|
1 |
|
|
מי הצורר הנאצי על יעוץ ל השמדת היהודים .חג אמין עמד ב ראש עשרות אלפי מוסלמנים ש עסקו. ב אשמדת
יהודים. בריטניה ו ארצות הברית ״צ ב ו ע י ם ״ הצילו את הערור חג אמין מי עמדה לדין ב משפטי ניורנברג; ב יד ושם יש
מסמכים על חלקם של הערור חג אמין ו מוסלמנים ב השמדת היהודים .הבוי. לבושה. טומי לפיד שהיה יור. יד
ושם ו שרון ״ה צ ב ו ע י ם ״ התנגדו ל הצגת המסמכים ; חובה להציג את המסמכים |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ישע |
|
|
2 |
|
|
האמת, נמאס כבר מהשטויות האלה. מוזר, שמי שרואה את עצמה כאשת אקדמיה רצינית מתייחסת למבצע אטלס בתור משהו שהוא יותר מעוד אחת האגדות האורבניות, הכמעט טלנובליות, שסבבו סביב עלילות הנאצים במזרח התיכון.
על מבצע אטלס כאן
http:
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
כמה עוד אפשר, |
|
|
|
|
|
המאמר נכתב גם ובעיקר ע"י מזרחן שהוא גבר. אבל הכותב מעדיף לתקוף רק אותי.
לזה קוראים מאצואיזם אנטי- נשי
ולעצם העניין: כל עוד ערביי ישראל מנפנפים בעניין הנכבה יהיה סיפורו של אל- חוסייני אקטואלי.
כך מעמידים דברים על דיוקם. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רבקה שפק ליסק |
|
|
|
|
|
או, למצער, רכילות צהובה אקדמית. אחת היא אם כותב אותה גבר, או כותבת אותה אישה. אם חשקה נפשכם לקכל עוד קצת, לכו על סיפור הנאצים והטילים במצרים. יש שם גם את ״לוץ המרגל על הסוס״, ועוד הרבה מיץ עסיסי. אחרי זה אפשר לעבור לסיפור של אלי כהן בסוריה, עסק הביש במצרים, ויש עוד הרבה סיפורים יפים, עם שלל פיקנטריה אוריינטליסטית. ולקולוניאל האוריינטליסט ינעם. כמובן, שכל זה לא קשור בשום דרך לנכבה, היינו לפרוייקט הקולוניאליסטי של טיהור אתני וגירוש הפלסטינים הילידים ממולדתם על ידי המהגרים היהודים מארופה, עליה צריך לקיים דיון רציני, כי היא דורשת פתרון רציני. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
את שוב טועה |
|
|
|
|
|
ראשית כל, אתה ממשיך לתקוף אותי. אף מילה למזרחן ד"ר ברטל. אתה מאצואיסט , שובניסט מהסוג הנחות ביותר ואנטי- פמיניזם.
ושאר הדברים שלך הם ברבור ושטויות בעוד כל מה שכתוב במאמר הן עובדות היסטוריות שניתן למצאן בכל ספר של היסטוריון רציני ולא איזה שמאלני שהעובדות לא מפריעות לאג'נדה שלו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רבקה שפק ליסק |
|
|
|
|
|
סיפורי מעשיות של שאול ורבקה. את הפאסיב אגרסיב, והבירבור הפסאו פמיניסטי הבאת מהבית. חג שמח. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
את העובדות |
|
|
|
|
|
יש ספרים לא מעטיםשנכתבו על "פועלו ההומניטרי" של אל- חוסייני ושום עלבונות לא ימחקו את העובדות.
למשל, Icon of Evil עם ביבליוגרפיה מעמוד 199 - 212 נכתב ע"י דויד דאלין וג'ון רוטמן. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רבקה שפק ליסק |
|
|
|
|
|
קראתי מאמרים של החבר שלך שאול ברטל, והוא משתית את ההגות האקדמית שלו על מאז ומקדם, שזו זיבורית אקדמית, ועל מסע תענוגות לארץ הקודש של מארק טווין, שזה חיבור אוריינטליסטי קלאסי. זה מצטרף למאמר הזה שלכם, שבו אתם מחיים עוד קצת סיפורי מעשיות. הסיפור של חאג' אמין אלחוסייני, כמו עניין הנכבה, הוא עניין רציני, שראוי להתייחסות רצינית, מה שלא ניתן לקבל מכם. כמו שכתבו לכם נכון, אתם עוסקים ברכילות אוריינטליסטית ולא בהסטוריה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
זה לא יעזור. |
|
|
|
|
|
המאמר אינו מבוסס על מה שאתה טוען- זהו שקר גס ומכוער.
אני אביא את הביבליוגרפיה עליה מבוסס המאמר.
אתה אדם שאינו בוחל בשקרים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רבקה שפק ליסק |
|
|
|
|
|
זה מה שכתבתי: "קראתי מאמרים של החבר שלך שאול ברטל, והוא משתית את ההגות האקדמית שלו על מאז ומקדם, שזו זיבורית אקדמית, ועל מסע תענוגות לארץ הקודש של מארק טווין, שזה חיבור אוריינטליסטי קלאסי". פשיטא, הכוונה ללא למאמר הזה, אלא לאחרים שקראתי. אגב, זה לא בדיוק "מאמרים", אלא אותו המאמר עם אותן הטענות, שמפוזר ברשת בורסיות שונות, כולל קישורים שמפנים אליו. הנה ורסיה אחת עם "הרבה
ג'ואן פיטרס".
http:
חג שמח לכולם. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
תגובה משונה, |
|
|
|
|
|
אתה לא קראת כנראה את המאמר. יש שם איזכור של מחקרים ואף מקור מאלה שציינת אינו מופיע שם.
אתה פשוט משקר. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רבקה שפק ליסק |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
״כל עוד ערביי ישראל מנפנפים בעניין הנכבה, יהיה סיפורו של אלחוסייני אקטואלי״. המשפט הזה מוכיח, שאת אשת אקדמיה מגוייסת מטעם. הסיפור של אלחוסייני תמיד אקטואלי, שהרי שום אדם רציני לא יכול להתעלם מהסיפור הבעייתי של הקשר בין אלחוסייני להיטלר, אבל רק כסיל או תועמלן יקבע, שהקשר הזה מאיין את זכויותיהם של הפלסטינים במולדתם ולמולדתם. אנשים כמוך וכמו ברטל משתמשים בסיפור של אלחוסייני קרדום לחפור בו בשירות התעמולה הציונית, ולא כדי לקדם דיון רציני בסכסוך במזרח התיכון. זו גם הסיבה שאתם מערבבים עובדות עם סיפורי מעשיות מהסוג שהיה חביב על פיטרס ודומיה (ברטל גם מסתמך על השרלטנית הזו כבסיס לטיעוניו). אנשי אקדמיה כמוכם בשרות האידאולוגיה של השלטון היו בעבר וישנם גם כיום במדינות רבות בעולם. אף אחד לא מתייחס אליהם ברצינות ודי מהר הם עוברים למדף הפולקלור בספריה ואחר כך מושלכים גם משם לפח מיחזור הנייר. והערה אישית- אני קוראת את מאמרייך ומגיבה אליהם לפעמים (לא הרבה). את באופן עקבי נמנעת מלענות לעניין ומסתפקת בתלונות על שוביניזם כלפייך. לדעתי, כאישה, לא זו בלבד, שהתלונות שלך לא מוצדקות, הן אפילו פוגעות בנשים בכך, שהן כאילו מאשרות את הדיעה השוביניסטית לפיה נשים הן יצורים אמוציונליים, ולא מסוגלות להתמודד עם טיעונים רציונליים. גם במאמר הזה אין שום טענה שוביניסטית כלפייך ואני מציעה לך לענות לעניין. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בתגובה למגיב/ה 2 |
|
|
|
|
|
שפק וברטל כותבים על: "גיוס צבא של 100,000 בוסניים לעזרת צבאות מדינות הציר". הם כנראה מתכוונים לדיויזיית "חאנדיאר", שלא זו בלבד, שמנתה רק כחמישית מהמספר הזה, אף אחד שם לא היה פלסטיני. ובכלל, העובדה (הנכונה), לפיה חוסייני עשה שתדלנות לעניין הזה ודאי שאינה מבטלת את הטיעונים הפלסטינים בדיון על הסיכסוך במזרח התיכון. לא פלא גם, שהמחברים מתעלמים לחלוטין מהעובדה, שפלסטינים רבים התגייסו להלחם בנאצים. כפי שאת כותבת, הם אכן אעשי אקדמיה מטעם והדבר לא מתאים לקמפיין שהם מנהלים.
http: |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
את צודקת. |
|
|
|
|
|
ערביי ישראל עברו טאומה לא קלה כתוצאה מכך שהם הובסו ב- 1948 . אני מבינה בהחלט את כאבם לאור מה שקרה למשפחתי בשואה.
אבל, היהודים בשואה חוסלו ללא כל פרובוקציה מצידם.
אבל, ערביי ישראל "ישנים במיטה שהם סידרו לעצמם"
הם התנגדו לתוכנית החלוקה והכריזו מלחמת חורמה נגד היישוב היהודי כבר בנובמבר 1947 . אל- חוסייני היה מנהיגם והוא הכריז שיש "לזרוק את היהודים לים". הוא הציע להם לעזוב לזמן קצר עד שהיהודים יזרקו ואז הם יקבלו את רכושם.
יש זיקה עמוקה בין אל- חוסייני והנכבה. זוהי עובדה היסטורית שכותב התגובה מנסה למחוק.
אני בעד שיוויון אזרחי לערבים שנשארו לאחר שרובם ברחו ומיעוטם גורשו בשל חלקם בקרבות. צריך לעבור לסדר היום ולחיות בדו- קיום, תוך השלמה עם קיומה של מדינה יהודית בתקווה שלצידה תקום מדינה פלסטינית.
אבל |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רבקה שפק ליסק |
|
|
|
|
|
וגם אותו את מעוותת, יחד עם הכותב ברטל, כדרכם של כותבים מטעם, שזה מה שאתם. הפלסטינים לא סידרו לעצמם כלום, אלא התנגדו לציונות, שהגיעה מארופה לנשל אותם מארצם ומזכויותיהם. חוסייני הוא דמות בעייתית, שפעל בצורה שגויה, אבל לא הוא, אלא הציונים, הם אלה שיצרו את הנכבה. לא יהיה, ולא יכול להיות שוויון אזרחי באתנוקרטיה יהודית ( או אחרת) והטענה למדינה ״יהודית ודמוקרטית״ היא שקר, שהציונות מנסה למכור לכסילים ולבורים. מדינה יהודית היא מדינה עם פריבילגיות ליהודים והיא איפכה מסתברא לדמוקרטיה, שיכולה להיות אך ורק מדינה, המוגדרת על בסיס גאוגרפי/ אזרחי, כפי שמוגדרות הדמוקרטיות בארופה המערבית, היינו מדינת כל אזרחיה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אכן חשוב, |
|
|
|
|
|
הכתיבה שלי היא מאוזנת לחלוטין. אני מבינה לכאבם אבל הבעיה היא שהם פיתחו אג'נדה שקרית וטיפחו את פולחן הקורבן. הם קורבנות של המנהיגות שלהם- לא של ישראל.
לערביי הארץ יכלה להיות מדינה בעקבות המלצות ועדת פיל ב- 1936 . התנועה הציונית הסכימה לחלוקה עוד ב- 1936
אז לא היו התנחלויות. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רבקה שפק ליסק |
|
|
|
|
|
והם מנהלים איתך מו״מ האם עליהם להסתפק בחלק מהבית, או שמגיע להם הכל. בזה מתמצה ה״מחלוקת״ בין הציונים. על האפשרות לחיים של חירות ושוויון בין הפולשים לבעלי הבית כתבו לך כבר נכון בהקשר של שקר ״היהודית והדמוקרטית״ ואין צורך לחזור שוב. אגב, על ״האיזון״ בכתיבה שלך נאמר בספר משלי פרק יא׳: ״מאזני מרמה תועיבת ה׳ ואבן שלמה רצונו״ |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
זו הכל התנחלות. |
|
|
|
|
|
הדימוי של שודדים הוא שיקרי. זהו בית של שני עמים. מדובר בשני עמים הנאבקים על טריטוריה.
העם היהודי שיש לו קשר היסטורי עמוק לארץ ממנה גורש/ אולץ להגר ע"י האימפריאליזם האשורי, הבבלי, הרומי, הביזאנטי וזכותו לשוב הוכרה ע"י חבר הלאומים והאו"ם.
העם הפלסטיני שהוא עם חדש שהגדיר עצמו כעם רק סביב אמצע המאה ה- 20 . הערבים אינם בעלי הבית כאן כפי שאתה טוען. הם כבשו את הארץ ושלטו בה כ- 400 שנה בין 640 ל- 1099 . אבל, עפ"י כל המחקרים הערבים בארץ היו מיעוט. רוב האוכלוסייה הייתה נוצרית- לא ערבית. רובם ארמים- סורים ומיעוטם צאצאי אירופאים שעלו לארץ כהלניסטים או נוצרים. עד המאה ה- 14 היה כאן רוב נוצרי. השליטים הממלוכים שהיו מוסלמים אך לא ערבים,ששלטו כאן מ- 1260- ל- 1516 חיסלו את הרוב הנוצרי. חלקם נרצחו, חלקם ברחו, חלקם מתו במגיפה השחורה וחלקם התאסלמו. במאה ה- 16 היו כאן עפ"י המפקד העות'מאני רק כ- 80,000 מוסלמים. רוב הערבים שצאצאיהם מגדירים עצמם כיום כפלסטינים היגרו לכאן באופן בלתי חוקי בין שלהי המאה ה- 19 לאמצע המאה ה- 20 . השר לשעבר של החמאס, אל פתחי הצהיר בגלוי במרץ 2008 בטלביזיה המצרית שהפלסטינים מוצאם ממדינות ערב ורוב תושבי עזה הם צאצאי מצרים. מפקד של ממשלת המנדט מ- 1931 בה נשאלו המתפקדים מהי שפת האם שלהם קבע שהמוסלמים מוצאם מ- 32 ארצות. אלה הן עובדות לא אג'נדה שיקרית.
אני ואלה המשתייכים למרכז ולשמאל מכירים בהתיישבותם בארץ כעובדה ומוכנים כדי לחסל את הקונפליקט לחלק את הארץ לשתי מדינות לשני עמים.
אני מתנגדת להתנחלויות לא מהסיבה שאתה ציינת אלא משום שהם מכשול לפיתרון של 2 מדינות לשני עמים.
אתה בעל גישה חד- צדדית ומנוגדת לעובדות. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רבקה שפק ליסק |
|
|
|
|
|
ראי למשל בספר ״ראשית ישראל״ של פרופ׳ ישראל פינקלשטיין ראש החוג לארכיאולוגיה באוניברסיטת תל אביב. גם על שאר העובדות שציינת יש מחלוקת, מה גם, שמאות אלפים מה״יהודים״ הטוענים ששבו לארצם בכלל לא יהודים. כך או כך, את המחלוקת בין ילידי הארץ (יהא מקורם אשר יהא) לבין מי שהיגר לפה, לא ניתן להכריע באמצעות ״מחקרים״, שחלקם בכלל סיפורי בדים וחלק אחר שלהם ״מחקרים מטעם״. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
על ״אולץ להגר״, |
|
|
|
|
|
אתה מערב עניינים ויוצר בלבול.
נכון שיש חילוקי דעות בין היסטוריונים. אהל, אני הבאתי את התזה עליה מסכימים רוב ההיסטוריונים.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רבקה שפק ליסק |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
אם ההיסטוריונים שעליהם אני מסתמכת הם בעלי אג'נדה ציונית אני יכולה לומר באותו אופן שההיסטוריונים שאותם אתה מצטט הם בעלי אג'נטה אנטי- ציונית.
לכן, אני מציעה לך לא להדביק תוויות ולהתייחס בכבוד לאסכולות שונות של היסטוריונים.
אבל, כאמור, אני מסתמכת על התזה של רוב ההיסטוריונים ואתה על המיעוט השנוי במחלוקת.
נא לקרוא את סיפרי: מתי ואיך חוסל הרוב היהודי בא"י בצומת ספרים או סטימצקי.
שם יש ביבליוגרפיה רחבה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רבקה שפק ליסק |
|
|
|
|
|
אלא ארכאולוג, וגם לא אנטי ציוני, אלא ציוני. את דורשת לא להדביק תוויות, אז "נאה דורשת נאה מקיימת". ויכוחים תמיד יהיו, אבל יפה לשים לב לדבריו של ארכאולוג אחר, פרופ' זאב הרצוג, שיש בהם כדי להאיר את מהותה של "דעת הרוב": "במשך שנים, הרבה לפני פרוץ הוויכוח על "ארץ ישראל השלמה", שימשו המקרא והארכיאולוגיה יסוד להידוק הקשר עם הארץ, ובסיס לתחושת הבעלות עליה. ערעור על מהימנות התיאורים המקראיים נתפש כערעור על "זכותנו ההיסטורית על הארץ" וכניתוץ של מיתוס העם המחדש את מלכות ישראל הקדומה. יסודות סמליים אלה מהווים מרכיב כל כך חשוב בהבניית הזהות הישראלית, עד כי כל ניסיון לתהות על אמיתותם נתקל בעוינות, או התעלמות" |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לא נכון. |
|
|
|
|
|
הצחקתני: אתה חושב שאינני מכירה את פינקלשטיין ואת סיפרו ראשית ישראל? אתה עד כדי כך פשטני?
אני מכירה את כולם בתחומים בהם אני עוסקת.
אתה עשית כאן דבר חמור ומכוער. הטלת בוץ בדורות של היסטוריונים וארכיאולוגים והאשמת אותם שהם לא פעלו מתוך מניעים מקצועיים אלא פוליטיים. פגעת ביושר האינטלקטואלי שלהם.
גועל נפש.
לא נותר אלא לומר לך: הפוסל- במומו פוסל. רק מי שהוא בעצמו חסר יושר אינטלקטואלי יאשים בכך אחרים.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רבקה שפק ליסק |
|
|
|
|
|
אקדמיה בערוב דיעות עם מחקר. מי יכול להעלות על דעתו דבר כל כך מזעזע? פשוט נורא. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אוי ואבוי |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
התזה של זנד איננה עומדת במבחן החומר המחקרי בהיסטוריה והסקרים הארכיאולוגיים שנערכו כאן בשנים האחרונות- זה לגבי התזה שלו שהיהודים לא הוגלו. מאות אלפי שבויי מלחמה ותושבים שנמכרו לעבדות ברחבי האימפריה- זאת הגלייה כפוייה ורבים ברחו וזו הגלייה כפוייה.
תוכל לקרוא על כך בהרחבה בסיפרי:מתי ואיך חוסל הרוב היהודי בארץ ישראל.
באשר לטיעון השני של זנד שהיהודים החיים כיום הם צאצאי גרים. אני בעיצומה של עבודה על תזה זו בספר שיהיה מוכן תוך שנה והכותר שלו:
מתי ואיך נוצרה התפוצה היהודית- האם היהודים הם צאצאי גרים.
אספתי מחקרים רבים ואני יכולה להוכיח שהתזה הזאת של זנד חסרת בסיס בעובדות והיא מהווה אג'נדה פוליטית ולא מחקר רציני. החוקרים ב- 25 השנים האחרונות דוחים את התזה שהייתה תנועת התגיירות המונית בתקופה הרומית.
באשר לתזה על הכוזרים, מרכז שזר הוציא 2 כרכים של תולדות יהודי רוסיה ושם יש אוסף מאמרים המפריכים את התזה שהיהודים הם צאצאי כוזרים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רבקה שפק ליסק |
|
|
|
|
|
ודאי שלא לאנשי אקדמיה. זנד הוא מומחה להסטוריה של צרפת המודרנית, ואת להסטוריה של ארצות הברית. ספרים כל אחד יכול לכתוב, בכל נושא, אבל שניכם לא יכולים להפריך או לאשש שום דבר שקשור להסטוריה של האזור הזה, ודאי שלא לעמוד מול המחקרים הארכאולוגיים של פינקלשטיין והרצוג, שזה תחום מומחיותם. לכל היותר אתם יכולים לאמר אם המסקנות שלהם מוצאות חן בעיניכם או לא. האט עאר גזועקט. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
קצת צניעות, |
|
|
|
|
|
לשלמה זנד אין כל רקע של התמחות בתולדות ישראל.
הדוקטורט שלי הוא אומנם בהיסטוריה אמריקנית אבל יש לי תואר שני בהצטיינות מהאוניברסיטה העברית בירושלים בתולדות עם ישראל. כמו כן, כבר פירסמתי בעבר ספר בנושא זה על האנוסים:
התחיינה העצמות האלה? אנוסי ספרד ופורטוגל בעבר ובהווה.
לפני מספר חודשים יצא ספר שני בתולדות עם ישראל:
מתי ואיך חוסל הרוב היהודי בארץ ישראל
בקרוב אסיים ספר שלישי:
מתי ואיך נוצרה התפוצה היהודית: האם היהודים הם צאצאי גרים.
בספר השני והשלישי אני מפריכה לחלוטין את התזה של זנד. ספרי מבוססים על סיכום מצב המחקר בהיסטוריה וארכיאולוגיה בנושאים אלה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רבקה שפק ליסק |
|
|
|
|
|
http:
שפק ליסט גם מגיבה שם לטענות המחבר ומתקיים דיון.
שפק ליסט גם רואה לעצמה חובה (קדושה?) להפריך את התיזות של זנד. כל הרשת מלאה במאמרים ובתגובות שלה בעניין הזה, לרבות מאמר בשרות האתר "מוניטור האקדמיה הישראלית" (גוגל קצר יעזור להבין איזה אתר זה). על טענותיה נגדו אפשר לקרוא כאן (לגלגל קצת למטה)
deborahcongress.wordpress.com/ |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
על הספר |
|
|
|
|
|
אתה אנטי- ציוני מחסידי זנד ולא מוצא חן בעיניך שאני מפריכה את התזה של זנד.
צר לי שמעשי אינם מוצאים חן בעיניך.
לידיעתך מעשיו של זנד וכל תומכיו אינם מוצאים חן בעיני.
אתה יורק לבאר ממנו אתה שותה. אם אתה חושב שזנד צודק ההגינות מחייבת אותך להסתלק מכאן בהקדם ולא "לשדוד אדמות לא לך"- הרי זה מה שכתבת.
עם ישראל חווה אנשים מסוגך היורקים לבאר לאורך ההיסטוריה. עברנו את פרעה- נעבור גם את זה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רבקה שפק ליסק |
|
|
|
|
|
כתבתי את הספר "מתי ואיך חוסל הרוב היהודי בארץ ישראל" כדי להפריך את התזה של זנד שהפלסטינים הם צאצאי יהודים והארץ שייכת להם.
בניגוד לזנד אני בעד 2 מדינות לשני עמים - דגש על עמים.
כעת אני כותבת ספר נוסף כדי להפריך את התזה השניה של זנד שהיהודים החיים כיום הם צאצאי גרים ולא יהודים אוטנטיים ולכן אין להם זכויות בא"י.
כותר הספר: מתי ואיך נוצרה התפוצה היהודית- האם היהודים הם צאצאי גרים.
ליהודים יש זכות להגדרה עצמית בדיוק כמו לפלסטינים והעובדות ההיסטוריות הן שליהודים יש שורשים עמוקים בארץ הזאת.
ואתה, האנטי- ציוני, יכול להמשיך אבל, "הכלבים נובחים והשיירה עוברת" |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רבקה שפק ליסק |
|
|
|
|
|
רק מה, היא נובחת על העץ הלא נכון. על שלמה זנד, מומחה להסטוריה של צרפת, שכתב ספר מכניין אמנם, אבל ביסס אותו על דברים שחקרו אנשים אחרים. עם המחקרים של ארכאולוגים והסטוריונים, מומחים לאזור הזה רבקה לא מתמודדת. מעליש, ככה גם רבקה וגם שלמה מוכרים ספרים, עושים הרצאות ומתפרנסים יפה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
כמו האחים בלוז |
|
|
|
|
|
לפני כשנתיים היה כנס באקדמיה הלאומית למדעים על התזה של זנד. בדיון השתתפו מומחים מכל התחומים בהם נגע זנד. היה שם גם מומחה לגנטיקה.
כל המומחים דחו את התזה של זנד.
פרופסור ישראל ברטל פירסם מאמר בהארץ בו ניתח את "הטיפול" של זנד במקורות בהם השתמש. לזנד אין ידע מספיק בתולדות ישראל כדי לכתוב ספר כזה והוא נכשל לאורך כל הדרך. בשנה שעברה היה כנס נוסף באקדמיה ובו דנו בגנטיקה- במוצאם של יהודי אירופה.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רבקה שפק ליסק |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
צר לי לאכזב את האחים בלוז המסתתרים מפני זהותם האמיתית. אני חילונית ואלוהים איננו נמצא באוצר המלים שלי. ואני גם לא ימנית. אני חניכת תנועת נוער וחברת קיבוץ לשעבר ושייכת לשמאל הציוני השפוי. התנפלתם על הכתובת הלא נכונה. מה שכן אני עושה:העמדת הדברים על דיוקם לאחר שזנד "שיפץ" את ההיסטוריה כדי שתתאים לאג'נדה הפוליטית שלו.
אנא, אנטי- ציונים "חרדים" שמי שקורא את המאמרים שלי לומד את העובדות להבדיל מאג'נדה השקרית של זנד. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רבקה שפק ליסק |
|
|
|
|
|
של צרפת לבין מומחית להסטוריה של ארצות הברית, להחשב לדיון על ההסטוריה של המזרח התיכון. במקום תרבותי היו קוראים לזה זיבורית אקדמית מהסוג שמקדמים, למשל, דוגמני אקדמיה כמו ברנאר אנרי לוי הצרפתי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רק באקדמיה בישראל |
|
|
|
|
|
כל מי שיקרא את התגובות של השמאל האנטי- ציוני נגדי ימצא שלא הייתה תגובה ולו אחת שעסקה בנושא המאמר. הכל סובב סביבי אישית. אנשים יורדים לתת- רמה של התייחסות אישית במקום עניינית.
אחת מהן האשימה אותי שאני עוסקת בשליחות אלוהית.
צר לי לאכזב אותה. אני חילונית ואלוהים איננו באוצר המלים שלי.
קראתי את סיפרו של זנד ונידהמתי מהשיפוצים שהוא עשה להיסטוריה כדי שתתאים לאג'נדה הפוליטית שלו.
חשוב להעמיד דברים על דיוקם. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רבקה שפק ליסק |
|
|
|
|
|
ואת המאסטר שלו הוא עשה על אמן הפופ האמריקאי ווסלמן (כולל ביקור בגלריה ושיחה עם האמן). תתארי לך, שהוא יתחיל עכשיו לכתוב ספרים על אמנות מודרנית, או אפילו על אמנות הפופ. איזו צורה תהיה לזה? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
כל הכבוד לך |
|
|
|
|
|
כמה שיותר לספר ולפרסם ולדון ולדוש בטרוריסט הערבונאצי ימח שמו וזכרו שמהווה דוגמא לערבים צמאי דם יהודי וכדי שהיהודים במדינת היהודים היחידה בעולם ידעו ויזכרו לדורות עם מי יש להם עסק יום יום שעה שעה. כן, כמו שהעם היהודי מזכיר את יציאת מצריים אירוע שרלוונטי גם היום. יהודי שמגיב כמוך, לא רוצה לזכור ששלום לא יהיה עם הערבים לא בדור הנוכחי ולא בדורות הבאים נקודה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אדם הגון |
|
|
|
|
|
וככה תוכלו שניכם להעלות גירה עם הסיפורים של שאול ורבקה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יש לי הצעה |
|
|
3 |
|
|
אין ספק שהוא צורר בכיר עם הרבה דם יהודי על ידיו. אין ספק שטעינו טעות מרה שלא עשינו לערבים את מה שהם ניסו לעשות לנו, אך למרות שנדמה עדיין לא מאוחר. אפשר לזרוק פצצת מימן באטמוספירה של איראן, להשמיד את לבנון ולגרש את ערביי ישראל והפלסטינים, זה יכול לקחת פחות משבוע, השמדת איראן ולבנון זה עניין של שעה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אהרון שחר |
|
|
4 |
|
|
בספר:"בכינו בלי דמעות" ראיונות של אנשי הזונדר קומדו, מספר אחד מהם על ביקור של מישהו עם תרבוש שמלווה בקצין נאצי בכיר |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
נטע אורי |
|
|
5 |
|
|
אם למנדהו נדמה שיש הבדל בין החמאס,הרשות(עין בדוקטורט של אבו-מאזן) האירנים,דע"ש,האחים המוסלמים אלקעידה ועוד,לבין
הנאצים יקשיב לדובריהם ולאמנות(א'ו-מ' קמוצות) "לאורן" פועלים.
להשלמת התמונה יעיין המנדהו במיין-קמפ,רב המכר של היטלר ימ"ש.
מה הלאה?...יש להפסיק לשגות באשלית השלום "שמעבר לפינה",שתי
מדינות לשני עמים...הערבים המוסלמים עסוקים כיום בסוגיות פתוחות מאז המאה השביעית,שמשמעותו שחיטה הדדית בין סונים
לשיעים ובינם לבינם...המדינות שסביבנו שהוקמו ע"י האימפריאליזם
הבריטי/צרפתי מתפרקות לרסיסים... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
י.ש |
|
|
6 |
|
|
|