X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בניית הרכבת הקלה בתל אביב תיקח שש שנים בלבד, הרבה פחות ממה שלקח לבנות קו רכבת קלה בסן-פרנסיסקו. בנוסף לכך איש לא חיכה לרעידת אדמה שתהרוס את גשר מעריב
▪  ▪  ▪
פיצוץ חלק מגשר מעריב בתל אביב [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]

הכביש המהיר המוגבה אמברקדרו הפריע להנחת המסילה בצ'יינה-טאון בסן-פרנסיסקו. אבל המחשבה על הרס הכביש המיידי ופתיחת המסילה רק כמה שנים לאחר מכן גרם למשרד התחבורה האמריקני ועיריית סן-פרנסיסקו לדחות את ההריסה שוב ושוב. בין כה וכה סן-פרנסיסקו מככבת תמיד בראש הערים בעלי פקקי התנועה המשמעותיים ביותר בעולם. זחילת התנועה בעיר הפקוקה תחריף באופן ניכר עם הריסת כביש אמברקדרו, ותירשם לחובת בעלי התפקידים בקדנציה הנוכחית. גזירת הסרט של סיום הרכבת הקלה לעומת זאת, תהיה רק בקדנציה של מישהו אחר.
בסופו של דבר, אלוהים בכבודו ועצמו החליט להתערב. רעידת אדמה גרמה לנזק אדיר לכביש אמברקדרו ואז כבר הוחלט להרוס סופית את מה שנשאר. אבל עם הריסת הכביש בשנת 1991, הוברר שלא היו בעצם תוכניות מסודרות לרכבת הקלה. ולכן רק בשנת 2007 נפתח הקטע הראשון של הרכבת הקלה ורק בשנת 2019 (אם לא יהיו עיכובים נוספים), כלומר 28 שנים לאחר הריסת כביש אמברקדרו, תגיע סוף-סוף הרכבת הקלה לצ'יינה-טאון.
מסתבר שצריך להוריד את הכובע בפני משרד התחבורה הישראלי. ראשית, איש לא חיכה לרעידת אדמה שתהרוס את גשר מעריב. אבל יתר על כך, בניית הרכבת הקלה בתל אביב אמורה לקחת שש שנים בלבד, הרבה פחות ממה שלוקח לבנות קו רכבת בסן-פרנסיסקו. שר התחבורה של ארה"ב אנתוני פוקס, אתה מוזמן לבא לישראל ללמוד איך מתפקד משרד תחבורה מקצועי.

תאריך:  20/08/2015   |   עודכן:  20/08/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
איך אלוהים עזר לרכבת הקלה בצ'יינה-טאון?
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
קשה עכשיו, תקלה אחר כך
אהרון שחר  |  20/08/15 15:40
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות תחבורה ציבורית
עידן יוסף
עידן יוסף
עיריית הרצליה מושכת את העתירה להפעיל תחבורה ציבורית בשבת    תפעיל על-חשבונה שירות הסעיות לחוף הים, לתקופת ניסיון בת חצי שנה
הדי כהן
על-פי המחקר, העשירון התחתון יחסוך 3.37% מההכנסה שלו מהנהגת מדיניות של תחבורה ציבורית חינם, ו-1.45% ממע"מ על מוצרי יסוד
עידן יוסף
במסגרת העבודות להקמת הרכבת הקלה בגוש-דן החל מהלילה: שינויים זמניים נוספים בתחבורה הציבורית בתל אביב
עידן יוסף
קציני כיבוי שסיירו בתוואי הנבנה אומרים כי לנוסעים נשקפת סכנת חיים במקרה של אסון, בשל היעדר גישה לרכבי הצלה   
רכבת ישראל: ועדה משותפת בודקת את העניין
רשימות נוספות
נהג הרכבת שכח לעצור בתחנה  /  עידן יוסף
מצלמות אכיפת נת"צים יוצבו בנתיבי איילון  /  עידן יוסף
לו"ז רכבות חדש בקו הוד השרון-נתיבות  /  עידן יוסף
היגיון פשוט  /  איתמר לוין
משבשב ברוח (1)  /  עילי צוף
הבלופרים  /  איתמר לוין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il