מי שסבור שהצפת פרסומות גורמת לנחשפים לקנות יותר - כנראה שלא מבין דבר או חצי דבר בשיווק.
התרגלנו לזה בערוצים 2 ו-10, המציפים במשך דקות ממושכות תשדירי פרסומת, הגורמים לצופה רק לזפזף לערוץ אחר.
לאחרונה יש אופנה חדשה באתרי האינטרנט. כל כניסה לאתר כרוכה כיום בדף פרסומת משתלט שנעלם לאחר מחצית הדקה, או שלא נעלם כלל. כדי למלט נפשך, אתה תר אחר "האיקסים" על-מנת למזער את הסבל.
מנסיוני בנט מזה 20 שנה, מעולם לא חוויתי בהשתלטות עוינת שכזו, כמו כיום.
בגוגל או פייסבוק - לא תסבול מזה.
בכניסה לקפה או תפוז - מצבך קשה עד כדי רצון להתאבד.
זה קורה גם באתרי החדשות בנט, והתגובה הטבעית - יצירת אנטגוניזם למוצר המפורסם עד כדי בחילה, וצורך בהצטידות בשקיות הקאה.
מודה בעוונותי - מעולם לא רכשתי מוצר בשל הפרסומת. מה שכן עובד זהו פרסום מוסווה, או תת הכרתי.
מה בין זה לאופנה החדשה שהשתלטה לאחרונה על חיינו?
התשובות אצל חברות הפרסום, שככל הנראה לא מבינות שום דבר בפרסום. אבל הלקוחות משלמים.