X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כל אדם שמעט מהשכל הישר עדיין נותר בגולגלתו חייב לשאול עצמו כיצד מדינת ישראל מאפשרת לארגון הטרור בשם "התנועה האיסלמית", המצהיר וגם פועל לחיסול המדינה, להיות ארגון "חוקי". האם באמת השתבשה עלינו דעתנו עד כדי כך? האם החשש שלנו להתעמת עם אויבינו בתוך מדינת ישראל מוצדק?
▪  ▪  ▪
ראאד סאלח. [צילום: פלאש 90]

יש לי חלום. לקום בוקר אחד אל כותרות דמיונית זו אך עם זאת מבטאת צורך הכרחי, צודק, ראוי, מתבקש באופן בהול ובלתי דמיוני בעליל.
בניגוד לחלומי הקודם שפורסם באתר זה תחת הכותרת "רובי ריבלין קורא לבטל את מוסד הנשיאות ". לחלומי זה, כפי שיוסבר יש סיכוי גדול להתגשם. אם חפצי חיים אנו עליו להתגשם ומיד!
לא תהא זו הגזמה כלל וכלל לתאר את התנועה האיסלאמית כארגון טרור הפועל בתוך מדינת ישראל, כנגד מדינת ישראל ובחסות החוק של מדינת ישראל. אבסורד זה הגובל בטרוף של ממש אינו עניין של "יחסי יהודים ערבים" אלא בפרוש עניין של שפיות מול שיגעון. ואת השיגעון הזה חייבים לעצור!.
שמה הערבי של התנועה, שמטעמי טיפשות וחיסכון בדיו, תורגם אצלנו לשם המעודן "התנועה האיסלאמית" הינו الحركة الإسلامية في فلسطين 48 – התנועה האיסלאמית בפלשתין 1948. ואין זה עניין סמנטי כלל וכלל . שמה מעיד, כפי שהיא גם מכריזה בגלוי וללא כל פחד,כי אין היא מכירה במדינת ישראל ומטרותיה המוצהרות היא להקים מדינה איסלאמית על שטחי "פלשתין" שנכבשה על-ידי היהודים ב 1948 . לאלו מביננו שעדיין מאמינים שה"כיבוש" שסיומו יביא שלום הינו כיבוש 1967 מבהירה התנועה כי ערביי ישראל חותרים לסיום כיבוש 48 ובמילים פשוטות – חיסול מדינת ישראל.
בכל מדינה נורמלית חפצת חיים עם מינימום של שפיות, תנועה שכזו המצהירה בגלוי כי מטרתה היא חיסול המדינה היו ראשיה מושלכים לכלא אך בישראל התנועה פועלת בגלוי ובחסות החוק... תנועת האם של ארגון טרור זה היא תנועת האחים המוסלמים שבמדינה מוסלמית כמצרים הוכרזה כארגון טרור והוצאה מחוץ לחוק בעוד שאצלנו אניני הדמוקרטיה נלחמים על זכותו של ארגון טרור בתוך ישראל לפעול כארגון חוקי למהדרין.
מיותר לציין כי אין "התנועה האיסלאמית בפלשתין 48" מסתפקת בהצהרות ופועלת בגלוי וללא חת להשגת מטרתה חיסול מדינת ישראל. אחת לשנה מקיים ארגון טרור זה יום "הפגנות" מלוות בהתפרעויות לו הם קוראים "שמירה על מסגד אל-אקצה". בחסות הדמוקרטיה הישראלית שהגיעה לרמות פיגור של ממש פועל הארגון לחסל בהר-הבית כל שריד להיסטוריה היהודית שם, מגיש סיוע גלוי למשפחות טרוריסטים ביהודה ושומרון, מצטרף לאחיו הערבים ביו"ש בהתפרעויות אלימות המכונות אצלנו בעדנה בשם החביב והטיפשי "אינתיפאדה" ובעיקר ללבות שינאה יוקדת למדינת ישראל. אין כלל צורך לפרט על מעלליה של "תנועה" זו והעומד בראשה ראיד סלאח. האינטרט הגלוי עומד לרשותו של כל מי שמעוניין בכך. לקרוא ולא להאמין לאיזו דרגת כסילות יכולה להגיע מדינת היהודים.
כל אדם שמעט מהשכל הישר עדיין נותר בגולגלתו חייב לשאול עצמו כיצד מדינת ישראל מאפשרת לארגון טרור המצהיר וגם פועל לחיסול המדינה להיות ארגון "חוקי". האם באמת השתבשה עלינו דעתנו על כדי כך? האם החשש שלנו להתעמת עם אויבינו בתוך מדינת ישראל מוצדק? היכול מישהוא לטעון ברצינות כי זה תורם ל"חיים משותפים" עם אזרחי ישראל הערבים ?
יש לי חלום. ובחלומי ראש ממשלת ישראל פועל ומיידית כנגד ארגון טרור זה, הכנסת מוציאה אותו מחוץ לחוק וראשיו מושלכים לכלא .מה שמותר למצרים לעשות אצלנו חובה לעשות. יודע אני גם כי חלום זה בר מימוש הוא. בוש ונכלם אני כי דבר הגיוני ומובן שכזה הוא בכלל בגדר חלום.
למי שמטיל ספק בדברי אלה אציין כי בעדינות רבה ניסחתי אותם. קבלו נוסח פחות עדין שכולו אמת: "התנועה האיסלאמית היא כמו סרטן העלול להתפתח לאיום קיומי על מדינת ישראל. יש להוציא תנועה זו מחוץ לחוק, לפרק את מוסדותיה ולעצור את פעיליה החותרים תחת קיומה של המדינה".
ומי אמר דברים אלה? בנימין נתניהו!
זהו ציטוט מדברים שאמר ראש ממשלתנו הנבחר ביום 21.9.2003 עת שהיה באופוזיציה. היום תריסר שנים אחרי וכשהוא נבחר פעם רביעית לראשות הממשלה היגיעה העת לומר לו: אדוני ראש הממשלה - עצור גידול סרטני זה ! עצור ומיד את האיום הקיומי הזה על מדינתנו!
קוראים הזועמים כמוני ממצב מגוחך ואבסורדי זה טוב יעשו אם יפנו בכתב אל ראש ממשלתנו (שעל-פי חוק חייב לענות לכל פנייה שכזו) להזכיר לו כי "גידול סרטני" זה עליו הצביע עדיין לא הוסר והיגיעה העת להסיר איום קיומי זה מעלינו.
ראש ממשלתנו הנבחר (פעם רביעית יש להדגיש), מר בנימין נתניהו מחויב בראש ובראשונה לביטחון ישראל. כך הוא מצהיר בכל עת ואני בניגוד לעדר שונאיו מאמין לו. אני גם מאמין שבחירתו האחרונה הייתה בעיקר משום שלא נמצא טוב ממנו, בעיני הבוחרים, להגן על ביטחון ישראל מכל אויביה לנוכח האיומים המתעצמים מצד אירן וגרורותיה באזור.

תאריך:  04/05/2015   |   עודכן:  04/05/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לעצור את הגידול הסרטני
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
כמובן
שמ  |  4/05/15 22:54
 
- לא חושב שיש קשר
יעקב עמר  |  5/05/15 00:32
2
מה
שמ  |  5/05/15 01:02
3
עריצות התרבות
אהרון שחר  |  5/05/15 10:10
 
- כאן אפשר תח'לס ולא רק דיבורים
יעקב עמר  |  5/05/15 13:51
4
ואני טוען שהכול בגלל המערכת
מגיב ותיק  |  5/05/15 10:58
 
- היינו הך
אהרון שחר  |  5/05/15 12:20
 
- טעות.... אפשר גם אפשר
יעקב עמר  |  5/05/15 20:27
 
- חוק יסוד כבוד האדם וחירותו
מגיב ותיק  |  6/05/15 01:14
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמוס גלבוע
הכלי המרכזי שיסלול את הדרך לכך הוא הסכם הגרעין עם אירן. זהו תנאי הכרחי, ודבר לא יעצור, כנראה, את מרוצת האמוק של נשיא ארה"ב להשגתו. בחינת המדיניות של ממשל אובמה כלפי אירן מלמדת כי הוא טרח בעקביות לא לשבור את היחסים עמה, לא לפגוע בשאיפות ההתפשטות שלה ולא לפגוע במשטר האייתולות
בעז שפירא
משהו יסודי חייב לבוא על תיקונו. כוחות הביטחון הם משרתי הציבור ולא אדוניו, בוודאי שלא קלגסיו. ככל שתובנה זו תופנם אצל קובעי המדיניות כך תגיע הישועה מהר יותר וההתעללות תיפסק
צ'לו רוזנברג
הדור החדש של היהודים ממוצא אתיופי, הצברי, אינו מוכן יותר לשתוק, ויוצא להגנת כבודם וזכויותיהם של הוריהם ואחיהם. רוצים השתלבות ולא הדרה!
בלפור חקק
כל מי שאָמוּן על קריאת תנ"ך ודאי הבחין בכך שהצירוף "ארץ ישראל" אינו מופיע בחמישה חומשי תורה
יהונתן קלינגר
"קראנו והסכמנו לתנאי השימוש" - סקירת כמה בעיות שנוצרו בגלל הסכמה זו; מעט אנקדוטות של אבטחת מידע; ואפילו הצעת פתרון יחסית פשוט שלא כולל את קריאת תנאי השימוש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il