X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
קפה נואר התל אביבי פועל בהשראת בתי הקפה הציוריים שברובע הלטיני בבירת-צרפת. כמותם הוא תוסס-חיים במשך מרבית שעות היום ומשמש כמקום-מפגש אהוב בעיקר לבני הדור הצעיר
▪  ▪  ▪
קפה נואר [צילום: יח"צ]

קמצוץ מריתמוס-חייו התוסס של הרובע הלטיני אשר בפריז ניתן לחוש גם ברחוב אחד העם 43 שבדרום תל אביב, בו ממוקם קפה נואר הוותיק. בהשראת בתי הקפה הציוריים של הרובע הצרפתי המיתולוגי, מהווה בית הקפה התל אביבי העתק כמעט מדויק שלהם. צפוף ועמוס, בעיקר בסטודנטים וסתם צעירים, משמש המקום למפגש יומיומי על קפה ועוגה, או על סתם ארוחה בהשראה צרפתית.
אנחנו הגענו לשם לעת צהריים ועל אף שהזמנו מקום בעיתו - המתנו כמעט מחצית השעה עד שסוף-סוף מוקמנו. אין זאת כי אם במערך ההזמנות של קפה נואר יש משהו צולע, מה גם שנתקלנו בכך לא אחת בעבר. בפריז, לעומת זאת, זה דופק כמו שעון, וכל הזמנה מכובדת בזמן. לתשומת-ליבו של קפה נואר.
המתכון החדש
ישבנו ממש בסמוך לחלון, כדי להשקיף על כל מה שקורה. מלצרית עטורה בסינור לבנבן ניקתה במהירות שולחן מטונף שהותירו קודמינו אחר לא-כבוד, והושיטה תפריט מפתה לידינו. בחרנו במתכון חדש שהוצע: קבב, שהופק משוק של טלה, עם חציל על האש, טחינה וסלט של עגבניות שרופות. המנה הייתה סבירה למדי, אך נפלה בטעמה מגלגולה הקודם, כאשר נעדרה אז חציל מפשל. למנה התלוו תפוחי-אדמה אפויים בתנור, שהיו מעדן לשביעות-רצוננו.
בת הזוג, הרואה את עצמה כחסידה מושבעת של פירות-ים, הלכה על שרימפס-קלמרי ומולים עם פסטה. המנה, שלוותה בלחם הבית, הייתה לרוחה פחות או יותר, חרף העובדה שלא הגיעה למעמד המקובל במכורתה-ארגנטינה, שבה מנה שכזו היא בגדר גורמה.
הקינוח היה טירמיסו מטרף, עם אספרסו כפול וסודה צוננת. שילמנו 220 שקל לשניים, כולל תשר של 15% לשרות, שהיה בהחלט אדיב וקשוב. את קפה נואר זיכינו ב-8 מתוך 10 הנקודות של הסולם הקולינרי שלנו.

תאריך:  30/04/2015   |   עודכן:  30/04/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלומי אדר
בעקבות רעידת האדמה בנפאל ולפי אנשי מקצוע ידוע שרעידת אדמה חזקה עלולה להתרחש גם בארץ, ויש להיערך אליה    עסקים בישראל, חשוב שתדעו במצב של רעידת אדמה - האם אתם ערוכים לאירוע טבע אמיתי?
דניאל לב
אין זה תפקידם של החקלאים לנהל את הנהלת החשבונות של רשתות השיווק. החקלאים לא מנצלים מספיק את הזכות הגדולה ביותר שהעניקה להם הממשלה - האפשרות להתארגן לשיווק משותף. אין זה תפקידם של החקלאים לנהל את הנהלת החשבונות של רשתות השיווק. אם ערוץ השיווק הזה יקר מדי, והוא אכן יקר, צריך לבנות ערוצי שיווק ישירים לצרכנים
גיל נוילנדר
חלק גדול מ-190 מיליארד הדולרים הנגנבים מדי שנה ממחזיקי כרטיסי האשראי מקורו בהונאות המופצות ברשת האינטרנט. מהן ההונאות הנפוצות ביותר ואיך תתגוננו מפניהן?
אורן בן-טובים, בלה קליבנוב
הורים לילדים סוכרתיים בפרט ולילדים עם מחלות כרוניות בכלל, מוצאים עצמם עומדים מול צומת הדרכים - כמה "לשחרר את החבל" - כמה לאפשר לילד
רבקה שפק ליסק
לא ידוע מתי בדיוק התחדשה ההתיישבות באתר, אבל המטבעות מוכיחות רצף מימי אספסיאנוס עד ימי אדריאנוס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il