X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הרוח הגבית והדלק המזין את את הפיגועים, הם לא "הסתה" של מנהיג ערבי כלשהו, אלא דווקא ההצהרות המתרפסות של נתניהו על שמירת ה"סטטוס קוו" בהר-הבית
▪  ▪  ▪
נתניהו. השקפה פשטנית [צילום: יונתן סינדל/פלאש 90]
מסמך רשמי
האם שמעתם פעם מנהיג ערבי כלשהו מודה שקיים "סטטוס קוו" בהר-הבית? האם יש מסמך כלשהו שנציג מוסלמי חתם עם מדינת ישראל תחת הכותרת "סטטוס קוו" בהר-הבית?

עשרה יהודים נרצחו בפיגועי טרור בחודש האחרון וכ-150 נפצעו, בלמעלה מ-700 אירועי פח"ע. רבים משרי הממשלה תולים את גל הטרור האחרון ב"הסתה". זוהי השקפה פשטנית וקונספציה פוליטית שגויה ומתנשאת, הרואה באלה שתוקפים בסכינים מעין תיאטרון בובות של דמון כלשהו המניע אותם באמצעות ה"הסתה". אין לכך כל בסיס במציאות.
כל מי שקורא את הפוסטים של התוקפים בפייסבוק מבין שהם רואים את עצמם כחיילים במלחמת דת של האיסלאם על ה"יאהוד". במלחמה הזו הם מוכנים למות למען אל-אקצה.
הרוח הגבית והדלק המזין את את הפיגועים, הם לא "הסתה" של מנהיג ערבי כלשהו, אלא דווקא ההצהרות המתרפסות של נתניהו על שמירת ה"סטטוס קוו" בהר-הבית מחד-גיסא, וחולשת המשטרה שם לנוכח זעקות ה"אללה אכבר", טרור האבנים וההתבצרות במסגדים, הזיקוקים הנורים על השוטרים ושריפת תחנת המשטרה על הר-הבית שעברה ללא כל תגובה, מאידך.
האם שמעתם פעם מנהיג ערבי כלשהו מודה שקיים "סטטוס קוו" בהר-הבית? האם יש מסמך כלשהו שנציג מוסלמי חתם עם מדינת ישראל תחת הכותרת "סטטוס קוו" בהר-הבית? ג'ון קרי ביקש מנתניהו להראות לו את מסמך ה"סטטוס קוו". עוד מספר ימים הוא יווכח כי לא היה ולא נברא מסמך כזה.
משטרה קטנה
כל הכרזותיו של נתניהו על שמירה חד-צדדית על "סטטוס קוו" וירטואלי, איסור העלייה שהטיל על חברי הכנסת והגבלות שהטיל על עליית יהודים להר-הבית, ביחד עם חוסר האונים של המשטרה מול הפורעים הערבים, רק תדלקו את התקווה של הצעירים הערבים לסלק את ה"יאהוד" מהר-הבית. זהו שורש התקפות הטרור שבאות כדי לממש את התקווה הזו, וזה גם קרה בעת חתימת הסכמי אוסלו ב-1995 וביתר שאת כאשר הממשלה אסרה על יהודים להיכנס להר-הבית, בשנים 2000 - 2003: גלי טרור שגבו למעלה מ-1,500 קרבנות.
בשנה האחרונה התרענו ללא הרף כי האלימות שהתחילה בהר-הבית תזלוג לכל רחבי ירושלים וממנה לכל הארץ, וכי המשטרה קטנה, מוגבלת ומפוחדת מידי כדי לטפל בעניין ברצינות, ויש להכניס את הצבא לטיפול בטרור. נתניהו, יעלון והמשטרה העדיפו לטמון את ראשם בחול.
האיסלאם הקיצוני הכריז מלחמת דת על הר-הבית, והוא ינקוט בכל האמצעים העומדים לרשותו במסגרת מלחמה זו. ואכן, התקפות הטרור זורעות פחד בציבור ובכך הן קצרו הצלחה מסוימת. יללות "הסתה הסתה" הן חסרות כל משמעות לגבי הצעיר או הצעירה המתנפלים בטירוף רצחני על החייל או האזרח הקרוב אליהם.
רוב הציבור היהודי (57% בסקר "מדד השלום" של אוניברסיטת ת"א) דורש לאפשר ליהודים להתפלל על הר-הבית. על הממשלה והעומד בראשה להכיר בעובדה שמדינת ישראל נמצאת במלחמה מול האיסלאם הקיצוני, כדי לנצח בה. הניצחון יושג רק כאשר נתניהו יודיע כי בהר-הבית תישמר זכות התפילה באורח שוויוני לבני כל הדתות, והחוק והסדר ייאכפו שם על-ידי צה"ל והמשטרה ביד ברזל. המלחמה החלה בהר-הבית ושם היא תסתיים.

הכותב הוא עו"ד, יו"ר המטה המשותף של תנועות הר-הבית והמקדש.
תאריך:  22/10/2015   |   עודכן:  22/10/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 ג'ון קרי
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בועת הסטטוס-קוו של נתניהו
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
אתה הוא
אבנר צפוני  |  22/10/15 09:13
 
- גם אתה....אפנר
נתן העזתי  |  22/10/15 11:04
 
- אפנר הסוף הוא בהשלמת הנכבא
מומו  |  24/10/15 20:38
 
- קודם נשלים
את הנכבא  |  25/10/15 08:21
2
נכון מאוד: ביבי אשם בפיגועים
נחושתן  |  24/10/15 19:33
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר חיים משגב
תקופת שלטונו של רבין נצבעה בהרבה צבע אדום. נחלי-דם זרמו ברחובות הערים    האם משמרי מורשתו מתכוונים לפיגועים הללו? או אולי לאתנן שניתן לאלכס גולדפרב ולגונן שגב כדי לאשר את הסכמי אוסלו?
איתמר לוין
בחינת העובדות ההיסטוריות מלמדת בצורה חד-משמעית, כי המופתי כלל לא דיבר עם היטלר על רצח העם היהודי, אלא היה זה היטלר שמסר לו שהרצח כבר הולך ומתבצע
רון בריימן
בחברה פתוחה וחופשית אשר האמת היא נר לרגליה, נתון הקובע שלפחות שליש מהציבור מפקפק בגרסה הרשמית על רצח ראש הממשלה היה מחייב חקירה מחודשת. לא כך בישראל, שבה ככל הנראה יש החוששים מחשיפת האמת סביב הפרשה הכאובה ועל כן נאבקים נגד חשיפתה לאור השמש
מרדכי שחם
"חבלי-הלידה" של החוקה הנראים כיעד מתמשך, יצרו מצב מורכב, בתואם למצבם של ישראל ואזרחיה    המציאות בימינו בארץ ובאזור, ממחישה את הקשיים אף ביתר שאת    אך גם אם כינון חוקה אינו נראה ריאלי, המצב המתמשך הינו זמני מטבעו
מרק בריל
מעולם לא שידרו סרטי אימה מטושטשים בקצב של שלוש פעמים ויותר לכל ערוץ. אינני מוכן שילדים יגדלו מול המראות הללו, גם אם הם אמיתיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il