X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ברזיל תמיד ידעה לתת פייט רציני ברגעים המתקדמים יש לה נבחרת המסתמכת על כוכב אחד עם קו עורף מצוין ומאמן טקטי מאוד שאינו מזכיר את הברזילאים
▪  ▪  ▪
קו עורף מצוין [צילום: AP/Silvia Izquierdo]

למרות הכל, ברזיל, כן ברזיל פייבוריטית, ניימאר הטוב בעולם, וחווית הכדורגל באקלים הלטיני מהנה ומזמנת רגשות חיוביים. לדעתי הקופה-אמריקה כיום היא אירוע הכדורגל השני בחשיבותו בזירה הבינלאומית אחרי המונדיאל. השחקנים הלטיניים שונים מהאירופיים אם כי לזכותם של האחרונים תיזקף המשמעת הטקטית, העמידה בזמנים והמחויבות המקצועית, אך הצטיינות טקטית אינה יכולה להביא טכניקה, אהבת משחק וכדורגל תוסס שרק הקופה- אמריקה מספקת.
ממשחקי הגישוש הראשונים נראית ברזיל לא בשיאה, אותי זה לא הפתיע כי ברזיל תמיד ידעה לתת פייט רציני ברגעים המתקדמים. יש לה נבחרת המסתמכת על כוכב אחד עם קו עורף מצוין ומאמן טקטי מאוד שאינו מזכיר את הברזילאים. כזכור, דונגה הוביל את ברזיל בקופה אמריקה ב-2007 והשיג את הגביע וכן הוביל אחרי שנתיים את ברזיל בזכייה מרשימה מאוד בקונפדרציות אך פישל בענק במונדיאל 2010 בדרום אפריקה אחרי שלא הזמין את רונלדיניו כשבאחתמתו כשחקן היחיד בהיסטורית המשחק כל התארים האפשריים (מונדיאל, כדור הזהב, קופה אמריקה, קונפדרציויות, ליגת האלופות, הליגה הספרדית והאיטלקית ועוד).
רגע האמת
לגבי סוגיית השחקן הטוב בעולם, אין ספק שניימאר עשה כברת דרך משמעותית, הוא כבש בכל השלבים המכריעים בליגת האלופות, היה חד בליגה הספרדית ובגביע המלך. ההישענות של ברזיל על כוכב הפלא שעתיד לקרוא תיגר על גדולי שחקני הסלסלאו בראשם פילה, זיקו, רונלדו ורונלדיניו נראית מאליה, סממנים ראשוניים לכך היא כמות השערים שכבש עד כה (גיל 23 עם 44 כיבושים במדי הסלאסאו).
ניימאר עולה על מסי ורונלדו, רונלדו חווה עונה טובה למדי מבחינת הבקעת השערים עם 48 כיבושים העונה במדי הבלאנקוס, אך רחוק מלתרום יכולת קבוצתית טובה. ברגע האמת לא הצליח להטביע את חותמו בלה ליגה וכן בגביע המלך מול אתלטיקו מדריד וגם כן בחצי גמר האלופות מול יובה. לכן, המאבק יהיה ככול הנראה בין שני הסופרסטרים של בארסה ניימאר ומסי, כאשר האחרון לא מצליח להביא את היכולת שלו במדי הטנגו.
יתרון נוסף שניחן בברזילאי הוא יכולת ההובלה של ברזיל הסובלת ממחסור גדול בכוכבים, זו לא הנבחרת של רונלדיניו ב-2006 ולא של זיקו מ-1982 ובוודאי לא האמפריה של פילה, ולמרות הכול הוא יכול להביא אותה לתהילה מחודשת. לשם השוואה מסי מוקף בכוכבי העל יחד עם אגוארו די מריה היגואין וטבס ואולי דור הזהב של ארגנטינה אך לא מצליח להביא לחבורה של טאטה תרומה משמעותית בדומה למה שעושה ניימאר במדי הסלסאו.
ועוד, המארגנים בקופה צריכים לשים לב לכך שהעבירות הגסות על ניימאר במגמת עלייה ללא תגובה מהיימנת מהשופטים, כנראה שהלקח מהמדוניאל האחרון ושבירת הלבבות של חובבי הכדורגל בכל רחבי העולם מחצי גמר המונדיאל עדיין לא מהדהדת כאשר סוניגה פצע בברוטליות את ניימאר ושלח את הסלאסאו לשפל חסר תקדים במעמד חצי גמר המונדיאל מול גרמניה (7-1).

תאריך:  21/06/2015   |   עודכן:  21/06/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קופה אמריקה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
לא רלבנטי יותר משהורחק ניימאר
יונתן מ.  |  21/06/15 11:04
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתן קלינסקי
בפרלמנט השכונתי בתור בקופת-חולים, חברו להם יחד מיטב בוניה של הארץ הזו    כאב לי, שמיטב הבונים, אזרחיה היפים והטובים של הארץ הזו, אוזנם כרויה להתלהמות של מירי רגב, הבונה את עצמה מהתלהמות ובוטות
ארווין קליין
ההפגנות ההמוניות של חייבים שונים כנגד ראשי המערכת הבנקאות והצקות אישיות הן לא פחות חמורות מטרור גזעני – אנשים שמציגים עצמם כמסכנים, כמייצגים את הציבור הרחב – בעצם פועלים מהמניעים הכי אגואיסטיים של מי שחושבים שהמדינה היא פרה חולבת ומי שאמורה לספק את כל צרכיהם
מרק בריל
מצלמות הבטיחות מביאות לנו עלילת לילה אלימה ומפחידה, שמזופזפת 10 פעמים ולא פחות, למי שעדיין לא הבין את התמונה המלאה
איתמר לוין
שבע הערות בעקבות ההתנפלות של מי שמכנים את עצמם "מובילי תרבות" על השרה מירי רגב: הצביעות, הבלופים, האליטיזם
יובל ברנדשטטר
אולי כשישבתו התיאטראות המסובסדים מכיסי, הספרים שכותביהם פרופסורים לספרות על חשבוני, ה"פואמות" הזוכות לפרסים מכספי המיסים, הזמרים המאיימים למחות אם שרת התרבות שאינה לרוחם על-פי שיוכה העדתי או הרעיוני תבוא לברכם, יוכלו לפרוח יוצרים אחרים, חופשיים מאימת הדרקונים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il