X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מסתבר שאנחנו כבר לא ברשימת ארבע הסכנות לעולם - אבל הסכנה הפיזית לתושבי ישראל רק הלכה וגדלה בגלל ששקענו באשליות - בו בזמן שכל מחנה אצלנו מושך לכיוון אחר אצל הערבים הכיוון המוסלמי קיצוני ברור!
▪  ▪  ▪
חיילים רוסים באוקראינה. במקום הראשון [צילום: AP]

בתוכניתו של יצחק נוי, "שבת עולמית", הוא הביא מתוך העיתונות העולמית, דירוג מומחים בינלאומיים על הסכנות הנוכחיות האורבות לשלום העולם. במקום הראשון נמצאת רוסיה של פוטין עם המלחמה באוקראינה, אחריה עומדת סין עם ניסיונות ההשתלטות שלה על שטחים במזרח הרחוק, לצורך מציאת מקורות אנרגיה, במקום השלישי אירן עם הסכנה הגרעינית ובמקום הרביעי דאעש.
יצחק נוי תוהה בנימה אירונית, היכן נעלם הכוכב של הסכנה העולמית בעיני כלי התקשורת העולמית: הסכסוך הישראלי פלשתיני?! מאידך הוא מספר שעיתון אחר סקר את ניסיונותיו של טוני בלייר להביא לשלום במזרח התיכון ומצא שהאיש מיואש, בגלל שנוכח לדעת ששום מדינה ערבית במזרח התיכון לא מסוגלת לאמץ לעצמה דמוקרטיה. זאת כמובן להוציא את ישראל. מאידך אחר, מוסיף בעניין הזה, ראיון עם נציגי המפלגה הערבית המאוחדת בישראל, שטוענים שהמודל של המפלגה שלהם, יכול לשמש מודל לחיקוי למדינות ערב, כיצד להצליח בניסיונות למסד את הדמוקרטיה בארצם.
מסתבר אם כן, שהמזרח התיכון החדש, חלומו של פרס ומרכז פרס לשלום – מתגלה כמשהו שונה לחלוטין ממה שהאיש חשב לחולל וכל הטענות של העולם הצבוע כנגד ישראל מתגלות במערומיהן!.
ואכן יצחק נוי גם מצביע על הירחון הצרפתי "פארי מאץ", עם תמונותיו המזוויעות מהטבח בניגריה, כסמל הצביעות האירופאית. שכן אירופה תראה בחפץ לב ובשמחה תמונות כאלה מארצות העולם השלישי וגם מישראל, אבל לעולם לא תעז לעשות כך לגבי אירועים מזוויעים שקורים באירופה.
ערבוב של אנטישמיות אירופאית סמויה, יחד עם דה-לגיטימציה של זכותה של ישראל להתקיים, מפני שהיא כאילו עושה זאת על חשבון אחרים, משאירים עדיין, למרות דעת מומחים, את ישראל כסמל לרוע ולסכנה האורבים לעולם. תמיד שואלים האם האנטישמיות מתה, ובעצם צריך לשאול האם היא אי-פעם תחדל להתקיים – כנראה שלא!.

תאריך:  20/04/2015   |   עודכן:  20/04/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 טוני בלייר  טוני בלייר
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מזרח תיכון חדש? עכשיו לא כדאי לנסות לשנות
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
מזרח שימון חדאע'ש אין=מזה'ת חד
קורןנאוה טבריה  |  20/04/15 11:47
2
ארה"ב סכנה מס' 1 לעולם !
מסעודה משדרות  |  21/04/15 18:41
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
הדוח של הילה גרסטל על סגירת תיקים פליליים מלמד, כי פרקליטות מחוז חיפה יעילה כפליים מפרקליטות מחוז צפון    פרסום הדוח מסביר מדוע כמה ימים לפניו שוב מוחזרו הטענות נגד הנציבות, אם כי לפחות לאחת מהן יש להתייחס ברצינות רבה
עו"ד חיים שטנגר
סוף-סוף יש מי שזועק דמעתם של הגזולים והעשוקים, אל מול הכוחניות והדורסנות של פרקליטויות המדינה והמשטרה. תנו לגרסטל לעבוד ואל תפריעו לה בניקוי האורוות. ראש וראשונה ראוי, כי הממשלה החדשה תקדם חוק שיקנה סמכויות רחבות לנציב/ת הביקורת על הפרקליטות. כך נמנע שביתות וסכסוכי עבודה שאין להם כל מקום במדינת חוק מתוקנת
עו"ד דנה פאר
שופטים מעדיפים שפה פשוטה על פני סרבול משפטני. הלקוחות לא ממש מתרשמים מעורכי דין שמפציצים מונחים לטיניים. המסקנה ברורה, חד-משמעית ועולה בקנה אחד עם טובתו של הלקוח
רו"ח נדב הכהן
שני פסקי דין סותרים בבית המשפט המחוזי בתל אביב בנוגע למתן שירותי ניהול באמצעות חברה בבעלותו של המנהל: האם זו הכנסת עבודה של המנהל עצמו?
רפאל בוכניק
במהלך כהונתו של הנשיא אובמה הייתה ללובי האירני בארה"ב השפעה מרסנת על הממשל בכל הקשור לרף הלחץ על אירן בעיקר בהקשר למאפיינים הצבאיים של תוכניתה הגרעינית. מספר אישים המזוהים עם הלובי האירני, הצליחו להתברג בתפקידים משפיעים בממשלו של אובמה, ומטבע הדברים הזריקו תשומות מגמתיות למעגל קבלת ההחלטות האמריקני בסוגיית הגרעין האירני
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il