X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מגיע לנו הרבה יותר מאשר השניים ששמנו לנו ליצגנו יש לנו ראש ממשלה שמפגין אנגלית רהוטה, ויש לנו שר חוץ שמיחצן בעיקר רוסית, ואיפה מי שיציגנו בחוכמה בגאווה ובשפתנו?
▪  ▪  ▪

יש לנו ראש ממשלה שהנכס המוערך היחידי שלו הוא היותו בעל חזות ודיבור אמריקנית והינה ממש בימים אלה, הוא בדרכו לנאום בקונגרס כאילו הוא הסנטור של המדינה ה51, "הינה אמריקה ביבי בא והוא כמו "פרנקלין רוזוולט".
אבל מצד שני, בנימין נתניהו הוכיח כבר שנאומיו בכנסת בעברית הם "קטסטרופה מילולית", ושהוא לחוץ הוא מתדרדר בזעה עד כדי: "הם מפחדים...". אבל בארה"ב באנגלית הרהוטה שלו הוא נמכר ע"י התקשורת כמו דוגמנית, ואז הוא בעיקר ידבר אליהם מהשפה אל החוץ , כי כמו "בר רפאלי פוליטי" הציבור הזר זוכר רק את הפוזה לא את המחוייבות לעשות דבר מה.
ויש לנו שר חוץ, שבמקום להביא מרוסיה את מיטב תרבותה האדירה, הוא בחר ליבא לארץ את המוצר הכי פרימיטיבי שלה שהוא בריונות פוליטית.
רוסיה נתנה ותרמה לעולם כל-כך הרבה טוב, אבל תרבותה הפוליטית נחותה כמו הפוליטיקה של אחרון השבטים באפריקה ורשימת מנהיגיה, מצר לצר, היא שם רע לתרבות פוליטית, רשימה זו היא (שלא כמו למשל רשימת משורריה) אוסף של "כלבי ציד" שלא דאגו לעמם אלא לעצמם ושלא השאירו לעולם שום דבר טוב.
אפילו בימים אלה מככב שם (פוטין ולא מדוודב) בכאילו דמוקרטיה, במופע אנפנטילי עד גיחוך של אחד המבקש להראות לכולם יום יום את שריריו.
ויש לנו שר ביטחון, שבעברית פגומת ש', וצ' (שהיא קיבוצניקית וחיננית) החליט לא להוביל יותר ומסתפק בלהיות סגנם של השניים הזרים.
אז שיש לנו הנהגה שלא מדברת בעולם בשפתינו ומתחנפת לשפות זרות( היעלה על הדעת ש"סרקוזי" או "מרקל" כאשר הם בארה"ב ינאמו באנגלית).
אז עד שביבי וליברמן לא ידברו עברית וישכרו מתורגמן כשהם מסתובבים קונטיננטלית בן המלונות בחו"ל, אני א. לא אחשוב שהם פטריוטים ב. אכנה את ממשלתם ממשלה זרה.
המחבר הינו איש כלכלה ושוק ההון, וגם חובב שירה ומחזאות
תאריך:  20/04/2011   |   עודכן:  22/04/2011
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כלליחדשותרשימותנושאיםאישיםפירמותמוסדות
אקטואליהמדיני/פוליטיבריאותכלכלהמשפט
סדום ועמורהעיתונות
ממשלה זרה - לעם טוב
תגובות  [ 1 ]מוצגות  [ 1 ] כתוב תגובה 
1
אהבתי ל"ת
ל  |  22/04/11 16:49
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גרשון אקשטיין
עם כל הכבוד לא מובנת לי הקריאה ציבורית לתמיכה בעסקת השבויים, שנראה לי שהחמאס תופס אותה בשתי ידיו ומחכך אותם בהנאה גלויה, ואין ספק שכעת הוא רק יקשיח את עמדותיו ובכך תסוכל העסקה לשחרור גלעד שליט כדי להרוויח עוד זמן
מאיר אינדור
משהודו ושיחזרו חכים ואמג'ד עוואד את הרצח המזוויע של בני משפחת פוגל באיתמר הם יצאו מתאי המעצר ויעברו אחר כבוד אל אגף הביטחוניסטים, היישר אל האגף האוטונומי בניהול האסירים הפלשתינים. שם הם יקבלו קבלת פנים חמה, טפיחות על השכם, חיבוקים ושמיעת עלילות מעשי הרצח
ערן גרף
יֵשׁ רַעְיוֹן, שֶׁמִּן הַסְּתָם, / פֹּה לֹא נֻסָּה עוֹד מֵעוֹלָם: עֲלֵי אַסְפַּמְיָא לֹא לַחֲלוֹם / וְלַחֲתֹר אֱלֵי שָׁלוֹם. אַךְ דַּע-עָקָא, שֶׁבַּר-פְּלוּגְתָן / נִהְיֶה תַּקִּיף וְדַעְתָּן וּמְחִירוֹ שֶׁל הַשָּׁלוֹם / נִהְיֶה יָקָר מִיּוֹם לַיּוֹם
יאיר דקל
הכל יודעים, שהחיים הם מחלה טרמינלית, אבל אף אחד לא חושב על כך, אלא כשהוא מגיע ממש ממש לסוף הדרך
קובי לירז
כל היוזמות המדיניות של ראשי ממשלתנו עד כה לא הביאו לשלום, ולמרות הרצון הטוב של כולן, גם לא לשיפור מעמדנו המדיני. הגיע הזמן שבמקום שבאו"ם יעסקו בדה-לגיטימציה קנאית לישראל, יתגונן הארגון מפני הדה-לגיטימציה שתעשה לו ובצדק רב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il