X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בניגוד לתחזיות השחורות צרפת עברה למוד של התקפה הם ביצעו כ-700 פשיטות על בתי חשודים בפריז, עצרו את מרבית המבצעים והסייענים, וחיסלו את החוליה שביצעה את ההתנקשות
▪  ▪  ▪
ליברמן. רץ ממיקרופון למיקרופון [צילום: AP/Gali Tibbon, Pool]
התקפה
בניגוד לתחזיות השחורות של אביגדור, הם התעשתו מהר מאד, החליפו דיסקט ועברו למוד של התקפה.

אביגדור התגלה במלוא עליבותו במתקפת הטרור שהייתה בשבוע שעבר בצרפת. הוא, שכל הכשרתו הצבאית המעשית הייתה כשומר ברים, ותפקיד לוגיסטי בצבא, רץ ממיקרופון למיקרופון, אם זה בערוץ הראשון, אם זה בגלי צהל, עבור הטלוויזיה בערוץ 2, פעמים רבות בחדשות, ואפילו את פגוש את העיתונות הוא כבש.
פניו מיוסרים, והוא מטיף לצרפתים על הכשלון המודיעיני הקולוסאלי שלהם, על חוסר המעש שלהם, על הרפיסות בהתנהלות ואת זה סיים בתחזית אפוקליפטית שהצרפתים לא מסוגלים לנצח את הטרור, כי הם לא נערכו כראוי, אין להם את האומץ לכך ואין להם את היכולת.
נכון, מאז דה גול צרפת איננה מעצמה כפי שהיתה, היא התפרקה מנכסיה הקולוניאלים, ועם ירידת שיעור הילודה והירידה בקצב גידול האוכלוסייה, היא גם פתחה את שעריה בפני מהגרים, בעיקר מוסלמים מארצות המגרב שהיו תחת שלטונה בעבר.
פנטיות איסלאמית
עם הטובים באו גם הרעים, שלא התייחסו לצרפת כמולדת, אלא כמקום לגור בו ולמצוץ את לשדה הכלכלי. הם השתלטו על שכונות בהם הצליחו לצמוח קיני טרור, וכאשר עלה דאעש לכותרות ושלח את זרועותיו לכל עבר הם מצאו בו כר נוח לפעילותם.
הם יצאו להכשרה בסיסית בסוריה ובעירק, וחזרו מצוידים בנשק, בידע בהכנת מטענים ובעיקר בפנטיות איסלאמית המאיימת לכלות את כל אירופה והצלבנים. לצרפתים אין נקודות זכות בעניין הזה מדאעש, אלא להפך, כאשר התחברו לכוחות נאטו התוקפים בסוריה את דאעש מיד עלו על הכוונת וספגו את מנת הטרור האיומה הזאת.
אולם בניגוד לתחזיות השחורות של אביגדור, הם התעשתו מהר מאד, החליפו דיסקט ועברו למוד של התקפה. הם ביצעו כ-700 פשיטות על בתי חשודים בפריז, עצרו את מרבית המבצעים והסייענים, וחיסלו את החוליה שביצעה את ההתנקשות, לרבות "המוח" שניהל את המבצע והסתבר שהוא לא כל כך אמיץ, ובחר להיות רחוק ממקום האירוע בבטקלאן כשהוא מסתתר בדירת מסתור.
נכון, הצרפתים הודיעו כי ימשיכו במדיניות ההגירה של השערים הפתוחים, אולם הם יהיו יותר עירניים לנעשה אצלם, המודיעין המפורסם שלהם ינער את האבק, ויתחיל לעשות את מה שהוא עושה ויודע לעשות.
הממשלה מצידה מיד הכריזה על תקנות לשעת חרום לפעולה, וצרפת, זו המטיפה לנו השכם והערב על חופש אחווה ושוויון, פתאום החליטה להשתמש בצווי מעצר מינהליים, להרוג חשודים בביצוע הטרור ועוד. ואני אומר להם יישר כח, אבל אל תגנו אותנו על כך, אתם נלחמים על חייכם, וכך גם אנחנו. בואו נשלב ידיים במלחמה בטרור לטובת כל עמי האזור.

תאריך:  22/11/2015   |   עודכן:  22/11/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אביגדור "מלך" המיקרופונים והאסון בצרפת
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
כדאי להתעלם מהאיש ההזוי הזה !
את מי הוא משרת?  |  22/11/15 14:28
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דוד בדין
אונרא יצא במסע שכנוע בארץ ובחו"ל לפיו ספרי להימוד החדשים שמקבלת הרש"פ אינם עוסקים עוד בהסתה. האם אכן הדברים נכונים בשטח?
יהודה דרורי
האיסלאם הינה דת מדבר פרימיטיבית, מלאה שנאה וקינאה ורצח לכל מי שאינו מוסלמי, זוהי "תרבות" שלמה וסגורה שאינה מסוגלת להתפשר עם כל תרבות אחרת. באזורנו הינה קיצונית, לפיכך כל הטיעונים כיום לגבי הסכמים ויחסים טובים עתידיים בין היהודים והערבים בארץ ישראל, הינה לא יותר משאיפה לא ריאלית של אנשים שלא קוראים נכון את התמונה
פסח רויטמן
בארצנו המקרה סבוך יותר    קיימת פה מלחמה שהיא שילוב של מלחמת דת ותרבות ומלחמתה של ישות לאומית הרוצה להקים מדינה חופשית לעמה    אנו חייבים להפריד בין הדברים    לתמוך ולפעול להקמת מדינה לעם הפלשתיני (תוך אבטחת קיומה של מדינת ישראל) ולהצטרף לארצות אירופה במלחמה שלהן באיסלאם
יוסף קנדלקר
כמורה, לקח לי זמן עד שהבנתי, שהילדים של היום, כבר לא מבלים מספיק בספריות    שעבודות הכנה ועבודות סיכום, הם משהו שעושים מהמחשב בבית    בלי לקרוא ובלי להבין, רק "העתק והדבק"
יובל לובנשטיין
משקה סויה נמכר ברשתות בארה"ב במחיר של שני דולר לאריזת שני ליטר, כן דולר לליטר, מחיר הגבוה פי 4 ממחירו בישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il