X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
חוקים בלתי דמוקרטיים בעליל המחפשים בכל דרך לסתום פיות מוצעים, חדשים לבקרים, על-ידי מיני לאומנים קיצוניים. אין מי שיעצור אותם כי הם הרוב ובשם הרוב מותר להם לעשות כל דבר
▪  ▪  ▪
[צילום: לע"מ]

הציונות עקרה את הגולה מליבותיהם של רבים אשר מאסו בחיי האי-ודאות, מפרעות ואנטישמיות, והחליטו לעשות מעשה: לכונן מחדש את המדינה היהודית במקום הטבעי ביותר עבור היהודים: ארץ ישראל.
צעירים חסרי כל לצד משפחות, חלוצים לצד משכילים וסוחרים, החלו לעלות לארץ. לא רעיונות משיחיים, לא געגועים להר-הבית, הניעו את הציונים לעלות אלא הרצון לכונן מדינה ליהודים, ככל מדינות העולם, מבוססת על ערכי הדמוקרטיה ושואבת את מיטב המסורת היהודית. הציונים לא הודרכו על-ידי תיאולוגיה יהודית אלא אידיאולוגיה לאומית צרופה. ישראל קמה כמדינת לאום יהודית-תרבותית, דמוקרטית במהותה ופתוחה לתרבויות העולם הנאור.
המדינה היהודית הציבה בפני יהודי העולם תקווה לחיים טובים יותר, חיים של חרות מדינית ותרבותית, הגשמת המאוויים הלאומיים והשתחררות מן הסכנות האורבות להם בגולה. התקווה, המנון המדינה, נועד לסמל את כמיהתם של היהודים ברחבי העולם לחיים בטוחים יותר, מאושרים יותר, חיים של בני חורין.
מי שעיניו פקוחות ואוזניו קרויות למסרים המועברים על-ידי מנהיגי ישראל כיום אינו יכול שלא לשאול את השאלה המתבקשת: לאן נעלמה התקווה? לאן נעלמו האידיאלים הציוניים האמתיים? כי המסר של קברניטי המדינה הוא מסר של ייאוש, של רע ועוד יותר רע, של אינדוקטרינציה מטופשת, של עם לבדד ישכון, של סכנת הכחדה. מנהיגי היום מובילים אותנו אל ימי האתמול, אל ימי המאורעות, אל המשיחיות המזויפת פרי מוחם של קומץ אנשים שטופי מוח ופנטים חסרי תקנה.
הקיצוניות מעוורת ומובילה לאסון. לשם מובילים מנהיגנו. אין שום דרך אחרת להסביר את הדהירה המטורפת של כמה קברניטים אל עבר פי התהום. אין תחום מתחומי החיים שלא נגוע בטמטום ושגעון גדלות, בשנאה יוקדת והבטחות שווא.
אנשים סבירים, מן היישוב, המבינים דבר או שניים המזהירים מפני מלחמת דת בלתי נשלטת, נדחקים מפני חוטובלים, רגבים אריאלים או בנטים הזויים. הר-הבית זה הדבר הדחוף ביותר עבור הישראלי המצוי. להתפלל בהר-הבית בכוונת מכוון ולהצית אש שתכלה כל חלקה טובה זה צו השעה מבחינתם של שטופי המשיחיות. רק הם יודעים את האמת, רק הם מדברים ישירות עם ריבון העולמים, רק הם הדתיים האמתיים. מי שמעז לפצות פה ולצפצף הופך אויב העם. גידופים, קללות, השמצות, איומים, ומה לא? עבור אלה כל עימות הוא גאולה. הם יודעים היטב מה תהיה התוצאה, הם הנביאים.
כל המומחים, כל המשפטנים, כל מביני המצב דורשים לא להתגרות שוב בחקיקת חוק הלאום. מבן-גוריון ועד היום, כולם היו טיפשים ולא הבינו שחוק הלאום יגאל את העם היהודי מייסוריו. רק נתניהו וחבריו המשיחיים מבינים זאת. והם ממשיכים בדרכם ותרועות התומכים בקרב הציבור מלוות אותם בדרכם אל התנגשות מיותרת. ישראל בעלת רוב יהודי היא עובדה קיימת. מדוע צריך להעמיד את העובדה הזו במבחן שאין לו כל תכלית אלא התגרות?
חוקים בלתי דמוקרטיים בעליל המחפשים בכל דרך לסתום פיות מוצעים, חדשים לבקרים, על-ידי מיני לאומנים קיצוניים. אין מי שיעצור אותם כי הם הרוב ובשם הרוב מותר להם לעשות כל דבר.
הקיצוניות הזו מובילה להתנגשות עם אומות העולם. עבור הקליקה שטופת המוחין כל המדינות בעולם אנטישמיות, אנטי-ישראליות, אנטי ועוד פעם אנטי. אין זה משנה שאותן מדינות מערביות, וודאי ארה"ב ומדינות אירופה סוחרות עמנו, מסייעות לנו ביטחונית ומדינית בעת מצוקה. עובדות אלה אינן חשובות בעיני הרגביסטים והבנטיסטים והחוטובליסטים ושקדיסטים. אל תהמרו את פיהם כי בליסטראות שנאה יורו כלפיכם. הם נולדו לשלטון, הם המבינים האולטימטיביים, הם ועדר תומכיהם השדופים והחלולים.
לא מהן יש ללמוד מהי אהבת הארץ. לא הם ילמדו אותנו שיעור בציונות. די. שבענו מדברי הבלע שלהם ושל תומכיהם. כמותם, ההיסטוריה היהודית מלאה. כמותם היו שהביאו אסון על העם היהודי. גם הסיקריים סברו שמעשיהם יביאו גאולה. לבסוף, הביאו לגלות ארוכה. מלחמות היהודים לא היו פחות נוראיות ממלחמות הגויים. זו עובדה שאינה מוצאת חן בעיני המשיחיים מכל סוג שהוא. ראוי שיפשפשו בדפי ההיסטוריה היהודית וייווכחו מה גדולה הייתה תרומת דומיהם מאותם הימים לחורבן העם היהודי. יש לקוות שידם תהיה על התחתונה. זו גם התקווה של השפויים.

תאריך:  24/11/2014   |   עודכן:  24/11/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
איך אבדה תקוותנו
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
דרוש שריף שיודע לשלוף
באום  |  25/11/14 15:13
2
בולשביק מתוסכל מדקלם תעמולה
ב.ל  |  25/11/14 19:23
3
איך אבדה תקוותך להחזיר
אל ד"ר צ'לו   |  25/11/14 19:47
 
- לך
מסביר   |  25/11/14 20:35
 
- אתה ואלה שהזכרת חייבים ללמוד
למסביר  |  26/11/14 08:38
 
- כל
מה שאתה  |  26/11/14 12:52
 
- נא תשובתך, ומכל אלה שהזכרת
ל מסביר   |  26/11/14 08:54
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסי ברנע
תגובה למאמרו של עמיר פוקס "במקום חוק רע", הארץ מיום 20.11.14    עמיר פוקס מתעלם מכך שהאספה המכוננת בגדה בתפקידה והפכה עצמה לפרלמנט היא כנסת ישראל
עמי דור-און
בצד כול הטוב שבוז'י הרצוג נושא בתרמילו האישי מוטל עליו כתם ציבורי שמעולם לא קיבל הסבר ראוי לפשרו
חיים שאולזון
כנס שלוחי חב"ד מקבץ 5,000 איש מכל העולם, בעוד על הוועידה של אגודת ישראל בארה"ב איש אינו יודע. זה ההבדל בין התגייסות מכל הלב לקיום מצוות לבין פעילות שעיקרה פוליטיקה
עו"ד צבי שוב, עו"ד יפעת בן-אריה
מה בין השבחה עסקית להשבחה תכנונית? בית המשפט העליון דחה בקשה לדיון נוסף על פסק דין גולדן פוינט
מוטי קפלן
אותן "תנועות מחאה עתידיות" וראשיהן היושבים על הגדר, טועים לחשוב שמיד עם ההודעה הרשמית על הבחירות הקרובות, הם יצאו בהכרזה רשמית על הקמת מפלגה והתמודדות בבחירות, והציבור ימחא להם כפיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il