|
1 |
|
|
מנסיון חיי, אלה המטיפים והמוכיחים, הנם האנשים הצבועים ביותר עלי אדמות.
מה לאיתן להתגולל על סיפורי מקרא מלפני כ-3000 שנה ?
הכול כדי לתפוס פוזה.
מחליא.
ועוד יותר מחליא הוא שהמוסרניק המקצועי הזה השתתף בערב זיכרון לרוצח דרום אמריקאי קומוניסטי שרצח עשרות אנשים במו אקדחו בדיוק כמו הדאע"שניקים כיום...
כן, כי הוא היה קומוניסט מהמילייה של איתן.
וכעת אלך לחפש שקית הקאה... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
|
|
|
לפני שאני עושה דבל קליק על כל כתבה של איתן -כמעט תמיד אני משתמש |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יולו |
|
|
|
|
|
קשה לכם שדוחק מלך ישראל נתן את חמשת ילדי מיכל ושני ילדי רצפה , שבעה ילדים שלא חטאו, לכפר על מעשה שעשה סבם .
ממתי רצח שבעה ילדים, יהיו החמישה של מרב ולא של מיכל בתוספת שנים של רצפה , מכפרים על חטא, אם חטא, סבא שאול . קורבנות אדם זה חלק מתרבות ישראל .
אתה רוצה להקיא, זו זכותך יולו, קח איתך גם את החשדנית הותיקה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ליולו ולחשדנית |
|
|
|
|
|
קורבנות אדם היו בכל העולם העתיק ולא רק.
הנה דוגמה קורבנות אדם לאלוהי הסוציאליזם הוקרבו עד לא מזמן וקלינסקי בטח קורא להם קורבנות השלום והאחוה
שקיות ההקאה היא לנוכח צדקנותו וביקורתו של איתן על כל מה שלא הוא
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יולו |
|
|
2 |
|
|
למיכל לא היו ילדים בכלל. נשארה ערירית עד יום מותה.
הנה הסיפור המקראי:
לשאול היו שתי בנות מירב הבכורה ומיכל הצעירה.
מירב נישאה לעדריאל בן ברזילי המחולתי ונולדה להם חמישה ילדים.
מיכל, הבת הצעירה, התאהבה בדוד ורצתה להינשא לו. שאול הסכים בתנאי שדוד יביא לו נדוניה 100 ערלות פלשתים. הוא טעה לחשוב שדוד לא יצליח וכך יפטר ממנו, אבל דוד הביא 200 !! וכך הוכרח שאול להשיא את בתו מיכל לדוד. אבל, בשלב מסויים הוא התחרט ולקח אותה מדוד והשיא אותה לפלטי בן ליש, מגלים. הזוג הזה לא הביא ילדים.
מאוחר יותר, אחרי מותו של שאול, דוד דרש להחזיר אליו את מיכל. איש בושת, בנו של שאול, שרצה לכרות ברית שלום עם דוד הסכים לתנאי הזה ואבנר בן נר לקח אותה מביתו של פלטי בן ליש אל בית דוד. גם בנישואין האלה למיכל לא היו ילדים. וכך כותב המקרא (שמואל ב, ו, כג):
וּלְמִיכַל, בַּת-שָׁאוּל, לֹא-הָיָה לָהּ, יָלֶד--עַד, יוֹם מוֹתָהּ.
חמשת הילדים שנהרגו במצוות דוד ביחד עם בניה של רצפה בת איה, פילגש שאול, הם בניה של מירב, הבת הבכורה של שאול, שנישאה לעדריאל בן ברזילי המחולתי. לא בניה של מיכל. למיכל לא היו ילדים בכלל.
ואת זה מורה לתנ"ך היה צריך לדעת !!!
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חשדנית |
|
|
|
|
|
יפה חשדנית. המלך דוד נתן אישור לתליית חמשת ילדי מיכל מפלטיאל. מה אשמים חמשת הילדים האלו ? גם אל ביתו של פלטיאל היא מגיעה מתוך מציאות שנכפתה עליה.
אם גב' חשדנית סבורה שתלית 5 ילדי מיכל זה דבר מוסרי, מי יחלוק עליך.
אם את חושבת שהחזרת מיכל מביתו של פלטיאל אל בית דוד, ולגזור עליה חיי מחנק בבית דוד זה בסדר. מי יחלוק עליך.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יפה חשדנית |
|
|
|
|
|
כסניגורית תגידי שהגבעונים תלו אותם . מי שנתן את שבעת הילדים היה הקניבאל דוד, שהסכים לקורבנות אדם בתלייה על העץ כדי לכפר על חטא ההבטחה שלא מולאה על ידי שאול המלך . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
נ.... |
|
|
|
|
|
מה קרה ? נגמרו לך הרעיונות ? על סיפור דוד ורצפה כתבת כבר כמה פעמים כאן באתר. גם הגבתי לך אך כנראה לא הפנמת.
הנה התגובה שלי:
זה היה המנהג הידוע והמקובל בכל המזרח הקדום, כאשר מלך חדש תופס את השלטון שלא בדרך חוקית או בדרך של ירושת אבות, הוא ממהר להרוג את כל אלה שיכולים להוות איום על שלטונו או לתבוע אותו לעצמם בעתיד, כל צאצאיו של המלך שמלך לפניו. בדיוק כמו שיהוא הורג את כל צאצאי המלך שמלך לפניו, כאשר תפס את השלטון בממלכת ישראל.
ולהבדיל אלפי הבדלות, בדיוק כמו שהאריה המנהיג החדש בעדר הורג את כל גורי האריות, צאצאי השליט הקודם, ביום שבו הוא לוקח ממנו את השליטה על עדר הלביאות...
אכן זה כואב לאמא, אבל זה לא קורה בגללה או בגלל מעשיה או בגלל השפלת נשים במקרא או בגלל המקום הנחות שלהם כביכול בלהקה. זאת הייתה הדרך להבטיח את השלטון של המלך החדש ותו לא...זה היה המנהג הקדום, והמקובל, לפני שלושת אלפים שנה....לא ניתן לשפוט את הקדמונים על פי אמות המידה החדשות שלנו היום, כפי שבעוד 1000 שנה לא ישפטו אותנו היום על פי ערכי המוסר שיהיו אז...
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חשדנית |
|
|
3 |
|
|
מה כואב לך בסיפור הזה ? רחבעם בן שלמה אהב את מעכה בת אבשלום יותר מכל נשותיו. היא היתה נינתו של מלך גשור, וקרוייה על שם סבתה, מעכה בת תלמי מלך גשור, אשתו של דוד. מרוב אהבתו אותה רחבעם מינה את בנם הבכור, אביה, לרשת אותו, ולרעייתו האהובה היה כיף וסבבה. אז מה יותר טוב מזה ? ולמה בשבילך זה סיפור כואב ? זה הרי סיפור אהבה פר אקסלנס !!! מעכה נהנתה מכל העולמות !!! גם מלכה, גם הכי אהובה, וגם אמו של המלך המיועד...הלוואי עלינו !!!
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חשדנית |
|
|
|
|
|
רחבעם , סמל ההתבהמות , ״ מעניק ״ אהבה למעכה בת אבשלום ״מעניק חיי משפחה ״ . רחבעם שהאצבע הקטנה שלו עבה ממתני אביו, לעומת אביו שייסר בשוטים , הוא מייסר את עמו בעקרבים . רחבעם זה נושא ״מתוך אהבה כנה״ את בת אבשלום . נראה, שחשקה נפשה של החשדנית בחייה של מעכה עם חיית אדם בשם רחבעם . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לחשדנית הטיפשה |
|
|
4 |
|
|
אמנון, הבן הבכור של דוד ויורש העצר המיועד, חטא לאחותו החורגת תמר. הוא נענש על החטא הזה בעונש החמור ביותר שיכול להיות: הוא נרצח על ידי אחיו אבשלום, כנקמה על מעשיו. המקרא מעיד על כך - מי שחטא בחילול נערה, מות יומת, גם אם הוא בנו של מלך. ואמנם דוד כעס מאוד כאשר נעשה מעשה הנבלה "ויחר לו" אך הוא שתק. אבל הוא שותק גם כאשר אבשלום הרג את אמנון, הבן הבכור ויורשו, כנקמה, ולא העניש אותו גם כאשר אבשלום חוזר מגשור, אחרי 3 שנות גלות...
בדיוק כך שתק גם יעקב, כאשר שמע מה קרה לבתו דינה בשכם..."וְהֶחֱרִשׁ יַעֲקֹב"...שני בניו שמעון ולוי הם שנקמו בבני שכם את נקמת חילולה של אחותם, והרגו כל בכור בה.
במקרא, התפקיד של הנקמה על אונס האחות מיועד לבנים, האחים שלה, ולא לאבות...האבות אמנם כועסים, אך משאירים את מלאכת הנקמה בידי הבנים... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חשדנית |
|
|
|
|
|
לחשדנית שקוראת את התנ״ך ונמנעת לקרוא , שדוד הסמכות העליונה המוסרית והמשפטית אינו מעיר לאח שאנס , אינו מעניש אותו .
דוד יודע שאבדה לו הסמכות האבהית והמוסרית להעיר לבנו להעניש את בנו על אונס תמר, לכן הוא שותק . שותק ועובר לסדר היום על אונס של בתו . מי שלקח את החוק לידיו היה אבשלום , שלא היה מוכן לעבור לסדר היום . תמר היתה אחות אבשלום מאותה אם .
חשדנית , אני חושד בך שאת תמשיכי להלל את דוד, למרות שכאשה היה אסור לך לקבל את שתיקתו וחוסר תגובתו לנוכח אונס תמר .
שיהיה לך יום טוב חשדנית, שלא תתקלי בטיפוסים כמו אמנון , ולא תתקלי בשתיקה ואדישות של מלך כמו דוד לנוכח מעשים לא מוסריים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לעזור לחשדנית. |
|
|
|
|
|
חשדנית, העונש היה צריך להתבצע על ידי דוד המלך. אבשלום רצח את אמנון , כי הוא לא יכול היה לראות את אביו עובר לסדר היום על מעשה האונס וההתנהגות הבהמית של אמנון .
המקור המקראי מדגיש במורש , שהמלך דוד שתק. אבשלום לקח את הדין לידיו רק מאחר שהמלך החליט לא להעניש את האונס.
אבשלום נטר שנאה רבה לאביו, שנאה ששברה את כל המחסומים .
לא אבשלום הבן היה צריך להעניש את האונס, מי שהיה צריך להענישו זה הסמכות המונארכית .
חשדנית , אבשלום הוא בשבילך דמות מוסרית שבידיו מפקידים ביצוע פסק דין . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
תגובה לחשדנית. |
|
|
|
|
|
הנקמה על אונס האחות, כולל אונס מרצון היא בשיטת כל הקודם זוכה, בין אם האב ובין אם האחים, כולם מוזמנים. אגב, אצלם זה עוד יותר פשוט, במקום לחפש את האנס הם רוצחים את האחות. הדת המושלמת, הכל פשוט. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אהרון שחר |
|
|
5 |
|
לחשדנית |
|
איתן קלינסקי | 21/07/15 08:33 |
|
|
בספר שמואל ב', פר' כ"א פס' 8 כתוב : " ויקח המלך את שני בני רצפה אשר ילדה לשאול... ואת חמשת ילדי מיכל בת שאול אשר ילדה לעדריאל בן ברזילי המחולתי".
כדברי המגיבה, ניקח את פסוק הזה ונמחוק אותו, כי הוא אינו נוח לקורא מסוים. במיוחד שרוב הפרשנים תמימי דעים שיש לראותם כילדי מיכל מפלטי ששמו גם עדריאל.
לקבוע קטיגורית שפסוק זה אינו נכון , זו יומרה רבה של מגיבה.
אך שני ילדי רצפה ועוד חמשת ילדי מיכל על פי שמואל ב' , פרק כ"א 8 במה הם חטאו. מדוע לצוות לתלות אותם ? מדוע ?! מדוע לקיים מנהג פגאני לתת 7 ילדים עבריים לתלייה כדי לעצור מגפה.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איתן קלינסקי |
|
|
|
|
|
עכור המוחין,למלך דוד מעבירה אותו שוב על חוסר דעתו.בכל פעם שאין לאיש הדמים הלא מוסרי הלזה,נושא לכתוב אודותיו הוא שולף לנו שוב מהבויידאם את סיפור דוד ומיכל ומשתלח בו כאשר קצף על שפתיו ועיניו חכלליות מטינה ארוכת שנים.לא שמענו את "איש המוסר" שהטיף לנו לשחרר מאות מחבלים "עם דם על הידיים", בעיסקת שליט הלא ראויה,עושה איזשהו חשבון נפש,ומתייסר בלב חומל על אותם שנרצחו ע"י אותם מחבלים אשר שוחררו בכדי לטבוח בנו,ומביע השתתפות כלשהי בצער המשפחות שיקיריהן נרצחו באכזריות.הצבוע נשוא הפנים,ממשיך להטיף לנו במבט מלא רצינות ומבלי אף לעפעף בעיניו הטרוטות.ומכאן אחזור שוב על אשר כבר אמרתי בעבר בנושא -למיכל בת שאול לא היו ילדים כלל עד יום מותה,והיא גידלה את ילדי אחותה מרב."ושאול נתן את מיכל בתו אשת דוד לפלטי בן ליש"- יש מפרשים האומרים: לשומרה בלבד נתנה לו,לאחר שנשא דוד עוד שתי נשים מבלי להתייעץ בה.ושואל המדרש: ואיך לקחה לו פלטי בן ליש את מיכל והיא אשת איש? ולכך נקרא שמו פלטיאל שפלטו האל מעבירה.שכל הימים שהיתה עמו היה נועץ חרב בינו ובינה ולא בא עליה.ולכן יכול היה דוד להשיבה אליו לאחר מות שאול.- אמנון היתה לו אך תשוקה ותאוה להיות עם תמר אך הוא לא באמת אהב אותה אלא היה אך מאוהב בה.[והיא אמרה לו שישאנה ויקחה לו לאשה וכן אמר לו אביו דוד,ולא רצה לשמוע מכך ] ולכן בא אחר מעשה לשנאה כה עזה.ויש אומרים משום שהיא חרפתו וקיללה אותו קללה עזה וקשרה לו בשעת בעילה ועשאתו כרות שפכה. שלמה שהיה האדם -השלם.רצה להביא תיון לחטא אדם הראשון ובכך להביא את העולם למדרגתו הרוחנית הראשונה,וחשב כי הוא יכול לדחות את כוחות הרע מהעולם לצמיתות,וכי הוא לא יפול היכן שנפלו אדם הראשון ונח.ולפיכך בנה את המקדש בתבנית של בית תפילה לכל העמים,שיצאו מן המקדש שבעים שבילים להשפיע שפע של אור א-לוקי לכל האומות.ונשא אף אלף נשים,בנות מלכים, שמלך הינו נשמה כוללת של אותה אומה,וע"י כך שישא את בתו התכוון להוציא בכך את כל הניצוצות שנפלו בין הקליפות של כל נשמות אותם גרים הראויים להצטרף לישראל ותבוא בכך שלמות לעולם.אך סופו כי נשותיו היטוהו מדרך הישר ונפל לעבודה זרה.והיה לו אך בן אחד בלבד,רחבעם,מנעמה העמונית. אהבה=13=אחד-כנגד י"ג מידות הרחמים.פעמיים אהבה=26=י-ה-ו-ה. נצח ישראל לא ישקר. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פלא יועץ |
|
|
6 |
|
|
תגובות של כביכול יודעי תנ״ך מוכיחות על בורות . הגדילה לעשות המגיבה , שהצביעה על הריגת אמנון על ידי אבשלום כביצוע פסק דין של צדק שהעניש את הפושע .
הוי להבנה כזו של הכתובים, הוי למסרסים, במקרה שלנו המסרסות את הכתובים. מי שצריך היה להעניש את דוד היה צריך להיות המלך דוד ולא אבשלום , זה שהרים יד המלך דוד, הרים יד על אביו, שנאלץ לברוח . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אר.. |
|
|
7 |
|
|
אני רק יכול להצר על כך שהיחידה שעסקה בקשר האליטות, פרופ חווה עציוני הלוי, עברה לחקור נשים בתנך, כנראה מחוסר עניין לציבור. לציבור אין עניין לדעת כמה האליטות שודדות ממנו, אז היא חוקרת דברים יותר חשובים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אהרון שחר |
|
|
|
|
|
אהרון בלי שחר עם אמירה שיש בה הרבה לא כלום |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איצי |
|
|
8 |
|
|
העובדה שיש מקור מקראי המציין שידו של דויד היתה מאחורי ההיתר לתלות 7 ילדים ובתוכם 5 ילדי מיכל מביאה ״מגיבים מבינים דברי תורה״ לתגובות שיש בהן שילוב של בורות ווהעדר אנושיות ומוסריות . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מ.מ |
|
|
9 |
|
|
התגובות של החשדנית מעידות על בורות גמורה . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איצי |
|
|
10 |
|
|
התגובות של החשדנית מעידות על בורות גמורה . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איצי.. |
|
|
11 |
|
|
1.. מיכל. חיסול כל זרע שאול והכחדתו מהחיים.. על הרחמים על הגג שאפשר קיום זרעו, שילם במותו הטרגי שלו ושל בניו ולחיסול זרעו הסופי בחיים כולל את האחרון שהיה נכה.. 2.. האחד באהבתו אל אחותו שכב אותה וביזה שם אחות ושם אביו ולמעשה את שמו שזהו שם הזרע, המשפחה. השני, באהבתו לאחותו רצח את אחיו המבזה את אתו השם.. 3.. רחבעם.. רחב-עם, כשמו כן הוא.. שהרי כמה ילדים יוליד מאשה אחת וכמה יוליד מ 1000 ? הכל עניין של קיום והישרדות בחיים, היינו השארות בהם.. בכלל, אני טוען כי הבורא ברא את האדם עוד בטרם ברא את העולם והפריד "בין האור ובין החשך". ואם כבר לעצבן המתעצבנים, אז אני, "הגוי" קובע כי: "בורא עולם ברא את האדם עוד בטרם ברא את העולם וכי יש לי כל ההוכחות לכך. כי אם אני חי וקיים וראיתי, אז כעת אני כאן כדי להוכיח ולהראות, בטרם אלך, שהרי אנוכי הוא הגוי.. לא כן? תודה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
הגוי.. |
|
|
12 |
|
|
זה דוד המלך בעצמו.
ואת בניו הקריב.
ועוד שתיים בני רצפה.
ולכל הליצנים-
הוא נתן לגבעונים גופות.
לא ילדים חיים.
בוקר טוב.
בן המחולתי- שפיזז ורקד במחולות למול ארון הקודש.
בן ברזילי שהציל אותו ברזילי בזמן מרד אבשלום לכן נקרא בנו.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
נס חי שואשי |
|