X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
התוכנית של מערכת הביטחון למסור לרש"פ שטחים נרחבים ממזרח לקלקיליה באופן ששטח A שבשליטת הרשות יגיע כמעט עד כביש 55, המוביל מכפר סבא ליישובים קרני שומרון ועוד. מהלך כזה הופך את צופים למובלעת צמודה לשטחי A. שר הביטחון החליט שאפשר לקחת ישוב יהודי ולהשאירו מנותק
▪  ▪  ▪
משה יעלון. נדיב על חשבון אחרים [צילום: יצחק הררי]

הקול קול יעקב והידיים ידי עשו. זו ההתנהלות של המחנה הלאומי, בראשות בנימין נתניהו. קודם הבטחות של בחירות, לבנות ולהקים, ולשמור על ארץ ישראל, ולאחר מכן הכול הבל ופטפוטי סרק. ובכלל האם ראש הממשלה בנימין נתניהו, בכלל שולט? או נשלט? מחד הוא מכחיש את תוכנית מסירת השטחים: "לא תהיה העברת שטחים לרשות הפלשתינית - לא 40 אלף, לא עשרת אלפים ולא מטר" אמר. ועם זאת כידוע לפני נסיעתו לפגישה עם אובמה בבית הלבן, כן העלה את ההצעה לתת "מחוות" כדי להרגיע את השטח. גם בשיחה עם ג'ון קרי, שר החוץ האמריקני הביע נתניהו נכונות למסור שטחים לאויב הערבי, אבל כדי להרגיע את חברי מפלגתו ביקש כי יתאפשר לבנות בגושי ההתיישבות...
הערבים כהרגלם לא מסתפקים במוצע להם ועל כן אבו מאזן דחה את ההצעה הישראלית לקבל 40 אלף דונם בטענה ש"לא די בזה". אלא שזה לא שינה כהוא זה לאנשי המנהל האזרחי והם ממשיכים לקדם את הכנת מפות הנסיגה, כאילו אין ראש ממשלה אחראי (ואולי באמת אין..) כאילו אין שר ביטחון שמבין ויודע כי ההחלטה 3141 שהתקבלה בתשנ"ח ומשמעותה שאין יותר נסיגות, כי כל נסיגה נוספת מעל 6 עד 9 אחוזים משטח יו"ש תפגע באינטרסים הלאומיים של מדינת ישראל. (אף פעם לא סמכתי באמת על קיבוצניק שפתאום נדחק למחנה הלאומי).
בני הבכור מתגורר עם משפחתו בישוב צופים. הוא רכש את ביתו לפני מספר חודשים ולשם כך נטל על עצמו משכנתה מפחידה... והנה התוכנית המוצעת שעליה עמלו במרץ רב במנהל האזרחי פוגעת אנושות במתיישבי חברון, צופים ואבני חפץ. צופים הוא ישוב יפהפה במערב השומרון לא הרחק מכוכב יאיר, ומתגוררים בו בהרמוניה דתיים, חרדים וחילוניים.
התוכנית של מערכת הביטחון למסור לרשות הפלשתינית שטחים נרחבים ממזרח לקלקיליה באופן ששטח A שבשליטת הרשות יגיע כמעט עד כביש 55, זה הכביש המוביל מכפר סבא ליישובים קרני שומרון ועוד (אותם ישובים ששקדו כל כך למכור בפרסום חמש דקות מכפר סבא). מהלך כזה הופך את צופים למובלעת צמודה לשטחי A. שר הביטחון החליט שאפשר לקחת ישוב יהודי ולהשאירו מנותק... וזאת כאשר הוא יודע שבעבר הדבר לא צלח. כאשר ממשלת ברק רצתה ללכת ל"הסדרים" עם הפלשתינים, היא ערכה ניסוי עם הישוב נגוהות, במערב הר חברון שנותק מהעורף הטבעי שלו, ישובי הר חברון ורצתה לראות מה קורה עם ישוב שכביש הגישה מכיוון קריית ארבע נמסר בחלקו לשליטה פלשתינית מלאה. התוצאה הייתה שהפלשתינים חסמו את הכביש בפני תושבי נגוהות והם היו בבחינת 'אין יוצא ואין בא', חסומים לגמרי, ואלוף הפיקוד משה יעלון, נוכח שהרעיון כשל בגדול.
והנה כעת הוא מנסה לעשות זאת שוב. מה קורה לאנשים אלה שמבטיחים לפני בחירות הרים וגבעות, ופתאום מחליטים להעמיד אזרחים מול פני הסכנה. הרי לא צריך להיות חכם גדול, כדי לדעת שהערבים לאחר ההרג והרצח שזרעו בחודשים האחרונים, מקבלים עוד פרס, בדמות ארבעים אלף דונם, וימררו את חייהם של תושבי צופים, כדי שהמובלעת הקטנה שתקועה להם כעצם בגרון, לא תהיה. הם יארבו, ויערכו פיגועים חלילה וחס, וחיי האנשים שם יהיו רצופי סבל. אולי ילך שר הביטחון ויקבע את מושבו שם, אם נדמה לו שאפשר יהיה לנהל חיים נורמליים ללא פחד, וחשש? אם הוא מעוניין לחלק פרסים ל"מצטיינים" שייתן את ביתו, את קיבוצו, מדוע לא? להיות "נדיב", "פייסן" לפלשתינים על גבם של אחרים, בשביל זה לא צריך להעפיל לדרגת שר ביטחון, זה יש מספיק "נדבנים" בשמאל.
וזו איננה הנסיגה היחידה המתוכננת. חמורה לא פחות היא בחברון, שם החליט המנהל (ואין לדעת אם נתניהו מודע לדבר) להעביר את כל מורדות גבעות אבו סנינה וחארת א-שייך לידיהם של הפלשתינים, לצמצם את השליטה הישראלית בחברון. משמעות הדבר היא לא רק שהשטח הישראלי יהיה מצומק יותר, אלא שצה"ל יפרק גם שני מוצבים המוצבים בשטח הפלשתיני והם שמגנים היום על תושבי חברון.
גם באזור טולכרם תוכננה הרחבת העיר מזרחה לעבר היישוב אבני חפץ, וכן הרחבת יריחו מזרחה לכיוון היישוב מבואות יריחו. כאן עומדת לקום לתפארה עיר ערבית חדשה ומבריקה 'רמת נועיימה' יהיה שמה,ולמען הקמתה עומדים להילקח 2000 דונם אדמות מדינה בשטח C...
הלו חברים, אתם השתגעתם לגמרי? מה נסגר איתכם, אינכם לומדים מהעבר ? מספיק עם המתן, והמתת לאויב, שממילא אינו רוצה בזה אלא בארץ ישראל כולה. הוא אינו רוצה 40 אלף ולא מאה אלף, הוא רוצה הכול ורוצה ששום יהודי לא יהיה כאן. ומי מנהל את המדינה המנהל נתניהו או המינהל?
נזכרתי בהצהרות מהשנים האחרונות - יצחק רבין בהסכמי אוסלו: "סיפורי בלהות. הרי הבטיחו לנו גם קטיושות מעזה. כבר שנה רצועת עזה נתונה בעיקרה לרשות הפלשתינית. לא הייתה אף קטיושה ולא תהיה", "יש אויבים לשלום, המנסים לפגוע בנו במטרה לטרפד את השלום. אני רוצה לומר, בלי כחל ושרק: מצאנו שותף לשלום גם בין הפלשתינים - את אש"ף, שהיה אויב והפסיק טרור. בלי שותפים לשלום אין שלום". ומה קבלנו מההבטחות של רבין? 1750 נרצחים מאז הסכמי אוסלו וכ-15000 פצועים.
אריאל שרון לפני שעקר את גוש-קטיף והרס אותה עד עפר: "אני רוצה שתדעו, אשקלון וישובים אחרים לא יהפכו לקו החזית, אני מבין בביטחון ואני מבטיח לעם ישראל 40 שנים של שקט" ומאז: כמעט עשרים אלף טילים על ישראל, הרוגים ופצועים.
ונתניהו ב-2009 "בחזון השלום שלי חיים בארץ הקטנה שלנו שני עמים חופשיים זה בצד זה, בשכנות טובה, לכל אחד הדגל שלו, ההימנון שלו, והשלטון שלו, ואיש מהם אינו מאיים על הקיום של שכנו".(ממש חזון אחרית הימים).
אין מי שיצחק. אלה הם לדאבון ליבנו ראשי ממשלתנו, שמעשיהם גובים מדי יום, דם ועוד דם, נפש ועוד נפש. לעם ישראל היו מנהיגים רבים. משה רבנו ראש וראשון לכולם, בבית ראשון דוד היה הראשון במעלה, בבית שני מנהיגים גדולים כמו מתתיהו ובניו, גם בימינו דור התחייה הלאומית, היו מנהיגים שנלחמו את מלחמות ישראל, תוך מסירות נפש, אלה שעמדו בראש תנועות המחתרות לפני קום המדינה והצעידוה מחיל אל חיל.
היום המנהיגים לצערנו מתרפסים לפני גויים ורואים את האינטרס האישי בראש סדר חייהם, ראשם בארץ ורגליהם באוויר, ונישא תפילה שרק מלמעלה ירחמו ויצילונו משכמותם.

תאריך:  06/12/2015   |   עודכן:  06/12/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המנהל והמינהל
תגובות  [ 24 ] מוצגות  [ 24 ]  כתוב תגובה 
1
עובדות מוצקות של הכותבת
משה גרינפלד  |  6/12/15 11:34
2
שאפו לכותבת המוכשרת
שרה יעקובי  |  6/12/15 12:31
3
תודה לכותבת שהפנתה את
מתישבי צופים   |  6/12/15 13:45
4
זה
שמ  |  6/12/15 14:16
5
לא ניתן לרבע את המעגל.
בזבוז זמן  |  6/12/15 14:56
6
למי הפתרונים? ל"ת
שרו אמסלם  |  6/12/15 15:23
7
גם אני רוצה ל"ת
תעשו מקום  |  6/12/15 15:24
8
איך מלאם ליבם
בן חורין  |  6/12/15 15:40
9
מנהיגות כושלת
אזרח מודאג3  |  6/12/15 16:37
 
- ציין שמות לאלטרנטיבה שלטונית!
- ובכן ?  |  7/12/15 06:29
10
כל מילה בסלע
מודאגת  |  6/12/15 18:02
11
חסל סדר ויתורים
יגאל אורן  |  6/12/15 19:18
12
מאיפה לקחת את המידע ההזוי הזה?
מתנחלת  |  6/12/15 19:20
 
- הערה למתנחלת
מודאגת  |  7/12/15 13:30
13
מאמר גדול נהניתי כהוגן
יהודית שגב  |  6/12/15 19:37
14
הדברים שכתבה כאן ד"ר שניאורסון
הבטחות ואי קיומן  |  6/12/15 20:17
15
רוה"מ חייב להסביר לנו מה קורה
מיכל מירושלים  |  6/12/15 22:19
 
- הוא סומך על עדר השוטים,
הוא לא חייב  |  6/12/15 23:35
16
צה"ל ממליץ?
ד"ר רון בריימן  |  7/12/15 10:09
 
- צה"ל לא מתערב
אסתר ש.ג  |  8/12/15 10:28
 
- זו החלטה מדינית ופוליטית,
כך צריך להיות.  |  8/12/15 10:43
17
נורא ואיום! פשוט הפקרות
דוד נחשוני  |  8/12/15 06:48
18
אני מאוד מקווה שהממשלה תתעורר
שמרית מהמרכז  |  8/12/15 20:06
19
אין מנהיג יהודי ראוי
נובל  |  23/01/16 08:41
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
ישראל רוזנבלט
שרת החוץ של שוודיה הכריזה כי "כמות המתים בסכסוך הישראלי-פלשתיני אינה שווה". משגיחת הכשרות החדשה של האזור חייבת לנו הסבר: כמה ישראלים צריכים להירצח לפני שמותר יהיה להם לפגוע במחבל הפלשתיני? במלחמת העולם השנייה פעלה שוודיה לפי עצת גרמניה: "היי ניטרלית אבל פרו-גרמנית". היום שוודיה היא "ניטרלית פרו-פלשתינית"
איציק וולף
מזכיר המדינה האמריקני טוען כי אם תקרוס הרשות הפלשתינית תישאר מדינת ישראל מדינה לא שוויונית בהגדרה    הרצוג: ממוקדים בהחלפת נתניהו בשלטון    ליברמן: בחירות - כבר ב-2016
צ'לו רוזנברג
בהוראת ציפי חוטובלי הוכן במשרד החוץ מסמך המתיימר לשכנע את העולם שלישראל זכויות היסטוריות, דתיות ומשפטיות ביהודה ושומרון
עידן יוסף
סגנית שר החוץ חוטובלי הורתה לעדכן את ההתייחסות המשפטית הקיימת במשרד החוץ להתיישבות ביהודה ובשומרון כדי להסביר לעולם מדוע היא עומדת בכללי המשפט הבינלאומי
ישראל רוזנבלט
שתיים מאלמנות מינכן התראיינו לניו-יורק טיימס, לקראת צאתו לאקרנים של סרט אמריקני, הדן ברצח י"א ספורטאי ישראל באולימפיאדת מינכן    לראשונה, נחשפת ההתעללות המזוויעה שעבר המשקולן יוסף רומנו ז"ל, בידי המחבלים הפלשתינים    החשיפה הקשה והסרט הם במסגרת המאבק המתסכל שמנהלות האלמנות כדי שהוועד האולימפי הבינ"ל יקיים סוף-סוף טקס אזכרה רשמי לזכר הנרצחים
רשימות נוספות
בג"ץ אישר לשוב ולכלוא משוחררי שליט  /  איתמר לוין
הותר לפרסם: נעצרו חשודים בטרור יהודי  /  עידן יוסף
האונס בגן העיר - מעשה טרור  /  איתמר לוין
לָקַח מַגָּל   /  ציפי לידר
לסגור מסגדים עכשיו!   /  יהודה דרורי
נתניהו מאשר  /  אריאל י. לוין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il