X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מירה עווד אומרת בערוץ 10: אל תשוו אותנו למדינות ערב, אבל מה אפשר לעשות שבמידה והארץ תיכבש על-ידי הפלשתינים זו תהיה תמונת המצב גם בישראל. די גם אם נציין כי מנהיגה הנערץ של חנין, ערפאת נולד בקהיר על-פי תעודת הלידה שלו, אז מי כאן מהגר ומי נולד בארץ?
▪  ▪  ▪
מירה עווד. לא כל ערבי הוא מחבל [צילום: יח"צ]

בערוץ 10 שודרה כתבה העוסקת בשילוב ערביי ישראל בחברה הישראלית תוך ציון כי הם אינם שווי זכויות לתושבים היהודים. תוך כדי כך העלתה חברת הכנסת חנין זועבי את הטענה שהיהודים המהגרים השתלטו על המדינה של הילידים שהם הפלשתינים.
מבלי להידרש לאמת ההיסטורית האומרת בפרוש כי היהודים הקדימו את הפלשתינים בארץ ישראל ומבלי להידרש לאחת המובאות מהקוראן המכיר בכך שזו מדינת היהודים אני מפנה את חנין ומירה לעובדות הבאות.
ארצות הברית של אמריקה נכבשה על-ידי נוצרים אנגלוסכסיים מידי הילידים האינדיאנים ומעולם לא שמעתי תלונות על כך שהמדינה אינה המדינה שלהם (של האינדיאנים)הם מקיימים את החובות והזכויות של ארה"ב כמדינה דמוקרטית שרים את ההמנון האמריקני משרתים בצבא ארה"ב מניפים את דגל המדינה וכו'.
מדינה אחרת היא אוסטרליה שבה המאורים ילידי המקום נכבשו על-ידי פורעי חוק אנגלים כאשר אוסטרליה הייתה מדינה אליה נשלחו עבריינים אלה כמדינת עונשין.וברבות הימים הפכה להיות מדינה לגיטימית חברה באו"ם ושבטי הילידים המקומיים השתלבו בחברה זו הם שרים את הימנונה מכבדים את הדגל האוסטרלי ואין ערעור על כך.
בעוד הפלשתינים רואים עצמם כחלק מהמדינה הפלשתינית נותנים לה יעוץ בחינם כיצד להשמיד את מדינת היהודים ומאידך רואים בתנועה הציונית( אליבא של דובר הרשימה המשותפת) כמדריכי דאעש כיצד להרוג לאנוס ושאר מרעין בישין. יתר על כן למרות שהם מנסים לתקוע סכין בגב האומה ראה עזמי בשארה גמל זחלקה, חנין זועבי ועוד כמליצי יושר של כל שונאי ישראל חמאס חיזבאללה ועוד. הם מקבלים את כל הזכויות הניתנות לאזרחים במדינה כגון כל תקבולי הביטוח הלאומי, שרות רפואי מלא, חנוך חינם ועוד .
לא שמעתי או ראיתי אף פעם במה הם מקופחים לעומת היהודים? בעוד שהם עומדים על זכותם להתיישב בכל מקום בארץ כולל ישובים יהודיים, אוי ליהודים שינסו להתיישב בערים או בכפרים הערביים. שלא לדבר על חובתם כאזרחי המדינה לשרת בשרות לאומי לשלם מיסים כנדרש ועוד. הם אינם רוצים להשתלב במדינת ישראל ולכן לא רצו לחתום הסכם עודפים עם מרצ בבחירות האחרונות.
מירה עווד טוענת כי אנחנו רואים בכל ערבי מחבל ומפחדים מהם, אכן זה כך אולי לא כל ערבי מחבל אבל כל המחבלים הם ערבים. רק היום התבשרנו על ערבי תושב ישראל שהלך להלחם בשרות דאעש וכן על מתמחה ברפואה ערבי ישראלי שהוצא להורג על-ידי דעש.
אומרת מירה אל תשוו אותנו למדינות ערב אבל מה אפשר לעשות שבמידה והארץ תיכבש על-ידי הפלשתינים זו תהיה תמונת המצב גם בישראל. די גם אם נציין כי מנהיגה הנערץ של חנין, יאסר ערפאת נולד בקהיר על-פי תעודת הלידה שלו, אז מי כאן מהגר ומי נולד בארץ.
לסיכום, ההסתה נמשכת גם בכלי התקשורת הישראלים וחבל כי אנחנו נותנים לגיטימציה לכל עוכרי ישראל.

תאריך:  12/04/2015   |   עודכן:  12/04/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ההסתה נמשכת בכלי התקשורת
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
אני
שמ  |  12/04/15 17:56
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
צ'לו רוזנברג
אסור לראש הממשלה בנימין נתניהו לדבוק באותה הדרך בה הלך עד היום ולא הביאה לשום תוצאה ממשית. מוטלת עליו האחריות הכבדה ביותר לנהוג כמדינאי ולא כפוליטיקאי
רפי לאופרט
מדובר בהרבה פחות מחצי מיליון פלשתינים שנמנים על התושבים המקוריים של ארץ ישראל המערבית בחלקים שיסופחו לישראל - בעקרון שטחי C, בתוספת תיקונים ביטחוניים, ותיקוני גישה דרושים למקומות הקדושים. לגביהם בלבד יחול ההסדר
ד"ר רון בריימן
הציפייה ממנהיגים היא שתקופת ההתייחסות והמחשבה שלהם לא תוגבל רק לתקופת כהונתם אלא גם לשנים רבות אחריהם. כך לגבי אובמה שממנו נדרש למנוע את אפשרות ייצורה של פצצה גרעינית אירנית בכל טווח זמן ולא רק בטווח של פחות משנתיים; וכך לגבי נתניהו שרק לאחרונה קיבל מנדט מציבור הבוחרים בישראל לפעול למניעת הנחתו של מטען צד בדמות מדינה/פצצה פלשתינית בתוככי א"י המערבית
יוני בן-מנחם
תנועת חמאס מאיימת להקים גוף עליון שינהל את ענייני רצועת עזה נוכח כישלון מאמצי הפיוס עם הרש"פ. חמאס מנסה להביך את הרש"פ ולחשוף את מחדליה בכל הקשור למצב הקשה ברצועה
יוני בן-מנחם
יו"ר הרש"פ מחמוד עבאס דחה את ביצוע ההחלטה להפסיק את התיאום הביטחוני עם ישראל עד לאחר הקמת ממשלת נתניהו החדשה מחשש להסלמה    הרש"פ תהיה המפסידה העיקרית אם תחליט להפסיק את התיאום הביטחוני עם ישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il