X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בעת חרום זו אני קורא לעם ישראל לא להתפתות לאשליות השווא של השמאל. בעת חרום זאת, חובה על כל ישראלי אחראי וחפץ חיים להצביע למחנה הימין. משבר הדיור, יוקר המחיה וכו' - חשובים ככל שיהיו, קטנים הם כאשר עצם קיומנו כאן בסכנה
▪  ▪  ▪
יצחק הרצוג, ציפי לבני. מקסם שווא [צילום: פלאש 90]

אסור להפקיר את עתיד וגורל מדינת ישראל בידי ממשלת שקר ושנאה - ממשלת שמאל עוינת לישראל ופועלת בשירות אינטרסים זרים. במשך למעלה מארבעה חודשים מנהל הזוג בוז'י-ציפי מסע הסתה של שנאת חינם, שקרים, השמצות חסרות בסיס, ורצח אופי נגד ראש הממשלה נתניהו. במסע פרוע זה, בסיוע תקשורת מוטה, לא נרתעו השניים לצלול למעמקי תהומות השנאה, השפלות והנבזות, ולא בחלו בשום אמצעי מהשפלים ביותר על-מנת להשיג את מטרתם: הכיסא.
כל זאת במימון גורמים עוינים לישראל מבית ומחו"ל. גורמים המעוניינים להרע ולפגוע בישראל המבצעים השתלטות עוינת בלתי דמוקרטית על ישראל באמצעות מיליוני דולרים ובאמצעות תעמולה ושטיפת מוח ממומנת ע"י כסף ועוד כסף.
כבר שם מפלגתם: "המחנה הציוני", מעיד על שקר והונאה. השם הראוי להם הוא: מפלגת השקר והשנאה האנטי ציוני. האם סתיו שפיר, מרב מיכאלי, יוסי יונה, וזוהיר בעלול, ראשי הפיגורות המרכיבים את הרשימה הם ציונים?
אנשי שקר ושנאה אלה מעצם טבעם ואופי התנהגותם אינם ראויים לעמוד בראש המדינה! ואסור לנו להפקיר את עתידנו בידי אנשים בזויים אלה!
בוז'י הוא איש חלש, רכיכה, הוא בובה, מריונטה, שתופעל ע"י מושכים בחוטים בעלי אינטרסים עוינים את ישראל: אובמה וקרי, אבו מאזן, נוני מוזס בעל אינטרסים מסחריים, הקרן החדשה להשמדת ישראל ועוד.. וציפי היא אשת שנאה חסרת כל אידאולוגיה, מצפון ומוסר שתרה ממפלגה למפלגה ברדיפה אחרי הכיסא. (הם עצמם מתביישים בה ולאחרונה מחביאים אותה. היא תעלה על פני השטח ב-18.3).
תפקיד ראש הממשלה הוא עול כבד ורובצת על כתפיו אחריות כבדה. אין זה תפקיד של כבוד וישיבה בכיסא גבוה, אך אותם זה לא מעניין -מטרתם הנכספת היא רק הכיסא.
בתקופה מסוכנת והרת גורל בה אנו מצויים כעת: נשיא ארצות הברית, חוסיין אובמה, מוסלמי אנטישמי, עוין ושונא ישראל שיכול לפעול ללא מעצורים, מזרח תיכון בוער ולא יציב, אירן מפתחת בצעדי ענק נשק גרעיני המיועד להשמדה פיזית טוטאלית של ישראל, ארגוני טרור חמושים באלפי ועשרות אלפי טילים מדרום ומצפון, הפועלים גם הם לאותה מטרה, וארגונים ג'יהדיסטיים איסלמיים קיצוניים שגם הם כבר נמצאים בגבולותינו. האם זה הזמן למסור את גורלנו לידי טירונים מתלמדים? האם לממשלה בראשות בוז'י שתהיה תלויה בקולות המפלגה של הפלשתינים אזרחי ישראל, שונאיה ודורשי רעתה מאחמד טיבי, זחאלקה עד חניןזועבי, נמסור גורלנו?. האם זה הזמן למסור שטחים אסטרטגיים לידי אויבינו הפלשתינים באשליות "הסכם שלום"?
המטרה המידית של גורמים אלה היא ביצוע שלב נוסף בתוכנית השמדת ישראל בשלבים של אש"ף. שלב א' - הסכם אוסלו ומסירת שטחי ארץ ישראל לערפאת בוצע בהצלחה (לפלשתינים) ע"י הצמד רבין-פרס - בחסות מקסם השווא של "השלום".
שלב ב' - גרוש וחורבן גוש-קטיף בוצע ביוזמת הדיקטטור המושחת שרון בתמיכה ולכל תרועות השמאל, והביא להתעצמות החמאס ולאיום טילים מתמיד על כל אזרחי ישראל..
שלב ג'- מיועד לצמד בוז'י- ציפי. התוכניות כבר מוכנות, בתמיכת "הביטחוניסטים" דגן,דיסקין, עמירם לוין ושותפיהם: לעקור את תושבי יהודה ושומרון היהודים מבתיהם ולהפכם לפליטים עקורים בארצם ולמסור את יהודה ושומרון לאבו-מאזן. הכל למען "שלום" שווא, ואולי לפרס נובל הם שואפים בנוסף לכיסא.
השמאל מסרב להבין שבין המוסלמים לבין ישראל לא יהיה שלום לעולם, ורק ישראל חזקה ומלוכדת (ולא שום הסכמים) יבטיחו את קיומנו הפיזי והלאומי. השמאל מתעלם במכוון מעומק השנאה של הפלשתינים לישראל היהודית, מעלים עין במכוון מכל ההתחמקויות והסירוב של הסמרטוטר אבו מאזן, שאין לו שום דבר לתת אך רוצה לקבל הכול ללא תמורה, ומפוצץ כל ניסיון הידברות ומשא-ומתן עם ישראל. אותו אבו מאזן מכחיש השואה, מסרב להכרה במדינת ישראל, מסרב להתחייב להסכם שיחייב אותו לסיום הסכסוך, וכשכשלו מאמציו ללחום בישראל באמצעות הטרור הוא מנסה ללחום בה באמצעות גופים בינלאומיים - האו"ם וביה"ד הבינלאומי בהאג. הוא פועל לדה-לגיטימציה של ישראל בעולם בתמיכתו, בשיתופו ובסיועו של השמאל בישראל - אותו שמאל שמבקש כעת את ראשות הממשלה.
בעת חרום זו אני קורא לעם ישראל לא להתפתות לאשליות השווא של השמאל. בעת חרום זאת, חובה על כל ישראלי אחראי וחפץ חיים ולהצביע למחנה הימין. משבר הדיור, יוקר המחיה, וכו' - חשובים ככל שיהיו, קטנים הם כאשר עצם קיומנו כאן בסכנה.

תאריך:  15/03/2015   |   עודכן:  15/03/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לא למחנה השנאה והשקר
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
אסור להפקיר את מדינת היהודים ב
קורןנאוה טבריה  |  15/03/15 15:38
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2015
יוסי אחימאיר
אין סיבה אמיתית ודחופה, שהממשלה המכהנת זה שנתיים בלבד, עם שריה היעילים ברובם, לא תכהן עוד קדנציה, כדי שתוכל להמשיך את פעולותיה המבורכות
משה כרמל
ביבי, למה צריך את הפומפוזיות, את פולחן האישיות, את התעמולה?    למה לא פשוט לדבר? דבר איתנו בגובה העיניים
יניב שלום
כיצד שתו הישראלים את הרעל שטופטף אל כוסם במשך שנים, רעל שיביא אותם אל קיצם
ארווין קליין
אפס קשישים תוך שנה - האם הרצוג מתכוון גם לביבי המבוגר ממנו בעשור ושנה ואולי הוא וציפי מתכוונים להביא בייבי חדש לזירה?
נסים גבאי
נתניהו בקסם הפוליטי הבלתי מוסבר ו/או הלא מנותח לקרביו שלו – החליט שהעם חייב לראות מולו בחירה חדה בו או "בהם"... וראו זה "פלא", הבחירות אכן מתנהלות בכיוון הזה בלבד
רשימות נוספות
עצרת ש"ס: "70 חיילים נהרגו בגלל חוק הגיוס"  /  עידן יוסף
נתניהו ינאם בעצרת הימין בתל אביב  /  איציק וולף
נתניהו מבטיח: תיק האוצר - לכחלון  /  עידן יוסף, איציק וולף
שאלה גלויה לאלוף בדימוס עמוס ידלין   /  גרשון אקשטיין
למה האמריקנים רוצים את בוז'י  /  עו"ד יוסי דר
חג השוטים  /  יוסף אליעז
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il