|
1 | |
| איתן, שים בצד עיוותים "פוליטיים" אשר ודאי קיימים. ביישוב עירוני דוחפים 40 סרדינים לכיתה אחת ביישובים קטנים ומבובדדים ובייחוד עקב ההפרדה המגדרית החל מכיתה ד' על פי החלטת השר של לפיד (בגלל אמונה דתית) כמות תלמידים בכיתה באורח טבעי הרבה יותר קטן כי אין תלמידים למלא את המכסה המטופשת, שכר ההוראה (תקציב רגיל) והתשתיות (תקציב בלתי רגיל) תלויים במספר הכיתות (כלומר כמות המורים) ופחות בכמות התלמידים ולכן על פי מבחן התקצוב לתלמיד השואה בין יישובים מבודדים ביהודה ושומרון ובין התישבות עירונית - התמונה מתעוותת לחלוטין, הוסף לזה כספי הורים, אשר מביאים אתם בצדק גם כספי מדינה, מאמץ והשתוללות של מנהלים בסקטורים מסויימים להביא עוד ועוד לבתי הספר - וקיבלת את אי שהשיוויון שאתה מדבר עליו, שיוויון איתן יש רק בעולם הבא, או במשטר קומוניסטי (שזה בדיוק לטעמי כמו העולם הבא) שם לאיש אין שאיפות אין מאווים, ועם זאת איש מאיתנו לא רוצה להיות שם אני בטוח שגם אתה לא. | | | | | סגור | כתוב תגובה ל- ה.א |
|
|
| |
| המגיב ה.א לא היה צוחק אם הילד שלו בנצרת עלית יתוקצב ב-2000 שקל פחות מהילד שבנצרת התחתית-הערבית.
המגיב ה.א לא היה צוחק, אלא היה זועם, אם הילדים שלו בגני הילדים בגוש עציון היו מקבלים פי ארבעה פחות מילד בקרית ים ובקרית אתא, בחיפה ובחדרה.
ה.א , כשאני קורא אותך אני בוכה ולא צוחק.
נדמה לי שכל הילדים נולדו שווים, הם כולם נבראו בצלם, לפחות במדינה שלנו ניתן לכלן ילד תיקצוב שווה, ולא נחכה לשוויון בגן עדן. | | | | | סגור | כתוב תגובה ל- ضصثقف |
|
|
| |
| כאשר המנהיגות הערבית בישראל תחדל מלעסוק במחבלים, ותעסוק בעיקר בקידום החינוך, יגדלו התקציבים, אם ראש עירייה יהודי דואג לחינוך - הוא משיג תקציבים, גם אם ראש עירייה ערבי דואג לחינוך הוא משיג תקציבים, תשכחו משיוויון חבריא מי שמתאמץ משיג - שיוויון זו סיסמא של בטלנים, שרוצים למשוך את כולם למטה, מה שאנו צריכים זו יוזמה ותמורה ליוזמה שמושכות את כולם למעלה. | | | | | סגור | כתוב תגובה ל- ה.א |
|
|
| |
| הרשימה מתייחסת לפערים בתיקצוב בחינוך היהודי. בית ספר בהר חברון תיקצובו בנוי על פי 4 יותר מאשר לילד בנשר או בחיפה.
בתוך תל אביב עצמה יש פער בין מה שמשרד החינוך מתקצב לחינוך ממלכתי ובין חינוך ממלכתי דתי.
ואתה ה.א מגיב לא לעניין. ילד בתחומי מדינת ישראל זכאי לאותו תיקצוב בכל מקום שהוא חי. | | | | | סגור | כתוב תגובה ל- איצי |
|
|
| |
| איצי, תקשיב מה מדברים אליך, ודאי שיש חברים ויחסים ו"מאפיה" ויש אולי אפילו הפרת חוק את כל אלה יש לתקן, ואלוי אף ביד רמה. בוא אני אסביר לך מדוע מבחן הקצבה לתלמיד איננו מתאים בחלק מהמקרים. נניח שבישוב יש ילד אחד. אז צריך עבורו כתה אחת, ובית ספר אחד, ומנהל אחד ומפקח אחד, ומאות פקידים אחד, ושר חינוך אחד. נניח יש שני תלמידים ביישוב באותה שכבת גיל - צריך אותו דבר על מנת לתת לתלמיד את התקציב השוויוני שאתה מיחס לו חשיבות כה גדולה. מה שמעניין אותנו הוא הרי שיוויון, לא כן? והשוויון לא נמדד בהוצאה שלנו אלא במה שמקבל התלמיד לא כן? ובדוגמא דלמעלה, אנחנו מוצאים כפול, אך התלמיד מקבל בדיוק אותו דבר. קאפיש איצי? ואנו כחברה הומאנית לא נקפח את התלמידים בגלל שהוריהם החליטו לגור בספר, ולכן על מנת שיקבלו אותדבר אנחנו צריכים לשלם יותר, מה אתה אומר איצי? חשבון חשבון פשוט! אז בוא נלך לחינוך הממלכתי הדתי, בחינוך הממלכתי הדתי מלכתחילה כמות התלמידים היא קטנה יחסית, MOREOVER בחינוך הממלכתי דתי, על פי החלטת השר ההומאני והשיוויני פירון יש הפרדה מגדרית מכיתה ד' מזלנו שלא הפרידו מכיתה א', או מהגנון. מהסיבות לעיל בדיוק, ועל פי משרד החינוך היו החינוך הדתי ב 2013 32.6 תלמידים בכיתה (מקורות אחרים מעידים על הרבה פחות) לעומת זאת בחינוך הממלכתי מצויין כי היו 37 תלמידים בכיתה, ועל מנת שהתלמידים הדתיים יקבלו בדיוק כמו החילוניים, ההקצבה לתלמיד צריכה להיות אצלם גבוהה יותר ואם מדובר בבתי ספר ננסיים חצי כיתת בנים בכל שכבה וחצי כיתת בנות בכל שכבה (כמו בתי הספר בספר של הספר) אזי מדובר בפערים ענקיים לפי המבחן של הקצבה לתלמיד, בעוד שהתלמידים מקבלים אותו דבר, כי הוצאות התפעול הן זהות, כמות התלמידים קטנה המדינה אמורה לכסות את הוצאות התפעול על מנת לאפשר לתלמידים לקבל את מה שמגיע להם, ולכן ההצבה לתלמיד (חלות ההקצבה הכוללת בכמות התלמידים) נוסקת. וכמובן קיים הנושא הנוסף שכל מי שרוצה ומתאמץ ימצא דרכים לבהביא עןד כסף לבית הספר, מהרשות המקומית, מההורים, מתרומות (ככל שהדבר מותר), מהכנסות של בית הספר מפעילות עסקית שלו (ככל שהדבר מותר) ואם כל זה הולך לילדים אזי יבורכו העושים המלאכה FUCK עוף השיוויון. | | | | | סגור | כתוב תגובה ל- ה.א |
|
|
| |
| הוי, כמה שאתה חכם. אתה צודק בהחלט, אסור שיהיה שוויון. חובה שבנצרת עלית ילד יקבל 2000 שקל יותר מילד בנצרת תחתית. ה.א אתה החכם באדם , אתה צודק בהחלט שבגוש עציון יקבלו פי 3 וגם פי 4 מאיזור חיפה. ה.א חלק לנו מחוכמתך. אתה צודק בהחלט, אסור שיהיה שוויון. | | | | | סגור | כתוב תגובה ל- לאיש ה.א |
|
|
2 | |
| למזלה של מערכת החינוך,הנשמה הרעה לא שימשה גם כמורה לחשבון אלמנטרי....הקלקלן החדש פיתח תאוריה כלכלית......אולי לעת בלותו יזכה בפרס נובל לטימטום... | | | | | סגור | כתוב תגובה ל- י.ש |
|
|
| |
| הנשמה הרעה י.ש רוצה שימשיכו להקציב לילד ההולך לגן ילדים בחברון פי ארבעה ממה שנותנים לילד ההולך לגן הילדים בנשר ובקרית ים, בחיפה וביקנעם. הנשמה הרעה הזו י.ש הגדילה לעשות והפעם הגיבה תגובה שלא צבועה בכחול. | | | | | סגור | כתוב תגובה ל- ضصث قفغ |
|
|
| |
| י.ש הותיק מוכיח בכל תגובה עד כמה הוא עקשן , ובעקשנות ללא גבול הוא חוזר ושונה בכל צגובה , תראו אותי י.ש הותיק הכסיל. הכסילות ו-י.ש הם תאומים שלא ניתן להפרדם. | | | | | סגור | כתוב תגובה ל- י.ש מגיב עקשן |
|
|
3 | |
| מי שמסרב לקבל על עצמו את תכנית הליבה במלואה, אינו זכאי לתקצוב מהמדינה. על המדינה האחריות שילד יגדל עם מינימום יכולת להיות אזרח במדינה, לנהל את חייו בבגרותו מתוך הבנה ובחירה, ולא כבור בנושאים של החיים במדינה. אם החרדים רוצים חיים מבודדים ומנותקים מהחברה הישראלית, אז לא על חשבון משלם המיסים. | | | | | סגור | כתוב תגובה ל- אחד העם |
|
|
| |
| אחד העם קרא פסקה אחת במאמר ולא את המאמר כולו. ישנם פערים בין התקצוב לבית ספר ממלכתי ובין בית ספר ממלכתי דתי.
יש פער בין בית ספר בחברון ובין בית ספר בחיפה. יש הבדל בין בית ספר בירוחם ובדימונה ובין בית ספר בעופרה ובבית אל. | | | | | סגור | כתוב תגובה ל- מאחד האדם |
|
|
| |
| כותרת הפוסט שלי: "שיוויון רק בחינוך הממלכתי"... | | | | | סגור | כתוב תגובה ל- אחד העם |
|
|
| |
| אין שוויון גם בחינוך הממלכתי, יש פער עצום בין תיקצוב לילד בחינוך הממלכתי בירוחם ובקרית מלאכי לעומת חיפה. | | | | | סגור | כתוב תגובה ל- אחת מהעם |
|
|
4 | |
| זה לא מזיז לאף אחד שילד יהודי בנצרת עלית מתוקצב ב-2000 שקל יותר מילד בנצרת התחתית. | | | | | סגור | כתוב תגובה ל- ضصث قفغ ىععه |
|
|
5 | |
| מודה אני לך,שאתה מקפיד לקרוא תגובותי...שאני מכנה את הרשע שמוקולינסקי וכד' אין בזאת פסיק כחול....מה לשמוקולינסקי ולך (שני תרחים) ולכחול...באשר לקביעה שלך שכולם נולדו בצלם, אתה צודק....לצערי זאת אינה השאלה...השאלה,איזה תכנים מקנים לנולדים בצלם...הנאצים והקומוניסטים גם נולדו בצלם...נו... עולם הולך ונעלם...טוב שכך | | | | | סגור | כתוב תגובה ל- י.ש |
|
|
6 | |
| לבנות כיתת לימוד לעשרים ילדים או עשרים וחמישה ילדים עולה אותו הדבר. כשמחלקים לפי הראש מיד נוצרים פערים פר ראש. אגב כשהשמאול היה בשילטון היה שכר לימוד בתיכון והיה סקר כך שרוב ילדי העולים לא יכלו ללמוד בתיכון, מי שביטל את שכר הלימוד בתיכון היה בגין. אני הייתי אחד מאלה ונאלמתי לעשות בגרות אקסטרנית לאט תוך כדי עבודה, כך עשו הרבה מחברי שהיום רובם ככולם מהנדסים בגמלאות. | | | | | סגור | כתוב תגובה ל- אורי פ |
|