X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בשולי הכותרות: שבועות - חג האירוויזיון? עושים עלייה האקטיביזם המשפטי וזילות מערכת המשפט ירושלים הקדושה ולקינוח פסוקו
▪  ▪  ▪
עיר בהפסקה [צילום: איתמר לוין]

הורָה לגויים?
כלי התקשורת יצאו מגידרם כדי להלל את הכוכב הישראלי הנולד של האירוויזיון, נער הזהב נדב גדג', שמוּקם על סף העשיריה הראשונה. אולם משום מה הם התעלמו מהעיתוי החגיגי.
אני מתמלאת בושה שישראל כמדינה יהודית שיגרה משלחת לאירוע הבינלאומי הנוצץ, שהתרחש בליל חג מתן תורה הקדוש, המסוגל לתיקונים מיוחדים, והיה כרוך בחילול יום טוב מובהק. המשלחת גם חזרה לארץ בעיצומו של החג. האם אנחנו אור לגויים או הורָה לגויים?
נפש עולה
ראוי לברך את ארגון נפש בנפש על מפעל העלייה של יהודי צפון אמריקה שנזקפת לזכותו.
ראויים לשֶבח כל העולים אשר עזבו את סיר הבשר האמריקני לטובת המגורים בארץ, מולדת האבות. יתרה מכך, ראוי לציין את שיעורם הגבוה של האנשים הדתיים מבין העולים -ובהם גם גרים - אשר מצטיינים בזיקתם ההדוקה לארץ, כחלק בלתי נפרד מהשילוש הקדוש תורת ישראל - עם ישראל - וארץ ישראל.
לאחרונה עלתה לכותרות משפחת ג'נקן המופלאה, בת 13 הנפשות, שהתגיירה אשתקד בערב חג השבועות, והשנה הגשימה את חלומה ועלתה לארץ מארה"ב לקראת חג מתן תורה. כל הכבוד!
העולים צאצאי היורדים תיקנו בעלייתם ארצה את הניכור של אבותיהם לה. היש סגירת מעגל לאומית יפה מזו?
זילות מערכת המשפט
עם כל הכבוד דומה שפרופ' אהרן ברק, נשיא בית המשפט העליון לשעבר, הוא נחתום המעיד על עיסתו ועל ה'בייבי' שלו, מערכת המשפט, ומגן עליה הוא נגד קונספציית 'ההתגברות', כלומר חקיקה מחדש של חוקים שנפסלו על-ידי בג"צ.
אך מיהו אבי האקטיביזם של המשפט, והתפיסה 'הכל שפיט', שהחל במעורבות ברשות המחוקקת (הכנסת) וברשות המבצעת (הממשלה) - הפוליטיזציה של המערכת המשפטית - אם לא הפרופסור בכבודו ובעצמו? מה לו אפוא כי ילין על מעורבות הכנסת ברשות השופטת אחרי שהוא החל בתהליך הפגיעה בעקרון הפרדת הרשויות המקודש, שהיה קיים לפניו?
מדוע בג"ץ מתערב בנושאי דת, כמו כשרות, מעמד בתי הדין הרבניים ועוד, נושאים שאינו בקי בהם ואינם בתחום מומחיותו? הוא הדין למעורבותו בנושאי החרבת התנחלויות, ועמונה כמשל.
יתר על כן, פרופ' ברק אחראי גם לתקדים העונש המופחת על מעשי רצח. בעוד לפניו הוטל עונש מאסר עולם, העיקרון החדש קובע אפשרות של הפחתת העונש מתוך התחשבות בנסיבות הרצח. וכך היינו עדים לנטילת החוק לידיים בידי האזרחים, ולאבסורד מאסר של כשנתיים בלבד על רצח, כמו במקרה המפורסם של כרמלה בוחבוט, שרצחה את בעלה בגין אלימותו כלפיה. הדבר גרם להעדר אלמנט ההרתעה ולזילות חיי אדם.
אין ספק שהשחיתות - בצד הטרדת נשים - שפשתה בצמרת המשטרה ובמערכת המשפטית - נציגי החוק - אשר הגיעה לשיאה בפרשת עו"ד רונאל פישר ופרקליטת מחוז ת"א, רות דוד, גרמה לזילותן של מערכות אלו ופגעה באמון הציבור בהן.
עיר בהפסקה
ישראל אור לגויים? דגל המוסר? דגל הערכים? תשכחו מזה. קבלו את תל אביב, עיר החטאים המודרנית מודל שנות האלפיים, שזכתה בגין תואר מפוקפק זה להיות העיר השלישית בעולם שכדאי לבקר בה.
אחר כך מתפלאים על אחוזי הפשיעה הגבוהים בחברה, הנובעים מתפיסת עיר החטאים, ועל תרבות הסכינאות הישראלית, הרווחת במחוזותינו בקרב הנוער, בבארים ובמועדונים, ואינה פוסחת למרבה הצער גם על הרחובות והבתים.
אני גאה אפוא להיות בירושלים, עיר בהפסקה, שיש בה בתי כנסת יותר מאשר בארים, ושיש לה אלוקים. הכותל המערבי, שעל ראש שמחתנו, מהווה מוקד משיכה לתיירים מכל רחבי העולם בזכות השכינה האלוקית השורה בה.
פסוקו
פטור מע"מ על פירות: דיוטי פרי
לאן נעלם ח"כ לשעבר, מיכאל בן ארי? הארי שבחבורה
רון שחר צוחק כל הדרך במרוץ למיליון? שחר מפציע
יחסי חתן עם חמיו: חמי געש?
יינן: איש אשכולות
מגיש 'מבט', השדרן יעקב אילון: נתיבי אילון
השתלת שיער: בראש שעיר
ניקוי שיניים: רגעי קיסמים
השר ארדן מגיש: מבזק בזק
לא הכל נוצץ בפרשת הרפז
היולדת המבוגרת ביותר בישראל: מסתבר יש חיה (שחר) כזאת
והתינוק? נולד לשחר חדש כבר אמרנו?
בקטנה
בכל יהודי דולק נר נשמה תמיד.

תאריך:  02/06/2015   |   עודכן:  02/06/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מרדכי ליפמן
מאז ועד היום ישראל לא השכילה לא במישור הארגוני ולא במישור הרעיוני, לבנות מערכת שתיזום, תכין ותפעיל, תשובה נאותה למצב המתהווה בשטח
יהונתן קלינגר
אנו משלמים כל שנה מחיר של מוות (לא פגיעה בנפש) של מאות אזרחים בשביל להגיע ממקום א' למקום ב' מהר יותר, ואנחנו לא מבקשים לסגור כבישים, אבל כשזה נוגע לביטוי, אנחנו ממהרים להעניש כי זה מאוד קל להיטפל לרשת
דרור אידר
שורשינו העתיקים בארץ הזאת עמוקים לאין שיעור מתעמולת השקר נגדנו. יש לפעול בחוכמה, בנחישות ובסבלנות, וכפי שהצלחנו בשדה הקרב, נוכל לנצח בקרב התודעה
איתן קלינסקי
קשה לקבל כיצד ניסיון מוכח ותרומה סגולית של אורלי לוי אבקסיס לעבודה השוטפת של ועדת העבודה, הרווחה והבריאות בכנסות ה-18 וה-19 לא עמדו לנגד עיני מרכיבי הוועדות בכנסת ה-20
דן לאופר
במקרים שמשולמים תשלומי פיצויים על הפקעה היסטורית, מחשבים את ההצמדה והריבית על פני מספר תקופות, לפי תאריכי התיקון לחוק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il