X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
בשנה הקרובה יימצא יופיטר בבית המקושר עם כל התחומים של נסיעות למקומות רחוקים וקרובים כדי ליהנות מאפשרויות חדשות שיכולות להיווצר
▪  ▪  ▪
נסיעות לחו"ל צפויות לכם השנה [צילום: AP]

תאריך המזל: בין ה-23.12 ועד 21.1
אלמנט המזל: אדמה
תיאור אלמנט המזל: יוזם
איבר רגיש: מערכת השלד, עצמות ושרירים
נאמנות: שמרן ונאמן
סמל המזל: עז הרים
תכונות חיוביות של המזל:
מעשיים, פרקטים, אחראים, מתכננים מטרה ומגיעים אליה, מציאותיים, שאפתנים, רציניים, שקולים, זהירים, ניתן לסמוך עליהם, משרים תחושה של אמינות וביטחון.
תכונות שליליות של המזל:
נוקשים במראה ובהתנהגות, צרי אופק, פסימיים, סנובים, אנוכיים, שמרנים, מחושבים, אינטרסנטים, בעלי נטייה לדיכאון, ההישגים מגיעים אליהם לאט וקשה.
תחזית שנתית כללית לשנת 2016
שפע
בשנה הקרובה יימצא הכוכב יופיטר בבית המקושר עם כל התחומים של נסיעות למקומות רחוקים וקרובים על-מנת ליהנות מהאפשרויות החדשות שיכולות להיווצר אצלכם. מבחינה משפטית, זהו זמן שבו כדאי לכם לפתור את כל הבעיות הביורוקרטיות שנוצרו אצלכם. מחודש ינואר ועד מאי 16, יווצרו אצלכם הזדמנויות חדשות ואף יגיעו לפתרונן בעיות משפטיות בהצלחה. גם נסיעות לחו"ל צפויות לכם השנה. סעו ותיהנו.
אתגר
הקשיים התת-הכרתיים מפריעים לכם לפעול בחופשיות, כיוון שמרבית הדברים שרציתם כרוכים בהתמודדות עם הקשיים הפנימיים אותם אתם חווים. עד היום היה לכם מאוד קשה לפרוץ את החומה שיצרתם סביבכם כהגנה. נראה שגם עכשיו אתם באותו המקום, אם כי ממקום יותר מודע ולכן תתחילו להרגיש הקלה. רק בעוד כשנה עם יציאת כוכב סטורן מבית תת-המודע שלכם, תוכלו להגיד לעצמכם שעברתם את התקופה הקשה ונפתחתם להתחלות חדשות.

טיפ לילידי מזל השבוע

למרות שאתם חוגגים את יום ההולדת שלכם ומקבלים הרבה פרגונים, אתם עדיין לא מרגישים שחזרתם לעצמכם, למרות היכולת שלכם להבין שאתם בהתחלות חדשות.
טלה
הכוכב מארס שמביא איתו אינטנסיביות רגשית ופיזית, נמצא אצלכם בבית הזוגיות, עובדה שגורמת לכם לתהות לגבי היכולת שלכם לשתף פעולה בנושאי השותפויות בחייכם ולכן, כל נושאי ה"יחד" עולים על הפרק השבוע ואתם חייבים למצוא לעצמכם אופציות נוספות שבהן תוכלו לשתף פעולה עם הקרובים לכם ביותר על-מנת להפוך את השהות שלכם יחד לנעימה יותר.
שור
יש לכם הבזקים של מודעות שבהם אתם מרגישים שיש לכם יכולת להבין דברים לעומקם וגם מה אתם צריכים לעשות בנוגע לתובנות אלה. היזהרו מלקחת ללב יתר על המידה בכל מה שקשור לנושאי עבודה, כיוון שנראה שאתם עלולים להרגיש ירידה אנרגטית במידה ותיקחו כל דבר באופן רגשי מדי. ייתכן שתידרשו להוכיח את עצמכם ותרגישו שהעומס עליכם רב ולכן תנסו השבוע לדחות מחויבויות.
תאומים
זוהי תקופה מאוד משמעותית שבה אתם צריכים לעשות חשבון נפש עם עצמכם כיצד אתם רוצים לחיות בהמשך, כיוון שהגעתם לפרשת דרכים שבה יש לכם יכולת להחליט מי הם האנשים איתם תרצו להמשיך בחייכם ועם כמה אנשים אתם מעוניינים לנתק קשרים, כיוון שאינכם מעוניינים בהם בחייכם. הגיע הזמן שתעשו סדרי עדיפויות משמעותיים ותעמדו בהחלטות של עצמכם.
סרטן
הכוכב פלוטו שמביא איתו שינויים משמעותיים מאוד ומהפכים בחיים, נמצא אצלכם בבית השותפויות, עובדה שגורמת לכך שנראה שתאלצו לבחון קשרים עם אנשים קרובים מזווית אחרת כיוון שנראה שתזדקקו לעזרה שלא תכננתם אותה מראש. השבוע יהיה הזמן ללמוד לבקש עזרה מאחרים ואף לעמוד בציפיות שלהם מכם בגלל ההבטחות שהבטחתם להם.
אריה
בשבוע הקרוב יש לכם הזדמנות לנסוע לחו"ל באופן מפתיע, כיוון שהכוכב אוראנוס נמצא אצלכם במקום המקושר עם הפתעות. אנשים חדשים שתפגשו בחו"ל ייכנסו לחייכם באופן משמעותי ויתפסו את מקומם אצלכם לאורך שנים. הסביבה הקרובה תהיה הרבה יותר מפרגנת ומשמעותית עבורכם ולכן שיתופי הפעולה שלכם יהיו יותר מעשיים ועם מטרות משותפות.
בתולה
הכוכב יופיטר נמצא במזל שלכם ונותן לכם אפשרויות חדשות שאתם אכן מממשים אותם בהצלחה מלאה. במקביל, אתם נושאים באחריות מאוד כבדה בגלל העובדה שהכוכב סטורן שמביא איתו כובד רגשי ופיזי עדיין נמצא במזל קשת שהוא מזל מאתגר עבורכם בכל הקשור ללקיחת אחריות. ולמרות הקשיים, מבחינה כספית יש לכם עכשיו יכולת להרוויח כספים משיתופי פעולה.
מאזניים
זוהי תקופה טובה מאוד לעשיית כסף דרך מערכות יחסים וקשרים בין אישיים. נראה שאנשים קרובים ממליצים עליכם ואתם יכולים ליהנות מפרגון שתוצאותיו הן הגדלת ההכנסה שלכם. בנוסף, יש לכם התלבטויות בכל מה שנוגע לבית המשפחה הקרובה שלכם ונראה שאתם רוצים לקחת אחריות ולעזור בנטל, אך לא תמיד יש מי שמקשיב לכם ומשתף איתכם פעולה בנדון.
עקרב
הכוכב מארס נמצא בבית תת-המודע שלכם ומטרתו לגרום לכם לחשוב יותר לעומק לגבי אירועים שקורים לכם בחיים, לחפש את המשותף בין המקרים ולחשוב מה אתם יכולים לעשות למען עצמכם על-מנת לשפר את המצב. מבחינה כלכלית אתם עדיין נמצאים בתקופה לא קלה שבה עליכם לחסוך ולא להוציא כספים ללא ביקורת וללא בדיקה של העובדות אם אתם אכן זקוקים לכך.
קשת
זוהי תקופה מאוד משמעותית שבה עליכם לפעול בחוכמה ולא לחשוב האם אתם צודקים או לא ולהשמיע את דעתכם בכל מחיר. נראה שלימוד זה לא הגיע אליכם בנקל ואתם למודי ניסיון העבר על-מנת להבין שלכל מילה והתנהגות יש מחיר ואתם לא רוצים לשלם מחיר על טעויות של אחרים. אתם חווים תקופה שבה האירועים רודפים זה אחר זה ולכן חשוב שתיקחו לעצמכם פסקי זמן.
גדי
הכוכב מרקורי שמביא איתו תקשורת ושיחות אישיות מעמיקות, נמצא במזל שלכם במשך כל החודש הקרוב ולכן זוהי תקופה מצוינת להעמיק את כל היחסים שלכם על בסיס חברי ולהגיע להידברות משותפת שבה תאומי הציפיות שאתם עושים יהיו זהים. בשבוע הקרוב אתם מתחילים את תקופת יום ההולדת ולכן יהיו אלה ימים שבהם תחוו התרגשויות ותקבלו הרבה תשומת לב.
דלי
הכוכבים מרקורי שמביא איתו תקשורת טובה במערכות יחסים ופלוטו כוכב שמשנה את תפיסת העולם לעומק, נמצאים שניהם אצלכם בבית תת-המודע ולכן תהיה התקופה הקרובה מאוד משמעותית בכל מה שקשור להבנה עמוקה לגבי החיים. מערכות יחסים חברתיות יעלו מחדש על הפרק ואתם תמצאו אותם כבלתי מהימנים כך שתרצו להכניס לחייכם אנשים אמינים יותר.
דגים
כל מה שקשור לנושאי עבודה מכביד עבורכם כיוון שאתם עובדים קשה מאוד ולא מרגישים שאתם באים על סיפוקכם. ישנה תביעה סמויה כלפיכם להשקיע הרבה יותר ממה שאתם מוכנים ולכן קשה לכם יותר פיזית. אתם חייבים ללמוד להשגיח על עצמכם ולא להניח לשום היסחפות רגשית להטביע אתכם בעבודה קשה, כיוון שייתכן שלא תוכלו לעשותה על הצד הטוב ביותר בגלל עייפות מתמשכת.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* מומלץ לעשות מפה אישית אסטרולוגית על-מנת לקבל תמונה מפורטת
תאריך:  20/12/2015   |   עודכן:  20/12/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
ב-2008 ניצל שוקן את מעמדו וקיבל מה"טייקון" יצחק תשובה את מלון פלאז'ה בניו-יורק לעריכת הכנס השנתי של 'הארץ'-דה-מארקר; חינם אין כסף, כולל אירוח-אוכל    למימון הכנס שערכה קבוצת 'הארץ' ביום 13.12.15 במלון רוזוולט בניו-יורק פנה שוקן לאנשי עסקים בכירים, כולל לאלה המושמצים בדה-מארקר, וביקש מהם לסייע במימון    כל זה לא מונע משוקן, שלא הצליח אפילו להגן על דגל ישראל, להתנהל בצביעות נגד יצחק תשובה ולגנות ארגונים כמו: "אם תרצו"
אלעזר לוין
שלמה מאור טוען שבמשך 7 שנים פעל להשביח את המגרש ברחוב פעמוני, המיועד לבניית 174 דירות יוקרה, והבעלים הקודמים מסרבים לשלם לו דמי יזום    אברמוביץ' וזיתוני מסרבים להגיב    גם ענבל אור הייתה מעורבת
טובה ספרא
האלימות המילולית השתלטה על חיינו; שפת הביבים הפכה לכלי נשק    דאעש: ניצחונותיהם תעמולתיים יותר    הצורך להשפיע יהיה מניפולטיבי, עם רצון להשפיע על התכנים שנשמע
ארי בוסל
פעם בשנה חוגגים לו יומולדת, החג הנחוג ביותר בעולם, הקדוש ביותר, אלא שכמו כל דבר אחר, גם חג המולד התמסחר. זה הוא יום שמשך למעלה משלושה שבועות עומלים על מכירות, והכל לכבודו
טל שלוש
חשוב להכיר את גזע הכלב של קאיה והאופי האינדיבדואל ומורכבותו הרגשית, בכדי להתאים אותו לסביבתו ולדעת כיצד לטפל במצבים כאלו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il