X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הערבי השוחט את היהודי רואה לנגד עיניו חזיר לשחיטה הוא יודע שאם לא יהרג הוא יזכה לטיפול מעולה על-ידי אחות רחמניה הרהור וערעור על הערכים שלנו
▪  ▪  ▪
פיגוע בירושלים [צילום: הדס פרוש / פלאש 90]

ההבדל בין רופאים לערבים
באותו יום נחשפנו לשני סיפורים רפואיים מנוגדים כרחוק מזרח ממערב: האחד חשד שרופאים ערבים לא עזרו לפצועים, והשני תמונה של מחבל צעיר (צעיר מאוד הפעם) מבסוט במיטה בבית-חולים.
יוני בן מנחם מתאר יפה שמבחינת הערבים לשחוט יהודים זה כבוד. הם מתלהבים ומתרגשים מההישגים הרבים שגל הסכינאות מביא להם. מבחינתם אנחנו בני קופים וחזירים ואין שום מניעה לקצוץ את איברינו. הם אומנם מסתכנים בכך שיהרגו, אבל הם יודעים שאם יפצעו, הם יזכו לטיפול מסור כשל אח"מים.
הקטין לעשות מיסטר בין כשאמר שהטיפול במחבל פצוע קשה, קודם לטיפול בקורבנו שמצבו קל יותר. ואני שואל: למה? קודם כל, למה אני שואל למה? הסברתי לכם כבר: מי שיודע לשאול למה, הוא גדול הפילוסופים של כל הזמנים. אין שאלה חכמה מזו!
למה לנו להתחסד?
אז אני שואל: למה? מדוע למען השם אנחנו צריכים את הערכים הללו? מה הם נותנים לנו? למה שלא נרד לרמה שלהם? מה יקרה אם "חס וחלילה" בית משפט ידון שוחטי יהודים למוות בשחיטה? מבחינתכם זה לא יעלה על הדעת, אבל זה ההבדל ביני לבינכם: אני יודע לחשוב לבד.
זאת בדיוק הגדולה של היכולת להטיל ספק במקרים בהם כל העדר מקבל משהו כמובן מאליו, אמן כן יהי רצון. כולם יודעים שאנחנו טובים מהם ואסור לנו לרדת לרמה שלהם (ושהם בדיוק כמונו). אבל למה? מה יקרה אם נפסיק לרחם על אכזרים ונתחיל להתייחס לברברים בברבריות?
מה יקרה?
העולם יצרח כמובן, כולם יהיו בשוק. את השריעה העולם לא מוציא מחוץ לחוק הבינלאומי, מקסימום מפטירים איזה גינוי פויה כשגוזרים 1,000 הצלפות על נואפת. לערבים התרגלנו, אבל שיהודים יתנהגו כך? אוי ואבוי, כל העולם יצרח בטירוף. הערבים בטוח ישתוללו.
מבחינתנו מה יקרה? לדעתי לא יהיה שינוי תרבותי. נזדעזע, כמו שבארה"ב מזדעזעים מהוצאות להורג בתליה, כיסא חשמלי, זריקה. נבין שזהו עונש ברברי המיועד לברברים, תהיה סערה וזהו. אני טועה?
היתרון החשוב של הירידה לרמתם הוא המסר שמבחינתנו מדובר בחלאות אדם, תתי אדם, אספסוף מוסת, פסולת אנושית. לא לוחמי חופש ולא שום דבר מעין זה. יתרון נוסף: מסר שאנחנו לא חזירים! אם דוקרים אותנו זה כואב לנו, ומי שגיבור להכאיב לנו אנחנו נכאיב לו.
אני הייתי רוצה לחיות במדינה המקדשת את חיי אזרחיה, ולא מקדשת ערכים מוסריים כביכול ובכך מפקירה את אזרחיה לזוועות טרור ללא סוף. אני מעדיף ללכת ברחוב בלי לבדוק כל הזמן אם תקוע לי סכין בגב, מאשר לטפוח לעצמי על השכם ולהתענג על ערכים נעלים לכאורה, חסרי תועלת. ואתם?
ערך חסר ערך
אמי לימדה אותי ערך פילוסופי לחיים: תמיד תשאל "מה יוצא לי מזה"? במילה אחת: פונקציונליות. מה יוצא לנו מהערך להתנהג באנושיות אל תתי אדם? שום דבר מלבד הערצה עצמית מטופשת. זה גם נובע מכך שאיננו יודעים להכליל ולהבין איזו תרבות ניצבת לפנינו ואנו מעדיפים להתייחס לכל אדם כאדם מעצם היותו בעל חי מסוג הומו סאפיינס.
האם נכנס אל תאי הגזים בשירה גדולה כמאמינים הזויים נלהבים? לא. אין לתת לשטיפת המוח של הנאורים לשתק את הדבר הבסיסי ביותר: הרצון לשרוד. עלינו להתעורר מן ההפנוזה ההמונית שהפעילו עלינו הנאורים בשטיפת המוח של התרבות שלהם, ולהתאים את הערכים שלנו לתרבות העומדת בפנינו.
אני מבין אתכם, קשה מאוד לחשוב מחוץ לקופסה, לכן נסו פשוט להשוות את תקופתנו לתקופת מלחמת העולם השנייה. כמה חמלה היו לטרומן וצ'רצ'יל לאלו שניסו להרוג אותם? כעת זה מצחיק. איזה "יתרון" מספקים לנו הערכים שלנו? עולם של טרור וזוועות. חייבים להקיץ, השפיות חייבת לנצח.

הכותב אינו מומחה לשום דבר מטעם אף אחד, אך יודע לחשוב לבד
תאריך:  18/10/2015   |   עודכן:  18/10/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לרדת לרמה שלהם?
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
הבעיה שלנו הם השמאלנים
מקס פאואר  |  19/10/15 10:30
 
- הבעיה שלנו היא כולנו
אהרון שחר  |  19/10/15 11:47
 
- חבל שלא חיית
בשנות השלושים,  |  19/10/15 15:26
2
אחת ממאמרי הדעה הכי חכמים !!
עו"ד בכיר  |  19/10/15 17:16
 
- תודה
אהרון שחר  |  19/10/15 18:59
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
איציק וולף
ממשלת ישראל אישרה פה אחד את הצעת החוק שתאפשר למשטרה לערוך חיפוש על גופו של אדם, בבגדיו או בכליו גם אם לא התעורר חשד סביר שהוא מחזיק נשק    השר ארדן: החלטה נוספת בשורת החלטות שנועדו להחזיר הביטחון לרחובות
אביתר בן-צדף
מאמר ראשון בסדרה על הלוחמה בטרור הסכינאים    אנחנו צריכים לעסוק הרבה יותר בטיפוח החוסן הלאומי, ולהכין את הציבור לקראת שנים ארוכות של מאבק
צ'לו רוזנברג
גל הטרור והאלימות הנוכחי מהווה קדימון למדינה הדו-לאומית שעתידה לקום בעזרתם האדיבה של השרים והח"כים מן הימין הקיצוני    הפתרון הוא היפרדות - אנחנו כאן והם שם
פסח רויטמן
לדעתי, כל המארגנים המקומיים העומדים מאחורי גל הטרור ברמה הנקודתית, הם "שכירי חרב" של הרשות הפלשתינית    הרשות הפלשתינית היא היחידה שעשויה להרוויח מגל זה והפעלת "שכירי חרב", בתשלום מלא ו"שמן", של אנשים השייכים ארגונית למתחרים, תמנע ממנה "הפסד" ביחסים עם ישראל, ארה"ב, אירופה ויתר ארצות העולם
נחמה הכט
התגובה הישראלית היא מכרעת בימים הללו, ומוכרחה להיות נחרצת יותר, אך בד-בבד נדרשת כנות ורוח גבית מן הממשל האמריקני    בזמן שבו עבאס שולף סכינים ומלבה את האזור לעוד יום שישי של זעם, מנהיגינו לא יכולים לאפקו במילים, אלא לצאת ברובים שלופים ובטקטיקה מחושבת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il