר, ושלוש שנים נוספות מפזרות באורח אחיד במהלך חייו או לחלופין שש שנים כשהן מפוזרות באורח אחיד על פני כל שנות החיים – מי שלא משרת שירות צבאי מלא יוסיף עוד 3 שנים מפוזרות באורח אחיד על פני חייו בשרות אזרחי.
מי שלא יעמוד ביעדי השרות שלא מתוך נבצרות מלאה או חלקית, ינושל מכל הטבה כלכלית שהמדינה או גופים הקשורים אליה במישרין או בעקיפין נותנות (חברות ממשלתיות, רשויות מקומיות, עמותות וכיו"ב), ויזכה לעדיפות שלילית באורח משמעותי ביותר, בכל נושא בו המדינה או המחוקק יכולים להשפיע כגון: קבלה לעבודה, קבלת אשראי, רכישת דירה, שכירת דירה, קצבאות, מס הכנסה שלילי וכיו"ב, מי שמסוגל לשרת ולא ישרת על-פי מסוגלותו ייאלץ במוקדם או במאוחר להעתיק את מקום מגוריו מתחת לגשר קרוב. הורים שיזניחו ילדיהם במצב כזה, ייאלצו לוותר עליהם באמצעות העברתם למשפחות אומנה, אימוץ ולמוסדות בשל העדר מסוגלות הורית.
מי שיפגר בתוכנית השירות יזכה רק לחלק היחסי על-פי 20 אחוז מהחלק היחסי של מיצוי של תוכנית על-ידו (מה שיבטיח לו בדוחק מגורים בגשר העליון).

תאריך:  02/07/2014   |   עודכן:  02/07/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שבתאי עזריאל
גרוניס וצאן מרעיתו מתנגדים לעריכת משוב. צודקים. לאחר מאמצים כה מרשימים לטייח את המציאות ולכסות את הטיח בצבעי הסוואה רב-שכבתיים, למה שיסכימו?
רון בריימן
האם פשע שנאה הוא הגדרה רק של מעשי איוולת של יהודים המקשקשים על קירות? היכן שרת המשפטים הזוממת בעצמה פשע שנאה כלפי יהודים בדמות גירושם מבתיהם בארצם? היכן נרדם היועץ המשפטי לממשלה, האיש שאינו קורא לסדר את השרה הממונה עליו
הרב בועז גנוט
מאמציו של בלעם לקלל את ישראל והברכה היוצאת מפיו בעל כורחו, מלמדים אותנו על מקומן של הברכה והקללה בחייו של האדם המאמין: מדובר במידה בה מעשיו יכולים להתחבר לתוכניותיו של ריבון העולם
אהרון שחר
יש כאן משהו קטן שאיש כנראה לא הבחין בו: אם היו רוצחים 3 מתנחלים בפיגוע "רגיל", הזעזוע היה כנראה הרבה יותר מינורי
מנחם רהט
יש מה לעשות, והרבה, להחזרת ההרתעה והביטחון, הדין והחשבון, מול חיות האדם הדו רגליות    מות הקדושים הוכיח, ש'משהו רקוב בממלכת דנמרק'
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il