X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הפלשתינים מיידים אבנים סמוך לבית-אל [צילום: פלאש 90]
מלחמת השחרור - הנכבה No. 2
ישראל אינה משתוקקת למלחמה. הערבים לעומת זאת, אלה שבשום פנים ואופן אינם מוכנים לכרות עמנו שלום ולקבל מדינה - הם המחממים את בני עמם בהצהרות כזב של סכנה למסגד על הר-הבית מצידה של ישראל. הדם הערבי תוסס ורותח, קל מאוד להצית אותו. כי הוא מובנה על שנאת היהודים מרגע היוולדם

מי מבינינו שחושב שהכל בסוף יסתדר, והלהבה תכבה מעצמה, וכי אינה מרמזת על הצפוי - פשוט מרמה את עצמו. המלחמה שעומדת לפרוץ תהיה בכל שטחי ישראל מהים עד הירדן: בערים, בכפרים בהרים ובגאיות. היכונו לבאות. ללא מורא ופחד.
כמה צעדים שחשוב לנקוט כדי לקדם את פני הרעה:
עלינו לחדול לחלוטין להשתמש במונח "פלשתינים". רק "ערבים". כמו-כן - אין "שטחים" - יש אזורי יהודה ושומרון, זו ההגדרה הנכונה.
גם המושג "מחנה פליטים" שגוי מעיקרו. איש לא מתגורר שם באוהלים, ואף אחד אינו פליט. מעמד הפליטות אינו עובר בירושה. וצעירים אלה לא גורשו משום ארץ.
כל מי שמכריז על עצמו פלשתין - אינו יכול להחשב ישראלי. שיקח במטותא את צרורו ויעבור למדינת פלשתין השוכנת בעבר הירדן. כי בתוככי מדינת ישראל אין מקום למדינה נוספת. אם יעדיף להשאר- תפדל, אך רק כתושב.
אזרחותו של כל ישראלי שמכריז עצמו כפלשתיני ונושא את דגל "פלשתין"- תישלל. זכותו לבחור לכנסת ולקבל הטבות של הביטוח הלאומי - תתבטלנה.
כשהעלילו על היהודים באירופה שהם הורגים ילדים נוצרים כדי להשתמש בדמם לאפיית מצות לפסח - נגרמו פוגרומים שידם של היהודים לא יכלה לעמוד נגדם, בהיותם חסרי אונים כתושבים לא בארצם וללא יכולות לעמוד על נפשם.
כיום אנו מדינה עצמאית, אנו במצב שונה לחלוטין מאשר לפני מאה שנים ויותר. כעת זכותנו וחובתנו לשמור על נפשנו בכל מחיר, ולא לאפשר למחבלים לשפוך את דמינו. ככלל - כל אושיות הביטחון גורסים שאין להשאיר מפגע בחיים!!!
אין להחזיר את גופות המחבלים שנוטרלו למשפחותיהם. כי כל גופה נישאת בתהלוכה רבת המונים, ומתסיסה עוד יותר את השטח. רק תגובה כזאת תגרום להם לעשות חושבים.
כעת אין זה טרור של קבוצות או יחידים. זוהי התקוממות עממית. הנכבה מס' 2. מהווה מימוש כל מה שרחשו ליבותיהם של הערבים הישראלים ובשומרון ויהודה כאחד, שזממו לחסל את כל מדינת ישראל. עובדה: בכל ספרי הלימוד שלהם מופיעה מפת ישראל עם השם "פלשתין" עליה. והיה ונמשיך "להכיל" את הרציחות - האש תתגבר, והמלחמה שתתלקח בתוככי כל המדינה תתעורר בכל עוזה.
כשם שהנשיא א-סיסי חיסל באחת ביד קשה את כל ארגוני האחים המוסלמים ושאר המרעין בישין במצרים, כך עלינו לנקוט ביד חזקה. אין די בפריסת כוחות במאסות, כי אין בהם כדי להרתיע. רק השימוש באש יעשה את העבודה. רק ש "אש ידידותית" אין מקומה בינינו.
יש לקוות שהארועים המתרחשים כעת יפקחו את עיני כל עשרות אלפי הבחורים והגברים שמבלים את ימיהם בישיבות על חשבון הציבור, ושיתחילו להתגייס לצבא, לללמוד להחזיק נשק, ולהוות כוח חיזוק לבטחוננו. כמו שנאמר"ללמד בני יהודה קשת".ההתנענעות על ספסל בית המדרש לא תחייה את המתים ולא תפתור את הרציחות והפוגרומים שהערבים יוצרים. חבר'ה, התעוררו: אלוהים עוזר רק למי שעוזר לעצמו. ראיתם מה קרה לדתיים שלא היו ציונים, נשארו באירופה למרות הכרזותיו של היטלר לחסל את היהודים עוד בטרם השואה? שום תפילה וקיום המיצוות לא עזרו להם. כולם עלו בלהבות המישרפות. ומי שלועג להשוואה זו, מוטב שיכין עצמו לסוף המר.
עלילת הדם החדשה של הסכנה להר-הבית - היא רק תואנה. הרצון לחסל את ישראל קיים כבר מזמן, כעת הוא רק צף על פני השטח.

תאריך:  11/10/2015   |   עודכן:  11/10/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מלחמת השחרור - הנכבה No. 2
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
אהבתי
אהרון שחר  |  11/10/15 10:47
2
טעות של המערכת:
alice  |  11/10/15 10:58
 
- לא נורא. מרבית הקוראים
לאליס  |  11/10/15 14:19
3
אליס, את נהדרת והדברים שלך
שאול אבידור  |  11/10/15 16:51
4
יא אללה,עליס !
אבנר צפוני  |  11/10/15 18:07
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
איציק וולף
שוטר אחד נפצע קל בפיצוץ    המחבלת, בת 31 מיריחו, נפצעה קשה ופונתה לבית החולים הדסה עין כרם    חבלני המשטרה מצאו ברכב מטען חבלה שלא התפוצץ ופוצצו אותו באופן מבוקר
איתמר לוין
גל הטרור הנוכחי אינו קשור לסכסוך הישראלי-פלשתיני, אלא לעלילה כאילו ישראל פוגעת בהר-הבית. המאבק בו מחייב פגיעה קשה ותמידית במסיתים, חיסול של המחבלים ומסע הסברה בינלאומי מקיף
מחלקה ראשונה
אזעקות נשמעו הלילה מעל כמה ערים וישובים בדרום    מוקדם יותר חצו 40 פלשתינים את הגדר    במערכת הביטחון חוששים מהסלמה בם בגבול עזה
עידן יוסף
סמוך לשער הדרומי של קריית ארבע פגעה גולה שקלעו פלשתינים בגרונו והוא פונה לשערי צדק    דיווח על ירי של ישראלים לעבר בית בחברון
עידן יוסף
ממלא מפכ"ל המשטרה אומר כי הוראות הפתיחה באש מאפשרות לירות במקרה שבו יש אמצעי וכוונה, ודוחה את טענות משפחת המחבלת מנצרת לירי לא מוצדק
רשימות נוספות
סוללת כיפת ברזל הוצבה ליד באר שבע  /  יואב יצחק
שלושה שוטרים נפגעו ליד שער שכם  /  יואב יצחק
דניס רוס: נתניהו אישר כי ייסוג משטחים בגדה  /  עופר וולפסון
מלחמת השחרור-2  /  מרק בריל
הבדידות של נתניהו  /  יוני בן-מנחם
הסכנות במלחמת דת  /  עמי דור-און
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il