שינוי נוסף בעולם העסקים הישראלי מקומי, כאשר חברת המכוניות של אלון כהן עושה שינוי נוסף, כאשר היא מתמזגת עם חברת האינטרנט "
בול ניהול מוניטין". המטרה מאחורי המהלך היא הרחבת הפעילות של חברת הרכב.
אז מהי חברת האינטרנט החדשה?
המטרה של החברה החדשה היא להציע שירותי שיווק באינטרנט ללקוחות עסקיים קטנים ובינוניים, כאשר הפלטפורמות השיווקיות יהיו פייסבוק, גוגל ואינסטגרם. הכוונה היא לפנות לגופים עסקיים מעולים שלא עושים עבודה מספיק טובה באינטרנט, כדי להציע להם מקצה שיפורים.
החברה תתבסס על סגל צעיר ומוכשר, כאשר בוגרי הבצפר יהיו הראשונים שיקבלו את הלקוחות ויתחילו לטפל בהם. נציגי המכירות של החברה יעברו הכשרות אינטנסיביות כדי להבין לעומק את המטריה החדשה ולהתחיל ליישם את כל מה שלמדו על עולם השיווק באינטרנט, לעומת השיווק של מכוניות.
אלון כהן מוביל המהלך מסביר: אנחנו מבינים שהעולם לא נעצר רק במכוניות, אנחנו צריכים להרחיב את הפעילות שלנו הרבה יותר מכך. ולכן יזמנו את המהלך החדש עם חברת בול ניהול מוניטין.
לנו יש את המקום, הידע במכירות ושיווק, אנשי מכירות זמינים והם מצידם יביאו את הטכנולוגיה ואת הידע בשיווק ברשת האינטרנט.
"כולנו מאמינים שהמהלך הזה יוביל את שתי החברות להצלחות גדולות ואנחנו שמחים על החיבור המוצלח הזה. מבול ניהול מוניטין נמסר: אנחנו מעדיפים שלא לדבר אלא לצאת לעבוד. שיהיה לנו בהצלחה.