X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
סיור חברי הפורום הפלילי של לשכת עורכי הדין בישראל - במכללה הלאומית לשוטרים בבית שמש
▪  ▪  ▪
עו"ד אבי עמירם

עו"ד אבי עמירם, אל"ם במיל', המכהן כיו"ר הפורום הפלילי בלשכת עורכי הדין, היה בצעירותו המ"פ של המפכ"ל דהיום יוחנן דנינו, בחטיבת הצנחנים המהוללת.
אבי, איש גדול הוא, תרתי משמע, בממדיו, בידענותו ובאישיותו. בשיחת רעים ביניהם, צץ ועלה הרעיון לארח את עורכי הדין, חברי הפורום הפלילי של לשכת עורכי הדין, במכללה (החדשה) הלאומית לשוטרים בבית שמש. בתוך שניות, התקשר המפכ"ל דנינו למפקד המכללה, תנ"צ אלון אסור, ואורגן הסיור. הפקודה נחתה. האות - ניתן. יראת הפקוד את המפקד...מימי הצנחנים.
המכללה החדשה, שנפתחה זה מקרוב ממש, מאגדת בתוכה את כל "בתי הספר" של המשטרה. שם יוכשרו השוטרים, בקורסים השונים, למן גיוסם כשוטרים זוטרים, עובר בקורסי הסמלים, קורס הקצינים, קורס הפו"מ (פיקוד ומטה) ועד לקורס "קצינים בכירים". על פני עשרות דונמים, הוקמו בנייני פאר, בהשקעה אדירה הנאמדת כדי 2.5 מיליארדי ש"ח (על חשבון הציבור כמובן). אולמות הרצאות (פאר של ממש), חדרי לימוד מרווחים עתירי ציוד, מבנים תואמי ה"שטח", כגון: אולם בית משפט, סניף בנק ודואר, בניין בית משותף ועוד, ציוד ואמצעים, מתקני הדמיה ("סימולטורים"), מטווח ירי ענק, חדרי כושר מפוארים גדושי מכשירים יקרים, מדשאות, מגרשי כדורגל וכדורסל, בריכת שחייה, חדרי אוכל, מבנה מורשת המשטרה ומוזאון, בניינים לאכלוס כדי 1,200 חניכים בו-זמנית והלנתם במקום - עיר שלמה ממש הוקמה שם - בדרומה של העיר בית שמש.
סיור מאלף שארך כארבע שעות, ערכו (20.4.15) לנו מפקדי המכללה והמדריכים (בהם המד"ר וסגן מפקד המכללה נצ"מ בוקר). בכל הכבוד, לצה"ל האדיר שלנו אין "מתקן" כה יקר ומפואר, עתיר תשתיות, טכנולוגיות וציוד. הם קיבלו מאיתנו - הציבור - את הכלים החדישים ביותר כדי להכשיר שוטרים וקצינים מקצועיים, מיומנים ואנושיים. הם מבטיחים ללמד שם שירות מהו. יושרה מהי. אמינות מהי. האריזה - יפהפייה היא. כעת - נבחן את התכולה שבה - את התוכן - את שהבטיחו שם לקיים. האמת? אני סקפטי - אבל נותן צ'אנס, אין לנו משטרה אחרת. את ה"רכב" (המפואר והיקר) הם קיבלו מאיתנו - על חשבוננו - הציבור. כעת לא נותר, אלא לעקוב כיצד "ינהגו" בו - ב"רכב" - בעיקר בנו...אזרחי המדינה. ביני לביני, כשהתארחתי שם אתמול, שיננתי שוב ושוב בליבי פנימה, את אמירתה של אימא ז"ל, ד"ר מרים, שהייתה תמיד לוחשת באידיש, בסקפטיות אופיינית, ממראה אותן אריזות מהודרות ומרשימות עטופות בנייר צלופן ועטורות בסרט אדום הכל כך מגרות: "מבחוץ נקי - מבפנים מלוכלך".
אז דנינו - אני מקווה שלא נמצא "פג-תוקף" - בעוד תקופה - במבחן תוכן האריזה. אני מבטיח לעקוב ולא להרפות. נטל ההוכחה - עליכם.

תאריך:  22/04/2015   |   עודכן:  22/04/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות משטרה במוקד
פנחס (פיני) פישלר
מילה טובה על מחלקת יעוץ וחקיקה במשרד המשפטים שהבינו את הלאקונה שבחוק סדר הדין הפלילי
יצחק דנון
בשל העיצומים נגד הקמת נציבות הביקורת, לא הגישה המדינה בקשה להארכת מועד בתביעה שהגיש נגדה אזרח שיציאתו מן הארץ נמנעה בשל טעות במשטרה
איתמר לוין
לארי סמארה היה מפקד משטרת גבעתיים כאשר קצין ושלושה בלשים נחשדו בהכאת חשודים; הוא מסר להם מידע והורה לאחד מהם שלא להתייצב לחקירה    הקצין ושני בלשים הורשעו
איתמר לוין
שני המתנדבים ביצעו שורה של מעשי שוד וגניבה כלפי מהגרים    ביהמ"ש העליון תוהה כיצד גויסו וכיצד לא הבחין איש ממפקדיהם ועמיתיהם בבעיותיהם הנפשיות
יצחק דנון
איגור צאוסקין טוען שהמשטרה והפרקליטות ניהלו חקירה רשלנית ובעיקר התעלמו מהסתירות הרבות בעדותה של המתלוננת
רשימות נוספות
על דנינו וששת עדי המדינה  /  פנחס (פיני) פישלר
הציבור הישראלי ראוי למשטרה אמיתית!  /  עו"ד פנחס (פיני) פישלר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il