X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
בימים בהם אנו מרגישים יותר אנרגטיים וחיוניים, סביר להניח שאנו מושפעים לטובה מעוצמת כוכב מארס, המעניק אנרגיה וכוח שדוחפים כפי שציינתי לפעולה ומימוש כל תוכנית שמזמן רצינו לעשות
▪  ▪  ▪
מארס הגיע לביקור [צילום: AP]

בימים אלה נמצא הכוכב מארס המוכר גם בשמו מאדים והידוע כאל העשייה, האנרגיה והמלחמה במזל מאזניים. כאשר הוא מתארח בכל מזל, הוא יכול להביא לידי הוצאה לפועל של תוכניות ופרויקטים שתוכננו או שהתעכבו מזה זמן רב.
מארס מסמל גם את דרך ההגנה בו בוחר האדם להגן על עצמו ועל הטריטוריה שלו ולכן כוכב זה ידוע גם בכינויו אל המלחמה, והוא זה אשר ייתן בסופו של דבר את האומץ, הפעולה והדחיפה לצאת למלחמה.
בימים בהם אנו מרגישים יותר אנרגטיים וחיוניים, סביר להניח שאנו מושפעים לטובה מעוצמתו של כוכב מארס, המעניק לנו את האנרגיה והכוח שדוחפים כפי שציינתי לפעולה ומימוש כל תוכנית שמזמן רצינו לעשות.
למרות שהכוכב נמצא כרגע במזל מאזניים, הרי שהוא דווקא המזל שהכי פחות נהנה מהאנרגיה של הכוכב מארס בגלל ניגודי אנרגיה. מאזניים הוא המזל שהכי פחות אוהב להשתמש בכוחנות, אלא מעדיף לפעול בדרכי נועם ואילו הכוכב מארס כן מבקש שימוש בכוח ולכן כאשר מגיע הכוכב מארס לבקר במזל זה, הוא לעיתים יוצר בלבול לילידי המזל, אך בכל זאת כאשר הכוכב מגיע לבקרם, הם יכולים לפעול פיזית בצורה טובה יותר מפעמים אחרות ולממש תוכניות.
בכל מזל בו מבקר כוכב זה, הוא יגרום לבעל המזל להתנהג בצורה שונה ולקבל אנרגיה חזקה יותר הזורמת מהכוכב, על-מנת לממש תוכניות שהשתהו זמן רב וגם כאלה הדורשות כוח פיזי. יהיו כמובן גם פעמים שכוכב זה יביא לאלימות פיזית בין האנשים ובייקום, אך זה כבר בהתאם למפה האישית של כל אחד.
הפעם מרגישים את האנרגיה הטובה שלו המזלות הבאים: אריה, מאזניים, קשת, טלה ותאומים.
מאחר שאנרגיה היא מתנה חשובה שיש לנצלה עד תום, להלן נושאי היישום שהמזלות מוזמנים להשקיע בהם את מרצם וזמנם, בהשפעת כוכב מארס אל העשייה והפעולה:
טלה
כל נושאי השותפויות והיכולת שלכם לעמוד בהם עולים על הפרק וזה הזמן הנכון עבורכם לבדוק את הגבולות שלכם בנושא.
שור
נושאי עבודה מאוד מטרידים אתכם בגלל העומס בו אתם נמצאים. זה הזמן גם לשמור ולשמר את הבריאות ולא להתיש את עצמכם יותר מדי.
תאומים
בית היצירה שלכם עמוס בכוכבים, כך שזה הזמן הנכון עבורכם למצוא לעצמכם תחביב כלשהו שיעזור לכם להעביר שעות של איכות.
סרטן
ייתכן שנושאים הקשורים לבית ולמשפחה יקבלו עוצמות שלא לקחתם אותם מראש ויהוו בשבילכם נושא לויכוחים. השתדלו לא להיות עקשניים ולזרום עם הנסיבות.
אריה
נראה שסביבת המגורים שלכם הופכת להיות בשבילכם מעמסה לא קלה ואתם נדרשים לבצע מטלות שבהחלט לא קל לכם איתם וגם לעמוד בציפיות של האחרים.
בתולה
מבחינה כספית אתם נדרשים להיערכות אחרת וחדשה. אין לכם יכולת לחיות כפי שחייתם עד היום ולכן אתם צריכים לבדוק את היכולות הכלכליות שלכם מחדש.
מאזניים
זוהי תקופה יותר טובה עבורכם, כיוון שאתם אלה שמקבלים כוחות מהיקום ויכולים לפעול בדרכים מקוריות לשיפור המעמד שלכם מבחינה אישית ומקצועית.
עקרב
כל מה שקשור לנושאי תת-הכרה מתיש אתכם מאוד ואתם לא בטוחים שיש לכם את הכוחות להתמודד יום יום עם כל התחושות שעובדה זו מציפה אתכם.
קשת
מבחינה חברתית יש לכם תקופה שבה חברים חדשים וישנים מחפשים את קרבתכם ואתם יכולים לעלות מחדש על הגל ולהעשיר את עולמכם האישי.
גדי
מבחינה מקצועית חשוב מאוד שתעבדו ותוכיחו את עצמכם כמה שיותר. זה הזמן הנכון עבורכם להתאמץ, כיוון שעכשיו אתם בונים את עתידכם.
דלי
נסיעות לחו"ל או למקום שייתן לכם תחושה של נופש ובילוי מאוד יתאימו לכם עכשיו. זה הזמן לשבור את השגרה ולהתחבר אל הקשתיות שבכם ולגמוע נופים חדשים.
דגים
נושאי כספים יהיו מאוד משמעותיים עבורכם ובמיוחד אלה שאתם מקבלים מהאחרים. חייבים לכם כספים ולא מחזירים לכם ואתם מאוד מתוסכלים בשל עובדה זו.

טיפ לילידי מזל השבוע
הכוכב מרקורי המוכר ככוכב התקשורת, יימצא כל החודש הקרוב במזל שלכם וייתן לכם יכולת להגיד את כל מה שעובר עליכם מבלי לפגוע בצד שכנגד
▪  ▪  ▪

טלה
זהו שבוע מאוד משמעותי מבחינה כלכלית, מאחר שכוכבים רבים נמצאים במקום בו אתם אמורים להתמודד עם בעיות כספיות וגם עם אנשים שהבטיחו לכם ולא קיימו את הבטחתם. נראה שחשוב לכם להחליט ולפעול מיידית מבחינה כלכלית ולכן אין יותר זמן לחכות ולבדוק עד כמה הדברים שאתם מתכננים נכונים לעשייה, בפרק זמן זה של חייכם. תקשורת טובה עם השותפים לכם לחיים, תעזור לכם בפתרון בעיותיכם וחשוב מאוד להשקיע בנושא זה.
שור
בחודש הקרוב יימצא כוכב התקשורת מרקורי במקום המקושר עם השותפים לכם לחיים ולמערכות יחסים על-רקע עסקי. כיוון שכך, חשוב מאוד שתהיו שלמים עם כל עשייה ועוד יותר חשוב לבצע כל תוכנית תחת עינו הקפדנית של איש מקצוע חיצוני שינחה אתכם בדרך הנכונה. תכננו עכשיו ובדקו את כל הפרטים, אך רק בעוד כחודש יהיה הזמן הנכון לממש את תוכניותיכם.
תאומים
הכוכב וונוס שמשפיע על מערכות יחסים, נמצא החודש בבית היצירה שלכם וגם במקום המקושר עם צעירים מכם יגרום לכך שתוכלו השבוע לפתח מערכות יחסים על בסיס ערכי. ייתכן שאת תוכניותיכם לא תוכלו עדיין לממש במלואן, אך החל מהחודש הבא תקבלו את האנרגיות הדרושות למימוש מטרותיכם האישיות. אחת מהתוכניות שלכם היא שיפור מערכות היחסים הרגשיות שלכם.
סרטן
הכוכב וונוס האחראי למערכות יחסים נמצא אצלכם במקום המקושר עם המשפחה הקרובה והמעגל הראשון של חייכם ולכן נראה שתהיו עסוקים עם הקרובים לכם, אך עדיין לא תוכלו לממש את רגשותיכם האישיים בצורה גלויה וייתכן שאף תאלצו להסתיר את מערכות היחסים שלכם ולא לחשוף אותן בפומבי. מבחינה מקצועית אתם מקבלים פיצוי, כיוון שאתם מאוד מוערכים בשל עשייתכם.
אריה
זוהי תקופה טובה ובונה מבחינה מקצועית, בגלל ביקורו של כוכב השפע יופיטר, בבית הכספים שלכם. זוהי הזדמנות פז שמתרחשת אחת ל-12 שנים ולכן חשוב מאוד שבמהלך השנה הקרובה תבצעו תוכניות כלכליות משמעותיות שכבר מזמן רציתם לעשות אותם, אך איכשהו נדחו עד עכשיו. השבוע יהיה נכון עבורכם לנסות ולפרוץ עוד מחסום בתחום המקצועי בדרך שתקדם אתכם.
בתולה
השבוע יהיה טוב עבורכם לקדם את עצמכם מבחינה מקצועית, מאחר שהכוכב וונוס מבקר אצלכם בבית הכספים. חברים שמכירים אתכם דרך חייכם המקצועיים, יעזרו לכם לקדם את עצמכם, להגיע למקום שמאוד הייתם רוצים להיות שם. זה בדיוק הזמן להקשיב לאינטואיציה שלכם בכל פעם שאתם רוצים לקבל רעיון או עצה מקורית שתעזור לכם בפתרון בעיות.
מאזניים
בחודש הקרוב יבקר הכוכב מארס במזל שלכם ולכן חשוב מאוד שתנסו להרחיב את אופקיכם ואת תפיסת עולמכם בנוגע לסובבים אתכם בחיים. בהחלט ייתכן שהאירועים שיקרו בחייכם, יהיו כאלה שיכריחו אתכם להבין גם את המניעים של האחרים ואת דרך התנהלותם, בדרך כזו שתוכלו לעזור לעצמכם ולהם בביצוע מטרותיהם ולהביא אותם ואת עצמכם לסיפוק, הגשמה ועשיית דברים שאתם אוהבים.
עקרב
הכוכב יופיטר שמביא הצלחה ושפע, נמצא אצלכם בבית המקושר עם בית החברים והחברה שלכם ולכן נראה שתקופה זו מאוד טובה עבורכם לממש את עצמכם ולהתחיל לתכנן לעצמכם תוכניות לעתיד. האנרגיה שאתם משדרים בזמן הזה, היא זו אשר תמגנט אליכם את האחרים. ייתכן שכלכלית עדיין אינכם מסודרים, אך נראה שתהיו כבר בדרך הנכונה, ממחצית השנה שלאחר יום הולדתכם.
קשת
הכוכב סטורן שנמצא במזל שלכם, גורם לכם לקושי שבעטיו אתם נאלצים לקחת אחריות על חייכם ולעיתים קרובות אתם מרגישים שקשה לכם עם כך. ובכל זאת לא מתאים לכם להתייאש, כי אתם מזל של לוחמים ואופטימיים והדברים בסופו של דבר מסתדרים עבורכם על הצד הטוב ביותר. מומלץ לכם לנסוע למקום כלשהו על-מנת לעזור לעצמכם לצאת מהמעגליות בה אתם חיים, ולהיטען באנרגיות חיוביות.
גדי
בשבוע הקרוב יגיע כוכב התקשורת מרקורי אל בית התת-המודע שלכם ולכן לא תוכלו להישאר יותר אדישים לנסיבות חייכם הנוכחיות ותהיו אסירי תודה לאלה שעזרו לכם להסתדר בחיים עד-כה, אך ייתכן שהעומס יהיה רב מדי. מאחר שאתם שואפים להגיע למטרות רחוקות ויש לכם גם טווח נשימה ארוך, השתדלו להירגע קצת, פחות ללחוץ ולהשתדל לזרום עם הנסיבות.
דלי
נראה שנושאי העבודה ודרך הצגת האישיות שלכם מול הממונים עליכם בקריירה, מאוד מטרידים אתכם, כיוון שמרבית הכוכבים נמצאים בבית זה. זה בדיוק הזמן לבדוק את היכולת שלכם לעבוד ולהיות בשותפות מקצועית או חברתית עם אנשים אחרים שאינם בהכרח קרובים אישיים שלכם, אך נראה שאתם חייבים להיות איתם בקשר טוב בגלל היכולת שלהם לעזור לכם.
דגים
יש לכם תחושה לא קלה שהסביבה הקרובה תובענית מדי עבורכם, כיוון שבאים אליכם בדרישות שלדעתכם מוגזמות. מבחינתכם אתם עושים הכל מבחינה מקצועית ובאמונה שלמה ומתוך ידיעה שזה המקסימום שניתן לעשות עבור אנשים קרובים והינה אתם שומעים תלונות שלדעתכם מאוד לא מוצדקות. מומלץ לכם להקשיב לדעתם של היקרים לכם, כיוון שבכל זאת אולי יש צדק והגיון בפיהם.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* מומלץ לעשות מפה אישית אסטרולוגית על-מנת לקבל תמונה מפורטת
תאריך:  08/11/2015   |   עודכן:  08/11/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסי ברנע
ביקורת על ספרו של דן סואן - שמאל ימין, מחלומות חרות וצדק ללאומנות: סיפורה של החברה הישראלית, 2015, הוצאת פרדס, 577 עמ'    ללא תיאורטיזציה פוליטית ביקורתית
יואב יצחק
הפרקליטות "הזמינה" חוות דעת רפואית נגדית מד"ר מנחם לאופר    אלא שהמטרה, לדידה - חיוב הרב פינטו לשוב מידית לישראל למרות מחלתו - קידשה את האמצעים: הפרקליטות הסתירה מד"ר לאופר מסמכים קריטיים, שהיה בהם כדי להצביע על מצבו הקשה של הרב פינטו
יואב יצחק
עמוס שוקן, המציג עצמו כאביר חופש העיתונות, הפעיל לחצים על הנהלת וואלה כדי לצנזר סרטון מביך    כשאלה לא הועילו, הוא התחנן על נפשו והעלה חשש לפגיעה בבני משפחתו. כאילו רק לו יש משפחה    העורך דאז, ינון מגל, קיבל הנחיה להימנע מפרסום. ואכן, הסרטון צונזר    וגם: על השימוש שנעשה בעיתונאי גידי וייץ, שנהג לכתוב רשימותיו כשהוא בהשפעת סמים; וגם סחר בסמים יחד עם כמה מחבריו
אלעזר לוין
בנה של היזמת עליזה יפו מנהל את חברת הבנייה למגורים של הטייקון יצחק תשובה    התגבר על הבעיות של שכונת הארגזים וגבעת עמל, והחל בבניית 330 דירות בראשל"צ, עם הלוואות גישור, טרקלינים ופארק
טובה ספרא
בתוך המציאות האלימה יש מקום גם לאופטימיות    שינויים ורפורמות בכל התחומים כבר מתרחשים למרות המקלות בגלגלים    סיפור אסטרולוגי עם מוסר השכל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il