X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
גיא רוה מייסד ארגון "הורות משותפת=טובת הילד".
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
הסברתי לבני שאני מצביע לפי פרמטר אחד בלבד והוא קידום טובת כל ילדי ההורים הגרושים
▪  ▪  ▪
כי לילד מגיע אמא וגם אבא [צילום: פלאש 90]

לפני כשבועיים נסענו לטיול פריחה. אירוס הארגמן, צבעונים, שמש והינו שלושתנו יחד.
דיברנו, כמו כל משפחה ממוצעת, גם על הבחירות הקרובות. אני אמרתי שאני שוקל להצביע ליכוד בגלל ח"כ גילה גמליאל, את מאוד הופתעת, ניסית לשמור על פאסון ואמרת שאת מקווה לשינוי במדינה ומצביעה ליאיר, שמפלגתו מסמלת את כל המנוגד למה שאני מקדם בפעילותי החברתית.
אחרי הטיול ישבנו במרכז המסחרי (שוסטר) ליד הבית ברמת אביב ג' ואכלנו גלידה. פתאום עברו לידנו, ברעש, פעילי יש עתיד. קצת כעסת שהם מסתובבים בשוסטר שבהחלט לא מייצג את מעמד הביניים וציינת, בצדק, שהסיסמה שבחרו "נלחמים...." מאוד צורמת וכולך תקווה שיגיעו ימים בהם השיח יהיה אחר.
בסוף שורת הפעילים הגיעה ליהיא לפיד. אני, כמי שמפרסם בכל מקום את הנזק הרב שגרמו ח"כ עליזה לביא וחברי הכנסת של יש עתיד לילדי ההורים הגרושים בכנסת הקודמת, בכך שסיכלו את ביטול 'חזקת הגיל הרך' הארכאית, בחרתי ללכת לשוחח עם ליהיא אשר מכירה את עמדתי החברתית מתכתובת מיילים שהייתה לנו.
בחרת להצטרף ולהגיד לליהיא את דעתך. מסתבר שכשכנות גם עשיתן בעבר יוגה יחד. ראיתי וחוויתי את הכאב הרב שלך כאימא כאשר אמרת לליהיא שאני שוקל להצביע ליכוד רק בגלל גילה.
אמא, את מודעת היטב לפועלי החברתי, שומעת ממני על מקצת המקרים אשר מגיעים אלי מהורים גרושים, אימהות ואבות כאחד, ומכירה היטב את מצבם של ילדי ההורים הגרושים עקב 'חזקת הגיל הרך' אשר מלבד הפגיעה בילדים אף פוגעת בקידום מעמדן של האימהות הגרושות, והרי הקביעה שהנשים צריכות לשמש מטפלות עיקריות לילד אינה שוויונית או פמיניסטית. את גם מודעת לכך שאבות רבים הופכים לעניים כאשר הם מתגרשים, פשוט כי במדינת ישראל האב משלם לבדו את כל הוצאות הילד בהתאם לדין הדתי.
אולי, אם הייתי חושב שבחירה למפלגה כזו או אחרת תביא לכך שעוד 5 שנים איתי ילדי האהוב, הנכד שלך, לא יצטרך להתגייס כי יהיה כאן שלום הייתי משנה את הצבעתי. אך לאף מפלגה אין פתרון קסמים, כיום כבר אין הבדלים גדולים בין המפלגות, מה עוד שלשלום המיוחל, שכיום לא נראה באופק, צריך שניים.
אז בינתיים יש נושאים חברתיים חשובים לקדם ולאור זאת שבמדינת ישראל כ-40% מההורים גרושים, זה נושא שמחייב טיפול מיידי, פשוט כי זכותם של ילדינו לקשר עם אמא, אך גם עם אבא.
איתי כל הזמן שואל אותי אם החלטתי למי להצביע. סקרן. שוחחנו והסברתי לו שאני מצביע לפי פרמטר אחד בלבד והוא קידום טובת כל ילדי ההורים הגרושים. ילדים כמוהו. איתי שאל אותי מה הייתי מצביע אם לא הייתי אב גרוש ופעיל בתחום. אמרתי לו שאין סיכוי שהייתי מצביע ליכוד, מעולם לא הצבעתי ליכוד ואני מניח שהייתי בוחר בין הרצוג ליאיר.

הכותב הוא יו"ר עמותת "הורות משותפת = טובת הילד".
תאריך:  15/03/2015   |   עודכן:  16/03/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אימא סליחה, אך הפעם אצביע ליכוד
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2015
אלכס טנצר
נכון להיום, רק שתי מפלגות מקבלות תמיכה גדולה של המגזר: ישראל ביתנו והליכוד    לפי הערכות, הצלחתם בקרב דוברי רוסית נובעת לא בגלל הצלחתם, אלה בגלל כישלונות המתחרים
יורם דורי
זו מערכת הבחירות שבה הגיעו העיתונים לשיא של מגמתיות בדיווחים ולא רק בפרשנויות ובעיקר בכותרות. עיון בשני העיתונים המרכזיים בישראל 'ידיעות אחרונות' ו'ישראל היום' מגלה לעיני הקורא שתי מדינת ישראל. זו של ידיעות וזו של ישראל היום
רותם דנון
"נתניהו מצטייר כאדם אשר נוסף על כל העיסוקים התובעניים כראש מדינה, נאלץ לטפל גם באישה הזקוקה לטיפול. הדבר מייצר כלפיו אמפתיה. כשאני מתאר לעצמי את ראש ממשלתי, בשעה שתיים אחר חצות, נאלץ לעסוק בשאלת החלב, קרטון או שקית - אז באופן טבעי, אינסטינקטיבי ואנושי בא לי לעזור לו"    כמה שאלות לאמנון אברמוביץ', על נתניהו ועל יכולת השרידות המופלאה שלו
אליעזר רפופורט
בעת חרום זו אני קורא לעם ישראל לא להתפתות לאשליות השווא של השמאל. בעת חרום זאת, חובה על כל ישראלי אחראי וחפץ חיים להצביע למחנה הימין. משבר הדיור, יוקר המחיה וכו' - חשובים ככל שיהיו, קטנים הם כאשר עצם קיומנו כאן בסכנה
יוסי אחימאיר
אין סיבה אמיתית ודחופה, שהממשלה המכהנת זה שנתיים בלבד, עם שריה היעילים ברובם, לא תכהן עוד קדנציה, כדי שתוכל להמשיך את פעולותיה המבורכות
רשימות נוספות
עצרת ש"ס: "70 חיילים נהרגו בגלל חוק הגיוס"  /  עידן יוסף
נתניהו ינאם בעצרת הימין בתל אביב  /  איציק וולף
נתניהו מבטיח: תיק האוצר - לכחלון  /  עידן יוסף, איציק וולף
בגובה העיניים  /  משה כרמל
כוס התרעלה של השמאל  /  יניב שלום
איגרת דחופה למצביע הנבוך  /  ארווין קליין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il