X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
יאיר לפיד שוגה בחלומות. מצד אחד הוא מעמיד עצמו באותה עמדה כמו ראש הממשלה בנימין נתניהו, אולם הוא יודע שהוא לא בקטגוריה שלו, ולכן מחפש שחקן חיזוק ומצא את גבי אשכנזי
▪  ▪  ▪
גבי אשכנזי. אינו ראוי לפוליטיקה הישראלית [צילום: פלאש 90]

יאיר לפיד רוצה לשרוד, ומחפש שחקני חיזוק לאין עתיד ועל הדרך שמע כי היועץ המשפטי לממשלה מתכוון לסגור את תיקו של רב אלוף גבי אשכנזי, ואז פצח במילות שבח כגון - בפוליטיקה אין רבים כמותו, איש ראוי מכל הבחינות, עוד רגע היה קופץ למיי המזרקה בככר רבין.
אלא שבפועל הדבר שונה, יאיר לפיד שוגה בחלומות, מצד אחד הוא מעמיד עצמו באותה עמדה כמו ראש הממשלה בנימין נתניהו, אולם הוא יודע שהוא לא בקטגוריה שלו, ולכן מחפש שחקן חיזוק ומצא את גבי אשכנזי.
גבי אשכנזי הוא מחד מצביא קטן, ומאידך פוליטיקאי עסקני, המחפש את דרכו הוא. הרוויח מיליונים מקידוח הנפט של שמן, ובהקשר לכך נכרך שמו בשמו של אלון חסן הידוע לשמצה. בנוסף רודפים אותו חזיונות תעתועים מסוף ימיו כרמטכ"ל, כאשר ניסה לעשות פוטש לשר ביטחון מכהן, משום שלא מצא חן בעיניו הרצון למנות את יואב גלנט לרמטכ"ל אחריו.
הוא הניח בצד את כל העקרונות היפים ששוררים בצבא, מאז בן-גוריון הפריד בין הצבא לבין הכסף והפוליטיקה, והעלה על נס את עליונות הדרג המדיני על הצבא, תוך דרישה בלתי מתפשרת לשמירה על כללים אלו, אילו אשכנזי היה עושה מה שעשה בימי בן-גוריון, הוא היה מודח מידית, כפי שהודח אלוף בצהל,המיועד לגדולות על שק סוכר בלתי מוסבר באוטו שלו.
גם פרס לא טמן ידו בצלחת, וניסה להלל ולשבח את אשכנזי שראה בו יורש נאות לחבריו מקדימה הנופלת.ולכן הצדיע לאשכנזי, ניהל איתו שיחות פוליטיות בעודו במדים, ועכשיו למקהלה הזו מצטרף יאיר לפיד כבוי, ומנסה לעלות על הגל.
גם גלנט אינו צדיק גדול, אבל מותר לו כמו לעד מדינה להביא דברים חשובים בפרשה, ולא להצניע זאת בחדרי חדרים, וכל מי שמבקר אותו עושה טעות הוא אכן נפגע קשות.
אז צריך לבדוק עד הסוף את פרשת הרפז-אשכנזי, ובסופו גם אם יוחלט כי אין מקום להעמדה לדין, יוצא דוח ציבורי שיאמר בו במפורש מי זה האדם הראוי לכל שבח, ומי חשף פרשה עגומה זו ואסור שזה יטוטא מתחת לשטיח. בכל מקרה אשכנזי אינו ראוי והוא גם לא דמות מופת שהפוליטיקה תתברך בו.

תאריך:  20/08/2015   |   עודכן:  20/08/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מצא מין את מינו
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
כבד את רצון הבוחר
אהרון שחר  |  20/08/15 15:58
2
גבי ראוי לפוליטיקה הישראלית
חי בלילה  |  21/08/15 20:44
 
- אשכנזי ומגיניו/סייעניו לקלון
שמעון אמסלם  |  23/08/15 00:25
3
כתבה צלולה ופשוטה
אכן נכון  |  22/08/15 08:27
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשת הרפז
ראובן לייב
מלבד עלילת שווא - אין לעליהום שהכריז על גבי אשכנזי שום בסיס משפטי מוצק. במקום להודות במעשיו הפסולים שמנעו את מינויו לרמטכ"ל - מעדיף יואב גלנט לחפש לו קורבן בדמות אשכנזי
אפרים הלפרין
חקירות המשטרה תסתיימנה, והפרקליטות תסיים את דיוניה, מאוד סביר שרשויות החוק לא יוציאו ‏לציבור את הערמונים מן האש. ולכן האם גבי אשכנזי יהיה חבר כנסת או שר, זו איננה שאלה משפטית, זו ‏שאלה ציבורית, מוסרית ואתית‏
אפרים הלפרין
לפני 5 שנים פוצצו רוני דניאל, יאיר לפיד ואמנון אברמוביץ' את פרשת הרפז מאולפן שישי של הערוץ השני, ‏לאחר חקירת משטרה קצרה הסתבר שכל הסיפור נסב סביב מסמך מזויף. ראוי היה שרוני דניאל שעשה ‏שימוש המוני באותו מסמך מזויף, בחושפו אותו עם חבריו לציבור, ייצמד לכללי האתיקה של העיתונות ולא ‏יעסוק בעניין הרפז במסגרת עבודתו העיתונאית‏
יוני בן-מנחם
המערכה לחיסולו הפוליטי של הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי החלה וצפוי לו קרב משפטי ותקשורתי קשה. המגלומניה והיוהרה הן שסיבכו את אשכנזי בפרשת הרפז אך נראה כי הוא לא למד את הלקח ולא ויתר על חלומו להפוך לראש ממשלה בישראל
עמי דור-און
השר יואב גלנט ניצל באופן שגוי את הבמה שניתנה לו בערוץ 2 והשתלח באופן מקומם בגבי אשכנזי    מן הראוי היה שהוא היה לוקח אחריות על מעשיו, מבהיר כי לא נפסל לשום תפקיד - ולראיה, הוא מונה לשר בממשלה    לאחר מכן היה יכול לקבוע כי גבי אשכנזי הוא "מפקד שבגד בפקודים שלו ומרד בממשלת ישראל, הוא צריך לעמוד למשפט ולשבת בכלא ולא להיות נישא על כפיים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il