X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כל מי שקורא בשם המוסר היהודי לפתוח גבולותינו בפני פליטי מדינות אויב, אינו יודע מהו מוסר יהודי
▪  ▪  ▪
הוספת חטא על פשע [צילום: AP/Thanassis Stavrakis]
עוד לפני שהמציאו את העם הפלשתיני, נהרו ערבים בהמוניהם לארץ המובטחת ליהודים, וצאצאיהם אפילו מחממים את הכורסאות בכנסת, ומתפרנסים יפה מהכפשה מתמשכת של המדינה היחידה במזרח התיכון, היחידה!, שבה אין איום קיומי על חייהם של מיעוטים דוגמת מוסלמים ונוצרים, ויש להם בה זכויות אזרח מלאות, לרבות הזכות לירוק לתוך היד שמתוכה הם ניזונים

אתם בוודאי מכירים את ההלצה השחוקה, על הילד שקפץ משמחה, כאשר הגיעה הסבתא לביקור: "עכשיו לא חסר לנו דבר!", הוא זעק בגיל. "מה ז'תומרת?", תהתה הסבתא, והילד הסביר: "כשאימא שומעת שאת מגיעה, היא אומרת: רק זה מה שבאמת חסר לנו".
אכן, רק זה מה שחסר לנו: אחרי שהוצפנו במאות אלפי מסתננים אריתריאים וסודנים מוסלמים, מציע השמאל להוסיף חטא על פשע: לקלוט כאן עוד אלפי מוסלמים סוריים, שיתווספו גם הם על שונאינו. כאילו לא די לנו בטענות שמשמיעים החצופים שבקרב חלק מהסודנים והאריתריאים: "פלשתינה שייכת לנו, המוסלמים; אתם היהודים, פולשים; תסתלקו מכאן".
והמדהים שסניגוריהם של הפליטים מדברים בשם המוסר היהודי! מוסר יהודי? הושטת הלחי השנייה לאזרחי מדינת אויב? לאיסלאם המאיים עלינו לכלותנו? המבטיח שבאחרית ימים יזעיקו העץ והאבן את המאמין המוסלמי שיבוא לערוף את ראשו של היהודי המסתתר מאחוריהם? תגידו, באמת נפלתם על הראש?
והיותר מדהים הוא, שאנשים שאין להם מושג ירוק בסוגיית המוסר היהודי, הם שמדברים בשם מוסרניות פסבדו יהודית מזויפת. הפוך, גוטה, הפוך: המוסר היהודי הצרוף, הוא שמחייב אותנו לדאוג תחילה לאחינו, לפני הדאגה לשאר העולם: "וחי אחיך עמך" ו"עניי עירך קודמים". אבל מה לא עושים המלהגים בשם המוסר היהודי, על-מנת להפוך את המדינה היהודית היחידה עלי אדמות, למדינת כל אזרחיה ומסתנניה ומהגריה? מגייסים את המוסר היהודי! עולם הפוך. הם אלה שפונים לו עורף, בהעדפתם את רווחת המסתננים שהתנחלו בשכונות הדרום בתל אביב, על פני זכותם לחיים של התושבים שחייהם הפכו לגיהינום. איש מפטפטני המוסר היהודי הנשגב, לא מצא לנכון להזמין את המסתננים, בשם המוסר היהודי, לשכונותיהם הצפונבוניות.
מתפרנסים מהכפשה
אז נכון אומנם שקיימת חובה לסייע לחלכאים, אבל חובה זו כבר מוצתה במלואה בחבל ארץ זה. ארץ ישראל קלטה מיליוני פליטים יהודים שנמלטו מציפורני האנטישמיות האירופית המודרנית, שהגיעה לשיאה בזוועות הנאצים. גם לאחר הקמת המדינה קלטה המדינה הצעירה בתחומיה מספר שיא של נרדפים – כמיליון פליטים יהודים עשוקים ממדינות ערב, שרכושם נגזל וחייהם היו תלויים להם שם מנגד.
מלבדם קלטה הארץ הזו מאות אלפי פליטים/מהגרים/מבקשי עבודה מוסלמים, שהגיעו מהסביבה בעקבות השגשוג הכלכלי שהביא בכנפיו המפעל הציוני. עוד לפני שהמציאו את העם הפלשתיני, נהרו ערבים בהמוניהם לארץ המובטחת ליהודים, וצאצאיהם אפילו מחממים את הכורסאות בכנסת, ומתפרנסים יפה מהכפשה מתמשכת של המדינה היחידה במזרח התיכון, היחידה!, שבה אין איום קיומי על חייהם של מיעוטים דוגמת מוסלמים ונוצרים, ויש להם בה זכויות אזרח מלאות, לרבות הזכות לירוק לתוך היד שמתוכה הם ניזונים.
העובדות לא הפריעו לצאצאי המהגרים המוסלמים לפנטז טענות כזב על שבתם כאן מימי הכנענים. קחו למשל את אחמד טיבי, שמשפחתו הדמשקאית היגרה ארצה רק במלחמת השחרור. עמיתתו ושותפתו, ח"כ חנין זועבי, אף היא בת למשפחת מהגרים מן השבט הבדואי 'זועביה', שנדד מעירק לאזור אירביד בירדן, ומשם ב-1873, על-פי תעודות עותומניות, לרמות יששכר.
ארץ ישראל קלטה פליטים/מהגרים/מחפשי עבודה גם ממדינות ערביות נוספות. מיפקד אוכלוסין שערכו הבריטים ב-‏1931, העלה שבמחוז ירושלים בלבד, חיו אז מוסלמים שהיגרו מעשרות ארצות ברחבי תבל: סוריה, קפריסין ותימן, ועד לספרד, אלבניה ואוסטרליה, ועוד. פרט להם היגרו מוסלמים לארץ ישראל מכל עבריה: מחורן שמצפון ועד מצרים שמדרום. נתון זה זכה לאישוש משהתברר באותו מיפקד, ששפת האם של המוסלמים במחוז, מייצגת מגוון של מדינות מוצא: אלבנית, אפגאנית, צ'רקסית, פרסית, ואף פורטוגזית, טורקית ועוד. (מקור: 'מאז ומקדם', ג'ואן פיטרס, עמ' 224-6).
נתונים אלה אושרו על-ידי המזרחן ד"ר שלמה אריה בן-אלקנה (ז"ל). הוא סקר למעלה מ-‏800 כפרים ערביים ברחבי ארץ-ישראל המערבית, בין השנים 1943-1947 וכן 1949-1963, והעלה שרובם המכריע של התושבים הם ממוצא זר. לדוגמה: אום אל-פאחם, שנחקרה בשנת 1943, מנתה אז 2,800 תושבים, מהם 1,400 ממוצא מצרי; כ-‏900 מחצי האי ערב, ו-‏500 מעבר-הירדן המזרחי. (שם, ע' 102).
מלחמת עולם שלישית
לאמור: ארץ ישראל המערבית, שהוכרה על-ידי אומות העולם כבית לאומי לעם היהודי, כבר קלטה די והותר פליטים/מהגרים/מחפשי עבודה מוסלמים, בנוסף למיליוני פליטים יהודים שהתקבלו בברכה ושוקמו כאן. אם נותר בה עדיין שטח פנוי כלשהו – וזה בספק גדול לנוכח צפיפות האוכלוסין הגבוהה בחבל ארץ קטן ממדים זה – הוא אמור לשמש לקליטת פליטי יהודי אירופה, כשיימלטו מאימת הכיבוש האיסלאמיסטי, אם ירצו להגן על ראשיהם מפני עריפה אכזרית בשם חוקת השריעה, ופליטי האנטישמיות האמריקנית שמתחילה גם היא להרים ראש.
עכשיו ברור יותר מאי פעם שליהודים אין עתיד באירופה, גם לא באמריקה. מחירי המילקי לא יושיעו אותם בשיא הצונאמי האיסלאמיסטי. איך שלא יסתיים משבר ההגירה האירופי, יהיו היהודים ראשונים לשלם את מחירו. השטף האיסלאמיסטי באירופה, יחולל בסופו של דבר תגובת נגד שעיקרו עלייתן לשלטון של מפלגות הימין הנוצרי-קיצוני, אולי אפילו ניאו-נאציות, מה שיצית ככל הנראה מלחמת עולם שלישית, בין הנצרות לאיסלאם. במקרה כזה שוב עלולים היהודים לשלם את מחיר קריסת הציביליזציה האירופית, בתוך מרחץ דמים איום. ליהודים שיימלטו אז, תהיה רק כתובת אחת - בניגוד למוסלמים שלרשותם עומדות 53 מדינות מוסלמיות (שמסרבות לקלוט אותם).
מה שבאמת חסר לנו, אם נחזור לשנייה לסיפור בו פתחנו, הן אופציות לקליטת יהודי העולם, חובבי המילקי למיניו ולסוגיו, לכשיחושו (חלילה) שהחרב מתהפכת מעל לראשיהם. במצבם, הם צריכים להתפלל חזק, שתחל שנה וברכותיה.

תאריך:  09/09/2015   |   עודכן:  09/09/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פליטים עליך ישראל
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
אמת בסלע
מתתיהו (מתי) דוד  |  9/09/15 16:41
 
- אמר ניטשה-שמאל ישראלי מת ב-77
ראיס-פוטין-טיל400  |  14/09/15 12:12
2
מנחם היקר,
שאול אבידור  |  10/09/15 09:14
3
כל הקורא לקליטת פליטים בשם המו
קורןנאוה טבריה   |  10/09/15 17:41
4
הסטטיסטיקה הישראלית מעידה,
וינטר הניה  |  10/09/15 21:54
 
- עליה רוסית:250 אלף פרווסלבים
ראיס-פוטין-טיל400  |  14/09/15 12:49
5
לא מגלים לנו שבקרב הפליטים יש
יש לוחמים סורים  |  11/09/15 14:39
6
צודק בכל מילה!! ל"ת
עו"ד א  |  12/09/15 11:46
7
אני פליט של גומולקה-1957
ריס-פוטין-טיל400  |  14/09/15 12:24
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מהגרים
איתמר לוין
בית המשפט העליון דחה את בקשתם של מסתננים לחשוף את ההסכמים החסויים עם שתי מדינות אפריקניות שהסכימו לקלוט את המוחזקים במתקן חולות
רפי לאופרט
אירופה מתחילה להבין טוב יותר את בעיותיה של ישראל, שלה מיעוט ערבי גדול יחסית ואיום גדול בהסתננות זרים מבחוץ
עמנואל גרטל
ממוצע לידה של 1.3 ילדים לכל זוג במדינות אירופה ובחלק מהן אף נמוך יותר, מוביל לכך שבדור הבא תחיה באירופה, כולל בטורקיה, אוכלוסייה בשיעור של כחצי מהאוכלוסייה הנוכחית
אברהם בן-עזרא
הפליטים נמלטים על נפשם ממלתעות השלטון האכזר באשר הוא, מהדיכוי ומהשיסוי, מהמוות האכזרי ומהעוני, מניקיון שיניים וממחסור תעסוקה, מהכפייה הדתית המיידית שאין ממנה מוצא, זולת מוות בדרך א' או רצח בדרך ב'
שמעון זיו
שוב התגלתה האמת העירומה במלוא כיעורה, הערבים הם אחים רק כאשר צריך לחבוט בישראל הציונית, אבל כאשר צריך לעשות מעשה, הם לא שם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il