X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לנשים החרדיות אסור לשבת בקדמת האוטובוס, יש להן עזרת נשים בבית הכנסת, אסור להן להיבחר לכנסת ישראל ועוד ועוד. זוהי חרפה בל תימחה אם בשנות המאה ה-21 מתקיים אצלנו משטר כמו במדינות הפונדמנטליסטיות החשוכות ביותר
▪  ▪  ▪
נשים חרדיות. חיות בחברה חשוכה

בחברה החרדית קיים משטר פטריאכלי נוקשה ביותר האישה מהווה מכשיר ככל המכשירים בבית עליה מוטלות כל מטלות הבית ובנוסף מצות פרו ורבו. יש זכות השמעת דעה מצומצת ביותר אין לה זכות להשכלה גבוהה בתחום הזה הנערים גם הם לא נהנים מהזכות ללימודי ליבה כמו אנגלית ומתמטיקה.
לאחרונה קראתי את הספר רעלה של ורדים ומשם יוצאים כמה דברים שמנסים להתחמק מהם בחיים הבת בהיותה בת תשע שנים הופכת להיות אישה ככל הנשים שאסור לה לשחק עם בנים אסורה לה נגיעה וכל האסורים שחלים על האימא שלה. מלבישים אותה לבן ומרגע זה היא בבחינת מצורעת.
בהמשך שולחים אותה לארה"ב על-מנת שתמצא חתן פרסי כי היא ממשפחה פרסית וחס וחלילה תמצא חתן אשכנזי (אם זאת לא גזענות אז גזענות מהי).לא משנה אם החתן גדול ממנה ב 18 שנה אלמן עם שלושה ילדים לא משנה אם הוא בעל מקצוע אם לאו לא משנה אם הוא קצת לא שפוי העקר פרסי.
בסרט תפוחים מן המדבר פגשתי שוב משפחה חרדית ובה אישה כנועה שעושה כל אשר בעלה מצוה אותה הבת בגיל 18 שרוצה ללכת ללמוד ריקודי עם וללכת לשרות לאומי חוטפת על הראש ובתמורה רוצים להשיאה לאלמן אמיד הגדול ממנה בשני מניני שנה ולו 3 ילדים קטנים ומשהיא מתמרדת היא נאלצת לעבור מסע השפלה שבסופו היא בורחת למדבר.
לנשים החרדיות אסור לשבת בקדמת האוטובוס יש להן עזרת נשים בבית הכנסת לכל הנשים), אסור להן להבחר לכנסת ישראל ועוד ועוד תקצר היריעה מהשתרע. זוהי חרפה בל תמחה אם בשנות המאה ה21 מתקיים אצלנו משטר כמו במדינות הפונדמנטלסטיות החשוכות ביותר כמו אירן ערב הסעודית וכו'.
היכן כל ארגוני הנשים למינהם אני שומע לא פעם את התרוץ שזה נעשה על-מנת שלא תוסח דעתו של הבעל מהתורה על-מנת למנוע אונס, פדופיליה משכב זכר בגידות וכו. אבל במבחן המציאות האם זה נכון ממש לא התופעות של גואל רצון, הרמתי ודומיהם יכולות לצמוח רק על-רקע כזה של משמעת טוטאלית לגבר והמדינה עומדת מן הצד כאילו זה לא נוגע לה.
הגיע הזמן להניף את נס המרד אדרבה יקום רב בעל משקל שיוציא פסקי הלכה חדשים הפורצים את גדרות האסורים הללו ויאפשרו חיים טובים בעלי תוכן גם לנשים שבתוכנו.
אנחנו כתבנו במגילת העצמאות כי ניתן שויון זכויות לגר שבתוכנו לשונה וכו היכן השוויון בין המינים האם השרה החדשה תרים את נס השוויון המגדרי ותביא לשחרור האישה ונדמה במקרה הזה לגויים.

תאריך:  10/06/2015   |   עודכן:  10/06/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הדרת נשים חרדיות - כתם בל יימחה
תגובות  [ 11 ] מוצגות  [ 11 ]  כתוב תגובה 
1
יידע מספרים וסרטים?
מ. בן משה  |  10/06/15 17:21
2
מעמד האישה
אליהו קאופמן  |  10/06/15 19:28
 
- תגובה
שמעון זיו  |  11/06/15 14:36
 
- ההתמקדות
אליהו קאופמן  |  12/06/15 01:06
 
- תגובה
שמעון זיו  |  12/06/15 18:47
 
- תגובה
אליהו קאופמן  |  14/06/15 12:27
 
- ממקום שבאת
Mosheabr1  |  12/06/15 13:29
 
- גם החרדים בצלחת
שמעון זיו  |  12/06/15 20:34
 
- ממקום שבאת
Mosheabr1  |  12/06/15 14:40
3
ומה על עמדת האשה בענין?
נורית כ  |  14/06/15 11:26
4
הדרת נשים חיה ובועטת
חי בלילה  |  14/06/15 13:34
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות הדרת נשים
יצחק דנון
העותרים טוענים שראש העירייה, משה אבוטבול, נמנע מלהסיר שלטים המורים לנשים כיצד להתלבש והיכן ללכת - גם לאחר שחויב בתשלום פיצויים בגינם
עידן יוסף
רק 3 מתוך 32 חברי ועדת הבחירות המרכזית הם נשים    זאת למרות שבלקחי הוועדה בבחירות הקודמות נקבע כי יש להגדיל את ייצוגן    התנועה למדינה יהודית: המשנה ליועמ"ש נוקטת בצביעות ואינה מטפלת בעניין כפי שהיא נטפלת לחרדים
עידן יוסף
תגובות חריפות ביש עתיד ובכולנו למחקר הקווים המדלגים של הכנסת    חדו"ש: "משרד התחבורה לא רק חושף נשים לאלימות והטרדות. הוא גם גורם להפליה קשה ולשירות פחות טוב לנוסעים לא-חרדיים"
עידן יוסף
מרכז המידע והמחקר של הכנסת: פקידים במשרד תכננו "קווים מדלגים" בין ריכוזים חרדיים שידלגו על תחנות אסטרטגיות במסלול ובפועל יצר הדרת נשים    פער מטריד בין חרדים לציבור הכללי בעניין עלייה מדלת אחורית    ההמלצות: היררכיה אחידה בין תחנות, מסופים בערים חרדיות ובקרה על "קווי מהדרין"
איתמר לוין
בג"ץ דחה על הסף את העתירה בשל השיהוי בו הוגשה ומשום שהגיעה לפתחו שבוע בלבד לפני המועד האחרון להגשת רשימות המועמדים לכנסת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il