X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
גם בשבוע השלישי של שידור תוכנית הריאליטי - אין בה, עדיין, שום סימנים של יצירתיות לשמה היא פשוט רדודה, נעדרת כל "אקשן", וסובבת סחור-סחור סביב עצמה כל העת
▪  ▪  ▪
רדידות

תוכנית הריאליטי, "האח הגדול", יורדת ממש מדחי אל דחי. למרות שדרוגה לדרגת "וי.AP - היא אינה מצליחה להמריא לגבהים. זו תוכנית לעוסה ורבת-שעמום. אם לא שדי בכך, הרי שגם בגיוסם של כוכבים מקרב ה"סלבריטיס" - אין כדי להושיע אותה.
נשירתם המוקדמת של מבקרת הטלוויזיה, אריאנה מלמד, ושל האדריכל ישראל גודוביץ, רק תרמה להעמקת רדידותה של תוכנית הריאליטי. לזכותם של השניים ייזקף לפחות שהיו היחידים שהוסיפו לה קורטוב של פלפל.
יתר הדיירים, שנותרו בתוכנית, הם כיום בחזקת גיבורים עייפים, שכבר הספיקו לעשות את שלהם בעבר, ושאינם מושכים עוד תשומת-לב בהווה. יתר על כן: ניכר עליהם שהם בעצמם מתקשים להעביר את יומם בין סוגריו של "האח הגדול".
גן ילדים
גם בשבוע השלישי של תוכנית הריאליטי - אין בה, עדיין, שום סימנים של יצירתיות לשמה. היא פשוט סובבת כל העת סחור-סחור סביב עצמה, במעגלים חוזרים ונשנים של שיח ריקני, שמנהלים הדיירים בינם לבין עצמם, רק כדי להעביר את הזמן ולהפיג, במידת האפשר, את השעמום שרובץ עליהם.
תוכנית "האח הגדול" נעדרת כל "אקשן". אין בה רגעי-מתח לשמם, ואף המשימות המוטלות על הדיירים הן ברמה של גן-ילדים. ממילא אין בתוכנית כדי לעורר סקרנות ראויה בלב קהל הצופים בה, המבקשים אך לשווא לעקוב בה אחר מעללים וביצועים מיוחדים של מי שאמורים היו, אולי, להפוך בעטייה לאליליהם.
אין זאת כי אם רק הפיתוי הכספי, של תשלום יומיומי מכובד, הוא זה שמחזיק את דיירי כלא "האח הגדול" בעבותות שבהן הם נתונים, בינתיים בעל-כורחם, עד ליום-יציאתם מבין סורגיו אל החופש.

תאריך:  28/05/2015   |   עודכן:  28/05/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מפח-נפש מ"האח הגדול"
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
תגיד,ראובן -
אתה עושה צחוק ?  |  28/05/15 14:55
2
אני זוכר את התכנית הראשונה
אהרון שחר  |  28/05/15 17:20
3
מענין, גם קשישים צופים בתוכנית
תוכניות זבל  |  29/05/15 15:36
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק מאיר
דעת ובדיחות הדעת באנקדוטה התלמודית    האם יכול אדם "עָצֵ֑ל", מילה נרדפת ל"סכל" - שאינו עושה את הטוב מפני שהוא טוב אלא מפני שהוא אנוס על-פי הדיבור או החוק או המלך, לראות בלהקה העושה את הטוב לה מעין ברירה או בחירה - מופת?
אברהם הללי
בפרשה זו דִּבֵּר ה' אל משה ואמר לו: דבר אל אהרן ואל בניו לאמור כה תברכו את בני ישראל. אמר להם: יברכך ה' וישמרך: יאר ה' פניו אליך ויחנך: ישא ה' פניו אליך וישם לך שלום    המשכן הוא בסך-הכל מבנה עראי שאלמלא שרתה בו רוח האלוהים, כפי שאמור להיות, לא הייתה לו כל משמעות למבנה זה
ציפי לידר
בשולי הכותרות: איפה הזכות לחיים וביטחון לתושבי יו"ש?    החולם והלוחם - בוז'י הלוחמני הלוטש עיניו לכיסא ראש הממשלה    איפה היו הח"כים בדיון על עובדי דימונה?    מועדון הפורום ותרבות הסמוך    די לכתות - הכתובת רשומה על הקיר    בקטנה - ולקינוח פסוקו
איתן קלינסקי
דרכם הנלוזה של שמעון ולוי הייתה התרסה והרמת יד על כמיהתו של יעקב אבינו למצוא נתיבים אל לבם של יושבי הארץ הזו    לכן הוא אומר בפסקנות רבה - "עֲכַרְתֶּם אוֹתִי לְהַבְיאִישֵׁנִי בְּיוֹשֵׁב הָאָרֶץ"
צ'לו רוזנברג
סבא נתניהו הבין שיש לו עסק עם ילדים דבילים הקרויים פוליטיקאים, ועם גדול-גדול של גמדים שאפשר למכור לו כל חופן מלח ולהגיד לו שזהו בעצם חופן סוכר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il