X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מי שעדיין ממשיך להשלות את עצמו שכל הפיגועים והרציחות הם מעשי יחידים ולא מונחים על-ידי כוחות מכוונים - טועה ומטעה אחרים. הערבים כיום מאוד מתוחכמים. כשלא הולך להם לשבור אותנו בפיצוצי אוטובוסים, או בדריסות ממכוניות, הם בוחרים בכלי נשק אחרים. וכעת זה עידן בקבוקי התבערה ורציחות בסכינים. ואם אין אנו מגיבים בירי חם לעבר משליכי הבקט"בים, זהו עקב אכילס שלנו
▪  ▪  ▪
העיר העתיקה בירושלים [צילום: פלאש 90]

נדמה שהאוריינטציה של מנהיגינו היא כאילו אנו עדיין חיים כיום תחת המנדט הבריטי; השימוש בנשק חם כנגד רוצחינו אסור, והמנטרה ש"אסור לנו להדליק את המדורה כדי שלא תגדל" היא איוולת חמורה. קולות המיעוט החוזרים ומכריזים הכרזות ממין זה - הם הממריצים את מבעירי האש להגדילה.
מי שאחראי להדלקת התבערה ועורך כנגדנו מלחמת חורמה בכל כלי הנשק שבידיו - הוא הערבים, חלקם כביכול "בלשתינאים" וחלקם אזרחי ישראל, אלה שהצביעו לכנסת עבור המפלגה הערבית הגדולה מאי פעם. ההסתה המונחית מפי ראש הפלג הצפוני של התנועה האיסלאמית, המלמדת בכל בית ספר בשומרון, ביהודה ובעזה שנאת ישראל ומטפחת את הטרוף לרצוח יהודים, כי זו המטרה הנעלה ביותר שלהם - הסתה זו פשתה בכל השטחים מהירדן ועד הים, מהצפון ועד הדרום, ומרכזה בירושלים ה"מאוחדת". הסתה זו היא האש שפשתה כמו בשדה קוצים בכל שכבות הצעירים והצעירים מאוד הערבים, והיא שמזינה את המלחמה שאנו נתונים בה.
אלא שמדינת ישראל, משום בטחונם העצמי הרם של מפקדיה הצבאיים, לא העזה להשתמש בנשק חם כנגד הרוצחים. ואלה - מקבלים זריקות עידוד מהתנהלותם ותגובתם הרכה של השלטונות הישראלים הפוליטיקלי-קורקט מולם.
וכי איזה עונש זה להרוס בית של מחבל אחד מתוך עשרים רוצחים ובהשהייה של כמה שנים? האם זוהי תגובה הולמת למעשי רצח פרועים ונבזיים? איןזה דומה לפשע הנגרם בשל קנאת בעל לאשתו, מריבות במשפחה, או שוד שמסתיים ברצח. אלה מעשי רצח מתוכננים היטב, מוסתים מגבוה, וחודרים לכל ראש בשטיפות מוח שהם עושים במיסגדים ובבתי הספר. שום התנהגות אצילית ומאופקת של ישראל כלפי הטרוריסטים לא תרגיעם אלא להפך, תמריץ אותם לעוד ועוד מעשים כאלה.
חבל מאוד שההוראה לאסור כניסה לעיר העתיקה, (מלבד אלה שגרים בה - יהודים או ערבים, או מתפללים יהודים), הוראה זו ניתנה רק ליומיים. האם חשבו שם למעלה, שביומיים הכל יחזור לשקוט, ודמם של הרוצחים בפוטנציה לא יסער ויתכונן להמשך הפיגועים? מה זאת התמימות המטופשת הזו?
הפתרון: הערבים מבינים רק כוח. רק יד חזקה ובוטחת על ההדק, כמו של כל שוטר אנגלי או אמריקני, שיורים תוך שניה אל מי שמהווה סיכון עבורם, כמו תוך הכנסת יד לכיס לשלוף נשק, או השמעת דברי נאצה - התגובה של השוטרים בעולם מהירה וקולעת. השימוש ב"צפרדע" הסניטרית לאיסוף זבל כבריקדה כנגד השוטרים הישראלים היא רק סמל לחוסר האיזון בין יחס מתון ושקט של שוטרינו מול חוצפתם של הערבים ואי חששם להשליך סלעים ובקבוקי תבערה על שוטרים, אזרחים ומכוניות, ולרצוח בסכינים יהודים כאוות נפשם.
עלינו להעניש במלוא החומרה את אותם הסוחרים הערבים שעמדו וצפו בנעשה כשראו מול חנותם את הרצח של שני היהודים והנסיון לרצוח את האישה ואת בנה התינוק, צחקו, קיללוה ואיחלו לה למות . וכך היא רצה כשהסכין עוצה עדיין בגבה או צווארה, עד לשער שכם, ושם ביקשה את עזרת אנשי הביטחון. ונשאלת השאלה: מדוע אין השוטרים מפטרלים כל העת בתפזורת לאורך הרחוב הראשי המוביל לכותל, אלא עומדים בקבוצה ליד השער?
כשנטבחו כמה עשרות יהודים בפוגרום בעיר קישינייב בתחילת המאה ה-20, התגובה הייתה עליית היהודים הגדולה לארץ ישראל. לעומת זאת - כיום נרצחים כאן עשרות יהודים מדי שנה, אך התגובות מאופקות ורפות מדי. למרות שהמצב אינו כאז. איננו בגולה. אנו במדינה עצמאית ובעלת כוח להשיב מלחמה שערה. מה גם, שאין לחשוש שדווקא כעת, כשאירופה עומדת בפני משבר ענק עם גל הכיבוש/ההגירה ההמונית האיסלאמית, וכשכל המזרח התיכון מבעבע, והגבולות בו של הסכם סייקס-פיקו היטשטשו ונעלמו, אין לחשוש שמי מהשכנים ייהיה מסוגל בכלל להתערב בנעשה כאן, ולכן שומה עלינו לעשות את הנדרש: לגרש מהארץ כל פוצה פה כנגד המדינה. כל מי שרק ניסה לרצוח או לתכנן פיגוע. כל מי שנוסע לארצות אויב ונפגש עם מרצחי-העל ומהנדסי תוכניות השמד של ישראל. כולם - החוצה. ובמקום כוח העבודה של הפועלים הערבים הבלשתינאים - נייבא כמו פעם פועלים תאילנדים לחקלאות, ולבנין - מפולניה, סין ומרומניה. כי ברור שלאלה לא תהיינה שאיפות טריטוריאליות על אדמתנו.
זוהי מלחמה, וגם אם אין אנו ניצבים מול מדינה רשמית, הרי הכוח הערבי מאוחד היטב - מבפנים ומחוץ לקו הירוק כאחד, בשנאתו לישראל וברצון העז ובשאיפה המתממשת שלהם, להקים מדינה אחת בין הירדן לים. מדינת בלשתין. אם מישהו עוד לא קלט שהסיבה שעראפת ואבו מאזן ברחו מכל משא-ומתן על שתי מדינות וטפלו זאת על הישראלים - זוהי התשובה: לא תהיינה כאן לעולם שתי מדינות. רק אחת והיא - מדינת ישראל. וככל שנמשיך להיות ג'נטלמנים מאופקים, כך נגיר דם ונאפשר לרציחות להמשך.
בנושא זה בל נשכח את תורתו-מורשתו שהשאיר לנו זאב ז'בוטינסקי המסתכמת בשתי מילים: קיר הברזל.

תאריך:  06/10/2015   |   עודכן:  06/10/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
זו לא אינתיפאדה, זו מלחמה
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
זו לא מלחמה, זו
אהרון שחר  |  6/10/15 11:12
 
- זו לא "שואה
בעצימות נמוכה"-  |  6/10/15 13:06
2
ושוב עליס
אבנר צפוני  |  6/10/15 12:34
3
התגובה ההולמת
סתם אחד  |  6/10/15 15:31
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
מיכאל בוטביניק
למה היחס המקובל לעימות הפוך מהאמת? למה קורבנות מוכרים ככובשים ותוקפנים כלוחמי חופש? מכיוון שאנחנו בעצמנו לא אומרים את האמת. אף מפלגה שמיוצגת בכנסת הנוכחית לא מודיעה שירדן היא המדינה הפלשתינית
איציק וולף
כוחות הנדסה של צה"ל הרסו את בתיהם של מחבל שביצע פיגוע דריסה ושל אחד מן המחבלים שביצעו את הפיגוע בבית הכנסת בהר נוף ואטמו את ביתו של המתנקש שניסה לרצוח את פעיל הר-הבית יהודה גליק
איציק וולף
לפחות שני בקבוקי תבערה הושלכו הלילה מכיוון טירה לעבר כלי רכב שנסעו סמוך למחלף אייל, מצפון לדרום    לא היו נפגעים
איציק וולף
צה"ל ושירות הביטחון הכללי עצרו בסוף השבוע את חוליית החמאס שרצחה ביום חמישי את הרב איתם ונעמה הנקין אל מול עיני ילדיהם    חברי החוליה הודו בחקירה בביצוע הרצח    בחקירה התברר שירי של אחד המחבלים בחברו גרם להימלטותם וככל הנראה להצלת חיי ילדי משפחת הנקין
יואב יצחק
נימר חמאד: הנהגת החמאס היא שפועלת להסלים המצב בגדה המערבית    טוען: ישראל חפצה באלימות כדי שתוכל להציג את הרשות כסרבנית למו"מ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il