X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מיקוד המו"מ הוא עדיין ב"ילד הרע" של השכונה הפעם ממלא כחלון את התפקיד ומשחק על זמן, סמכויות, יכולות ביצוע בעין והפגנת כוח סחיטה פוליטי מול ראש הממשלה
▪  ▪  ▪
כחלון. הילד הרע צילום: פלאש 90]

המו"מ הקואליציוני נכנס לחלקו השני של פרק הזמן שהוקצה על-ידי הנשיא לראש הממשלה לשם הרכבת קואליציה וממשלה שתזכה לאמון הכנסת. כפי שהדברים מתנהלים עד כה, השאלה הטבעית המתבקשת היא האם רה"מ מתכוון "למעשה מרכבה", כלומר לכינון גוף פחות או יותר הומוגני, שמסונכרן סביב מטרות משותפות וסדרי-עדיפות מוסכמים, או שמדובר ב"מעשה קרקרה", או במשהו שנע, משמיע קולות ונראה כמו הדבר האמיתי אבל במהותו הוא "פטה מורגנה", שערכה הממשי הוא דימוי מציאות ואין ביכולתו לעשות מה שנדרש ממנו ומה שהציבור מצפה לו.
מיקוד המו"מ הוא עדיין "בילד הרע" של השכונה. הפעם ממלא כחלון את התפקיד ומשחק על זמן, סמכויות, יכולות ביצוע בעין והפגנת כוח סחיטה פוליטי מול ראש הממשלה. לדעתי, כחלון טועה בגישתו, לפחות באופן חלקי אבל מהותי. טעותו במספר היבטים לפחות:
א. הוא תלוי ויהיה תלוי גם בעתיד ברצונו הטוב של רה"מ. ככל שיתעמר כחלון ברה"מ עכשיו, יחוש בהשלכות הדבר מאוחר יותר.
ב. דווקא השגת כל תנאי הסף שדורש כחלון עתה, יעמידו אותו במבחן קשה יותר. "הכל יהיה על כתפיו..."; גם כל הכשלונות. והואיל ונטל על עצמו משימה אדירה, והואיל והוא אינו בולדוזר דוגמת שרון או ליברמן, סיכוייו להוכיח תוצאות ברות-משמעות אינם גבוהים במיוחד. לכן, הרצון הטוב של חבריו בקואליציה - ככל שקיים בפוליטיקה דבר כזה - וכאמור גם ובעיקר של ראש הממשלה, מנדטוריים להצלחתו. נכון שהצלחתו של שר האוצר היא גם הצלחתו של ראש הממשלה והממשלה כולה, אבל הרגישות והפגיעות של אי- הצלחה גדולים יותר עבור שר האוצר אישית, כפי שראינו לא מכבר אצל לפיד.
ג. שר אוצר הוא תמיד תפקיד מפתח בממשלה. הוא כזה בישראל במיוחד, בגלל משקלו הגדול במשק של משרד האוצר ושל תקציב המדינה שהאוצר שולט בו. בממשלת ישראל, מדינה שבה איננו יודעים מה ילד יום, זהו תפקיד קשה במיוחד עתיר אי-וודאויות וסיכונים פוליטיים. כחלון מסתמן עד כה כאדם של שיתופי-פעולה ובעל יכולת גישור על ניגודים. הוא יזדקק לכל קמצוץ של יכולת זו בתפקיד שבחר לעצמו. אם "ידרוך על גוויות", יהיה לכך מחיר.
ד. הציבור נכנס לבחירות האחרונות כשהוא שבע-אכזבות ותיסכולים מהבטחות פוליטיקאים שהתבדו. קצתן התבדו מסיבות אוביקטיביות וסבירות, אך מרביתן בגלל חוסר-יכולת, חוסר-איכפתיות ועודף ניכר של פוליטיקה מיותרת לשמה. גורמים אלו הם אויביו הגדולים גם של כחלון וגם של כל המערך שעימו ומולו יעבוד. מבחנו הראשון והרציני יהיה להוכיח עד כמה רציני הוא בכוונתו לעמוד במה שהוא מבטיח. ככל שישכיל לחלוק את הנטל עם שרים אחרים, ולהמנע מהפרזות, כך תקל עליו ההתמודדות, שתהיה קשה בכל מקרה.
לציבור ציפיות אדירות חרף האכזבות והתסכולים מהקדנציות האחרונות. על כחלון, עם השבעתו וכניסתו לתפקיד, למתן פער-ציפיות זה ולבודד מה שלדעתו בר-ביצוע ממה שלדעתו סיכויי התממשותו בשנה-שנתיים הראשונות של הקדנציה איננו סביר או שסיכויי התממשותו קלושים. הכל צריך להיות על השולחן והציבור צריך להבין היטב מה מובטח לו ומהו בגדר אשליות. תאום-ציפיות עם הציבור הוא משימה קריטית גם מבחינת שר האוצר וגם מבחינת הממשלה כולה.
נתניהו יודע שכחלום הוא אבן-פינה חשובה בקואליציית 67 שהוא מתכנן. גם כחלון מבין את הדבר. למרות זאת, וחרף הטיפול הצמוד והחריג שנותן נתניהו לכחלון בשלב זה של המו"מ הקואליציוני, אסור לשניהם לשכוח שזו רק תחילת המרוץ. אחד הדברים שיש להמנע ממנו משום שהוא הרסני, שובר-אמון ומסוכן, הוא זיגזוג במדיניות הכלכלית ויצירת מקסמי-שווא. ומאידך-גיסא, אם יידרש שינוי במדיניות הכלכלית כתוצאה מהתפתחויות ביטחונית או כלכלית בלתי-צפויות, יש לערוך אותו על השולחן, בקפידה, נוכח פני הציבור ותוך שיתוף הציבור בשיקולים ככל שסדרי ביטחון-שדה מתירים זאת. מבחנו של כחלון כשר אוצר חדש איננו רק התוצאות הכלכליות בפועל, אלא גם התדמית האישית והמהימנות האישית. את עשרת המנדטים שקיבל בבחירות קיבל ע"ח אשראי ציבורי של אמון, ו בהמשך קיומו של אשראי זה תלויה הקריירה הפוליטית שלו.
עשייה ממשלתית
במרוץ שמנהלים נתניהו וכחלון אל קו הגמר של המו"מ הקואליציוני, הם מותירים בדרך "חללים" פוליטיים, חללים שבלעדיהם תסבול הממשלה מזעזועים, תקלות וכושר ביצוע ירוד. תפקידו של ראש הממשלה הוא לבצע תהליכים מזורזים של שיקום הנפגעים, ויש לו גם הדרכים והאמצעים וגם הניסיון הפוליטי הדרושים לשם כך. חשוב שישלב זאת בתוכניות העבודה שלו בסדר עדיפות גבוה.
הנפגע העיקרי והקריטי ביותר בשלב זה הוא בנט, ובמרחק לא רב מאחוריו צועד ליברמן (בהנחה שלא ייפגע אישית משערוריית השחיתות של "ישראל ביתנו"). הבעיה של ראש הממשלה היא ששני "פציינטים" אלה לוטשים עיניים לאותה "משבצות" של העשייה הממשלתית. כאן דרושה אמנות הפוליטיקה של ראש הממשלה להסדרת הקונפליקט, כך שלא ישלבו השניים ידיים נגדו, וגם בכדי להבטיח שתיחום הסמכויות והעיסוקים יהיה חד וברור לכל. אתגרים אלה לפתחו של ראש הממשלה בתחום עיסוקי הפנים, ישפיעו מאוד על גורל ממשלתו ותמונת הישגיה. יצירת הבנה עם כחלון על חשיבות "גיהוץ הכפלים" ובמילים אחרות מידה של פשרה וגמישות בין שלושה מרכיבים אלה של הקואליציה גם יחד, חיונית להצלחת המהלך כולם.
כפי שמסתמן, ליברמן יכהן בתפקיד שר החוץ, במסגרת עיסוקים וסמכויות דומים לאלה שהיו לו בקדנציה האחרונה. נושאי אירן, הפלשתינים והיחסים עם ארה"ב, ימשיכו להיות מטופלים ע"י ראש הממשלה. אבל גם ללא נושאים אלה, אם ישתחרר ליברמן מן האופוריה שהוא בדרך למשרד ראש הממשלה בעתיד הקרוב, תהיינה ידיו מלאות עבודה אם ירצה לשם שינוי להיות שר חוץ מועיל, ולסנכרן סוף-סוף את פעילות משרד החוץ הישראלי עם המדיניות המוצהרת של הממשלה. על ראש הממשלה לדרוש זאת ממנו. בין היתר על ליברמן לפתח את מנגנוני ההתמודדות של ישראל עם יוזמות החרם השונות נגדה, עם המסע הנמשך של השמצות, שקרים ועלילות שוא ועם מסעות הנידוי והאפליה והדה-לגיטימציה שמפעילים נגדנו "ידידים" ואויבים כאחד.
לדעתי דרושה במשרד החוץ עבודת מטה רצינית שתבחן מחדש את חברותה של ישראל בארגונים בינלאומיים, לרבות מוסדות האו"ם ואת חתימתה של אמנות בינלאומיות שונות, משום שמחויבויות אלה במקרים רבים מדי מחבלים באינטרסים חיוניים וכובלים את ידיה של ישראל במלחמתה בטרור ובטיפול המפלה נגדה מוכרזת נגדה בארגונים בינלאומיים. על ישראל לפתוח במסע מתוכנן וארוך-טווח לשינוי המציאות במועצת הביטחון של האו"ם, שבה עד כה אין לה דריסת רגל אלא כנאשמת פסיבית, ולקדם תובנה בסיוע מדינות חברות אחרות, שגם הן מופלות במוסד זה, שללא שינוי באפליה הנהוגה בהם תשקול ישראל מחדש את חברותה והשתתפותה בהם. אם לעמדה זו תהיה תמיכה בקבוצה רחבה של מדינות שסובלות מאותן תופעות מצד המוסדות הבינלאומיים, יאבדו מוסדות אלה חלק חשוב מהלגיטימיות שלהם, והדבר עשוי לתרום לשיפור מצבנו הבינלאומי. כיום, דומה שנזקה של חברות פסיבית ואסימטרית של ישראל לפחות בחלק מהארגונים הבינלאומיים, שהיא כנראה תוצאה של ימים אחרים ושל קפיאה על השמרים בשנים האחרונות, מחבלת באינטרסים חיוניים יותר משהיא מקדמת אחרים.
גם בנט יהיה ככל הנראה בתפקיד דומה לזה שבו כיהן בקדנציה האחרונה - משרד כלכלה מורחב עם תוספות כאלה ואחרות. עם משרד כלכלה בעל סמכויות מורחבות, הוא עשוי להיות שותף חשוב ואפילו חיוני לכחלון בטיפול בסוגיות הדיור ויוקר המחיה, שניים מנושאי הליבה הכלכליים-חברתיים שעומדים בפני ממשלה זו. שת"פ כזה
יעניק לשניהם כוח מוגבר בממשלה ובקבינט.
לדעתי צריך בנט לנקוט יוזמות מהותיות להנהגת שינויים מבניים חשובים במשק ע"י: א. צימצום משקלם היחסי של קונגלומרטים תעשייתיים ועסקיים גדולים מדי; ב. חיזוק משקלם ומספרם של העסקים הקטנים והבינוניים במשק, והפיכתם לזרוע משמעותית בתחומי יצירת מקומות תעסוקה שיכולים לשלם שכר משופר, ייצוא ומאזן תשלומים, ובעיקר הקטנת חלקן של התעשיות המסורתיות (ישנות) ועתירות העבודה במשק, והגדלת חלקן בו של לתעשיות מתקדמות עתירות ידע והון והתעשיות התומכות בהן. הסבת המשק כרוכה בהסבת עובדים למעבר מהתעשיות הישנות לחדשות, ובהתאמת מערכות החינוך למגמה זו. את המעבר יש לנצל לפיזור התעשיות הללו בהתאמה עם פיתוח התחבורה וביזור האוכלוסייה במדינה. ולצד אלה נחוץ להעמיד משאבים וייעוץ מקצועי לקידום יוזמות שיקדמו מגמה זו.
שינוי מבני כזה כבר הוכיח עצמו במדינות מפותחות ובכללן ארה"ב, כמנוף רב-כוח לשינוי מבנה התעסוקה והשכר במשק, רמת ההכנסה וחלוקת ההכנסה של העובדים ויצירת מקומות עבודה חדשים ומתקדמים. אין סיכויים רבים שעובדים בתעשיות מסורתיות יוכלו לשפר את רמת הכנסתם באופן משמעותי, משום שהתעשיות המסורתיות אינן מסוגלות להתחרות בתשלום השכר והתנאים הנלווים עם התעשיות עתירות הידע. ההסכם האחרון להעלאת שכר המינימום הוא אפיזודה חד-פעמית, טובה וחשובה כשלעצמה, אבל ללא סיכויים שתוכל להמשך ללא שיוני מבני עמוק. הגדלת השכר הממוצע במשק תוך סגירת הפערים העצומים שבין השכבות של בעלי השכר הנמוך לבין בעלי השכר הגבוה תתאפשר בעיקרון באמצעות שני מהלכים משלימים: א. הגדלת הצמיחה, ב. שינויים מבניים של תמהיל העסקים כנ"ל. כמהלך משלים אפשר לחשוב גם על הגדלת בסיס תשלומי המס ע"י מיסוי ענפים שאינם ממוסים כיום, ע"י שינוי מדיניות הפטורים, ע"י רציונליזציה של מבנה השכר, ע"י התייעלות משקית ועוד; אבל אלה רק בשולי הדברים ובאופן זמני. בשני התחומים צריך בנט להיות פעיל ויוזם, ועל פניו יש לו הכישורים הדרושים לכך. מהלכים משולבים של משרד האוצר ומשרד הכלכלה, כשהם מתואמים עם משרדי תשתית משלימים, הוא בעל פוטנציאל לחולל מהפך רציני במדינה, ומהפך כזה חיוני לא רק לתיקון הבעיות הקיימות, אלא גם ליצירת היכולת להגדיל את העלייה לארץ, לקלוט היטב את העולים ולהחזיר אליה ישראלים שירדו.
הציבור במרכז תשומת הלב וטובת הציבור כיעד ממשלתי מרכזי, צריכים להיות סיסמת הקרב של הממשלה החדשה בנושאי הפנים, ולעמוד בראש סולם העדיפויות. לא במקום נושאים אחרים כ חינוך ובריאות אלא בנוסף להם. לפרק זמן של קדנציה אחת לפחות, עד אשר יחוללו השינויים הנ"ל מסה קריטית של שינוי-תודעה ושינויים בפועל, עליהם לעמוד בראש סולם העדיפויות הלאומי. רה"מ, שר האוצר ושר הכלכלה, הם כוח מחץ פוליטי מספיק חזק כדי לחולל את השינויים שיתנו לציבור תקווה ולמדינה תנופה חברתית-כלכלית חדשה. השלב הנוכחי של המו"מ הקואליציוני הוא הזדמנות-פז להרים מעט את הראש, להשתחרר מכפיון שיקולי האגו והפוליטיקה הקטנונית על כל חלקה טובה ולמקד את המהלכים בעיקר - טובת הציבור.
שידוד מערכות מחשבתי שמעמיד את טובת הציבור במוקד החשיבה הממשלתית ושופט על פיה כל החלטה מהותית, הוא תנאי לכל התפתחות חיובית רצינית בעתיד הנראה לעין.

תאריך:  22/04/2015   |   עודכן:  22/04/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman  אברהם נגוסה / Avraham Neguise  אוסאמה סעדי / Osama Saadi  אופיר אקוניס / Ofir Akunis  אורי מקלב / Uri Maklev  אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אורן חזן / Oren Hazan  אחמד טיבי / Ahmad  Tibi  איוב קרא / Ayoob Kara  איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin  איילת שקד / Ayelet Shaked  איימן עודה / Eiman Ode  אילן גילאון / Ilan Gilon  איתן ברושי / Eitan Broshi  איתן כבל / Eitan Cabel  אכרם חסון / Akram Hasson  אלון שוסטר / Schuster Alon  אלי אלאלוף / Eli Alaluf  אלי כהן / Eli Cohen  אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan  אלעזר שטרן / Elazar Shtern  אמיר אוחנה / Amir Ohana  אראל מרגלית / Erel Margalit  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  באסל גטאס / Basel  Ghattas  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan  ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka  דני עטר / Danielle Attar  דני בן יוסף דנון / Dani Danon  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin  זוהיר בהלול / Zohir Bahalul  ז'קי לוי / jackie Levy  חיים ילין / Haim Yalin  חיים כץ / Haim Katz  חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar  חמד עמאר / Hamad Amar  חנין זועבי / Haneen  Zoabi  טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יגאל גואטה / Igal  Guetta  יהודה גליק / Yehuda Glick  יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur  יואב גלנט / Yoav Galant  יואב קיש / Yoav Kish  יואל חסון / Yoel Hason  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov  יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky  יוסף גריף / Yosef Garif  יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen  ינון מגל / Yinon  Magal  יעל גרמן / Yael  German  יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran  יעקב ליצמן / Yaakov Litzman  יעקב מרגי / yaakov Margi  יעקב פרי / Yaakov  Perry  יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton  יצחק כהן / Yitzhak  Cohen  יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli  ירון מזוז / Yaron Mazuz  יריב לוין / Yariv Levin  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  ישראל ביתנו  מאיר כהן / Meir  Cohen  מאיר פרוש / Meir Porush  מייקל אורן / Michael Oren  מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli  מיכל בירן / Michal Biran  מיכל רוזין / Michal Rozin  מיקי לוי / Mickey  Levy  מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari  מירי  רגב / Miri Regev  מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar  ממשלת ישראל / Israel Government  מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg  מרב מיכאלי / Merav  Michaeli  מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev  משה גפני / Moshe Gafni  משה כחלון / Moshe Kahlon  משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon  משולם נהרי / Meshulam Nahari  נאוה בוקר / Nava Boker  נורית קורן / Nurit Koren  נחמן שי  ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  סילבן שלום / Silvan  Shalom  סעיד  אלחרומי / Said Elharumi  סתיו שפיר / Stav Shafir  עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman  עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya  עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf  עודד פורר / Oded Forer  עיסאווי פריג' / Issawi Frej  עליזה לביא / Aliza Lavi  עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz  עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev  עפר שלח / Ofer  Shelah  פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete  ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely  ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni  קארין אלהרר / Karin  Elharar  קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova  רוברט אילטוב / Robert Ilatov  רויטל סויד / Revital Swid  רועי פולקמן / Roei Folkman  רחל עזריה / Rachel  Azaria  שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli  שי  פירון / Shai  Piron  שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich  שרון גל / Sharon Gal  שרן השכל / Sharren Haskel  תמר זנדברג / Tamar Zandberg
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מעשה מרכבה, או מעשה "קרקרה"
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
היחיד
שמ  |  22/04/15 14:57
2
כחלון כישלון
כהן צדק  |  22/04/15 21:30
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 20
עמי דור-און
כדי להצליח להשיג את מטרתו האישית והמפלגתית חייב בנט לפעול בדרך אחרת לחלוטין    הוא חייב להפסיק להתחנן על קבלת תיק בכיר כלשהו בממשלה. אסור לו לבקש דבר לעצמו או למפלגתו
עופר וולפסון
עלותו למדינה - 477 מיליון שקל    משנה למנכ"ל רשות החברות הממשלתיות: "כרגע יש איום על היכולת של החברה לשלם משכורות וכל דחייה של חודש תגרום לנזק של 11 מיליון שקלים, ויש עוד חשש שנדרדר להסלמה"
עידן יוסף
שלי יחימוביץ' מוחה נגד הזמנה להכשרת חברי הכנסת במרכז הבינתחומי הרצליה    טוענת: זוהי הפרטת העבודה הפרלמנטרית ופגיעה במעמד הכנסת
איתמר לוין
לאחר שהכנסת ה-20 יצאה לדרכה, הנה רשימה של החוקים החשובים ביותר שמן הראוי שתחוקק. רצוי להעביר אותם בהקדם האפשרי, אם כדי לייצב את הממשל בישראל ואם בשל אינטרסים ציבוריים בעלי חשיבות עליונה
מחלקה ראשונה
חברי הכנסת העשרים הגיעו נרגשים להשבעה והנציחו את הרגעים בסלפי מכל פינה במשכן. מתוך "כנסת ברשת" בערוץ הכנסת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il