X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הודרו, נדחקו ובוזו. אבל לא עוד! [צילום: Tomer Neuberg/Flash90]
יצא המרצע מן השק
הדור החדש של היהודים ממוצא אתיופי, הצברי, אינו מוכן יותר לשתוק, ויוצא להגנת כבודם וזכויותיהם של הוריהם ואחיהם. רוצים השתלבות ולא הדרה!
בכוחות עצמכם
תפסיקו את האלימות. צאו בעצמכם מן הגטאות שנבנו עבורכם. צאו ללמוד בהמוניכם. כפי שבצבא ובמשטרה אתם משתלבים מצוין, עשו זאת גם בתחומים אחרים. עשו זאת בכוחות עצמכם, כי יד מושטת לא תמצאו אלא רטוריקה פוליטית בזויה

נו, סוף-סוף אנו יודעים מדוע היהודים ממוצא אתיופי שהפגינו בכיכר רבין ובמקומות אחרים יצאו לרחובות: הקרן החדשה לישראל, השמאלנים המשוקצים וממשלות אירופה האנטישמית, שליחיו של אובמה השחור והמוסלמי האנטי-ישראלי, כל אלה חברו יחד כדי לבזות את ממשלת ישראל הלאומית. אין סיבה אחרת. עוכרי ישראל, ממוצא אתיופי, מכרו את נפשם לאויבי ישראל המושבעים המנסים לשנות את תוצאות הבחירות הדמוקרטיות בישראל, לעשות דה-לגיטימציה למחנה הימין ולכל מה שמזוהה עם הציונות האמיתית.
בושו לכם, כפויי טובה, יהודים בני העדה האתיופית. ישראל החליטה להביא אתכם לארץ, לערוך לכם בדיקות מדוקדקות כדי לוודא שאתם יהודים כשרים, דרשה מכם לעבור עוד פעם ברית מילה כמיטב המסורת של אברהם אבינו, לא הכירה במנהיגות הדתית שלכם, ולאחר כל אלה אתם עוד מתקוממים? אין בכם טיפת בושה. כל הטוב שבעולם הרעיפו ממשלות ישראל עליכם.
מעשי החסד והרחמים של ממשלות ישראל והפוליטיקאים הנדיבים לא יישכחו במהרה. הוחלט עבורכם שילדיכם ילמדו רק בזרם הדתי-לאומי, היחידי מכל הזרמים בחינוך שבו האינטגרציה היא מושלמת. כך היה צריך להיות, כי מי אתם שתקבעו לממסד הישראלי איזה חינוך ילדיכם יקבלו? ולאחר כל הטובות הללו, המאמצים העילאיים שנעשו כדי לבודד אתכם, להטיל בכם סטיגמות נוראיות, כדי להשפיל אתכם, אתם עוד מתלוננים?
זהו. יצא המרצע מן השק. לו ממשלות ישראל בשלושה העשורים האחרונים היו יודעות שאתם חברתם לקרן החדשה, לשמאלנים, לאויביה הגרועים של ישראל, ודאי לא הייתם מקבלים את כל הטוב והיפה שקיבלתם עד היום.
גזענות פורחת
ישראל היא אחת המדינות שבה הגזענות פורחת. יהודי אתיופיה נפלו כפרי בשל לידי חורשי המזימות מעוותי המוח וקשי הלב שכל עניינם ומניינם הוא להדיר, לדחוק, להשפיל ולבזות אחרים. במקום לשלב את היהודים הללו, הם מודרו, הורחקו מן החברה הכללית, הושמו במרכזי קליטה שעד היום הם נמצאים בהם, ללא תקווה וללא מוצא לעתיד טוב יותר. הפכו את היהודים ממוצא אתיופי למקבצי נדבות ולפושטי יד. כל מי שמכיר את הריכוזים הגדולים של היהודים הללו יודע היטב מה מצבם. אז מה מצפים מהם?
הדור החדש של היהודים ממוצא אתיופי, הצברי, אינו מוכן יותר לשתוק. די בכך שהוריהם שתקו והושפלו, קולם נדם והתקוות נגוזו. הדור החדש יוצא להגנת כבודם וזכויותיהם של הוריהם ואחיהם. רוצים השתלבות ולא הדרה.
רק בעבודה קשה
בכוח הזרוע לא יושג דבר. ידו של הממסד תמיד תהיה על העליונה. אסור ליהודים ממוצא אתיופי לשחק לידי אלה המבקשים להנציח את מצבם. האלימות לא תסייע להם אלא לשלטונות, למסע דה-לגיטימציה עוד יותר בוטה. תפסיקו את האלימות. צאו בעצמכם מן הגטאות שנבנו עבורכם. צאו ללמוד בהמוניכם. כפי שבצבא ובמשטרה אתם משתלבים מצוין, עשו זאת גם בתחומים אחרים. עשו זאת בכוחות עצמכם, כי יד מושטת לא תמצאו אלא רטוריקה פוליטית בזויה. והעיקר: אל תיפלו אל תוך המלכודת הפוליטית של אנשים רעים וחשוכים המנסים לייחס לכם כוונות זדון. הם פועלים בשליחות ובתשלום המשולם להם כדי לשמור על נחלתם. השנאה כלפי השונה היא פת לחמם.
ישראל היא מדינתכם לא פחות ממדינתם של אלה המתיימרים להיות בעליה. ישראל היא מדינתם של כל היהודים בעולם המבקשים לחיות בה כבני חורין. אין כאן בעלות לאף אחד. בשום שכל, בעבודה קשה וסיזיפית, תוכלו להשתחרר מכבלי הגזענות הישראלית. אל תרפה ידכם ואל יפול עליכם מורא שמא תיכשלו. הכישלון מחשל. אל תשחקו לידי אלה המבקשים את רעתכם. מראות של התנגשויות אלימות בין המשטרה לביניכם פוגעים בכם קשות. בשקט, לפי החוק, צאו והפגינו, אך דעו שאין בכך כדי להוציא אתכם ממעגל הקסמים הבלתי אפשרי. אל תתנו סיבה בידי הממסד כדי להמשיך ולדכא אתכם.

תאריך:  04/05/2015   |   עודכן:  04/05/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 הקרן החדשה לישראל
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יצא המרצע מן השק
תגובות  [ 13 ] מוצגות  [ 13 ]  כתוב תגובה 
1
שוב יצא הצלו מהאחורים
איציקT  |  4/05/15 12:47
2
שיעוף הצ'לו הזה לברלין
טרומבון  |  4/05/15 13:02
 
- הסיכוי
שאתה   |  4/05/15 16:05
 
- וואלה
זו   |  4/05/15 18:46
3
כתבה מסיתה ומעוותת
סתם יהודי  |  4/05/15 14:02
 
- לסתם יהודי האם אתה יודע
צורי  |  4/05/15 17:14
 
- אתה
צודק   |  4/05/15 23:06
4
התנשאות של "הפרופסור"
הצדקנית  |  5/05/15 10:26
 
- לפי
כתיבתך  |  5/05/15 13:53
 
- לפי....
י.ש  |  5/05/15 16:38
5
מותג של טיפשות
ב.ל  |  5/05/15 18:44
 
- חאאאא
@@  |  6/05/15 20:02
6
אלוף בלסתור את עצמו
באום   |  6/05/15 12:55
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בלפור חקק
כל מי שאָמוּן על קריאת תנ"ך ודאי הבחין בכך שהצירוף "ארץ ישראל" אינו מופיע בחמישה חומשי תורה
יהונתן קלינגר
"קראנו והסכמנו לתנאי השימוש" - סקירת כמה בעיות שנוצרו בגלל הסכמה זו; מעט אנקדוטות של אבטחת מידע; ואפילו הצעת פתרון יחסית פשוט שלא כולל את קריאת תנאי השימוש
שמעון זיו
שימוש בכינויי גנאי כמו מנשקי קמעות אינו גזענות לגבי דידי אלא ביטויים שבאו להעליב ולפגוע מצד אלה שאינם נוהגים כך. גזענות אמיתית היא מה שקורה כלפי האזרחים האתיופים שבעיקר בגלל צבע עורם הם הופכים לחשודים באופן אוטומטי והם צריכים להוכיח את חפותם במקום כמו שדורש החוק שיוכיחו שהם אשמים
אור יזרעאלי
כל עניין ביזארי נתפס ברשת ומפומפם הלוך ופמפום, חצרוני, טיסת השוקולד, ענת וקסמן, הצל וכל כותרות ה-"צפו: משהו הזוי נעשה כאן לאחרונה"
מנחם רהט
עיתון הארץ מכחיש את יציאת מצרים, מגחיך את מגילת העצמאות ומטיל עלינו אחריות לאומללותם של הפליטים במחנה ירמוכ בסוריה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il