X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
העולם עשה כברת דרך משמעותית בדרך אל נאורות אך החושך בוא יבוא אם לא ניתן את דעתנו למיגורם של הקיצונים המרימים את ראשם ברחבי העולם כולו ובעיקר באיזורים שננטשו על-ידי ארצות הברית לאחר סיום הפלישה המיותרת לעירק
▪  ▪  ▪
דאעש. איבוד צלם אנוש [צילום: YouTube]

בימים אלו העולם כולו וגם אזרחי מדינת ישראל צופים בנעשה ברחבי עירק וסוריה. צופים בלבד. לא עושים דבר. אירועים דומים בהיסטוריה של המין האנושי בהם צפה העולם ולא עשה דבר זכורים לנו כיהודים ואולי הגיעה השעה שהעולם יתעורר מתרדמתו. הגיעה השעה לחדול מצפייה פאסיבית ולהתארגן כעולם נאור שמכבד את עצמו ושאכפתי למצוקות חלשים ושמודאג מהרמת ראשם של קיצונים ברחבי העולם.
העולם צופה במעשי הרג אכזריים של יפניים ושל בריטיים ושל אמריקניים וגם של מקומיים. המראות קשות מנשוא ובעולם של אינטרנט נגיש לכל - לא ניתן כיום לומר שלא ידענו על האירועים. העולם יתקשה לומר שלא ידע.
אין זה קול קורא לאזרחים כמוני ולאזרחים אחרים שאין בידם לעשות דבר מלבד לכתוב שורות אלו. זהו קול קורא למנהיגי העולם ובראשם למנהיגה של ארצות הברית, מר ברק אובמה ועמו גם יתר המנהיגים שידעו לצעוד בפריז בראש מורם במצעד של מחאה נגד מעשי הקיצונים שם - לצעוד בלבד - אך לא מעבר.
נראה לי כי העולם איננו רוצה להתערב בנעשה שם והוא מרגיש מרוחק ממעשי הזוועה אף שמדובר גם ברצח אכזרי של אזרחיו שלו. העולם מעדיף את הגישה של "שב ואל תעשה" מתוך תובנה שהתערבות עלולה לסבך אותו בעוד מלחמה. המדינות עסוקות בעיקר בענייניהם ואינן מקדישות את כובד הראש הראוי להשלכות העולמיות שעלולות לבוא ביום מן הימים כאשר לידיהם של ארגונים קיצוניים אלו דוגמת דאעש יגיעו אמצעי לחימה להשמדה המונית.
העולם עשה כברת דרך משמעותית בדרך אל נאורות אך החושך בוא יבוא אם לא ניתן את דעתנו למיגורם של הקיצונים המרימים את ראשם ברחבי העולם כולו ובעיקר באיזורים שננטשו על-ידי ארצות הברית לאחר סיום הפלישה המיותרת לעירק. שם וגם במדינה סמוכה לה ששוקדת על משימה זו בגלוי.
הדברים נוגעים לעולם כולו אך הם גם נוגעים בעיקר אלינו כיהודים שחוו מרבית ימי ההיסטוריה את הסטטוס של להיות חלשים ונרדפים. אף היום כאשר יש לנו מדינה משלנו היודעת להגן על עצמה עם צבא חזק משלה – הדברים רלוונטים לא פחות - שכן קיצוניים אלו הציבו לעצמם גם את המטרה להגיע אלינו ולהשמידנו. כשפורים בפתח נוכל להזכר בסיפור המגילה ובהמן הרשע ולדעת שגם בימים אלו ישנה מדינה שחרתה על דגלה את המטרה של השגת הנשק להשמדה המונית. כדאי ורצוי להיות מוכנים לכל תרחיש בכדי שביום שקרב ובא - בו העולם יצפה בתוקפנות נגדנו וישתוק – נוכל לפחות אנו להגן על עצמנו.

תאריך:  08/03/2015   |   עודכן:  08/03/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 ברק אובמה / Barack Obama
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
דאעש - חדלון עולמי
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
לכן האנושות צריכה לחתום
אהרון שחר  |  8/03/15 14:40
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ארווין קליין
יש לנו מכל המינים, הצבעים והצורות. הארץ מלאה בהם. אלו הם האנשים המצחיקים. אין מה לעשות, העולם מצחיק, אז צוחקים!
קדימה, בלי חוכמות, להשתטות ולצחוק!
ישראל רוזנבלט
חד-צדדיותה של העיתונות בישראל מעולם לא הומחשה לציבור כבמערכת הבחירות הנוכחית. הקרב העיקרי אינו בין הליכוד למחנה הציוני, אלא בין ישראל היום לידיעות אחרונות וסייעניו הרבים, השותפים במידה זו אחרת לקמפיין "רק לא ביבי"
אהוד פרלסמן
במהלך החודשיים האחרונים ירדו מפלגות הימין מ-46 מנדטים ל-40, ואילו מפלגות השמאל עלו מ-39 מנדטים ל-41. ולמרות זאת, הרצוג עדיין זקוק לנס כדי לאיים על עליונותו של נתניהו
דרור אידר
התקשורת בארץ העלתה את נאום נתניהו על המוקד    בלט נחום ברנע מידיעות אחרונות, שדומה כי אין בעולם איש שמחשבתו חופשית, זולת הוא ותומס פרידמן    כשהמיעוט מבקש להכתיב לרוב מציאות אחרת
אהרון שחר
ביבי התנצל, אמר לטייס שהוא שכח משהו וביקש לעשות פרסה (או פארסה)    שב לקונגרס וחידש את נאומו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il