X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בשולי הכותרות: מה הקשר בין טיסת השוקולד לביבי? תשאלו את בוז'י אדל ביטון הי"ד - סיפור של אמונה לפיד הכוכב עובד על הציבור דוקטור מרצ ומיסטר הייד בדיחה לא רק לפורים ולקינוח פסוקו
▪  ▪  ▪
בנימין ושרה נתניהו. טיסת שוקולד? [צילום: פלאש 90]

די לטמטום
מה הקשר בין 'טיסת השוקולד' המפורסמת לבנימין נתניהו? אין קשר. אז תשאלו את בוז'י הרצוג, שבעיניו מתחרהו הפוליטי אשם בכל רעות העולם, אפילו בתקרית השוקולד במטוס הזכורה לשימצה.
נדמה כי יותר משבוז'י הכפיש את ביבי, הוא ירה גול בעצמו. לא צריך להיות ראש מפלגה כדי להבין שהקישור שהוא עשה הוא ממש עלבון לא רק לאינטליגנציה של הציבור, אלא לא פחות לאינטליגנציה העצמית שלו. באותה מידה בלתי הגיונית אפשר להאשים את הרצוג כשר רווחה לשעבר, שלא הצליח לאחד את העם וגרם לתקרית זו במטוס.
אז מה, אחרי שפת הביבי(ם) של זוגתו הפוליטית לבני, במצב האומה, ואחרי הסצינה הקולית המבזה של הרצוג, זה שוב הכסא שמעביר אותו על דעתו? די לטמטום!
סיפור של אמונה
נדמה שלא פחות משאדווה ביטון ומשפחתה זכו באופן ניסי בנשמה הגדולה של אדל במשך שנתיים אחרי פציעתה האנושה, זכתה אדל הקטנה, מעֵבר לחיבוק רחב מהעם, למתנת אהבה אינסופית מהמשפחה, ובמיוחד מאִמה (כשלצידה האב הגדול). מסירותה הבלתי נלאית, ומאבקה הנחוש וההרואי של האם למען בִּתה, הפכו כבר לסמל מופתי שייחרת בתולדות האומה.
אבל יותר מכל דומה שסיפורה הטראגי של אדל הוא סיפור של אמונה ענקית צרופה ובלתי מתפשרת בה', מצד הוריה, שהעניקה להם כוחות להתמודד עם מצבה הקשה. גם לאחר שנפטרה, קיבלו בני הזוג את הגזירה באהבה, מתוך אמונה שלימה, כמיטב המסורת היהודית, שה' נתן וה' לקח.
ויש גם מסר לכוחות הביטחון, שאבן הורגת, והיא כלי קטלני לא פחות מירי, וכך יש להתייחס לפורעים המחבלים.
הציבור ישלם
איך תסבירו את זה שלמרות שיאיר לפיד נכשל כשר אוצר, ולא מימש את הבטחותיו לבוחריו להוריד את יוקר המחיה והדיור, הציבור לא הפיק לקחים וממשיך לתמוך בו? האומנם לציבור יש זיכרון כל כך קצר?
דומה, כי כמו בבחירות הקודמות, גם הפעם הציבור הולך שבי אחר כוכבנותו של ג'וניור לפיד כאיש תקשורת רהוט, המצטיין בכישוריו הדמגוגיים והרטוריים להפליא, ומטעה בכוחם את אזרחי ישראל בהישגיו המדומים, וחבל. כי, על-פי הפתגם הידוע, הציבור מטומטם אז הוא ישלם, בכיסו ועוד איך.
צביעותה של מרצ
השוואת המחנה הציוני למרצ ב עוררה ביקורת ציבורית, בטענה שזהו עלבון לתנועת מרצ, המצטיירת כתנועה אידיאולוגית החפה מכל שחיתות. האומנם?
עם כל הכבוד, אולי לציבור יש זיכרון קצר, אולם פרשת השוחד בבית הספר לצילום 'קאמרה אובסקורה' בראשות ח"כ לשעבר של התנועה, דדי צוקר, כיכבה בשעתו זמן רב בחדשות. גם אם התיק נסגר בסופו של דבר, הכתם הציבורי נשאר. אם לא די בכך, שר החינוך דאז, אמנון רובינשטיין מהמפלגה, מינה מקורבים ממרצ לוועדת שנהר, שעסקה בתוכנית להקניית זהות יהודית בבתי הספר הממלכתיים.
יתר על כן, מתבררמרצ המניפה את דגל החוק כתנועה נאורה, כאשר זה משרת היטב את האינטרסים שלה, מפירה אותו ברגל גסה בכל הנוגע למאבקה הפוליטי למען הבנייה הבלתי חוקית במגזר הערבי, בעד המסתננים ובהפגנות השמאל. לא סוד הוא שגם ארגוני זכויות אדם מטעמה הן תנועות פוליטיות חד-צדדיות לכל דבר. דו פרצופיות כבר אמרנו?
הליצן העצוב
והנֵה בדיחה לא רק לכבוד פורים:
איש אחד היה שרוי בדיכאון עמוק. הלך לפסיכיאטר וביקש עזרה. "דוקטור, תעזור לי, אני מדוכא מאוד". "יש לי בשבילך תרופה מצויינת", השיב הפסיכיאטר, ו"אותה לא תקבל בבית מרקחת". "היתכן?" חשב לעצמו הפונה הנואש. אך אז הטיל הרופא את פצצת הצחוק. "שם בפינת הרחוב, ישנו ליצן מוכשר ביותר", הצביע הרופא, "אין אדם שהוא לא הצליח להעלות חיוך על שפתיו ולהצחיק אותו. לֵך אליו ותמצא מזור לנפשך" .
"דוקטור", הפתיע האיש, "אבל הליצן הזה הוא אני!"
פסוקו
זהירות בדרכים: שביל הזה"ב
משמרות הבטיחות בבתי הספר: טף הזה"ב
אולמרט בחקירות: אהוד וָשֶׁפֶל
בחירות בפתח - מסביב לשאון: הקול מתקתֵק
זה הם או אנחנו? על הֵם הדרך
הכנס בהיכל אליהו: מי לש"ס אלַי
הגדרות:
כפייתי (באנגלית): מַסְטֶר
שיעור בקבלה: בצינורות המקובלים
מאמן ספורט: פליימוֹבִיל
כעס: עצבים שוטים

תאריך:  05/03/2015   |   עודכן:  05/03/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ליצני הפוליטיקה
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
איך שכחת את אביב קיבינימט גפן?
איציקבן  |  6/03/15 05:06
2
שלי יחימוביץ' - מנוע
ה.א.  |  6/03/15 08:22
3
שוקולד לבוחרי ביבי
Bugo  |  6/03/15 10:16
4
בוודאי שביבי אשם
אהרון שחר  |  6/03/15 11:02
5
מקבלים בחילה מי לראות אותם כל
ישע  |  6/03/15 14:38
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2015
עופר וולפסון
יו"ר ועדת הבחירות המרכזית סלים ג'ובראן קיבל את עתירתה של גל לאון נגד רשימת "יחד - העם אתנו בראשות אלי ישי"    הוטלו 4,000 שקל הוצאות על הרשימה
עופר וולפסון
בעמוד הפייסבוק הרשמי של ברוך מרזל נעשה שימוש בדמויות חיילי צה"ל לקידום תעמולה    השופט ג'ובראן קבע כי מדובר בתעמולה אסורה
משה כרמל
הסיפור העיקרי הוא ההתנהלות המופקרת של התקשורת    הייתה התעלמות מוחלטת והתעקשות של עיתונאים לא לסקר את הנושא למרות שהעירו את תשומת ליבם והם ידעו
איתן קלינסקי
הפגיעה הפיזית בחברת הכנסת חנין זועבי זו פעולה בריונית של כנופיה, כשהמנהיג הרוחני של הכנופיה עתיד להכתים את הדמוקרטיה הישראלית
איתמר לוין
נמשכה העתירה נגד מה שהוגדר כתעמולת בחירות של ישראל היום לטובת נתניהו    מלצר לעותר: אתה מחזיר את הצנזורה    עמית: לכלי תקשורת פרטי מותר להציג צד אחד בלבד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il