X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אי-אפשר לומר ששאלת הקרדיט לשואה איננה חשובה, אך אם העיסוק בה מסתיר שאלה אחרת, אין לאפשר הסתרה זו
▪  ▪  ▪
חאג' אמין אל חוסייני. הריקבון הכי גדול

לאחר דבריו של נתניהו על המופתי עסק העולם בשאלת גימוד חלקו של היטלר בשואה. אלא שמרוב ההתלהבות ללעוג לביבי שכחנו משהו קטן.
כדי לחדד את חילוקי הדעות ניתן תיאור סכמטי דמיוני לחלוטין של הפגישה: היטלר והמופתי נפגשים, לחיצת יד, נשיקות, אהלן, אהלן, אהלן, מרחבא, כיף חאלק? גוטה, דאנקה. וואס איז דאס? כוועייס, שוקרן. לאחר מילות הנימוסין אומר לו המופתי: אסמע יא סאחבי, אולי תעשה טובה קטנה לחבר, מיצינו את יכולת האונס והשחיטה שלנו, אנחנו לא עומדים בעומס. אתה הרי טוב בזה, דחילאק מה אכפת לך, אולי תשמיד את היהודים אצלך?
כאן מתחילים חילוקי הדעות. תומכי ביבי סבורים שהיטלר אמר משהו כמו: אתה יודע מה, למה לא? אחלה רעיון, אולי באמת נקים מפעל השמדה?המתנגדים לעומת זאת סבורים שהיטלר אמר משהו בסגנון: יו דונט סיי, אתה חושב שחיכינו לך? הנושא כבר מזמן בטיפול, נמצא כרגע בוועדת חוק ומשפט, אחרי קריאה ראשונה, שניה, ושלישית, מיד יוצא לפועל.
שאלת הקרדיט לרעיון ההשמדה חשובה מאין כמוה, אין לזלזל בה. אבל צריך להבין מדוע העולם עוסק בנסיון להביך את ביבי: משום שהוא מובך בעצמו וההגנה הכי טובה היא ההתקפה. תארו לכם שקלינטון היה מגיע לביקור במוקטעה ותמונות של מנגלה היו מפארות את הקירות, זה היה גומר אותם בעולם. תארו לכם שהרצל היה נאצי, מביך מאוד, אז תוקפים.
לכן אני אומר: מי שרוצה לעסוק בשאלת הקרדיט, יש לעודד אותו:האם להיטלר מגיע 100% זכויות, או שהוא צריך לחלוק? חשוב מאוד, אבל נזכיר לכל מי שרוצה לשכוח שאחרי שנמצה את הסוגיה הזו, יש עוד עניין פעוט:
אמור לי מיהו מנהיגך
מסתבר שמנהיג המופת של "האומה הפלשתינית" הנערץ עליהם עד עצם היום הזה, הוא נאצי בכיר מאוד. עד כדי כך שיתכן שהוא השפיע על היטלר לעבור להשמדה שיטתית. גם אם לא, עדיין נראה שכשהפלשתינים חיפשו מנהיג נערץ הם הלכו לחיריה, פשפשו עמוק במיץ של הזבל, ומצאו את הריקבון הכי גדול.
אילו היו מבינים שזוועות זה לא רעיון טוב ועוברים למתן בסתר, היינו אומרים שהם השתנו. ראו את מרקל, אפילו אם היא תגדל שפמפם אין ספק שגרמניה השתנתה לגמרי. אבל לפלשתינים רקורד בלתי פוסק של זוועות, מנהיג נאצי זה לא משהו שממש מפתיע אצלם.
ולנו יש שמאלנים והם מתחבטים בשאלה למה הפלשתינים רוצחים? הם שוברים את הראש ומנסים לפענח מדוע ברברים מתנהגים בברבריות? בסוף מגלים את התשובה: בגלל המתנחלים. לו היה מדובר במאמר שמפרסם פציינט במחלקה סגורה בגהה, ניחא. הבעיה היא שהשמאלנים מנהלים את העולם.
מי בעד הטרור?
בשבת הייתי בשרונה, אני רואה במה, איזו הופעה יש פה? אני שואל. הפגנה בגלל המצב הביטחוני. אה, נגד הטרור? לא, בעד אופק מדיני. אה, בעד הטרור... מיד הבנתי. נו מישהו צריך לדאוג לפלשתינים המסכנים. מה עם כל העניין של המופתי והנאצים? הם הרי ברברים. כולם? הוא שאל. לא כולם, הרוב, התרבות, הרי לא נעשה הכללה בגלל כמה בודדים.
מפגע בודד, שמפגע בודד, שימו לב שהמילה תרבות נמצאת מחוץ ללכסיקון. אני היחיד שמשתמש בה. עוד כמה מאות שנים האנושות תבין את המושג, אבל מה איכפת לכם לנסות להבין כבר עתה?
לסיכום
האם כשאדולף שיקלגרובר התינוק נולד במקום לבכות הוא צעק הייל היטלר? לא בטוח, יכול להיות שבמהלך חייו הוא הושפע מאנשים והלכי רוח. האם זה מפחית מאחריותו? שטויות. האם אילו המופתי לא היה חלאת אדם, לא הייתה שואה? לא בטוח. מה כן בטוח? שאבי האומה הפלשתינית הוא פסולת אנושית שמגרד את שפל התחתיות שאפשר להגיע.
בשלה העת לקרוא תיגר על האונס התודעתי שמבצעים בנו הנאורים, שאינם מרשים לנו להכליל ולהתייחס אל קבוצות של בני אדם במישור הכללי-תרבותי. לא ייתכן שחובבי חופש הביטוי יסתמו לנו את הפה כל פעם שהערבים מתעצבנים.
אסור ליהודים להתפלל בהר-הבית, למה? זהו אומנם איסור גזעני! בלתי חוקי! מזעזע! אבל הערבים מתעצבנים, אז חייבים להרגיע אותם. לזה קוראים שלטון חוק. אז סליחה, המדע צריך לומר את האמת גם אם הערבים יצרחו (או ירצחו): הם תרבות ברברית! ומנהיג נאצי נערץ בהחלט מעיד עליהם!.

תאריך:  27/10/2015   |   עודכן:  27/10/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אם תרצחו אין זו אגדה
תגובות  [ 17 ] מוצגות  [ 17 ]  כתוב תגובה 
1
יופי.תתעסק אתה עם החולה הצפוני
יעקב עמר  |  27/10/15 10:47
 
- יעקב-אולי טעיתי בך.
אבנר צפוני  |  27/10/15 11:16
 
- בכיף
אהרון שחר  |  27/10/15 11:19
 
- אני לא פותח את תגובותיו יותר
יעקב עמר  |  27/10/15 11:35
2
אין כאן שני צדדים
אלטע קאקער  |  27/10/15 13:34
 
- נתמקד
אהרון שחר  |  27/10/15 15:15
 
- זו בדיוק הנקודה
אלטע קאקער  |  27/10/15 17:02
 
- אוקיי, אז בוא תסביר לי את הציט
אהרון שחר  |  27/10/15 17:46
3
מאמרך בנוגע למופתי ולערבים
צבי מרחב  |  27/10/15 13:51
4
אז למה הזבל שהבאתם לנו מהשואה ל"ת
קורא להם פרטנר?  |  27/10/15 14:32
5
כל הכבוד!
דפנענע  |  27/10/15 18:35
6
סה"כ כתבת יפה ודיברת אמת
שוחר-שלום  |  28/10/15 17:54
 
- מה זה למה מדע?
אהרון שחר  |  29/10/15 10:36
 
- המדע יכול לקבוע
אלף אלפי  |  29/10/15 14:23
 
- מפתיע אותי שמר שחר
שוחר-שלום  |  29/10/15 21:18
7
המופתי לא היה אפילו שייבה
הגוי..  |  30/10/15 10:04
8
מאמר נפלא
הראל ב  |  30/10/15 19:29
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
דרור אידר
עשרים שנים עפו וגזו מאז נרצח ראש הממשלה יצחק רבין. אותה קבוצה שדימתה לנצח את ההיסטוריה באמצעות זבנג אוסלו וגמרנו, רואה כיצד מעשי ידיה טובעים בים השיגעון האזורי
יוני בן-מנחם
בקרב הפלגים הפלשתינים יש קונצנזוס על המשך גל האלימות עד לקבלת תמורה מדינית הולמת מישראל    יו"ר הרש"פ חזר בו מכוונתו להתפטר והוא יוביל את המאבק המדיני בישראל
איתמר לוין
הנחה את המשטרה לפעול לפי ההוראות הרגילות: "ההקפדה על ההוראות הרלוונטיות ועל עקרונות היסוד נבחנת במיוחד בתקופות מתוחות וקשות כגון העת הנוכחית"
אפרים הלפרין
המצלמות אשר תשדרנה את הר-הבית ‏ON LINE‏ לכל העולם ואשתו, מעידות על מעורבות מאוד מוגזמת של ‏אלוהים / אללה בסכסוך, מה שמסביר לנו שיש בעיה רצינית של סדרי העדיפויות שם ברקיע, כאילו אין יותר ‏רעב באפריקה, כאילו לא מתים אלפים רבים של ערבים מאש ערבית, ועל אדמה ערבית‏
אורי שרגיל
מי לא שמע על בנקדוטו פורצלי המהפנט העולמי המהולל? הלה הפעים את העולם בתחילת המאה שעברה וחיסר כמה פעימות גם מליבו של היקום בעודו מפליא בתעלוליו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il