ענקית המזון תנובה החליטה הפעם לא לוותר ולהסיר את הכפפות. הפרסומת שהעלתה לבשר הבקר שלה - אינה משאירה שום מקום לטעות, למעט "השם המפורש".
תנובה נוגעת בנקודה הכואבת בנושא הזרקות מים ופוספטים, או חומרים אשר מגדילים את הנפח ומעלים במשקל הסחורה עקב כניסה של מים לסחורה.
תנובה אשר נמצאת באחרונה בחזית מול שופרסל, לאחר הכניסה של חלב טרי וגבינה צהובה במותג הפרטי וגם בתחום הבשר לאחר שחברת נטו "ידידתה" של תנובה מזה שנים משתפת פעולה עם שופרסל ביבוא בשר טרי מארגנטינה, תחת המותג אנגוס.
בין תנובה לבין חברת נטו, קיימת יריבות ארוכת שנים, שהלכה והחריפה עם השנים, לאור מאבקים מרים בנושא דג נסיכת הנילוס
בהם הצליחה נטו להוריד את תנובה מיבוא דג זה ובהשאירה את רוב המגרש לנטו, התעצמה עם הכנסת הגבינה הצהובה מיבוא בשם עלמה, באריזה המזכירה את גבינת עמק של תנובה וכעת עם הכנסת בשר טרי לשופרסל ודחיקת אדום אדום של תנובה.
נראה שהפעם תנובה החליטה לא לוותר ולתקוף את היריבים בבטן הרכה לצד יבוא זול של בשר טרי מפולין ואספקתו לרשתות המזון למעט שופרסל.
מערכת היחסים המתוחה בין תנובה לשופרסל, באה לידי ביטוי, גם בניתוב מבצעים ותקציבי קידום מכירות ליריבות, דבר שבא לידי ביטוי בימים אלה במבצעים עמוקים וחריגים בגבינות הלבות, אשר מוצעות במחירים של בין 2.5 לשלושה שקלים ליחידה.
נטו, אשר הפסיקה אספקת מוצרים למגה המדממת, במשך ארבעה חודשים, חזרה למדפי מגה עם הרבה חשש מחד-גיסא ומאידך-גיסא אחד מהשיקולים בחזרתה היוותה העובדה שהיא לא רוצה להשאיר למשך רב מדי את השטח לתנובה.
נראה שתנובה שינתה את טקטיקת הפעולה והפכה להיות אגרסיבית גם כלפי חוץ, האם מהלך זה יצליח? ימים יגידו. יש האומרים שהיא איחרה קצת את הרכבת, דבר אשר אולי יביא אותה לשינוי דיסקט ואולי יגרום לה לייצר גם מותגים פרטיים לרשתות לצד המותג שלה ו/או גם פה היא תאחר את הרכבת, שכן אופציה זו קיימת גם לטרה, יריבתה הקטנה, אשר משוועת להגדלת המכר ולהרחבת אחיזתה בשוק.