X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בנימין נתניהו. לא חף מטעויות [צילום: פלאש 90]
מכתב גלוי לנתניהו
מדוע אבחר בך, ועל תנאי!
אני אבחר בך, כי שנאת חינם של קצינים בכירים לשעבר בצה"ל, מערכת הביטחון וקהיליית המודיעין, היא לא רק פגיעה באושיות הדמוקרטיה, אלא היא פתח ליצירתה של תת-תרבות פוליטית מסוכנת

שעה גורלית
שלום לך אדוני, ראש הממשלה בנימין נתניהו,
אני כותב לך מכתב זה מתוך תחושה שעומדים אנו לפני שעה גורלית, ובידך האפשרות לקחת, לא רק את גורלך האישי כנבחר ציבור, אלא את גורלה של מדינת ישראל לחסד או לשבט, בבחירות לכנסת העשרים.
אקדים כמה מילים אישיות, הייתי בין מבקריך בימין הציוני על תפקודך בפרשת המרמרה, כמו בתקופת צוק איתן, וסברתי כאזרח פשוט מהשורה, שחובתך הייתה, בניגוד לדעת שר הביטחון הרמטכ"ל, וראשי קהיליית המודיעין, לפעול להכרעה צבאית של שלטון החמאס בעזה. מאידך-גיסא, לא הייתה מצדי כל ביקורת על עצם ההחלטה שקיבלת אותה, כפי שהתקבלה על ידך כחוק, ועל-פי שיקולים ששקלת אותם כדין. מה עוד, שזכית מפיהם של כל מבקריך החריפים ביותר, בימים אפלים אלה לדמוקרטיה הישראלית, לשבח ומחמאות על תפקודך במלחמה זו, ובמיוחד שיקוליך שלא להכריע את החמאס.
אינני יודע מדוע כל צמרת הביטחון שהייתה כפופה לך, החל מראשי המוסד, השב"כ, ואמ"ן בתקופת כהונתך, ואף מעבר לה, התנגדו ומתנגדים לתקיפה באירן, ועל המדיניות שאתה מוביל בנושא הגרעין האירני.
אינני יודע, אם לגופו של עניין, צודקים עוזריך אלה, או חלילה שוגים, אבל אתה הקברניט, ולך הסמכות החוקית והאחריות, לקבל החלטות שכאלו, אותן קבלת בהתייעצות עם ראשי המערכת הממונה, ברשות המבצעת.
מה שאני יודע כן יודע, שהתנהגותם של רוב אותם "קודקודים", היא התנהגות המוכיחה חוסר נאמנות פונקציונאלית לדרג הנבחר מצד הדרג המבצע, חשיפת סודות מדינה, ופגיעה קשה בדמותה ויוקרתה של המדינה, בקרב אויביה וידידיה כאחד. זו התנהגות בזויה, הראויה לגינוי ולשלילה.
הבעיה הגדולה של כולנו, כל אזרחי מדינת ישראל, שאלה הכפופים לך, מראשי השב"כ ועד ראש המוסד, מראשון שריך ועד אחרון עוזריך בדירת השרד שלך - כולם מנהלים נגדך, ונגד באי ביתך מלחמת חורמה, בכל אשר תעשה ולאן שתפנה, וזו רעה חולה, שמקורה בתרבות הפוליטית והחברתית של מדינת ישראל, והיא מובילה אותה לאנרכיה מֶמְשָלִית, ולהרס היכולת להוביל מהלכים בנושאים החיוניים ביותר לקיומה וביטחונה של מדינת ישראל.
אמת, ההתגייסות נגדך, מנוהלת על-ידי גורמי תקשורת, אקדמיה, כלכלה, מינהל ודעת קהל, העוינים את דרכך הפוליטית, ואלה מופעלים וממומנים על-ידי כוחות חוץ מדינתיים, השוחרים את רעתה מדינת ישראל, ושואפים לשנות את צביונה היהודי והציוני, ולהופכה למדינה בעלת מאפיינים דו-לאומיים, בתפיסת העולם הפסבדו-דמוקרטית, המטיפה להפיכת מדינת ישראל, למדינת "כל אזרחיה", כביכול.
כידוע לך, ולכל אחד מאיתנו, מדינת ישראל מצויה מזה למעלה מעשרים שנים, תחת מתקפה בלתי פוסקת של דה-לגיטימציה, של מימון פעולות חתירה והכפשת שמה על-ידי עמותות במימון זר,עמותות המחדירות רבבות מסתננים זרים לישראל, משלמות לבדואים בסיני סכומי עתק לצורך הברחתם, ומתחזקות עמותות ישראלית התומכות בשינוי הדמוגרפי, שמסתננים אלה אמורים להוביל את מדינת ישראל.
אמת שר הביטחון ברק, והרמטכ"ל גבי אשכנזי אשמים לא פחות ממך, באסון המסתננים שנפל על כל צרותינו, והגדיש את סאת אסונם של תושבי דרום תל אביב. אבל הגדר היא רק חסם זמני, ועליך יהיה להתמודד עם התהליכים ההרסניים, שמוביל בית המשפט העליון, בהנצחת שהייתם של המסתננים בישראל.
אבל מאידך-גיסא, אתה לא היית חף משגיאות, בתשע שנות שלטונך המצטברות. אין זה משנה כהוא זה, אם קודמיך אשמים במשבר הדיור ויוקר המחיה, אתה חייב לנו פתרון, ולא אף אחד אחר!
אתה חייב לשנות מהיסוד את סוגיית יוקר המחיה, נכון פעלת היטב כשהעלית את שכר המינימום של מאות אלפי עובדים בישראל, וזה חייב לבוא בנשיאה משותפת בנטל, של כל בעלי ההון, גורמי הייצור והכלכלה וממשלת ישראל, כמעסיקה גדולה.
אתה חייב להנחות את בנק ישראל "לספור" את משקי הבית המממנים את ההתעשרות החזירית הבלתי מוצדקת של הבנקים, הסופרים את רווחי העתק שלהם על חשבוננו, ואף גובים מאתנו ריבית שלילית, על חסכונותינו, באמצעות העמלות העושקות.
אתה חייב לפקח על יוקר המחיה, ובמיוחד על מצרכי היסוד של אוכלוסייה גדולה מאוד בישראל, שאיננה יכולה לקנות מזון בסיסי לקיומה.
מדינה שהתל"ג שלה מעל 40 אלף דולר לנפש לשנה אסור שיהיו לה מעל חצי מיליון ילדים עניים ורעבים ללחם.
מדוע אבחר בך מר נתניהו, ועל תנאי!
אני אבחר בך, כי אני לא אניח לאנשים כמו נוני מוזס ואייל ארד, לאיים על חייו, כמו על כבודו של ראש ממשלה מכהן בישראל - די היה לנו, ברצח יצחק רבין!
אני אבחר בך, כי לא אניח ליח"צנים ולמו"לים של עיתון, להתעלם מבעיות היסוד של קיום מדינה יהודית במזה"ת, בדרך שבה הם מטים את דעת הקהל, בניסיונם הנואל, להפוך ראש ממשלה נבחר במדינה דמוקרטית, "לשטן שחור משחור", ואת בני משפחתו, לגרועים ולשפלים באדם.
אבחר בך, מתוך עצה, שתעשה הפרדה מוחלטת בין החלק הפרטי של חייך, לבין החלק הציבורי.
אני אבחר בך, כי שנאת חינם של קצינים בכירים לשעבר בצה"ל, מערכת הביטחון, וקהיליית המודיעין, היא לא רק פגיעה באושיות הדמוקרטיה, אלא היא פתח ליצירתה של תת-תרבות פוליטית מסוכנת, העלולה להביא את מדינת ישראל למצב בו חונטות של קצינים, אשר ממומנות על-ידי ממשלות זרות - יבחרו את הכנסת, ינהלו את ממשלת ישראל, ולא ציבור הבוחרים.
אני אבחר בך, כי לא אניח לעמותות קיצוניות, אנטי ציוניות, אנטי יהודיות, להשפיע על אזרחי ישראל ולהכחיד את המפעל הציוני של מדינה יהודית בארץ ישראל, בדרך של נסיגות משטחי המולדת שלי!
אני אבחר בך מר בנימין נתניהו, ועל תנאי, שכהונתך בכנסת ה- 20 תהיה קדנציה שבה תסכם את דרכך הפוליטית, בהבטחת ביטחונה של מדינת ישראל, בניהול מדיניות חוץ שקולה ומאוזנת ביחס למרכיבי הביטחון הלאומי האחרים, בהבטחה לקיים מהלך מתוכנן מראש לפתרון בעיית הדיור, מתוך שיקולים רב מערכתיים, הנוגעים לתיקון העיוותים של מערכת הבנקאות, שוק המזון והמחייה, ולא פחות חשוב מכך - שתתחייב כי בתום 4 שנים, תשאיר את המפתחות בידיה של הנהגה חדשה, שתמשיך את הרפורמה הגדולה הנדרשת, לייצוב חייו של הישוב היהודי בארץ ישראל בסוף העשור השביעי לקיומה של מדינת ישראל.
אם תעשה כן, ביומיים שנותרו, רוב גדול ייתן את קולם למי שעשוי להיזכר כאחד מגדולי מנהיגיה של המדינה בעת החדשה.

תאריך:  15/03/2015   |   עודכן:  15/03/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מדוע אבחר בך, ועל תנאי!
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
גם אני אתך - אבל איך נממש את
סניל  |  15/03/15 09:37
 
- תנאי על תנאי
אהרון שחר  |  15/03/15 10:41
2
מסכים
יוסי שפניר  |  15/03/15 10:39
3
יישר כח לכותב המאמר
אליעם  |  15/03/15 10:41
4
המאמר - תוצר שטיפת מח שמאלנית
אהוד פרלסמן  |  15/03/15 12:25
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2015
איתמר לוין
כאשר רוצה בן כספית להתאים את המציאות לצרכיו ולהטיותיו, הוא לא מהסס אפילו לסתור נתונים של סקר שהוא עצמו מביא באותו מאמר ושהוא מתיימר להסתמך עליהם. האיש כבר לא שם לב לשקרים של עצמו
עידן יוסף, איציק וולף
ראש הממשלה בראיון לקול ישראל: כמו שהורדנו את מחירי הסלולר נוכל להוריד את מחירי הדיור ויוקר המחיה    כחלון טוען כי מדובר בספין ומציין כי לפני שנתיים הציע לו נתניהו את מינהל מקרקעי ישראל ואת תיק האוצר אך אלה הועברו בסוף לידי לפיד
חיים משגב
מי שלא רוצה את השלישייה הזאת, פרס-הרצוג-לבני, בלשכת ראש הממשלה, צריך לשנס מותניים ביום קלפי, כדי למנוע בכייה לדורות
צ'לו רוזנברג
ראש הממשלה יזם את הבחירות הללו. משיקולים פוליטיים צרים מאוד הוא החליט לשבור את הכלים ולצאת למסע בחירות כאשר הוא משוכנע שהניצחון בכיסו. עתה בא נתניהו ומלין על עצם קיומן של הבחירות והחוצפה של היריבים הפוליטיים
עידן יוסף
מציפים את אתרי החדשות, בלוגים נפוצים ואת הרשתות החברתיות בתגוביות שליליות ומכפישות הלקוחות מדף מסרים    המימון: עשרות מיליוני שקלים שמגיעים מגורמים זרים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il