X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בשעת משבר וצרה לעם ישראל צה"ל הוא המעוז האיתן עליו אפשר להשען לבטח לעת הזאת הוכיח צה"ל כי הוא משענת איתנה
▪  ▪  ▪
שעת מבחן [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]

מאז חלף לו צוק איתן, נטינו לחשוב כי המצב השקט על הגבולות ובתוך שטחי יהודה ושומרון ימשך לאורך זמן. אלא שבמקום המטורף בו אנו חיים, בו חיות אדם בשם אללה מקדשים את המוות ולא את החיים אין רגע דל. יום רודף יום ואירוע רודף אירוע.
ובזמן הזה טוב להווכח כי יש על מי לסמוך, על צהל למדנו מזמן, כי זה גוף לתפארת ולא סתם השלכנו יהבנו עליו. ואכן בשעת משבר וצרה לעם ישראל הוא המעוז האיתן עליו אפשר להשען לבטח. ואכן, לעת הזאת הוכיח צהל כי הוא משענת איתנה, לשיתוף פעולה הדוק ונאמן לזרועות הביטחון האחרות, ואם צריך אז הוא יודע לספק במהירות ובזמן קצר חיילים מעולים העושים את העבודה ביעילות ונחישות, אם זה בשמירה על ישובים, אם זה באבטחת אוטובוסים, שמירה על צירים ביהודה ושומרון, וכשאין מאבטחים החיילים שומרים גם על בתי ספר, מוציאים אותם מכל מקום, מקורסי מפקדים, מקורס קצינים, מגבעתי, מגולני ואחרים. כולם נותנים כתף למאמץ המלחמתי בפורעים ובמחבלים. ולכן ראשית כל הכבוד לצה"ל.
כל הכבוד מגיע למג"ב, החייל האפור הזה במסגרת המשטרה, הוכיח בימים אלו כמה הוא נחוש, כמה הוא מיומן, כמה הוא חושב ופועל בנחישות, וחותר למגע עם המחבלים, מאתר אותם ומחסל אותם ואת פעולתם הנפשעת במהירות.
למג"ב יש פלוגות מסתערבים, וביניהם הבחנתי, למרות כיסוי הפנים, גם במסתערבות שאינן נופלות בתעוזתן מהלוחמים, ויחד הם מהווים תלכיד מנצח במלחמה שנכפתה עלינו. מג"ב נמצא בכל מקום, ועכשיו התבשרנו כי גויסו גם פלוגות מילואים השייכות לצבא והועברו תחת פיקוד מג"ב והמשטרה.
תעוזה ומחשבה
כל הכבוד למשטרה: כן זאת המשטרה שבשנה האחרונה חוותה ארועים שהיו מחסלים כל גוף ארגוני, אולם הסתבר שלא, שבשעת מבחן מ"מ המפכ"ל הוכיח תעוזה ומחשבה, בשקט בשקט הוכיח כי יש על מי לסמוך, וכל שרשרת הפיקוד הוכיחה כי בשעת הצורך הם משענת אמינה ואמיתית. השוטרים והשוטרות העושים לילות כימים הובאו מכל הארץ לירושלים, נטמעו מהר מאוד בעבודת המחוז ועושים חיל.
כל הכבוד ליחידות ההצלה ולמד"א. אלה היחידות האפורות שביום יום הן פועלות באפרוריות מצילות חיים של נפגעי תאונות דרכים, מפנות חולים לבתי החולים, לא נמצאות בכותרות, ובטח לא בכותרות העיתונים, אולם בשעה זו התגלו במלוא הדרם, הם מגיעים תוך דקות ספורות לכל מקום, ומצילים חיים תוך סיכון עצמי של הפרמדיקים והמתנדבים ומסתבר כי יש רבים כאלה.
כל הכבוד למתנדבים. כן, הסתבר שיש לנו כאלה רבים, העושים זאת כל ימות השנה בלי להיות בקדמת הפרסום, אבל עבודתם עוזרת רבות לכוחות הסדירים בכל מקום ואתר, ובעקר עם כוחות ההצלה תוך שהם מוותרים על הכורסא בבית, ולעתים קרובות על הבילוי המשפחתי.
כל הכבוד לממשלה. הממשלה קראה את המצב החדש קיבלה החלטות נבונות ללא התלהמות לא שעתה לקיצונים מין ומשמאל, תגברה כוחות בכל מקום נדרש, וממשיכה ללות את האירועים הן בחזית הפיזית והן בחזית ההסברתית הלוהטת.
ולסיום כל הכבוד לעם ישראל. שוב הוכיח עם ישראל כי הוא נכון לכל תרחיש - חייל בדרכו לבסיס רואה אירוע, מחנה את הרכב שולף את נשקו ומחסל את המחבל. סוחר רואה אירוע ופורץ החוצה מחנותו עם מקל או כל מה שבא ליד ועושה את מה שצריך.
אנשים מן השורה נפצעים ולעיתים מקפדים את חייהם ברצותם לעזור לנפגעים. האנשים פוקחים עין ומדוחים למשטרה על כל אירוע חריג, או חשש לכזה, וכוחות משטרה עטים, ממהרים למקום על-מנת לסייע. אז ידעו כל אויבנו עם ישראל חי וקיים וימשיך כך למרות כל האויבים המוצהרים ושאינם מוצהרים.

תאריך:  18/10/2015   |   עודכן:  18/10/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כל הכבוד למושכים את העגלה הכבדה הזאת
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
אכן ברכה ותודה
אקמול פורטה  |  18/10/15 16:09
2
מרגש... מאמינים רק בבורא עולם ל"ת
שלום מ  |  19/10/15 17:00
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
פסח רויטמן
לדעתי, כל המארגנים המקומיים העומדים מאחורי גל הטרור ברמה הנקודתית, הם "שכירי חרב" של הרשות הפלשתינית    הרשות הפלשתינית היא היחידה שעשויה להרוויח מגל זה והפעלת "שכירי חרב", בתשלום מלא ו"שמן", של אנשים השייכים ארגונית למתחרים, תמנע ממנה "הפסד" ביחסים עם ישראל, ארה"ב, אירופה ויתר ארצות העולם
נחמה הכט
התגובה הישראלית היא מכרעת בימים הללו, ומוכרחה להיות נחרצת יותר, אך בד-בבד נדרשת כנות ורוח גבית מן הממשל האמריקני    בזמן שבו עבאס שולף סכינים ומלבה את האזור לעוד יום שישי של זעם, מנהיגינו לא יכולים לאפקו במילים, אלא לצאת ברובים שלופים ובטקטיקה מחושבת
נסים גבאי
מדינת ישראל של היהודים היא למעשה אותה מדינת פלשתין של הערבים. ירושלים בירת ישראל היא אותה בירת פלשתין שלהם. מסגד אל-אקצה הקדוש ביותר לאיסלאם על הר-הבית, בדיוק המקום בו היה ממוקם (פעמיים) בית המקדש היהודי – שיא הקדושה ליהדות. עכשיו לך וחפש נקודות ממשק כדי לפתור את הסכסוך
איתן קלינסקי
לינון מגל יש מתכון להדברת סכינאות נפשעת - כדור בראש. כן יש לו וגם לחברו למפלגה, אורי אריאל המכהן בתפקיד שר החקלאות, מתכון לזקפה לאומנית גאה, זקפה שבחרה להכריז ברחבת הר-הבית, כי פה ייבנה במהרה בית המקדש
יהודה דרורי
המלחמה הלאומית-דתית למימוש השאיפות הפנטזיונריות הדתיות של הפלשתינים מתבטאת במאבק פנימי בכל מי שמאמין בחופש, בדמוקרטיה ובשוויון - שאלה שלושה עקרונות המנוגדים בהחלט לפשיזם ולדת המוסלמית גם יחד. אידאולוגיה זו פועלת בעזרת מסע של שקרים והסתה, בפרופוגנדה רצופה, קוראת למלחמת-קודש והשמדה ומאלצת את כל המאמינים להתגייס כנגד "האויב המשותף"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il