X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
זה קורה גם באתרי החדשות בנט, והתגובה הטבעית - יצירת אנטגוניזם למוצר המפורסם עד כדי בחילה, וצורך בהצטיידות בשקיות הקאה
▪  ▪  ▪
בכל מקום

מי שסבור שהצפת פרסומות גורמת לנחשפים לקנות יותר - כנראה שלא מבין דבר או חצי דבר בשיווק.
התרגלנו לזה בערוצים 2 ו-10, המציפים במשך דקות ממושכות תשדירי פרסומת, הגורמים לצופה רק לזפזף לערוץ אחר.
לאחרונה יש אופנה חדשה באתרי האינטרנט. כל כניסה לאתר כרוכה כיום בדף פרסומת משתלט שנעלם לאחר מחצית הדקה, או שלא נעלם כלל. כדי למלט נפשך, אתה תר אחר "האיקסים" על-מנת למזער את הסבל.
מנסיוני בנט מזה 20 שנה, מעולם לא חוויתי בהשתלטות עוינת שכזו, כמו כיום.
בגוגל או פייסבוק - לא תסבול מזה.
בכניסה לקפה או תפוז - מצבך קשה עד כדי רצון להתאבד.
זה קורה גם באתרי החדשות בנט, והתגובה הטבעית - יצירת אנטגוניזם למוצר המפורסם עד כדי בחילה, וצורך בהצטידות בשקיות הקאה.
מודה בעוונותי - מעולם לא רכשתי מוצר בשל הפרסומת. מה שכן עובד זהו פרסום מוסווה, או תת הכרתי.
מה בין זה לאופנה החדשה שהשתלטה לאחרונה על חיינו?
התשובות אצל חברות הפרסום, שככל הנראה לא מבינות שום דבר בפרסום. אבל הלקוחות משלמים.

תאריך:  01/07/2015   |   עודכן:  01/07/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
על פרסום יתר
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
עובד, עובד
אהרון שחר  |  3/07/15 10:33
 
- גם מבלי לצפות בפורסומת כלל
מרק  |  7/07/15 18:25
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
פרופ' מיכאל קורינאלדי
הכרזה על אישה כ"מורדת" שוב אינה קיימת למעשה, וההליך מהווה בעיקר אמצעי לאיום עליה. מן הראוי לפעול בתחום זה לפי עקרונות של צדק, יושר ושלום
מנחם רהט
לבלרי יתד נאמן, גבאי הטרור ההלכתי, התגייסו לסיכול המאמץ למנוע גל התבוללות חסר תקדים במדינת ישראל, ומאלצים את הסוכנות לאיים בהפעלת בתי דין לגיור בחו"ל
אליקים העצני
תקשורת עוינת אוהבת לזרוק לימין את הסיסמה "מילים הורגות". אכן כן, אבל האם לא חל אותו הדין גם על מילים של ערבים ההורגות יהודים? האם קצרה בינתנו מלראות את הקשר הסיבתי שבין הקריאה לרצח למעשה הרצח? אחרי למעלה מ-100 שנים מדממות עוד לא למדנו, מה מסוגלות מילים כמו 'אדבח אל יהוד' לחולל?
שמעון זיו
שרה זועבי ובנה נתנו לי הרגשה שלא הכל אבוד בקרב ערביי ישראל. צריך לטפח אותם, צריך לעשות תוכנית מרשל לפיתוח המגזר הערבי, ויחד עם פעולה חינוכית מתאימה אולי נזכה לראות הרבה שרות זועבי ומעט, אם בכלל, חנין זועבי
גבריאל שטרסמן
פסק דינו של בית המשפט העליון בארה"ב בנושא הנישואין של בני אותו מין הוא בעל השלכות ישירות על מחלוקת האקטיביזם השיפוטי בישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il